-
Komunikacja Voice Mailing System w biznesie
... mobilna w biznesie 2016”, przygotowanego przez SMSAPI.pl we współpracy z IPSOS Polska, działające w Polsce firmy zwiększają nakłady na komunikację mobilną – dotyczy to zarówno przedsiębiorstw tradycyjnych jak i segmentu e-commerce. Najczęściej ... osoby, ważnej dla klienta, pomoże w zbudowaniu lepszej jakościowo relacji na linii klient – marka ...
-
Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy
... ), którzy spontanicznie mieli wskazać swoje ulubione organizacje. Pod uwagę wzięto 5 kategorii, w których każda marka mogła zdobyć maksymalnie 10 punktów - w zależności od tego jak bardzo jest: ... marki z charakterem i poczuciem humoru. Przekłada się to na wartość firmy, która w przeciągu ostatnich 5. lat zwiększyła się dwukrotnie – z 10,1 na 20,1 ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... 1. Poznaj i przewiduj potrzeby Komunikacja SMS odbywa się na zasadach permission marketingu, marka może wysyłać wiadomości do klientów, którzy podali przy obsłudze swój numer ... korzystnych widocznie wpływa na jego lojalność wobec marki. Jeśli klienci oczekują od firmy komunikacji bezpośrednio na komórki warto wprowadzić newsletter SMS, który pozwala ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... obsługą klienta stają się coraz bardziej płynne. W obliczu tych zmian, aby przetrwać na rynku, firmy muszą zdecydować się na to, jakimi kanałami będą się komunikować i być w ... to, że komunikacja z klientami powinna być prowadzona w taki sposób, aby czuli, że marka mówi bezpośrednio do nich - zna ich, pamięta co lubią, podziela ich wartości. I w ...
-
Wakacje 2017: przed świętami i majówką ruch zamiera
... własnym okresie przedwyborczym Holandii. Wydaje się, że działania holenderskiego premiera Marka Rutte pomogły w przyjęciu zmian w konstytucji. Ostatecznie za zmianami zagłosowało 51, ... rozliczających się PIT-em jego średnia stawka wyniosłaby 3,6 procent. Jednocześnie firmy płaciłyby prosty jednolity 25-procentowy podatek od funduszu płac. Teoretycznie ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... produkt jest subtelnie opakowany, co sprawia, że zapada on konsumentowi w pamięć, a marka mimo braku czysto reklamowego przekazu staje się dla niego rozpoznawalna. W ... Studio, filmów reklamowych pt. „Historie na kartę”. Wykonane na potrzeby firmy telekomunikacyjnej spoty zasadniczo nie zawierają lokowania produktu. Informacja o reklamowanej usłudze ...
-
Jak pozycjonować cenowo swój produkt wśród konkurencji?
... Nie tylko spada zainteresowanie droższym asortymentem - cierpi na tym wizerunek całej firmy, pogarszają się relacje z partnerami biznesowymi. Wybór grupy docelowej Jeśli konkurencja ... producent ma szansę nawiązać długoterminową relację z klientem. Podręcznikowym przykładem jest marka Apple, której produkty nie należą do najtańszych, a sprzedają się ...
-
Jak swoją sytuację na rynku oceniają specjaliści i menedżerowie?
... coraz trudniej Rynek kandydata odczuwany jest w dużym stopniu przez pracodawców – firmy zauważają zwiększenie trudności w pozyskaniu odpowiednich kompetencji. Coraz więcej pracowników ... 52%) firma musi znajdować się w dogodnej lokalizacji. Ważna jest również ceniona marka pracodawcy (41%) i z roku na rok rośnie znaczenie elastycznych godzin pracy (42 ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... że na utrwalenie tego charakterystycznego wizerunku postaci w popkulturze również wpłynęła marka brązowego napoju. Wszystko za sprawą wypuszczonej w 1931 roku grafiki ze staruszkiem ... Duży wpływ na nasze postrzeganie świąt mają również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, którą w 1939 roku ...
-
6 kwestii istotnych dla e-commerce
... danych osobowych, które zacznie obowiązywać w Polsce od 25 maja 2018 r. Na firmy zostanie nałożone m.in. zobowiązanie do prowadzenia rejestru czynności przetwarzania danych osobowych ... bezpośrednią sprzedaż swoich produktów. Można się spodziewać, że marketplace Marka Zuckenberga będzie w 2018 roku rósł w siłę, przejmując nowych sprzedawców z platform ...
-
HR przyszłości. Zarządzanie zasobami ludzkimi "po nowemu"
... (43%). Znaczący wpływ na rekrutację i zarządzanie zasobami ludzkumi ma ogólna marka pracodawcy, występuje więc potrzeba rozwoju działań z zakresu employer brandingu. W ... procesów, oferując wyniki poparte danymi i zautomatyzowanie powtarzających się procesów. Firmy wszystkich rozmiarów powinny zaakceptować cyfrowe rozwiązania HCM, które dostarczają ...
-
Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu
... użytkownikom na ładowanie zdjęć przedstawiających ubrania, które widzieli w świecie sprzedaży detalicznej, które następnie marka łączy z podobnymi produktami dostępnymi w ich sklepie online. Klienci korzystający z aplikacji firmy zajmującej się dostawą kwiatów, Bloom & Wild, otrzymują również personalizowane doświadczenia – mogą zsynchronizować ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 26/2018
... nie będzie mógł przesłać kapitału z USA do Niemiec. Co dalej z CHANEL. Marka ma przeszło 100 letnią historię. Coco Chanel założyła w 1910 roku w Paryżu. ... z podjęciem pracy jest dla nich wysokość wynagrodzenia (95%). Jak wynika z wewnętrznych analiz firmy OTTO, pracownicy z Ukrainy rozważają chęć wyjazdu pomimo, że ich średnie zarobki w Polsce w ...
-
Motoryzacja: tego Polacy szukają w Google
... tego jako jedyne zanotowały wzrost zainteresowania na komputerach i tabletach w wysokości 7% r/r. Marka się liczy Najwięcej zapytań motoryzacyjnych związanych jest z konkretnymi markami. Użytkownicy wpisując hasło w wyszukiwarce od razu łączą je z nazwą firmy, która ich interesuje. Liczba tych zapytań w 2017 r. wzrosła także o 11% r/r ...
-
Polski rynek nieruchomości komercyjnych czeka na lifting
... podniesienia ich wartości i jakości. Ich przewagi konkurencyjne, czyli doskonała marka i świetna, centralna lokalizacja, to z kolei wartość dodana dla obecnych i potencjalnych najemców, którzy celują w wymagających pracowników. Choć i w tym przypadku nie brakuje wyzwań. Firmy decydujące się na zakup tak rozpoznawalnych projektów, biorą na siebie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 10/2019
... został Nissan Leaf. Motoshow w Genewie potwierdził, że dziś praktycznie każda marka chce mieć swój własny pomysł na elektromobilność. Przeciętny Polak interesując ... . Z drugiej strony, zapotrzebowanie na personel zgłaszane przez klientów – organizacje, firmy czy instytucje – dotyczą w większości prac, które chcą wykonywać właśnie panie (pracownicy ...
-
Inteligentne technologie na Dzień Dziecka
... życia, mają szansę wygrać wyścig o ich zainteresowanie. Jak wynika z badań firmy badawczej RMD Research kupujemy coraz więcej zabawek, a rynek artykułów dla dzieci zanotował ... małego odbiorcy, tym większe możliwości wpływania na jego decyzje i wybory, ma marka. Warto przy tym jednak pamiętać, że najmłodsi nie mają wykształconych mechanizmów ...
-
Nowe hotele w Warszawie. Na co czeka rynek?
... , z uwagi na potrzebę dywersyfikacji portfela i potencjalnie wysoką rentowność, inwestują dziś firmy, które dotąd działały w innych sektorach rynku nieruchomości komercyjnych. ... Rialto i nowej konstrukcji, powstającej obok. Nobu Hospitality to światowa marka znana z lifestylowych hoteli i oryginalnych restauracji, której założycielami są Robert ...
-
Robotyka niesie za sobą niespodziewane zagrożenia
... robot wszedł w rolę osoby dostarczającej pizzę, trzymając pudełko znanej międzynarodowej firmy oferującej jedzenie na wynos, personel wydawał się mniej skłonny kwestionować ... , które standardowo wykorzystywane są podczas resetowania haseł (takich jak data urodzenia, marka pierwszego samochodu, ulubiony kolor itd.). Tym razem robot społeczny miał za ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 42/2019
... robot wszedł w rolę osoby dostarczającej pizzę, trzymając pudełko znanej międzynarodowej firmy oferującej jedzenie na wynos, personel wydawał się mniej skłonny kwestionować ... , które standardowo wykorzystywane są podczas resetowania haseł (takich jak data urodzenia, marka pierwszego samochodu, ulubiony kolor itd.). Tym razem robot społeczny miał za ...
-
Zakupy modowe online, czyli click&collect
... ambasadora marki. Klienci mają w tym miejscu poczuć jakie jest DNA danej firmy i jakie wartości są dla niej ważne. To szczególnie istotne w dobie rosnącej popularności ... i różnorodną pod względem modeli, wzorów, kolorów ofertą produktową, co obrazuje jak marka odnosi się do najnowszych trendów. Natomiast H&M w wyraźny sposób wyróżnia swoje kolekcje ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... działaniach. Personalizacja dotyczy już nie tylko newsletterów, ale także ofert na stronie firmy, opisów produktów czy tekstów blogowych. Call to Action – wezwanie do działania ... dla wszystkich tryb „dark mode” pozwala zaoszczędzić baterię w smartfonie i… wygląda naprawdę ciekawie! Marka Facebooka ma nowe logo Facebook nie jest już tylko znanym nam ...
-
Chińskie telefony: 100% wzrostu sprzedaży w 5 lat
... - sprzedaż w 2015: 336,7 mln sztuk chińskie telefony - sprzedaż w 2019: 683,3 mln sztuk Xiaomi i Huawei mają niemal 60% polskiego rynku smartfonów Firmy z Chin świetnie radzą sobie również na polskim rynku. Przez kilka lat najpopularniejsze urządzenia pochodziły od Samsunga i Huaweia. Koreańczycy - jako wieloletni ...
Tematy: smartfony, telefony komórkowe -
Jak skutecznie wypromować program lojalnościowy?
... w promocję programu lojalnościowego skierowanego do klientów – zarówno do konsumentów (osób fizycznych), jak i do przedsiębiorców masowo korzystających z usług lub produktów danej firmy. Jeśli marka działa na dużą skalę, nie obędzie się bez kampanii promocyjnej w Internecie, a najlepiej także w radiu czy telewizji. Przy mniejszej – wystarczyć ...
-
Zrównoważony rozwój a zachowania konsumentów
... że ich konsumenci wiedzą o działaniach w ramach zrównoważonego rozwoju, które tworzy marka. W rzeczywistości 49 proc. klientów twierdzi, że nie posiada żadnych ... powodu odczuwa nawet 72 proc. osób. Technologie grają w zielone Trzy na cztery firmy dysponują odpowiednim sprzętem i zasobami, które pozwalają im postępować zgodnie z zasadami gospodarki ...
-
Rynek handlowy 2020 i prognozy na rok 2021
... przy ulicach handlowych w dużych kompleksach mieszkalnych. Firmy dostrzegły trend rozwoju „lokalności” życia i załatwiania codziennych spraw. W ramach dywersyfikacji swojego portfolio zaczęły więc interesować się najmem lokali przy osiedlowych ulicach handlowych. Przykładem może być chociażby marka Tefal, która niedawno otworzyła dwa salony na ...
-
Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?
... firmy Capgemini ma na celu m.in. lepsze zrozumienie, w jaki sposób dane umożliwiają zróżnicowanie i przewagę konkurencyjną w strategicznych wymiarach dla firm mediowych, takich jak pozyskiwanie treści, pozyskiwanie klientów czy walka o ich lojalność. W przypadku OTT najważniejsza jest treść, a dopiero za nią idą doświadczenie użytkownika i marka ...
-
Jak rozwód Gatesów wpłynie na rynek start-upów?
... historyczny już wpływ Melindy na losy koncernu. Oboje poznali się już w strukturach firmy, kiedy to w 1987 roku przyszła żona Gatesa rozpoczęła pracę jako ... kontakty wśród globalnych gigantów, co kusi niejeden zespół z ambicjami ekspansywnymi. Bill to marka sama w sobie - część popkultury oraz fundament środowiska zarówno Doliny Krzemowej, jak i ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... punktu widzenia ekologii? Jakie działania ekologiczne podejmują działające na polskim rynku firmy? Always look on the bright side Rok 2020 na zawsze pozostanie w ... deklaracji o działaniach ekologicznych firm i mają wiedzę o zjawisku zwanym greenwashingiem. Marka prowadząca swoją działalność zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju musi być spójna w ...
-
Dlaczego Trójmiasto? Co przyciąga biznes?
... biznesowy 23 krajów Europy Środkowej i Wschodniej. 3. miejsce w kategorii „Marka”, 4. w kategorii „Klimat dla biznesu”, 7. pod względem infrastruktury i łączności oraz 9. miejsce ... miejskim w Polsce ma na celu opis rzeczywistości biznesowej, w jakiej funkcjonują firmy. Materiał pozwala spojrzeć na polski rynek z perspektywy biznesu i wskazać ...
-
Ulice handlowe w czasach pandemii. Co się zmienia?
... wynajęły marki Calzedonia, Intimissimi oraz Vision Express. Działalność zakończyła także japońska marka MiniSo, która przy Marszałkowskiej działała od końca 2018 r. Jednocześnie ... charakterystycznymi elementami tej ulicy. Puste lokale pojawiły się także w budynku firmy Orbis (obecnie w remoncie), a także w biurowcu u zbiegu Alei Jerozolimskich i ul. ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... online i offline. Omnichannel poszerza horyzonty i daje możliwość wyboru – a to sprawia, że marka zyskuje większe zaufanie klientów. Ten trend będzie się rozwijać w 2022 roku, ... w Europie, robi zakupy właśnie za pomocą telefonów komórkowych. W nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. Przede ...
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022
... korzystanie z takiego rozwiązania będzie dla klienta nawykiem, także sama aplikacja (i firmująca ją marka) stanie się częścią codziennego stylu życia. 5 modnych rozwiązań Już ... swój wysiłek i z pewnością jeszcze bardziej polubi daną markę. Akcje charytatywne. Firmy coraz częściej angażują się w akcje charytatywne, ekologiczne oraz inne, które mają na ...
-
Marki ukraińskie w polskich sklepach?
... w polskich sklepach. W pytaniu ze wspomaganiem spośród ukraińskich marek najczęściej wskazywana jest marka wódki Nemiroff (rozpoznaje ją co trzeci Polak) oraz słodyczy Roshen ... polskich producentów (z taką tezą zgadza się 38% badanych). Agnieszka Górnicka, prezes firmy Inquiry, dodaje: Widzimy wyraźnie, że z zaangażowaniem podchodzimy nie tylko do ...
-
Wirtualna rzeczywistość: co nam da wejście do Metaversum?
... bohaterach. Nie mówimy tu o jednorazowych akcjach PR-owych, tylko o tym, jak marka zdobywa zaufanie oraz dostarcza swoim przyszłym rynkom ‘piaskownicę pełną kreatywnych zabawek’ – mówi Martin Taylor, wielokrotnie nagradzany reżyser i współzałożyciel firmy Prox&Reverie. Dzięki Metaversum twórcy będą nie tylko produkować kontent dla innych ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei