-
E-commerce w Polsce 2005
... ,4%) oraz ci z dochodami od 1001 zł do 2000 zł. W grupie, która nie kupuje w internecie przeważają badani z niskim dochodem do 1000 zł. (28,1%). Gdzie, kiedy i o której? – czyli ... potrzeb. Właściciele marketów coraz częściej uświadamiają sobie, że do odniesienia sukcesu w internecie nie wystarczą dobre chęci oraz samo posiadanie e-sklepu. Liczy się ...
Tematy: handel elektroniczny, e-commerce -
60% Polaków robi zakupy online. Co i jak kupują?
... Polacy kupują w Internecie w 2021 r. Zapytaliśmy ich m.in. o częstotliwość zakupów online, wydatki w tym kanale oraz o najczęściej wybierane produkty. ⅓ internetowych konsumentów kupuje online raz w tygodniu lub częściej Z raportu Advox „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021” wynika, że już 28 proc., a więc niemal ⅓ respondentów, kupuje przez Internet ...
-
Jak zakaz handlu zmienił zwyczaje zakupowe?
... się wzrost liczby konsumentów kupujących w sieci - artykuły inne niż spożywcze kupuje w ten sposób już co piąty z nas. Agencję badawcza Danae zapytała ... rekompensować pomniejszone zyski spowodowane zakazem handlu w niedzielę, zaczęła oferować swoje usługi w internecie. Jeżeli nie mają możliwości otwarcia lokalu w niedzielę to przenoszą pracę do ...
-
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... , popularność e-zakupów nie spada. Wzrosła też wartość internetowych koszyków zakupowych. Co 4. Internauta kupuje w sieci więcej niż 5 razy w miesiącu, a co 3. 2-5 razy w miesiącu. Zwiększyła się także nieco liczba wykorzystywanych zakupowo miejsc w Internecie, choć wciąż Polacy w sieci kupują głównie w sklepach internetowych (52% vs 46 ...
-
Zakupy online: jakie trendy na kolejne lata wyznacza pandemia?
... internecie cieszy się wśród Polaków rosnącą popularnością, mówiło się już od dawna. Jednak to właśnie w czasie pandemii zainteresowanie nimi raptownie wzrosło. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez ExpertSender raport „Zakupy online w Polsce 2020”, z którego wynika, że w sieci kupuje ... „zakupy w internecie” i „zakupy w sieci”, powiązując je z ...
-
Polski Internet a jazda na rowerze
... parkingowego i zaoszczędzenia funduszy wydawanych na paliwo, korzysta coraz więcej mieszkańców miast. To właśnie oni stanowią w Internecie najbardziej widoczną grupę. Według statystyk portalu MojRower.pl, najaktywniejsi w Internecie rowerzyści pochodzą z Warszawy. Choć szukają informacji o trasach rowerowych nad morzem, na Mazurach i w górach, to ...
-
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... kupuje w sklepach online i na aukcjach internetowych? Jakich produktów w sieci szukamy najczęściej? Kto ... branżach mogą sięgać nawet 30% wartości produktu w porównaniu z tzw. tradycyjnym handlem. Oprócz pieniędzy, kupując w Internecie oszczędza się również czas, co przy dzisiejszym tempie życia nabiera niebagatelnego znaczenia”. Internetowy koszyk? ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... je jako kanał sprzedaży konsekwentnie rośnie. Obecnie już 36% Polaków kupuje przez platformy społecznościowe, a 29% używa ich do sprzedaży. W ubiegłorocznej edycji ... ogromne znaczenie w prowadzeniu dzisiejszej sprzedaży. Trudno wyobrazić sobie nowoczesny biznes w Internecie, który nie wykorzystuje popularnych social mediów jako ważnych źródeł ...
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce” wynika, że 46 proc. ankietowanych kupuje na platformach marketpalce ubrania. Częściej są to kobiety (58 proc. pań ... Consumer Banku, większość Polaków kupujących na platformach zakupowych, poszukuje informacji w internecie zanim zamówi interesujący ich towar. Z odpowiedzi wynika, że już ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... Internecie nie brakuje. Według szacunków w Polsce mamy już ponad 19 mln internautów. Ilu z nich robi zakupy w Internecie? Z badania Ceneo wynika, że ponad 90%! A ponad połowa z nich zakupy w sieci robi przynajmniej raz w miesiącu. A 26% zadeklarowało, że zakupy w Internecie ... to zdecydowanie domena kobiet. Dwie trzecie pań kupuje ubrania w sieci. Jest ...
-
Inwestowanie w sztukę coraz popularniejsze
... Jednym z najszybciej rozwijających się modeli biznesowych w tym obszarze jest sprzedaż dzieł sztuki w Internecie. Raport Deloitte powstał na podstawie wywiadów przeprowadzonych z 90 kolekcjonerami z całego świata, ... najmniej do pierwszych miesięcy 2015 roku. Aż 76 proc. kolekcjonerów kupuje dzieła sztuki, kierując się nie tylko swoją pasją, ale także ...
-
Zachowania konsumentów w pandemii: zdrowie i bezpieczeństwo na 1. miejscu
... rozwoju dla sieci, równocześnie uwydatniając bariery dla zakupów spożywczych w Internecie i potwierdził, że sprzedaż artykułów spożywczych w sklepach stacjonarnych ... kupuje jedzenie w sieci, w Polsce robi to jedynie 4 proc. klientów. Większość (83 proc.) decyduje się na wizytę w sklepie fizycznym. Najwięcej Polaków, bo ponad połowa kupuje w internecie ...
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
... raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci” wynika, że przez internet kupuje już 88 proc. Polaków. Poszczególne kategorie zakupowe cieszą się dość zróżnicowaną ... je online w porównaniu do 12 proc. kobiet. Panowie także częściej kupują w internecie sprzęt sportowy. Tę odpowiedź wybrało 23 proc. ankietowanych mężczyzn, którzy robią zakupy online ...
-
Kupujący online słabo znają prawa konsumentów
... internautów! Lepiej wygląda sprawa jeśli chodzi o ogólny poziom wiedzy na temat zakupów w Internecie, ale mimo wszystko aż 48% respondentów odpowiedziało, że ma braki w ... jak również wszelkie dodatkowe opłaty. Jeżeli klienci dokonujący zakupów w Internecie nie zostaną odpowiednio poinformowani o opłatach lub kosztach dodatkowych przed złożeniem ...
-
Polacy a zakupy online za granicą
... niezależnie od miejsca zamieszkania sprzedawcy. Transakcje niskiej wartości w internecie świadczą również o dojrzałości rynku. Wydawanie niskich sum oznacza z jednej strony, ... konsumentów w Polsce i w regionie” – dodaje Perillat. Prawie połowa polskich respondentów (44%) kupuje w zagranicznych sklepach, głównie ze względu na atrakcyjniejszą cenę. ...
-
Prezenty świąteczne 2016. Co kupimy i za ile?
... (38% ankietowanych). Chętnie kupujemy prezenty również naszym partnerom (18% ankietowanych) i rodzicom (14% ankietowanych). Tylko 10% obdarowuje rodzeństwo, a 7% chętnie kupuje upominki przyjaciołom. Najmniej z nas robi świąteczne prezenty dziadkom (3% ankietowanych). W badaniu znalazły się także osoby (8%), które przyznały, że w ogóle nie kupują ...
-
Polscy internauci na tle innych. Do czego służy nam internet?
... pozycji aktywności internetowych znalazły się zakupy online – tylko 11% internautów przyznaje, że kupuje w internecie. Najwięcej we Włoszech (16%) i Niemczech (13%), najmniej w Polsce (9%) i Belgii (7%). Europejczycy w internecie najczęściej kupują odzież, obuwie i akcesoria (72%), urządzenia technologiczne (57%), wakacje i bilety lotnicze ...
-
E-zakupy: ile i na co wydajemy w sieci?
... , dla których zakupy w internecie są tak naturalne jak np. dla 40-latków kupowanie prasy w kiosku. Zakładam, że spora grupa konsumentów kupuje dokładnie to samo i ... 8 zł mniej ─ odnotowano w kategorii urządzeń mobilnych. Ile i na co wydajemy w sieci? Zakup obuwia w internecie to średni miesięczny wydatek na poziomie 77 zł. Panie wydają miesięcznie ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... kupuje w sieci, bo chce obejrzeć produkt przed zakupem, zaś w 32% przypadków wynika to z przyzwyczajenia do tradycyjnych sklepów. Z drugiej zaś strony, większość konsumentów docenia zakupy w Internecie ... (23%) swojej witryny. To jednak wciąż za mało. Podczas zakupów w Internecie konsumenci borykają się bowiem z wieloma problemami, wśród których ...
-
Tworzyć każdy może.
... obecnej chwili każda nawet najmniejsza firma chce się pokazać i zaistnieć w internecie. Niemalże obowiązkiem stało się więc posiadanie choćby prostej internetowej wizytówki ... możliwość przetestować działanie aplikacji w trakcie okresu próbnego i sprawdzić produkt, jaki kupuje. W przypadku zlecenia wykonania strony nie ma takiej możliwości. W czym ...
Tematy: -
E-handel w Polsce 2005
... kupuje już co trzecia osoba, która ma dostęp do sieci. Chociaż polski handel on-line wciąż jeszcze raczkuje, to jego obroty już sięgają miliarda złotych, zaś większość e-sklepów notuje zyski. Firmy już dziś powinny pomyśleć o rozwoju sprzedaży w Internecie ... również internetowe biura podróży. W Internecie można już zrobić zakupy spożywcze – w ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... technologii Big Data, można precyzyjnie dostosować reklamę do potrzeb odbiorcy. Na razie tylko w Internecie. Ale to kierunek, w którym zmierza współczesna reklama. Obrazek zamieszczony w Daily ... precyzję reklamowego przekazu. Dzięki temu reklamodawca, np. firma motoryzacyjna nie kupuje – tak jak do tej pory – powierzchni „banerowej” na dużym portalu ...
-
Polacy i suplementy diety
... przeprowadzone przez specjalistów Okazje.info wykazało, że suplementy diety częściej niż w drogeriach, w których również dostępna jest ich szeroka oferta, kupujemy w Internecie. Do ich nabywania w sieci przyznało się 26,4% badanych, natomiast drogerię jako miejsce ich poszukiwania wskazało jedynie 7,25% respondentów. Najpopularniejszym miejscem ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... możliwości, które dają zakupy w Internecie, są w coraz większym stopniu doceniane. Kupującym podoba się zwłaszcza szeroki wachlarz dostępnych produktów oraz brak konieczności odwiedzania wielu sklepów. Nic dziwnego że grono osób kupujących w sieci ciągle się poszerza - w Polsce już 47% internautów kupuje w internecie i ta liczba z roku ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... odciążeniem dla pracowników tej branży. Wpływają też na poziom satysfakcji kupujących w Internecie. W ostatnim czasie to rozwiązanie również zyskało na popularności. Wzrost ... i dostosowania swojego biznesu. W czasie tak silnego rozwoju branży, zainteresowanie w Internecie frazą: analiza danych również wzrosło. W marcu ten temat był wspominany 3 ...
-
Stare nawyki czy nowe zwyczaje? Jak robimy zakupy online?
... niej garść najświeższych informacji dotyczących zwyczajów zakupowych w internecie. Opracowanie wskazuje najważniejsze trendy konsumenckie, potwierdzając m.in., że Polacy to zaawansowani ... multimedia oraz sprzęt RTV/AGD (39%) i akcesoria telefoniczne (35%). Ponad 30% kupuje online także zabawki i karmę dla zwierząt. Wśród usług, najczęściej zamawiane ...
-
Zakupy odzieży przez Internet
... nie kobiety, a mężczyźni przodują w wydawaniu pieniędzy na upatrzoną w e-sklepie odzież. KTO KUPUJE W E-BUTIKACH? Mogłoby się wydawać, że kobiety będą bardziej skore ... tradycyjnych butikach chętnie wodzimy wzrokiem po sklepowych witrynach, tak i w Internecie często przeglądamy odzież, obuwie, galanterię i bieliznę. Wśród użytkowników Ceneo, którzy ...
-
Świąteczne przygotowania Polaków
... nabywając prezenty w sieci. Pięć lat temu odsetek deklarujących dokonywanie zakupów w Internecie wynosił zaledwie 3,71%. Prawie połowa Polaków nadal odkłada zakupy na ostatnią chwilę. Co drugi respondent (50,01%) świąteczne upominki kupuje w okresie dwóch tygodni przed świętami lub zostawia ten obowiązek na kilka ...
-
Świąteczne zakupy Europejczyków 2013
... z ubiegłym rokiem, rośnie procent respondentów wyszukujących prezenty (o 9 pp.) i porównujących ich ceny (o 10 pp.) w Internecie. „Wynika to z tego, że Polakom zależy na znalezieniu produktów ... na ostatnią chwilę. Prawie co czwarty badany deklaruje, że prezenty kupuje już w listopadzie, a 48 proc. wybiera się na zakupy w pierwszej połowie grudnia ...
-
Internet to nie miejsce na zakup RTV i AGD
... bliskość położenia, o tyle w przypadku sklepu stacjonarnego – niezwykle istotne jest zaufanie do sklepu. „Klienci, którzy decydują się na zakup sprzętu RTV/AGD w Internecie robią to przede wszystkim ze względu na cenę. Mimo, iż w przypadku sklepów stacjonarnych cena również jest najistotniejszym kryterium wyboru to ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... internecie 1234 euro, a Polak nie więcej niż 465 euro, jest się o kogo bić. Co polski e-sklep powinien zrobić, aby pozyskać zagranicznych klientów? Niekwestionowanym liderem w zakupach online w Europie jest Wielka Brytania – aż 42 proc. Brytyjczyków kupuje ... może walczyć o zagranicznego klienta, który kupuje w sieci częściej i za więcej – wyjaśnia ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... , iż kupowało odzież lub obuwie przez internet. Wartościowo udział sprzedaży odzieży w internecie kształtuje się na relatywnie niskim poziomie ok. 10%, jednak jej wartość wzrasta ... grupa konsumentów, która coraz częściej sięga do kanałów cyfrowych, aby dokonać zakupu (obecnie kupuje mniej niż 20% swoich zakupów w sieci, ale deklaruje wzrost udziału ...
-
W zakupach online prym wiodą millenialsi
... ? Z badania zrealizowanego przez Kantar TNS* dla KIR i Związku Banków Polskich wynika, że są to przede wszystkim millenialsi - w sieci kupuje już 3 na 4 z nich. Niewiele mniej e-kupujących jest wśród przedstawicieli pokolenia Z, a w generacji 40-latków zakupy online robi co drugi badany. Jeżeli chodzi o ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... sex"... Te i inne zaskakujące informacje przynosi raport "Czy będziemy kupować marchewkę w Internecie" z badania Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonego na zlecenie supermarketu ... rewolucji? Dodatkowy tydzień urlopu… Jak wynika z raportu, aż 45% badanych kupuje artykuły codziennej potrzeby (jedzenie, napoje, chemię domową itd.) codziennie a ...
-
Prezenty świąteczne 2013: Polacy mniej rozrzutni
... serwisu Ceneo.pl. Prawie połowa z nas kupuje prezenty tydzień-dwa przed świętami. Już 37 proc. robi to w Internecie. Jak co roku serwis Ceneo.pl zbadał preferencje ... wynika, że znacząco zwiększyła się grupa szukających i zamawiających podarunki dla najbliższych w Internecie (z 31,5 proc. do ponad 37 proc.). Komentarz: Agata Stachowiak, PR Brand ...