-
Urządzenia mobilne a zakupy
... świecie. Służą komunikacji, przeglądaniu sieci, graniu w gry i coraz częściej wykorzystywane są również do robienia zakupów w Internecie. Z analizy Sociomantic Labs wynika, że w Stanach Zjednoczonych przez tablety i smartfony kupuje aż 2/3 użytkowników w wieku 25-34 lata. W kanale mobilnym najczęściej kupowanymi produktami są multimedia oraz odzież ...
-
Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet
... wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska, 42% Polaków przyznaje, że w sieci kupuje co najmniej raz w roku, 13% deklaruje, że robi to nawet dwa razy w ... na e-zakupy średnio 1447 dolarów (ok. 5572 PLN), czyli aż 5 razy więcej. Najwięcej w internecie wydają mieszkańcy Wielkiej Brytanii, statystyczny Anglik zrobił zakupy za 1660 dolarów (ok. 6392 ...
-
Stres i irytacja, czyli przygotowania do świąt
... … Za dużo na głowie? Istnieje możliwość wykreślenia wyprawy do sklepów z listy. 6 na 10 Europejczyków deklaruje, że polowanie na bożonarodzeniowe prezenty w Internecie zmniejsza stres związany z zakupem prezentów. 7 na 10 Europejczyków sądzi, że w ten sposób znajdują lepsze okazje cenowe. Podobnie w Polsce: 67% polskich ...
-
E-commerce: co zrobić, żeby boom na zakupy online nie był przejściowy?
... Szacuje się, że w internecie kupuje już 70% Polaków, a w tym roku co 5. z nas ma zamiar wydać w e-commerce więcej niż w minionym ... opcją wygodnego sczytywania informacji z ulotek i etykiet podczas wizyty w sklepach stacjonarnych celem dokonania optymalnego zakupu w Internecie. Takie rozwiązanie mogłoby skłonić do zakupów online 54% konsumentów i ...
-
Pokolenie Z: życie i zakupy online przestały bawić młodych?
... internecie i mediach społecznościowych. Oto, do jakich jeszcze wniosków prowadzi druga edycja badania zrealizowanego przez Accenture i Fashion Biznes. Jaki wpływ na realizację procesów zakupowych pokolenia Z wywarła pandemia? Jak w opinii młodego pokolenia wyglądać będzie przyszłość e-commerce? Jak generacja Z spędza czas online? Raport „Jak kupuje ...
-
Zakupy w sieci a oczekiwania konsumentów
... internecie nadal nie spełniają oczekiwań konsumentów, co może mieć ogromny wpływ na ocenę nie ... w jakim stopniu klient da się przekonać, że jego personalne i finansowe informacje są bezpieczne, a produkt jaki kupuje, jest dokładnie tym samym, który otrzyma. - Istnieje wiele możliwości stworzenia konkurencyjnego zróżnicowania oraz dobrych praktyk w ...
-
Będzie praca dla handlowca
... kupuje więcej i, jak twierdzą przedstawiciele firm zajmujących się handlem, dystrybucją i outsourcingiem sprzedaży, ... . Firmy, poszukując specjalistów, coraz mocniej konkurują między sobą. Walka trwa nie tylko w Internecie. Propozycje dla przedstawicieli handlowych to niejednokrotnie najliczniejsze i najbardziej wyeksponowane ogłoszenia w gazetach i ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... reklamowych rozgrywających się w Internecie oraz mocne wsparcie kampanii prowadzonych w pozostałych mediach. Może generować spektakularny sukces lub równie ... , to moment transakcji, gdy klient podpisuje z nami umowę o usługę czy zwyczajnie kupuje nasz produkt w salonie – możemy wówczas zręcznie zaproponować otrzymywanie newslettera i podpisać zgodę ...
-
Jak Google widzi banki?
... Listopadowe wydanie „Gazety Bankowej” prezentuje ciekawy ranking - wizerunek banków w Internecie. Internet staje się coraz częściej podstawowym narzędziem przy wyborze banku, z którego ... pojawiało się w związku z niezrozumieniem przez klienta, co tak naprawdę kupuje i na jakie warunki się zgadza. Metodologia rankingu Badając wizerunek banków, ...
-
Polacy chcą wybierać metody płatności
... wybredni. Najlepiej, żeby było tanio, ale i wygodnie. To tłumaczy deklaracje 16 proc. respondentów zrealizowanego przez Blue Media badania „Jak kupujemy w Internecie 2017”, gotowych zapisać w sklepie dane swojej karty, aby móc płacić jednym kliknięciem. Wprawdzie najważniejszym kryterium wyboru danego e-sprzedawcy niezmiennie pozostaje ...
-
Internetowe zakupy za granicą to już standard?
... tak samo duże zaufanie do zagranicznych sklepów i serwisów internetowych, jak do polskich sklepów i serwisów internetowych. Cztery na dziesięć osób kupujących w internecie dokonało zakupu w zagranicznym sklepie internetowym na przestrzeni ostatniego półrocza. Odsetek ten, podobnie jak ogólna częstość zakupów, spada wraz z wiekiem. Kraje ...
-
Czym nas kuszą księgarnie internetowe?
... zakupu e-książki na prezent – to zalety księgarni internetowych, które cenią konsumenci. – komentuje Martyna Bednarczyk z firmy Virtualo, dystrybutora e-książek i właściciela e-księgarni. W Internecie ze względu na możliwość porównywania cen, stajemy się łowcami okazji. Jak pokazują wyniki badania „Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków ...
-
Już nie cena, ale wygoda. To się liczy w e-commerce
Zakupy w sieci cieszą się coraz większą popularnością. Z badania Blue Media “Jak kupujemy w internecie” wynika, że robi je już 85% internautów. Równocześnie wyraźnie dostrzegalna staje się zmiana w zakresie czynników decydujących o wyborze sklepu internetowego. Wprawdzie ...
-
Pokolenie Z: pieniądze i technologie czy tradycyjne wartości?
... zaawansowanych, będących niemal nieustannie podłączonymi do internetu młodych ludzi, naturalnym środowiskiem jest e-commerce. Aż 84% przedstawicieli pokolenia Z z Polski kupuje w internecie przynajmniej raz w miesiącu, najczęściej sięgając po odzież (70%), jedzenie (54%), kosmetyki (48%) i rozrywkę (47%). Jednocześnie pozostają świadomymi ...
-
Czy metawersum będzie cyberbezpieczne?
... Talos wskazują na zagrożenia, które mogą pojawić się w "nowym Internecie". Cyberprzestępców motywują przede wszystkim pieniądze, a metawersum skupia ludzi posiadających kryptowaluty ... w metawersum oznacza posiadanie portfela kryptowalutowego. Ponadto coraz więcej osób kupuje i sprzedaje tokeny NFT – oba aktywa są potencjalnie interesującym celem ...
-
Zachowania konsumentów: kosmetyki kupujemy na wiele sposobów
... kupuje kosmetyki w internecie ... kupuje kosmetyki przy okazji, robiąc np. zakupy spożywcze, które najczęściej odbywają się stacjonarnie - zauważa Aneta Gergont-Gałązka, dyrektor departamentu marketingu w Wonga Polska. Dlaczego decydujemy się na kupowanie kosmetyków przez internet? Ponad dwie trzecie konsumentów uważa, że zakupy kosmetyków w internecie ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... wciąż atrakcyjna w kontekście kupowania prezentów świątecznych i okazjonalnych – aż 81% respondentów kupuje upominki w sieci. KTO POLUBI E-ZAKUPY? – POTENCJAŁ ROZWOJU RYNKU W sieci wciąż bardziej doświadczeni są mężczyźni, z których niemal 46% pierwszych zakupów w Internecie dokonało ponad 5 lat temu. Z badań wynika jednak, że to właśnie kobiety ...
-
Przedświąteczne zakupy Polaków 2012
... zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Jednocześnie 40% przyznaje, że kupuje dodatkowe produkty spoza listy. Wciąż jeszcze mobilne listy zakupów są ... i całościową liczbę wydatków. Polacy starannie dobierają świąteczne prezenty, szukają informacji w Internecie, porównują cen. Kupujący chcą mieć pewność, że dokonujemy bezpiecznych zakupów w dobrej ...
-
Wyprawka szkolna. Kupujemy i wybieramy przez internet
... obejrzenia produktów w sklepie stacjonarnym, a po ich wyłonieniu kupuje je w internecie – po znalezieniu najlepszej oferty. 7 proc. badanych, gdy znajdzie już potrzebne rzeczy w sieci, udaje się do punktu handlowego, żeby zobaczyć je „na żywo” i ostatecznie zamówić w internecie. Co ciekawe, przy zakupie wyprawki szkolnej tylko 1 proc ...
-
Polacy a zakup wycieczki online
... , potwierdzenie rezerwacji przez organizatora ). Jak pokazują dane, w Internecie najczęściej poszukujemy miejsca, informacji, czytamy opinie i porównujemy oferty. ... . Z Raportów przygotowywanych przez Internet Standard wynika, że polski e-klient w sieci kupuje przede wszystkim odzież, bieliznę, buty, książki i kosmetyki, których udział w sprzedaży ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... okrągłe sumy, ponieważ ceny w placówkach stacjonarnych są przeważne wyższe niż w internecie. Zdawałoby się, że e-commerce w tym kontekście jest eko, ale czy faktycznie? Dane z ... % badanych (19% zna jakieś eko-certyfikaty), a 34% chętniej kupuje produkty przyjazne środowisku używane ubrania kupuje co 3. internauta, a 41% jest w stanie zapłacić więcej ...
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
... in.: Jaką wartość ma rynek e-commerce? Jak zmieniły się zachowania konsumentów kupujących w internecie? Jakie sposoby odbioru zamówionego towaru preferujemy? Na 10-lecie swojej ... ) – ale też chcemy móc go łatwo i bez kosztów zwrócić. Co trzeci klient kupuje na platformach i w sklepach zagranicznych. Ponad połowa kupujących w sieci robi to na swoich ...
-
Rewolucja w e-commerce. Oto, jak ostatni rok zmienił zakupy
... kupujących internautów wyniósł 72%, w tym 14% badanych zadeklarowało, że kupuje produkty spożywcze w sieci z powodu pandemii. Teraz – w połowie roku 2021 – aż 84% kupuje w e-commerce, a zakupy spożywcze zdołały utrzymać swoją pozycję. Dodatkowo, z powodu pandemii elektronikę w Internecie zaczęło kupować 20% internautów, produkty AGD – 13%, produkty ...
-
Czy Internet zabija świat kultury?
... socjolog, dyrektor Centrum Cyfrowego Projektu: Polska i jeden z autorów badania. “Jeżeli w Internecie chcemy szukać ‘piratów‘, to ich tam znajdziemy. W badaniu pokazujemy ... porównaniu z osobami niekorzystającymi z Internetu niemal trzykrotnie częściej kupuje książki i filmy, aż siedmiokrotnie częściej kupuje muzykę. W przypadku pozyskiwania treści ...
-
Smart shopping po polsku
... kupuje produkty w sprawdzonych sklepach. Co ciekawe na brak czasu uskarżają się przede wszystkim bezrobotni i uczący się. Co więcej 18 proc. badanych kupuje produkty z promocji nawet wtedy, gdy ich nie potrzebuje. Na tym tle korzystnie wypadają zakupy w Internecie ... produkty w sklepie stacjonarnym i dopiero potem kupuje najtańszy produkt w Internecie. ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... Aż 58% badanych zadeklarowało, że kupuje tyle samo, co zwykle, 28% odpowiedziało, że kupuje mniej, natomiast 14% - że kupuje więcej. Zmniejszenie wydatków zadeklarowały ... % respondentów zapytanych o to, czy kupili produkt na podstawie treści publikowanych w internecie, odpowiedziało twierdząco. Szczególnie zatem polecam zgłębić tę część publikacji – ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... internecie, który mógłby go od tego uwielbienia odciągnąć. Jak walczyć o klienta w internecie Na co zwrócić uwagę, kiedy chcesz zmierzyć się z konsumentem, który wspomaga się internetem w podejmowaniu decyzji? Wiedz, co kupuje. Jeśli kupuje ... a potem wyszukiwali te same modele taniej w internecie) dopóki… nie zaoferował nieodpłatnego profesjonalnego ...
-
Po półmetku wakacji. Jak kupujemy wyprawkę szkolną?
... mniej osób, bo 26% kupuje je w księgarniach stacjonarnych. Natomiast 7% odkupuje je od znajomych lub rodziny, a 5% poszukuje ich w antykwariacie. Pozostała, dość liczna grupa (27%) wskazała, że nabywa je w jeszcze innym miejscu – być może na popularnych targach książki. Podręczniki w internecie, reszta w sklepach stacjonarnych O ile ...
-
Rosną wydatki na podróże i alkohol
... kupują w Internecie Włosi (6 proc.), Niemcy (7 proc.) i Belgowie (8 proc.), natomiast najchętniej robią to Brytyjczycy (26 proc.) i Francuzi (12 proc.). Od ostatniego badania spory spadek zaufania do zakupów artykułów spożywczych w Internecie odnotowali mieszkańcy Indii – z 45 proc. do 39 proc. Chętnie jedzenie w sieci kupuje jedna trzecia ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... i dodatki przede wszystkim w internecie. Bardzo podobnie wygląda struktura głównych miejsc zakupu luksusowych zegarków i biżuterii. Największa część Polaków (37%) wybiera przede wszystkim salony w centrach handlowych, a jedna trzecia (34%) – salony przy ulicach handlowych. Około 11% kupuje te dobra głównie w internecie. Mimo że luksusowe dobra ...
-
Zakupy w sieci coraz popularniejsze. Rośnie też skala problemów
... w internecie”. Wynika z niego, że do zakupów online przyznaje się już 93% internautów. Dla porównania, jeszcze w minionym roku aż 62% badanych deklarowało, że nie kupuje przez internet. Co ... na zakupy w internecie są są podobne do tych w latach poprzednich. 34% internautów robi zakupy o wartości od 60 do 100 PLN, natomiast 35% kupuje online za 100 ...
-
W Boże Narodzenie 2020 na prezenty świąteczne wydamy mniej?
... , przejawiająca się przede wszystkim w dostępności wszystkich artykułów w jednym miejscu. Prezenty kupimy w internecie O ile zakupy na wigilijny stół w większości planujemy zrobić w sklepach stacjonarnych, to ... sobie stosunkowo dużo czasu. Połowa osób, które wzięły udział w badaniu, kupuje je na miesiąc przed Gwiazdką, natomiast co trzecia robi ...
-
Zakupy online: pandemia zmienia zachowania konsumentów
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak pandemia wpłynęła na preferencje zakupowe w internecie? Z jakich powodów Polacy przenieśli część swoich zakupów do sieci? Które ... w związku z wprowadzonym lockdownem zmienili swoje zachowania konsumenckie. Okazało się, że 30% e-konsumentów kupuje w sieci więcej produktów, a 33% robi zakupy przez internet częściej. ...
-
Zakupy online - typy klientów
... poszczególnych etapach procesu i następnie podać je im. Niestety, przyglądając się bliżej temu, jak dziś kupuje konsument, szybko stwierdzimy, że koncepcja lejka nie uwzględnia wielu zachowań występujących w internecie. Tradycyjny model ulega zmianie poprzez samo specyficzne oddziaływanie sieci. Klasycznie zakłada się, iż konsument najpierw ...
-
Czy zakupy online robią już wszyscy?
... zakupów wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Dwie trzecie z nich kupuje w sklepach internetowych przynajmniej raz w tygodniu – średnio to 3,7 transakcji per capita. ... młodsi Europejczycy chętnie wybierają płatności online za towary i usługi: zazwyczaj wydają w internecie 342 EUR miesięcznie. Polscy konsumenci nie odbiegają od średniej europejskiej – ...