-
Konsumpcjonizm wygrywa ze zdrowym rozsądkiem?
... konsumpcjonizm ma się dobrze Jak czytamy w komunikacie z badania, aż 4 na 10 Polaków kupuje więcej niż potrzebuje. I chociaż konsumpcji w Polsce trochę jeszcze brakuje do ... je do kosza na śmieci, a 9% badanych to, co zalega w domach, sprzedaje w internecie. Dane, z których wynika, że tylko niewielka część mieszkańców Polski korzysta z efektywnych ...
-
Polacy na zakupach online 2021. Jakie trendy?
... internecie. Obecnie ponad 80 proc. Polaków deklaruje, że kupuje ...
-
Usługi internetowe: jak inflacja zmienia zachowania konsumentów?
... konsumentów, 34 proc. gospodarstw domowych chce skrócić czas spędzony w internecie, a 33 proc. planuje przenieść wydatki z cyfrowej rozrywki i internetu na zakupy związane ... badane osoby w całym procesie niechętnie korzystają ze wsparcia online. Ponad 40 proc. kupuje mobilne usługi internetowe w sklepie stacjonarnym, a 55 proc., w przypadku problemów ...
-
10 zasad bezpiecznych zakupów online nie tylko w Black Friday
... sprzedawcą? Jak pokazują wyniki badania “Omni-commerce kupuję wygodnie 2022” w Internecie kupuje już 87% konsumentów. Polacy nie tylko więcej wydają na e-zakupy, ale także ... korzyści z zakupów przez Internet. Przez kilka lat zorganizowaliśmy kampanię “Kupuję w Internecie”, której elementem była edukacja konsumentów jak bezpiecznie kupować przez ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... w internecie, co z kolei jest dobrą wiadomością dla operatorów logistycznych obsługujących ten rynek. Z wrześniowego badania opublikowanego przez Gemius, PBI oraz IAB Polska wynika, że Polacy przebadani w połowie roku nie ograniczali zakupów internetowych ze względu na wysoką inflację, a 58% respondentów twierdziło, że kupuje online ...
-
Zakupy online: Polacy doceniają zalety i narzekają na wady
... 50%) w Polsce twierdzi, że zapisuje dane swojej karty tylko u sprzedawców, u których kupuje często, podczas gdy dwóch na pięciu kupujących (39%) przyznaje, że ... go swoim klientom – platformom i sklepom prowadzącym działalność w internecie. To szybki, prosty i bezpieczny sposób płacenia w internecie, który pozwala kupującym płacić „jednym kliknięciem ...
-
Badanie Internetu w Polsce II 2006
... Internecie też nie jest jeszcze popularne. Co prawda 23 proc. respondentów deklaruje, że korzysta z portalu aukcyjnego Allegro (1 proc. z eBay), ale to korzystanie nie przekłada się na kupowanie i jest raczej przeglądaniem ofert lub weryfikowaniem cen. Jedynie 4 proc. internautów stwierdziło, że kupuje ...
-
Strona internetowa w obcym języku może odstraszać
... uważa, że taka informacja jest ważna przy zakupie ubrań w internecie. Gdy konsument rozumie treść, wie dokładnie, co kupuje i ma poczucie, że mniejsze jest prawdopodobieństwo dokonania ... marki. Dlatego warto jest się zastanowić, jaką mamy grupę docelową, kto kupuje od nas najwięcej produktów i czy nie zaoferować naszym konsumentom strony internetowej ...
-
Świąteczne dekoracje made in Poland
... na pochodzenie ozdób – 56% ankietowanych zdeklarowało, że część z nich kupuje w sklepach, a część wykonuje razem z rodziną i bliskimi. Diabeł tkwi w kolorach „ ... których czerpiemy inspiracje. Według raportu Homebook.pl 59% badanych natchnienia szuka w Internecie, 26% samemu wymyśla ciekawe dekoracje, a 10% wyszukuje je w czasopismach. Z raportu ...
-
Polacy na zakupach. 9 faktów
... Niemal 2/3 Polaków (65%) przyznaje, że bardziej niż czytanie opinii w internecie interesuje ich kontakt ze sprzedawcą w salonie stacjonarnym. Jest to szczególnie ważne ... (aż 82%). Zamawiają również kosmetyki, multimedia i artykuły dziecięce. Aż 64% mężczyzn kupuje online sprzęt elektroniczny. Co ciekawe, panowie kupują równie często bilety do kina ...
-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... zadeklarowało, że przynajmniej raz w miesiącu kupuje w sieci (2 pkt proc. więcej niż rok temu). Najpopularniejszymi produktami kupowanymi w internecie są – podobnie jak przed rokiem – buty, ... % klientów sklepów internetowych (12% w Polsce) oraz 30% dużych nabywców kupuje świeżą żywność i napoje online. Coraz więcej nabywców w Europie robi zakupy ...
-
Wyprawka szkolna nie musi być droga
... z promocji – śledzenie aktualnych ofert deklaruje ponad połowa badanych, a 12% kupuje produkty do wyprawki szkolnej w tych sklepach, w których otrzymuje dodatkowe korzyści, np. ... (2/3 osób posiadających dzieci). Często rodzice stawiają też na zakupy w Internecie (37%). PAYBACK Opinion Poll To badanie zostało przeprowadzone na uczestnikach Programu ...
-
Zachowania konsumentów: planujemy głównie zakupy żywności i książek
... zapasów, z którym mieliśmy do czynienia na początku pandemii. Obecnie 38 proc. kupuje więcej niż potrzebuje. To o 6 pp. mniej niż w połowie czerwca. Na ... dzieci w szkolnych ławkach. Książki są kategorią produktów, którą niezmiennie najchętniej kupujemy w Internecie. Taką deklarację składa 55 proc. Polaków. Podobnie z elektroniką oraz odzieżą. Jednak ...
-
Deloitte: polscy konsumenci kupują online, ale zakupy odbierają w sklepie
... największą popularność. Najchętniej zamawiamy w Internecie i odbieramy osobiście jedzenie w restauracjach i ubrania (po 37 proc.), ale też elektronikę (31 proc.) i niezbędne rzeczy do domu (26 proc.). Na świecie trend BOPIS popularniejszy jest w Korei Południowej, gdzie prawie połowa badanych kupuje tą drogą jedzenie, oraz w Chinach ...
-
Black Friday i Cyber Monday. Inne niż rok temu?
... . W trakcie Black Friday najczęściej staramy się łączyć zakupy stacjonarne i online: z obydwu tych sposobów korzysta 55% osób biorących udział w badaniu. Wyłącznie w internecie kupuje co piąty z respondentów (22%). Jeśli robimy zakupy online, najczęściej korzystamy z laptopa (37%), smartfona (33%) i komputera stacjonarnego (28%). Przy tym to ...
-
Polacy martwią się o oszczędności bardziej niż o własne zdrowie
... zakupów produktów spożywczych na świąteczny stół, a tych Polacy nie lubią kupować w Internecie. Teraz, kiedy święta za nami widać nieznaczny spadek liczby osób, które czują ... robienie większych zakupów (37 proc.). Nerwowy początek roku Aż 46 proc. z nas przyznaje, że kupuje więcej niż jest w stanie zużyć na bieżąco. To najwyższy wynik dla Polski w ...
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
... . Polacy więc ruszyli na zakupy online. Jak kupowaliśmy odzież i obuwie w Internecie? Respondenci badania ARC Rynek i Opinia najczęściej wskazywali Allegro, jako miejsce ... zakupu obuwia online różnica między najstarszą grupą wiekową a tą, która najczęściej kupuje obuwie online (25-34 lata) jest jeszcze mniejsza i wynosi 6 punktów procentowych ...
-
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... zarówno częstość zakupów internetowych, jak i wartość e-koszyków zakupowych. 2 do 5 razy w miesiącu kupuje już 61% e-klientów, a ponad 5 razy w miesiącu - 16%. To o +6p.p. więcej regularnie kupujących w e-commerce. Największe jednorazowe wydatki w Internecie, czyli takie o wartości ponad 500 zł, rok temu były udziałem 2% konsumentów, a obecnie ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... , czy chodzi do kina, czy przesiaduje w internecie, na jakich stronach, czy słucha radia, jakiego, w jakich godzinach? miejsca kontaktu z produktem – gdzie, kiedy i w jakich okolicznościach nasz target doświadcza naszego produktu, kiedy jest najbardziej otwarty na zakup, w jakich okolicznościach kupuje, a w jakich żywa, konsumuje nasz produkt ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2012
... w Internecie, a 23 proc. porównywać ceny w specjalnie do tego stworzonych serwisach internetowych. „Polacy są mistrzami w tzw. ‘cross-channel’, czyli szukaniu ofert w Internecie i sklepach ... upominków na ostatnią chwilę. „Co piąty badany deklaruje, że prezenty kupuje już w listopadzie, a 45 proc. wybiera się na zakupy w pierwszej połowie grudnia. ...
-
E-commerce: jak kultura i rozrywka sprzedają się w sieci
... ,31 proc. użytkowników. To więcej niż we wrześniu, gdyż na udział w takich wydarzeniach decydowało się wtedy 39,94 proc. kupujących. W internecie kupujemy również bilety na kabarety i to częściej niż do kina. – Możliwość zaprezentowania użytkownikowi wielu ofert z różnymi wydarzeniami kulturalnymi w jednym miejscu ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... półki. Na przykład polska firma Bowl & Bone Republic sprzedaje swoje produkty w eleganckich salonach piękności dla psów oraz w internecie. Internet na smyczy Według badań w internecie kupuje karmę i akcesoria dla zwierząt ponad 40 proc. właścicieli. Ponadto poszukuje się tam informacji. Statystyki mówią, że 30 proc ...
-
Zakupy online: rzadziej, ale więcej
... sięgnęły 1%, a w Polsce aż 6% (33% vs 27%). Co ciekawe, już ponad połowa ankietowanych deklaruje, że kupuje w sieci raz lub dwa razy w miesiącu. Podobna tendencja występuje również ... W minionym roku taką odpowiedź podawało 22% ankietowanych. „Polacy nieco rzadziej kupują w internecie, ale roczne wydatki na zakupy online rosną. Przy jednej transakcji ...
-
Jak nowe technologie zmieniają zachowania konsumenta?
... ma zarządzanie magazynem dla handlowców. Konsumenci kupują sprytniej i korzystniej: Aż 80% klientów na całym świecie twierdzi, że kupuje korzystniej zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w Internecie. Najważniejsze znaczenie dla handlowców ma lojalność „klienta nowej ery” : Mimo iż mają oni nieskończenie wielki wybór produktów w zasięgu ...
-
Prezenty świąteczne w sieci: 9 zasad, które warto stosować
... około 40 proc. polskich konsumentów. Bez względu na okazję, online kupuje już 55 proc. Polaków, z czego 2/3 przyznaje się do regularnych zakupów ... ważna jest – co zrozumiałe – szczególnie przed Gwiazdką. Jak uniknąć pułapek w czasie zakupów w internecie Aby nie zostać bez pieniędzy i towaru, z produktem niepożądanym lub dostarczonym po terminie, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... Egipt jest od lat największym na świecie importerem pszenicy, a ziarno kupuje na przetargach. W ubiegłym roku Egipt najwięcej ziarna sprowadził z krajów Basenu Morza ... Transmisję obejrzała rekordowa liczba osób, w telewizji ok. 114,5 mln, dodatkowo ponad 1 mln w internecie. – Pod względem plasowania reklam najbardziej widoczne są takie firmy jak ...
-
W e-commerce rządzi cena
... również o wyborze sposobu płatności. Już 70 proc. Polaków przyznaje, że kupuje przez internet. Pozostali konsumenci pozostają wierni tradycyjnemu handlowi. Powodów tej ... Media, operatora Płatności Online BM. Korzystamy z przelewu, ale lubimy płatności elektroniczne Kupujący w internecie mają swoje ulubione metody płatności, ale to nie oznacza, że ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... ale dużo część konsumentów wciąż nie jest zadowolona z tego, w jaki sposób kupuje się za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ponad połowa z nas woli finalizować transakcję ... Przez dekady detaliści robili to intuicyjnie albo bazując na wynikach sprzedaży. W internecie służy do tego analityka. Umiejętność przetwarzania potężnych zbiorów danych i ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... przez internet, to w niedalekiej przyszłości liczba ta wzrośnie do 2/3 kupujących w internecie mężczyzn i ½ kobiet. Również w przypadku odzieży i obuwia, zakupy online stają się ... zaproponować coś szczególnego dla płci mniej zainteresowanej danym asortymentem – jak żona kupuje ubrania lub buty, to mąż mógłby mieć miejsce w sklepie, w którym może ...
-
Zwrot towaru buduje lojalność klienta?
... w sklepach online bynajmniej nie świadczy o niezadowoleniu klientów. Wielu z nich kupuje więcej towarów, by ostateczną decyzję o tym, które z nich zostawić, podjąć po ich ... każdego zwracającego traktują jak potencjalnego oszusta, wiele na tym tracą. Cała sprzedaż w internecie opiera się na zaufaniu. Sklepy mogą je budować poprzez pozytywne opinie i ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... tylko w krótkim okresie czasu. Jak promować swoją ofertę? Pamiętajmy o tym, że klient kupuje emocjami. Od tego, jakie emocje wywoła w nim nasza reklama, w dużej mierze ... szansę stać się naszym stałym klientem. Chcesz skutecznie reklamować swój ośrodek w internecie? Skontaktuj się z nami i promuj swoją ofertę na eGospodarka.pl i Senior.pl. Pomożemy ...
-
Nadchodzi Black Friday. Co warto wiedzieć?
... się różnią, to z reguły przypadają na poranek i wieczór. W polskim internecie intensywność zakupów rozkładała się mniej więcej równomiernie od godziny 9: ... z szeroko pojętej kategorii fashion. Niemniej w niektórych krajach w Czarny Piątek kupuje się przede wszystkim elektronikę. Według danych platformy Black-Friday.Global elektronika króluje ...
-
Mało chętnych na ubezpieczenia online. Polisy kupujemy od agenta
... przez EY badania „Jak Polacy kupują ubezpieczenia?” wynika, że statystyczny Kowalski polisę kupuje przede wszystkim w sposób tradycyjny. Do takiego zachowania przyznaje się 2 na 3 ... do zdalnych, więc ci ubezpieczyciele, którzy już mają silną pozycję w internecie i dobrą własną stronę internetową mogą mieć dużą przewagę konkurencyjną po ustąpieniu ...
-
Deloitte: dlaczego sprzęt sportowy kupujemy stacjonarnie?
... zwolenników zakupów online najwięcej jest w Czechach (42,9 proc.) i Niemczech (38,6 proc.). W czterech z ośmiu badanych krajów średnie wydatki osób robiących zakupy w internecie są wyższe niż kupujących stacjonarnie. – Jeśli chodzi o Polskę, większość miłośników aktywności sportowej woli kupować w sklepach stacjonarnych. Tak zadeklarowało 61,5 proc ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... zdanie względem produktu powoduje, że chętniej decyduje się robić zakupy w Internecie. Innym powodem jest szeroki wachlarz rozmiarów i kolorów (30 proc.), które ... regularnie porównują ceny u konkurencji, szukają inspiracji i rekomendacji, które są dostępne w Internecie. Szczególnie w czasie pandemii popularnym trendem zakupowym stał się BOPIS (buy ...