-
Zachowania konsumentów inne niż przed pandemią. Co się zmieniło?
... pandemii deklarują tylko pozostanie przy częstszym gotowaniu w domu oraz korzystaniu z internetowych usług bankowych. Komentarz Alicji Cybulskiej, Chief Strategy Officer Havas Media Group: Pandemia zastała Polaków w poczuciu bezpieczeństwa, które uznawali za gwarantowane ze względu na wieloletnią stabilizację gospodarczą i nawet kryzys z 2008 roku ...
-
Subskrypcje z rosnącą rzeszą fanów. Jakie usługi najpopularniejsze?
... tradycyjnych usług cyklicznych wybieramy raczej usługi podstawowe i praktyczne, takie jak te związane z naszym zdrowiem czy odżywianiem – zauważa Sylwia Frydel z Blue Media. Wygoda i kuszące dodatki Głównym czynnikiem decydującym o wyborze usług subskrypcyjnych przez Polaków jest ich wygoda, którą deklaruje połowa użytkowników. W dalszej kolejności ...
-
Czy w mediach jest już głośno o ESG?
... przewagi konkurencyjnej mówi się nie od dziś. Jak często wspominają o tym media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowszy raport przygotowany przez PSMM Monitoring & ... in.: Jak często w mediach pojawiają się wzmianki dotyczące kwestii związanych z ESG? Jakie media przodują w publikacji doniesień na temat ESG? Co jest powodem niskiej popularności ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... do roku. Wśród liderów wydatków znajdziemy firmę TERG – właściciela sklepów Media Expert, sieć Lidl i Euro-Net Warszawa. Największy spadek wolumenu inwestycji ... Suma powierzchni reklamowej w magazynach skurczyła się o 8,4%. Sektorem o największym wolumenowym spadku był sektor media (mniej o 2,3 mln zł, dynamika -36,3%). Drugi pod względem wolumenu ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... pandemią, poziom przychodów w 2023 r. jest już wyższy aż o 18,6%. W pierwszej piątce sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, finanse, motoryzacja, handel oraz podróże i turystyka, hotele i restauracje. Pod względem wolumenu wzrostu wyróżniał się sektor motoryzacja, który zwiększył inwestycje reklamowe ...
-
Komputer zamiast sekretarki
... nim użytkownika. W dzisiejszych czasach, ludzie są zasypywani ogromną ilością maili, wiadomości czy rozmów telefonicznych, najczęściej podczas pracy. Naukowcy z laboratorium Human Media postanowili zaradzić temu problemowi i opracowali urządzenie, które potrafi określić stan skupienia użytkownika i w sytuacji gdy jest on zajęty zachować dla niego ...
Tematy: komputery -
Komunikator Net transakcyjny
... . Partnerem jest polski Tour-operator BP Gryf. Jest to pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce. Jak powiedzial Piotr Kluczewski, dyrektor marketingu w AMP Media: "Wprowadzenie możliwości dokonywania transakcji za pomoca messengera to pionierskie rozwiązanie które jest jednym z elementow pomysłu na biznes zwiazany z komunikatorem Net ...
Tematy: komunikatory -
Kanapowy kontroler
... Gyration zaprezentowała urządzenie będące połączeniem pilota i myszy komputerowej. Gadżet powstał z myślą o komputerach pracujących pod kontrolą systemu Windows XP Media Center (WMC). Gyration Media Center Remote ma zastąpić standardowe piloty dostarczane z zestawami WMC, które posiadają blisko 40 przycisków i ze względu na sposób przesyłania ...
-
Wsparcie IT w modelu ASP
... Media Sp. z o.o., firma działająca na rynku outsourcingu IT wprowadziła na rynek polski ... . Umożliwia to nawiązanie sesji z komputerami klientów, bez konieczności uprzednich modyfikacji ich systemów. "Tele Info Media świadczy usługi help-desk z użyciem DesktopStreaming już od kilku miesięcy. Firmy dokonujące u nas zakupów otrzymują wsparcie ...
-
Nagrody za lojalność
... marketingowej z klientem. Pozyskanie dokładnych danych dotyczących nabywców oraz historii ich zakupów jest również ważnym elementem przedsięwzięcia." – mówi Dyrektor Kreatywny w AMP Media Adam Nowak. Program lojalnościowy jest wspierany przez oprogramowanie przygotowane specjalnie na potrzeby Klubu Bron.pl. Autorski system EuroCRM Grupy AMP ...
Tematy: bron.pl -
Europejskie standardy reklamy online
... znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w ... doprowadziło do powstania bardzo wielu formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek reklamowy online będzie wart ...
-
Nowa era komputerów?
... swoim domowym salonie – komentują twórcy pomysłu. Zwane z angielskiego „Entertainment PC” lub „Media Center PC” wyglądem nie przypomina komputera – podobne jest bardziej ... procesor Intel® Pentium® D z systemem Windows XP Media Center Edition. Dzięki wbudowanym dwóm tunerom telewizyjnym (i radiowym), Media Ceneter PC pozwala nam nagrywać ...
-
Telewizory LCD kontratakują
... w stosunku do dużych telewizorów plazmowych. Powodem zwiększonej sprzedaży produktów LCD są spadające ceny dużych matryc ciekłokrystalicznych. Zdaniem analityków z firmy Pacific Media Associates popularność urządzeń plazmowych nadal utrzymuje się na wysokim poziomie, jednak niektóre sektory rynku zostaną wkrótce zdominowane przez technologię LCD ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... Zadaniem specjalistów do spraw PR jest sprawić, żeby do klientów - głównie poprzez media - docierały informacje tworzące pożądany wizerunek firmy. Specjaliści od PR zwykle wąsko ... bądź osoby. Monitoring mediów pozwala ocenić, jak dany temat przedstawiany jest przez media oraz jak skuteczne są działania public relations podejmowane przez firmę czy ...
-
Wyjazdy wakacyjne z internetu
... planowaniem wakacji w 2007 r. będą dokonywać przez internet - wynika z raportu Burst Media. W sondażu przeprowadzonym przez Burst Media wzięło udział 2 100 użytkowników internetu powyżej 18. roku życia, planujących podróż w nadchodzącym kwartale. Wynika z niego, ... niż przez internet i nawet nie potrafiliby tego zrobić inaczej - informuje Burst Media ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci IV 2007
... . Podsumowanie zostało przygotowane przy wykorzystaniu usługi monitorowania Internetu NewsPoint. Organizacja EURO 2012 i związana z tym perspektywa promocji Polski zelektryzowała wszystkie media. Pojawiło się na ten temat więcej publikacji (3764) niż o premierze Jarosławie Kaczyńskim, który jest najczęściej wymienianym w kwietniu politykiem (3564 ...
-
Reklama w telewizji I-VI 2007
... wpływy reklamowe i tym samym wyprzedziła Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w pierwszym półroczu 2007 roku na reklamach 1,05 mld zł, czyli o 12 ... a TV Puls – 32,31 mln zł (spadek o 6,75 proc.). Anna Kiljan, senior media planner & buyer w PRO Media House tłumaczy nam, że wyniki zdają się potwierdzić tezę, iż wydatki na ...
-
Księgarnie internetowe 2006-2010
... 590 mln zł - wynika z analizy przeprowadzonej przez Olafa Kostarczyka z wydawnictwa Media Lazar. Z racji moich obowiązków zawodowych, poszukiwałem prognozy polskiego e-commerce dotyczącej sprzedaży ... jego firmy (jak rozumiem, chodziło tu o przychody całej grupy Empik Media & Fashion). Gdyby miało to nastąpić do roku 2010 oznaczałoby, że Empik ...
-
Branża PR w mediach III 2008
... względem liczby publikacji. Co ciekawe, znacznie wyprzedziła drugi z najczęściej poruszanych przez media tematów - branżę PR, stanowiąc ponad 56 proc. wszystkich materiałów. Liderowi marcowego ... poświęcono aż 127 publikacji w mediach. Zagadnienie to było omawiane głównie przez media lokalne, co sprawiło, że właśnie one opublikowały znacznie więcej, ...
-
Mały notebook Samsung NC10
... NC10. Nowy model został wyposażony m.in. w kartę graficzną Intel Graphics Media Accelerator 950 oraz procesor Intel Atom. Samsung NC10, dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: czarnym ... 80 do 160GB. Nowy model posiada także kartę graficzną Intel Graphics Media Accelerator 950. Wnętrze urządzenia chroni obudowa Protect-o-Edge o grubości 1,19 cm. ...
-
Notebook Acer Aspire 5735
... nową serię notebooków Aspire 5735. Nowy model został wyposażony w wyświetlacz o przekątnej 15,6 cala i formacie 16:9 oraz układ graficzny Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD. Notebook Aspire 5735 został wyposażony w przyciski multimedialne zapewniające dostęp do często używanych funkcji i kontrolę nad multimediami. Ponadto, w notebooku ...
-
Polityka w Internecie a jego wiarygodność
... samych wartości i zadań, nie czyni ani nie pomaga czynić z tych uczestników obywateli. Zamiast tego tworzy konsumentów. Media nie prezentują informacji nieskażonych ideologiami czy interesami. Media informują, pouczają, perorują, celebrują — unikają natomiast rzeczowej i uczciwej prezentacji reakcji zwrotnej odbiorców. Związek między informacją ...
-
Branża PR w mediach I 2009
... osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż suma publikacji dotyczących branży PR. W styczniu ekspertem najczęściej proszonym przez media ogólnopolskie o komentarz PR-owski był Wojciech Jabłoński (12). Drugie miejsce zajął Piotr Tymochowicz (11). Obaj komentowali zazwyczaj, z perspektywy public relations, bieżące ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... firm konkurencyjnych. W ramach raportów NewsPoint można również zbadać sposób, w jaki media opisują poszczególne zagadnienia, na przykład „kryzys na rynku nieruchomości”. ... lub osoby. Odpowiada na pytanie, w jaki sposób są postrzegane i przedstawiane przez media. Raport może zawierać analizę za wybrany okres lub porównanie wizerunku w dwóch okresach ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... crossmediowej. W wyniku tych wszystkich działań o kampanii mówiono wszędzie. Powtarzano zarówno informacje inspirowane przez twórców filmu, jak również tworzone przez same media i fanów. Na poszczególnych etapach kampanii w różnych miejscach do akcji włączało się coraz więcej ludzi, a napięcie wciąż rosło. W sumie w spektakularnych działaniach ...
-
Smartfon BlackBerry Bold 9700
... , obrazów i muzyki (do 38 godzin) oraz wsparcie dla BlackBerry® Desktop Managera dla PC-ów i Mac-ów, BlackBerry Media Sync dla prostej synchronizacji z iTunes® i Windows Media® Player 3,5 milimetrowe gniazdo stereofonicznych słuchawek, umieszczone w górnej części smartfonu oraz dedykowane przyciski kontrolujące natężenie dźwięku, umożliwiające ...
-
Public relations - rynek pracy I 2010
... jedynego, medium trafiło 109 spośród 183 ofert. Interesujące jest także to, że media elektroniczne stały się właściwie jedynym kanałem publikacji ogłoszeń dla tej branży ... w mediach elektronicznych nie były brane pod uwagę w analizie). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 98 ofert pracy, z czego większość pochodziła z agencji ...
-
Konsumenci chcą kontrolować technologie cyfrowe
... HD. „Z naszych badań wynika, że wkraczamy w nową erę telewizji. Internet, media społecznościowe i smartfony zmieniły sposób, w jaki konsumenci w każdym wieku odbierają treści ... wpływ na decyzje zakupowe rodziców w zakresie usług telewizyjnych. Jednak z badania „European Media Engagement Barometer 2010” wynika, że rodzice mają wpływ na decyzje w ...
-
Galeria Victoria: otwarcie w X 2010 r.
... handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 m2) oraz punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 ... , Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, KappAhl, Komputronik, MARHABA, Martes Sport, Media Expert, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, Oxide&Snazee, ...
-
Nowe notebooki Toshiba Satellite
... z siecią i wymianę danych z innymi urządzeniami. Za pomocą oprogramowania Toshiba Media Controller można przesyłać zdjęcia, muzykę oraz filmy w sposób bardzo intuicyjny. ... urządzeniom cyfrowym łączenie się z siecią i wymianę danych z innymi urządzeniami. Oprogramowanie Toshiba Media Controller pozwala na swobodny przepływ plików wideo np. z portalu ...
-
Polskie górnictwo w mediach
... Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, firmy będącej współautorem raportu. Najwięcej uwagi branży górniczej poświęcały media regionalne, a przodowały w tym obszarze media śląskie (1683 publikacje). Poza Śląskiem najwięcej o górnictwie pisano w województwach małopolskim i mazowieckim, jednak były to wielkości o rząd ...
-
Usługi teleinformatyczne - trendy 2012
... sieciowe stały się równie ważne co drogi i energia elektryczna oraz że media społecznościowe kształtują nowe sposoby podawania wiadomości. Badania ConsumerLab dowodzą ... , zarówno firmom, jak i konsumentom. Media społecznościowe kształtują nowe sposoby podawania wiadomości. Media społecznościowe zwiększają skalę wykorzystywania zdjęć, wideoklipów ...
-
Trendy w branży IT w 2012r.
... lub wyciekiem kluczowych dokumentów. Wirtualizacja, chmura czy media społecznościowe z pewnością dają polskim firmom wyjątkowe możliwości rozwoju biznesu, ... działania przewidział na wypadek utraty danych i w jakim czasie dane mogą być odzyskane. Media społecznościowe – zwiększająca się z miesiąca na miesiąc popularność portali takich jak Facebook ...
-
Marki piwa w Internecie
... jednocześnie. Dlatego ważna jest przemyślana, wyróżniająca się strategia obecności w social media, którą marka będzie wyróżniać się od innych. Każdy brand, nawet z ... właśnie do niej powinien przede wszystkim komunikować – mówi Magdalena Górnicka, Social Media Manager. Informacje o raporcie Raport przedstawia analizę opinii internautów w oparciu o ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... sektorze wynikają bardziej ze zjawisk krótkookresowych niż długofalowych tendencji - ocenia prezes CAM Media Krzysztof Przybyłowski. Spośród 17 wyodrębnionych branż, 10 ograniczyło wydatki. ... zwiększyła branża finansowa (skok o 3,8 mln zł, tj. 92 proc.), następnie branża „media i książki” (2,4 mln zł, 25,5 proc.) oraz handel (wzrost 1,6 mln zł, ...