-
Notebook Acer Aspire 5735
... nową serię notebooków Aspire 5735. Nowy model został wyposażony w wyświetlacz o przekątnej 15,6 cala i formacie 16:9 oraz układ graficzny Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD. Notebook Aspire 5735 został wyposażony w przyciski multimedialne zapewniające dostęp do często używanych funkcji i kontrolę nad multimediami. Ponadto, w notebooku ...
-
Polityka w Internecie a jego wiarygodność
... samych wartości i zadań, nie czyni ani nie pomaga czynić z tych uczestników obywateli. Zamiast tego tworzy konsumentów. Media nie prezentują informacji nieskażonych ideologiami czy interesami. Media informują, pouczają, perorują, celebrują — unikają natomiast rzeczowej i uczciwej prezentacji reakcji zwrotnej odbiorców. Związek między informacją ...
-
Branża PR w mediach I 2009
... osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż suma publikacji dotyczących branży PR. W styczniu ekspertem najczęściej proszonym przez media ogólnopolskie o komentarz PR-owski był Wojciech Jabłoński (12). Drugie miejsce zajął Piotr Tymochowicz (11). Obaj komentowali zazwyczaj, z perspektywy public relations, bieżące ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... firm konkurencyjnych. W ramach raportów NewsPoint można również zbadać sposób, w jaki media opisują poszczególne zagadnienia, na przykład „kryzys na rynku nieruchomości”. ... lub osoby. Odpowiada na pytanie, w jaki sposób są postrzegane i przedstawiane przez media. Raport może zawierać analizę za wybrany okres lub porównanie wizerunku w dwóch okresach ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... crossmediowej. W wyniku tych wszystkich działań o kampanii mówiono wszędzie. Powtarzano zarówno informacje inspirowane przez twórców filmu, jak również tworzone przez same media i fanów. Na poszczególnych etapach kampanii w różnych miejscach do akcji włączało się coraz więcej ludzi, a napięcie wciąż rosło. W sumie w spektakularnych działaniach ...
-
Smartfon BlackBerry Bold 9700
... , obrazów i muzyki (do 38 godzin) oraz wsparcie dla BlackBerry® Desktop Managera dla PC-ów i Mac-ów, BlackBerry Media Sync dla prostej synchronizacji z iTunes® i Windows Media® Player 3,5 milimetrowe gniazdo stereofonicznych słuchawek, umieszczone w górnej części smartfonu oraz dedykowane przyciski kontrolujące natężenie dźwięku, umożliwiające ...
-
Public relations - rynek pracy I 2010
... jedynego, medium trafiło 109 spośród 183 ofert. Interesujące jest także to, że media elektroniczne stały się właściwie jedynym kanałem publikacji ogłoszeń dla tej branży ... w mediach elektronicznych nie były brane pod uwagę w analizie). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 98 ofert pracy, z czego większość pochodziła z agencji ...
-
Konsumenci chcą kontrolować technologie cyfrowe
... HD. „Z naszych badań wynika, że wkraczamy w nową erę telewizji. Internet, media społecznościowe i smartfony zmieniły sposób, w jaki konsumenci w każdym wieku odbierają treści ... wpływ na decyzje zakupowe rodziców w zakresie usług telewizyjnych. Jednak z badania „European Media Engagement Barometer 2010” wynika, że rodzice mają wpływ na decyzje w ...
-
Galeria Victoria: otwarcie w X 2010 r.
... handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 m2) oraz punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 ... , Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, KappAhl, Komputronik, MARHABA, Martes Sport, Media Expert, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, Oxide&Snazee, ...
-
Nowe notebooki Toshiba Satellite
... z siecią i wymianę danych z innymi urządzeniami. Za pomocą oprogramowania Toshiba Media Controller można przesyłać zdjęcia, muzykę oraz filmy w sposób bardzo intuicyjny. ... urządzeniom cyfrowym łączenie się z siecią i wymianę danych z innymi urządzeniami. Oprogramowanie Toshiba Media Controller pozwala na swobodny przepływ plików wideo np. z portalu ...
-
Polskie górnictwo w mediach
... Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, firmy będącej współautorem raportu. Najwięcej uwagi branży górniczej poświęcały media regionalne, a przodowały w tym obszarze media śląskie (1683 publikacje). Poza Śląskiem najwięcej o górnictwie pisano w województwach małopolskim i mazowieckim, jednak były to wielkości o rząd ...
-
Usługi teleinformatyczne - trendy 2012
... sieciowe stały się równie ważne co drogi i energia elektryczna oraz że media społecznościowe kształtują nowe sposoby podawania wiadomości. Badania ConsumerLab dowodzą ... , zarówno firmom, jak i konsumentom. Media społecznościowe kształtują nowe sposoby podawania wiadomości. Media społecznościowe zwiększają skalę wykorzystywania zdjęć, wideoklipów ...
-
Trendy w branży IT w 2012r.
... lub wyciekiem kluczowych dokumentów. Wirtualizacja, chmura czy media społecznościowe z pewnością dają polskim firmom wyjątkowe możliwości rozwoju biznesu, ... działania przewidział na wypadek utraty danych i w jakim czasie dane mogą być odzyskane. Media społecznościowe – zwiększająca się z miesiąca na miesiąc popularność portali takich jak Facebook ...
-
Marki piwa w Internecie
... jednocześnie. Dlatego ważna jest przemyślana, wyróżniająca się strategia obecności w social media, którą marka będzie wyróżniać się od innych. Każdy brand, nawet z ... właśnie do niej powinien przede wszystkim komunikować – mówi Magdalena Górnicka, Social Media Manager. Informacje o raporcie Raport przedstawia analizę opinii internautów w oparciu o ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... sektorze wynikają bardziej ze zjawisk krótkookresowych niż długofalowych tendencji - ocenia prezes CAM Media Krzysztof Przybyłowski. Spośród 17 wyodrębnionych branż, 10 ograniczyło wydatki. ... zwiększyła branża finansowa (skok o 3,8 mln zł, tj. 92 proc.), następnie branża „media i książki” (2,4 mln zł, 25,5 proc.) oraz handel (wzrost 1,6 mln zł, ...
-
Wydatki na reklamę radiową 2011
... w całym 2011 roku wyniosły 561,3 mln zł. Udział radia w torcie reklamowym wyniósł 7,5 proc. (w 2010 – 7,2 proc.). Według danych cennikowych Kantar Media, najwięcej w radiu wydali producenci produktów farmaceutycznych i leków, których wydatki wzrosły w ujęciu rocznym blisko dwukrotnie. Kolejnymi sektorami z największymi wydatkami reklamowymi w radiu ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. W efekcie, po dobrym pierwszym kwartale, łączny wzrost w pierwszym półroczu ... analizach są gromadzone w sposób ciągły przez sieć monitorującą należącą do CAM Media. Osoby prowadzące monitoring raportują fakty każdej ekspozycji wielkoformatowej w siedmiu największych ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... odnotowujących wzrost jest kategoria sklepów wielobranżowych o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 ... udział outdoor, który w pierwszej fazie rozwoju sieci był podstawowym medium. Pozostałe media mają marginalny udział w torcie, chociaż warto zauważyć, ze w tym półroczu 2% ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia dialogu ... które liczyły, że na Euro zarobią, chyba wszystkie się rozczarowały. Media należą do nich bezsprzecznie - potwierdza Bierzyński. Podczas rozgrywek piłkarskich wielu reklamodawców ( ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty w ... – do 200 m2; średnia – 200-500 m2; duża – powyżej 500 m2. Informacje o badaniu Raport CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane z nim analizy zostały sporządzone ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... a nie tylko rozmową o innych narracjach. Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown, skomentował te wyniki następująco: „Przewidujemy, że rok ... – każdy potencjalny punkt kontaktu jest zintegrowany ze wszystkimi pozostałymi. To właśnie media cyfrowe staną się areną zmian – coraz więcej marek będzie ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2013
... i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Które firmy będą zatrudniać? W III kwartale zdecydowanie zwiększy się odsetek pracodawców zatrudniających w branżach: E-commerce i social media (93%), SSC/BPO (92%), Ubezpieczenia (72%), Księgowość i Firmy Consultingowe (71%). „Wpływ firm z sektora SSC/BPO jest coraz bardziej odczuwalny na rynku ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, czy deweloperzy wreszcie przejrzeli na oczy i zredefiniowali swoje dotychczasowe strategie marketingowe - podaje Broker Media. W dzisiejszym artykule zaprezentujemy, w jaki sposób branża deweloperska korzysta z reklamy w Internecie. Zostanie też pokazane, jaki udział ma w tym branża SEO/SEM. Dane ...
-
Jak skutecznie szukać pracy w finansach?
... finansowym w Polsce według respondentów badania Michael Page. Co zaskakujące - media społecznościowe, takie jak Facebook czy LinkedIn, zostały uznane przez ... sektora finansowego na świecie uważają, że aktywne poszukiwanie zatrudnienia poprzez media społecznościowe, nawet te specjalizujące się w kontaktach biznesowych, nie jest skuteczne. Pomimo że ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... to medium, cennikowo, zamknie się kwotą niespełna 1,1 mld zł. Kolejne media, które będzie charakteryzować spadek to outdoor – tempo zmniejszenia wydatków ocenianie jest ... największe ograniczenia wydatków obejmą następujące branże: komputery, audio, video (-13%); media, książki, CD i DVD (-10%) oraz organizatorów imprez publicznych, kina, teatry ...
-
Reputacja firmy nie do przecenienia
... działają w sektorze dóbr konsumpcyjnych, medycznym i farmaceutycznym, TMT (technologia, media, telekomunikacja), energetycznym i finansowym. „Jeszcze trzy lata temu możliwość ... ważne dla przedstawicieli kadry kierowniczej świadczy fakt, że uznają oni media społecznościowe za najistotniejszy czynnik zakłócający i stanowiący zagrożenie dla przyjętego ...
-
Facebook w Polsce 2013
... wdarł się na pierwszą pozycję zestawienia. Według prognoz Sotrendera z raportu “Social media is so trendy” Lewandowski jeszcze długo utrzyma się na tej pozycji ... r. W 2013 r. mieliśmy okazję zaobserwować efekty wielu świetnych pomysłów na kampanie wykorzystujące media społecznościowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują kampanie marek piwnych. Tyskie ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... pojedynczo, czy korzystając równolegle z kilku urządzeń – a do tego dodamy informacje o gotowości konsumentów do oglądania reklam, zyskujemy wiedzę niezbędną do zbudowania media planu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, gdzie każdy konsument żyje w otoczeniu wielu różnych ekranów”. Na równoczesne korzystanie z więcej niż jednego ekranu przypada ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... w dalszym ciągu będzie wzmacniać swoją pozycję kosztem tradycyjnych środków przekazu. Informacje o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... uzupełniają AXN, TVN Style i TVP2, oraz TV4, w której reklamodawcy zostawili cennikowo ok. 3,4 mln zł. Szklany ekran pozostawił daleko w tyle inne media tradycyjne. Pierwszy tytuł prasowy (miesięcznik „Mamo, To Ja”) znalazł się na 12 miejscu pod względem wartości wydatków, a pierwsza stacja radiowa ...
-
"Charlie" i "Hebdo" zdominowały polską prasę
... ” to chmura wyrazów najczęściej występujących na pierwszych stronach dzienników ogólnopolskich. Treść chmury odzwierciedla najważniejsze tematy, jakie przetoczyły się przez polskie media w danym tygodniu, a także sposób pisania o nich. Metodologia zakłada pominięcie tak zwanych „common words” – spójników, zaimków i innych słów, które nic nie ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mediach
... prasowych temat CSR najczęściej podejmowała Gazeta Finansowa, z kolei najchętniej podejmowanym zagadnieniem była popularyzacja działań CSR - wynika z raportu NEWTON Media. NEWTON Media zbadała, jak w 2014 roku w polskich mediach postrzegany był temat społecznej odpowiedzialności biznesu. W celu przeprowadzenia badania, spośród publikacji, jakie ...
-
Monitoring mediów: cytowania II 2015
... ogólnopolskie Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Wprost (182). Media powoływały się na publikację pt. „Ciemna strona Kamila Durczoka” oraz inne ... od 1 do 28 lutego 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2015
... ogólnopolskie Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Wprost (191). Media wracały do sprawy podsłuchów sprzed roku. Komentowano też „sprawę Durczoka” – ... od 1 do 31 marca 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2015
... Tygodniki ogólnopolskie Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Wprost (58). Media wracały do opisanej przez tygodnik sprawy Kamila Durczoka. Drugie ... 1 do 30 kwietnia 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem