-
Budowanie społeczności w reklamie
... oraz charakteru społeczności. Wbrew pozorom, w określonych okolicznościach dobrze zadziałają typowe media ATL – (na przykład: „społeczność młodych mam”, której medium będzie program dla ... reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, które znajdują odpowiednią osobę i zwracają się do niej z propozycją pisania o danym ...
-
Niebezpieczeństwa w Internecie
... zasobów. Zainfekowane legalne zasoby należą do najpoważniejszych problemów w Internecie. Media publikowały informacje o takich nagłówkach jak: ”W wyniku ... i Opera. Pieniądze Kto zarabia na tych atakach i w jaki sposób? Ataki wykorzystujące banery reklamowe to świetny interes dla właścicieli zasobów sieciowych wyświetlających takie banery, ponieważ ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... jest na topie, to tam najczęściej. Oczywiście, nie każda kampania ma szanse zainteresować media tradycyjne. I nie chodzi tutaj o temat i problem poruszany w kampanii, a raczej o formę jej ... spot reklamowy. Kampanie społeczne jeszcze w większej mierze, niż inne kampanie reklamowe, oparte są na emocjach. W kampaniach społecznych odwołując się do ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę
... reklamowe w branży charakteryzowały się jasnym rozkładem. Wydatki na TV rosły (z 76% do 79%), radio utrzymywało się na stałym zbliżonym poziomie ok. 12-13%, spadały natomiast wydatki na magazyny. Pozostałe media ... okresu roku poprzedniego, nastąpił wyraźny wzrostu udziału radia w media mixie (wzrost z 15% do 22%), w dużej mierze kosztem telewizji ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... z obserwacji szefa OMD. - W epoce przed mediami społecznościowym wydawało się, że internet to jest medium reklamowe samochodów, ubezpieczycieli i banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia dialogu z klientami, również jeśli ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... a nie tylko rozmową o innych narracjach. Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown, skomentował te wyniki następująco: „Przewidujemy, że rok ... – być może nie jesteśmy już zbyt daleko od czasów, kiedy treści reklamowe odbierane poza domem będą dopasowane do indywidualnych odbiorców (znamy to np. z filmu ...
-
Google Play: 1,2% aplikacji to oprogramowanie Thief – Ware
... osoby, która splagiatowała jego pracę. Inne modyfikacje dodają dodatkowe moduły reklamowe, aby zebrać więcej danych od użytkownika niż planował początkowy programista. Co więcej ... związane z kradzieżą występują zarówno dla konsumentów jak i programistów. Aplikacje mobilne social media, takie jak Facebook i Twitter mają setki milionów instalacji - co ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
... ” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ gwiazd dziennikarstwa i publicystyki w roku 2013. W zestawieniu na czołówkę najlepiej zarabiających dla swoich stacji ...
-
Megapanel VIII 2014
... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skype, a na trzecim ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel X 2014
... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel IX 2015
... MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 19 pojawił się Media Player Classic – Home Cinema, a ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... na stronach aptek ma SERP (marketing w wyszukiwarkach) i związane z nim bezpośrednie działania reklamowe. Na to stawiają najwięksi gracze. Największy – DOZ – zdecydowanie korzysta z searchu ... również na pozytywny wpływ tej formy na wizerunek marek aptek. Social Media dla aptek to poboczny, ale kluczowy rodzaj działań. Spontaniczne dyskusje o aptekach ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... oraz witamy Nowy Rok na zabawach sylwestrowych. W tym kwartale w intensywne kampanie reklamowe i równie intensywny czas w kolejkach do kasy włączyła się również polityka ... na temat sieci handlowych był 14-20 grudnia (23 tysiące wzmianek). Media informowały wtedy, że, jak wynika ze świątecznego badania Koszyk cen dlahandlu.pl, przeprowadzonego w 9 ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
... mają zatem działania przemyślane i zawężone do właściwych odbiorców, atrakcyjnych aplikacji (sieci reklamowe premium) oraz wysokiej jakości kreacji. Choć różnego rodzaju dane mogą ... czy dokonanie zakupu. Duże możliwości kreatywne oferują zwłaszcza formaty rich media, które wykorzystują mechanizmy interaktywne oraz natywne funkcje smartfonów, takie ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... na pierwsze półrocze 2020 roku. Internet oraz telewizja to jedyne media, w przypadku których zwiększono nakłady – jedna czwarta firm, które zaplanowały działania marketingowe online, ... członkowskie IAB Polska, wśród których znajdują się najwięksi wydawcy i sieci reklamowe (23 wywiady) oraz agencje i domy mediowe (24 respondentów). Podmioty te ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... nim wynik ten powróci do poziomu sprzed pandemii. W tym roku wydatki reklamowe w branży turystycznej będą nadal o 33% niższe niż w 2019 roku, podczas gdy ... oczekują możliwości wyboru i zwracają uwagę na wartość, dlatego szczególnie skuteczne są te media, które pozwalają markom na prezentowanie szeregu opcji i szczegółów dotyczących cen. Wydatki na ...
-
Na zakupy live commerce wydajemy mniej
... że media społecznościowe to już dawno nie tylko platforma służąca do komunikowania się czy dzielenia przeżyciami. Znaczenie reklamowe tych kanałów znane jest nam już od dawna, ale coraz mocniej popularne staje się realizowanie zakupu bez „wychodzenia” z danego medium społecznościowego. Zjawisko dokonywania zakupów z pomocą social media ...
-
Promocja w segmencie B2B
... i wsparcia dla grup decydenckich. Doskonałym źródłem dotarcia pozostają ciągle media niszowe, np. „Poradnik Instalatora” dla instalatorów, „Top Agrar” dla rolników albo ... więcej niż w roku ubiegłym (dane CR Media i IAB Polska). Rynek zarówno jeśli chodzi o zasięg, jak i wydatki reklamowe – wykazuje tendencje wzrostowe. Z narzędzi reklamy ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... naszych reklam, a zarazem odpowiednio dobrać ich kanały dotarcia poprzez selektywne media, aby przekonać tych, dla których przygotowaliśmy dane szkolenie czy warsztat. ... zostać dzięki temu zauważone przez konsumentów. Walka na te same sprawdzone wzorce reklamowe czy sprzedażowe nie ma długofalowej perspektywy. Może się okazać krótkowzrocznością. ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... od właściciela Ery. Przedmiotem medialnych przekształceń stał się też slogan Media Marktu „Powinni tego zabronić”. Kiedy po ogłoszeniu noworocznych wyprzedaży w kilku ... piwa produkowanego przez koncern Carlsberg Polska. Sama nazwa, ale też kreacje reklamowe i slogan „Piwo po zbóju” przywoływały motywy związane z góralszczyzną. Reklamowy Harnaś to ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... wzrost ROI wyniósł 4,5%). Jest to dobry znak dla sieci kontekstowych i wyraźny sygnał, że media planerzy doceniają skuteczność emitowanej w nich reklamy. W roku 2012 wyraźnie ... . 95% agencji i domów mediowych wskazała, że realizuje kampanie reklamowe w sieci Adkontekst. 68% ankietowanych prowadzi kampanie w sieci BusinessClick, a 25% - w SmartContext. ...
-
Megapanel IX 2014
... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel II 2015
... zajęła Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skype, która wyprzedziła Grupę Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na trzecim bez zmian Grupa Allegro – GG-Komunikator GG. Duży ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2015
... . Znajdują się wśród nich aktywiści i przywódcy polityczni, organizacje wojskowe i rządowe, media, instytucje finansowe oraz inne organizacje. Ich liczba wynosi obecnie ponad 3 ... skrócić czas reakcji na nowe i nieznane zagrożenia. Potencjalnie niechciane aplikacje reklamowe odpowiadały za siedem pozycji w rankingu, w tym drugie miejsce, na którym ...
-
Megapanel VI 2015
... miejsce nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 17 nowość – Thunderbird. ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... reklamowe w przestrzeni mediów społecznościowych docierają aż do 88 proc. użytkowników i są co najmniej dwa razy skuteczniejsze od kampanii prowadzonych poza kanałami social media ...
-
Megapanel X 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 13 pojawił się Dysk Google, ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... czy skyscraper. Coraz większą popularnością cieszą się też Rich Media, bazujące na takich funkcjach smartfonów jak tap, swipe, slide i tym ... odpowiedni pakiet narzędzi (AppKit) odpowiadający technologii podmiotu, który prowadzi kampanie reklamowe dla właściciela aplikacji. Umożliwi on przetwarzanie i wykorzystywanie danych pochodzących z aplikacji ...
-
Megapanel XI 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na trzecim miejscu znajduje się Grupa GG – Komunikator Gadu-Gadu, który ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Megapanel XII 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na trzecim miejscu znajduje się Grupa GG – Komunikator Gadu-Gadu. ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Znamy autorytety w dziedzinie zdrowia. To nie lekarze
... się już w epoce internetu i naturalne jest dla nich komunikowanie się przez social media. Informacje o badaniu Powyższe obserwacje wynikają z raportu syndykatowego „e-apteki 2017” opisującego: e-apteki, kupujących, kanały reklamowe i sprzedażowe i potencjał analityczny aptek aktywnych w kanałach digitalowych. W jednym miejscu zebraliśmy dane ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... firmę. Reklamy outdoorowe eksponowane na takich nośnikach jak np. tablice reklamowe, citylighty, telebimy, wiaty przystanków, ściany budynków, czy wcześniej wspomniane ... podobnie jak aktorzy czy piosenkarze, mają swoich fanów, którzy śledzą ich kanały social media. Nawiązanie współpracy z odpowiednio dobranym Influencerem ma szansę przełożyć się na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż ... i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... się na bardziej intensywne działania reklamowe, odsuwając od siebie prawdopodobieństwo obniżenia znajomości reklamy, były sieci AGD/RTV (RTV Euro AGD, Media Expert, Neonet) oraz serwis ... Lidla (-5%) i Biedronki (-5%). Obie sieci znacznie zredukowały wydatki na media w porównaniu z majem 2019 r. Jednocześnie w maju niektóre sieci rozpoczęły bardziej ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... i relatywnie tanich mediów by wzmocnić swoją pozycję na rynku. W 2021 r. wydatki reklamowe w kategorii OTC zwiększyły się o 12,8%, choć w tym przypadku ich wzrost był nieco ... do potrzeb odbiorców daje reklamie cyfrowej przewagę, jakiej nigdy nie miały media tradycyjne. Pandemia skupiła uwagę konsumentów na ich zdrowiu i sprawiła, że odeszli od ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem