-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... na pierwsze półrocze 2020 roku. Internet oraz telewizja to jedyne media, w przypadku których zwiększono nakłady – jedna czwarta firm, które zaplanowały działania marketingowe online, ... członkowskie IAB Polska, wśród których znajdują się najwięksi wydawcy i sieci reklamowe (23 wywiady) oraz agencje i domy mediowe (24 respondentów). Podmioty te ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... nim wynik ten powróci do poziomu sprzed pandemii. W tym roku wydatki reklamowe w branży turystycznej będą nadal o 33% niższe niż w 2019 roku, podczas gdy ... oczekują możliwości wyboru i zwracają uwagę na wartość, dlatego szczególnie skuteczne są te media, które pozwalają markom na prezentowanie szeregu opcji i szczegółów dotyczących cen. Wydatki na ...
-
Na zakupy live commerce wydajemy mniej
... że media społecznościowe to już dawno nie tylko platforma służąca do komunikowania się czy dzielenia przeżyciami. Znaczenie reklamowe tych kanałów znane jest nam już od dawna, ale coraz mocniej popularne staje się realizowanie zakupu bez „wychodzenia” z danego medium społecznościowego. Zjawisko dokonywania zakupów z pomocą social media ...
-
Promocja w segmencie B2B
... i wsparcia dla grup decydenckich. Doskonałym źródłem dotarcia pozostają ciągle media niszowe, np. „Poradnik Instalatora” dla instalatorów, „Top Agrar” dla rolników albo ... więcej niż w roku ubiegłym (dane CR Media i IAB Polska). Rynek zarówno jeśli chodzi o zasięg, jak i wydatki reklamowe – wykazuje tendencje wzrostowe. Z narzędzi reklamy ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... naszych reklam, a zarazem odpowiednio dobrać ich kanały dotarcia poprzez selektywne media, aby przekonać tych, dla których przygotowaliśmy dane szkolenie czy warsztat. ... zostać dzięki temu zauważone przez konsumentów. Walka na te same sprawdzone wzorce reklamowe czy sprzedażowe nie ma długofalowej perspektywy. Może się okazać krótkowzrocznością. ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... od właściciela Ery. Przedmiotem medialnych przekształceń stał się też slogan Media Marktu „Powinni tego zabronić”. Kiedy po ogłoszeniu noworocznych wyprzedaży w kilku ... piwa produkowanego przez koncern Carlsberg Polska. Sama nazwa, ale też kreacje reklamowe i slogan „Piwo po zbóju” przywoływały motywy związane z góralszczyzną. Reklamowy Harnaś to ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... wzrost ROI wyniósł 4,5%). Jest to dobry znak dla sieci kontekstowych i wyraźny sygnał, że media planerzy doceniają skuteczność emitowanej w nich reklamy. W roku 2012 wyraźnie ... . 95% agencji i domów mediowych wskazała, że realizuje kampanie reklamowe w sieci Adkontekst. 68% ankietowanych prowadzi kampanie w sieci BusinessClick, a 25% - w SmartContext. ...
-
Megapanel IX 2014
... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Megapanel II 2015
... zajęła Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skype, która wyprzedziła Grupę Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na trzecim bez zmian Grupa Allegro – GG-Komunikator GG. Duży ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2015
... . Znajdują się wśród nich aktywiści i przywódcy polityczni, organizacje wojskowe i rządowe, media, instytucje finansowe oraz inne organizacje. Ich liczba wynosi obecnie ponad 3 ... skrócić czas reakcji na nowe i nieznane zagrożenia. Potencjalnie niechciane aplikacje reklamowe odpowiadały za siedem pozycji w rankingu, w tym drugie miejsce, na którym ...
-
Megapanel VI 2015
... miejsce nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 17 nowość – Thunderbird. ... którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... reklamowe w przestrzeni mediów społecznościowych docierają aż do 88 proc. użytkowników i są co najmniej dwa razy skuteczniejsze od kampanii prowadzonych poza kanałami social media ...
-
Megapanel X 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 13 pojawił się Dysk Google, ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... czy skyscraper. Coraz większą popularnością cieszą się też Rich Media, bazujące na takich funkcjach smartfonów jak tap, swipe, slide i tym ... odpowiedni pakiet narzędzi (AppKit) odpowiadający technologii podmiotu, który prowadzi kampanie reklamowe dla właściciela aplikacji. Umożliwi on przetwarzanie i wykorzystywanie danych pochodzących z aplikacji ...
-
Megapanel XI 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na trzecim miejscu znajduje się Grupa GG – Komunikator Gadu-Gadu, który ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Megapanel XII 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na trzecim miejscu znajduje się Grupa GG – Komunikator Gadu-Gadu. ... wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Znamy autorytety w dziedzinie zdrowia. To nie lekarze
... się już w epoce internetu i naturalne jest dla nich komunikowanie się przez social media. Informacje o badaniu Powyższe obserwacje wynikają z raportu syndykatowego „e-apteki 2017” opisującego: e-apteki, kupujących, kanały reklamowe i sprzedażowe i potencjał analityczny aptek aktywnych w kanałach digitalowych. W jednym miejscu zebraliśmy dane ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... firmę. Reklamy outdoorowe eksponowane na takich nośnikach jak np. tablice reklamowe, citylighty, telebimy, wiaty przystanków, ściany budynków, czy wcześniej wspomniane ... podobnie jak aktorzy czy piosenkarze, mają swoich fanów, którzy śledzą ich kanały social media. Nawiązanie współpracy z odpowiednio dobranym Influencerem ma szansę przełożyć się na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż ... i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... się na bardziej intensywne działania reklamowe, odsuwając od siebie prawdopodobieństwo obniżenia znajomości reklamy, były sieci AGD/RTV (RTV Euro AGD, Media Expert, Neonet) oraz serwis ... Lidla (-5%) i Biedronki (-5%). Obie sieci znacznie zredukowały wydatki na media w porównaniu z majem 2019 r. Jednocześnie w maju niektóre sieci rozpoczęły bardziej ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... i relatywnie tanich mediów by wzmocnić swoją pozycję na rynku. W 2021 r. wydatki reklamowe w kategorii OTC zwiększyły się o 12,8%, choć w tym przypadku ich wzrost był nieco ... do potrzeb odbiorców daje reklamie cyfrowej przewagę, jakiej nigdy nie miały media tradycyjne. Pandemia skupiła uwagę konsumentów na ich zdrowiu i sprawiła, że odeszli od ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... miejscowości zamieszkania – internauci żyjący na wsiach (35,9%). Reklamowa ofensywa Premierom obu filmów towarzyszyły intensywne kampanie reklamowe, rozpoczęte w drugiej połowie pierwszego tygodnia lipca. W przypadku „Oppenheimera” media mix obejmował zarówno digital, telewizję, jak i radio, podczas gdy kampania „Barbie” składała się ze spotów ...
-
Czy sztuczna inteligencja może wybrać prezydenta USA?
... się bardziej wiarygodne i prawdopodobne. To mechanizm wykorzystywany od dawna również przez kampanie reklamowe. Widać więc wyraźnie, że osoby planujące dezinformację profesjonalizują coraz ... ogromne szkody. Jednocześnie, jeśli działanie będzie wykorzystywać jako kanał social media czy sieć telefoniczną – jego skalę i wpływ będzie bardzo trudno ocenić ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, deepfake, fake news, wybory, wyniki wyborów, cyberzagrożenia, cyberataki -
Optymistycznie w e-reklamie
... . Statystycznie co trzeci dolar wydany w ubiegłym roku w USA na reklamę internetową został przeznaczony na banery reklamowe. Wydatki na pozycjonowanie w wyszukiwarkach osiągnęły 15% całości wydatków – przeszło trzykrotnie więcej niż w roku 2001. W ... konsumpcyjnym, na kolejnych miejscach uplasowały się komputery (18%), usługi finansowe (13%) i media ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2003
... do szukania pracy przez pracowników działów finansowych. Kilkakrotnie więcej ogłoszeń adresowanych do tej grupy zamieściły także firmy przemysłowe, IT oraz media i agencje reklamowe. Wzrost liczby rekrutowanych zanotowano również dla stanowisk, które mają niewielki udział w rynku ofert. O jeden procent zwiększyła się liczba ofert ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Maj 2003
... wynik mogło mieć wpływ kilka czynników - po pierwsze latem ruszają kampanie reklamowe produktów sezonowych, takich jak lody, środki przeciwko ukąszeniom owadów, kremy do ... ogłoszeń dla pracowników z działów produkcji i marketingu. Do pracowników marketingu najwięcej ofert skierowały media - mogło mieć na to wpływ sezonowe ożywienie na rynku reklamy ...
Tematy: -
Temat i adres w e-mailingu
... , korespondencja związana z pracą, posty z list dyskusyjnych, zamówione news-lettery, przesyłki reklamowe, e-maile wysłane przez wirusy oraz zwyczajny SPAM. Znaczną część ... ds. marketingu internetowego, doktorantem SGH w Warszawie. Pracował w Super Media Interactive przy największych w Polsce budżetach reklamowych w internecie. Prowadzi szkolenia ...
Tematy: -
Blog jako narzędzie marketingowe
... konkretne korzyści, np. wzrost liczby osób odwiedzających blog, wsparcie reklamowe online oraz offline, a także profity finansowe. Współpraca z ... Klienci mają kontakt z autentycznym źródłem informacji, niezmienionym przez dziennikarzy, niezniekształconym przez media. • Dzięki regularnej aktualizacji może przyciągać coraz większą grupę internautów ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2004
... mniej niż w listopadzie). Omawiane branże uzyskały odpowiednio: farmacja - 4%, budownictwo - 5%, media - 5% oraz motoryzacja - 2% udziału w badanych ogłoszeniach. Wśród pozostałych branż zanotowano ... że znacznie mniej aktywne były na rynku rekrutacyjnym agencje reklamowe. Zmalało także zainteresowanie pracodawców rekrutowaniem product managerów i ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... firma z branży telekomunikacyjnej Polkomtel S.A. Na liście TOP 5 produktów dwa pierwsze miejsca zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny, czyli reklama „sieci w sieci” - blisko 18% emitowanych ... ,5% z ogółu emisji stanowiły billboardy (750x100 pix). Na kolejnych miejscach znajdowały się buttony reklamowe oraz toplayery. Dopiero na piątym ...
-
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
... na reklamę w telewizjach. Z przygotowanych na zamówienie "Gazety Prawnej" danych cennikowych AGB Nielsen Media Research wynika, że do połowy kwietnia trzy największe telewizje w Polsce - TVP, TVN i Polsat - zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy telewizyjnej wciąż ...
-
Reklama w telewizji VII 2007
... lipcu 2007 roku w porównaniu z lipcem 2006 roku wzrosły wpływy reklamowe anten Telewizji Polskiej, a zmalały TVN i Polsatu - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w lipcu 2007 roku na reklamach 101,69 mln zł, czyli o 2,33 proc. mniej niż w lipcu 2006 roku ...
-
Reklama w TV VII 2007
MTV Polska miała największe wpływy reklamowe w lipcu 2007 r. spośród wszystkich kanałów tematycznych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. MTV Polska zarobiła na reklamach w lipcu 2007 roku 13,2 mln zł, czyli o 2,37 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego ...
-
Reklama w telewizji VIII 2007
... sierpniu 2007 roku praktycznie wszystkie stacje telewizyjne, które nadają naziemnie, miały większe wpływy reklamowe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach w ubiegłym miesiącu zarobił TVN. TVN zarobił w sierpniu 2007 roku na reklamach 106,93 mln ...
-
Reklama w TV VIII 2007
Polsat Sport miał największe wpływy reklamowe w sierpniu 2007 roku spośród kanałów tematycznych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat Sport zarobił na reklamach w sierpniu 2007 roku 17,48 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej niż w analogicznym ...