-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... gotówkowy”, z elementami podkreślającymi obecność nowej marki na rynku bankowym. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu oraz Internecie. Kampania promująca kredyt trwa od ... o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i ... zakupy wybierzemy się do sklepu tej, a nie innej sieci? Tendencja „wypoczynkowa” w media planach była widoczna zwłaszcza w czasie majówki. W tygodniu 28.04 - 04.05. ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... na promocję w prasie, a w radiu zdecydowanie najczęściej można było trafić na spoty reklamowe Lidla. 100 mln zł na wyprawkę szkolną Dla 10 ... Lewiatan Kaufland, Piotr i Paweł, POLOmarket oraz Freshmarket. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon ... typu talent show i inwestują w czas antenowy w czasie ich emisji. Łącznie wszystkie bloki reklamowe 15.11 lub 16.11.2014 zgodnie z aplikacją admonit Instytutu Monitorowania ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... się nie tylko sytuacja spółek mediowych, ale i konsumentów, którym rozwijające się media dostarczać będą coraz to bardziej atrakcyjną treść. Równocześnie pracujemy ... bez recepty (OTC), których budżety reklamowe wzrosły o 32 proc. w latach 2010-2014. W tym samym okresie o 29 proc. spadły wydatki reklamowe sektora żywnościowego, który był przez ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... . Budżety reklamowe okazały ... reklamowe branży e-commerce rosły nieustająco od 2008 roku. W pierwszym półroczu br. mieliśmy jednak do czynienia ze spadkami. Reklamodawcy wydali 92 mln złotych, czyli o 23% mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Podobnie jak w poprzednich latach, największy wzrost wydatków odnotowano w maju. Które media ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2738 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,99% populacji Polaków w wieku od 7 do ... widoczności kreacji - 49,52%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,51 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,7% oraz „Leisure Time” ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3205 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,85% populacji Polaków w wieku od 7 do ... się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60 ...
-
Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział
... reklamowe w wideo w pierwszych trzech kwartałach 2025 r.? Dlaczego udział telewizji maleje, mimo że wciąż generuje większość przychodów? Które segmenty wideo online – VOD, social media ... – o 3,5 p.p. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Inwestycje reklamowe we wszystkie formy reklamy telewizyjnej wzrosły w okresie od stycznia do ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3071 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,87% populacji Polaków w wieku od 7 do ... się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,57% populacji Polaków w wieku od 7 ... - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3077 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,3% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... widoczności kreacji - 48,7%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (9,95 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 11,3% oraz Automotive ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... jest mniej więcej po równo podzielona pomiędzy reklamę graficzną (np. banery reklamowe) oraz ogłoszenia. Nieco inaczej wygląda sytuacja w Europie Środkowej i w Polsce. Szacujemy, że ... „bycie pierwszym w wyborze klienta” w rozwiązaniach gdzie ten ostatni ma pełnię kontroli. Media cyfrowe stworzyły nowe role biznesowe, np. agregatorów treści, których ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... roku do roku. Za nim uplasowała się Żabka i Agata (salony meblowe). Media W media miksie wydatków sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja ... część budżetu reklamowego przeznaczył na promocję w telewizji – aż 45%.Na dwóch kolejnych miejscach w media miksie jego wydatków na reklamę znalazły się radio (25%) i internet (24%). ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... , że reklamodawcy z tego sektora podeszli do kwestii promocyjnych z dość dużą powściągliwością. Budżety reklamowe cięła zarówno gastronomia, jak i biura podróży oraz transport. Z większym ... sektora PiT wzrósł z 37% do blisko 53% SOS (+4,37 mln zł). Media W media miksie wydatków sektora Podróże i Turystyka w pierwszym kwartale 2017 roku na pierwszym ...
-
Reklama w telewizji I-VI 2007
... media planner & buyer w PRO Media House tłumaczy nam, że wyniki zdają się potwierdzić tezę, iż wydatki na reklamę w mediach rosną, powiększyły się też obroty reklamowe stacji telewizyjnych. - Przyczyn możemy się dopatrywać w tym, iż z jednej strony firmy mają coraz więcej funduszy na działania reklamowe ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... reklamowe w 2014 powinny wzrosnąć po raz pierwszy od 3 lat – oceniają analitycy domu ... z dynamiką wzrostu 2,4% oraz handel (+2%). Tymczasem największe ograniczenia wydatków obejmą następujące branże: komputery, audio, video (-13%); media, książki, CD i DVD (-10%) oraz organizatorów imprez publicznych, kina, teatry i tzw. czas wolny (-6,4%). Wydatki ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... pomiędzy drogeriami, które próbują konkurować z dyskontami. Niższe marże oraz wysokie wydatki reklamowe, spowodowane przejęciem przez sieć całego ciężaru komunikacji z klientem, pogarszają ... o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... wyglądać rywalizacja o olimpijskie złoto w marketingu, gdyby do walki stanęły nowe technologie i najlepsze reklamowe rozwiązania? Które z nich, czy to ze względu na rosnące znaczenie w ... 34 lat jest użytkownikiem tej aplikacji – może sugerować jedynie, że social media przechodzą kolejną rewolucję, jednak ich marketingowa siła rażenia wcale się nie ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... - mówi Marta Gilbas, Branded Content Director w Codemedia. Wydatki reklamowe w pierwszej połowie 2016 r. zwiększyły się w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku ... Jak pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia, struktura wydatków branży modowej ze względu na media od lat kształtuje się w podobny sposób. Kluczowym medium są ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... oraz radiowej, wskazując m.in. poziom wydatków przeznaczanych na działania reklamowe, najbardziej aktywne na tym polu branże oraz topowych reklamodawców wśród marek. ... kreacji - 52,31%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (5,6 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,1%) oraz Clothing and accessories (5 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... kreacji - 48,3%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,3% oraz „Automotive” (6,2 ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... o 7,3%, a wydatki na działania w kanale mobile podskoczyły o niemal 1/5. SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę powiększyło dziewięć ... pkt proc. z 33,6% do 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,5 pkt ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
Według szacunków CR Media Consulting S.A. przedstawionych w najnowszym rocznym Ad.media Raporcie, przychody reklamowe w ujęciu netto wzrosły w 2006 roku, zgodnie z przewidywaniami, o 9,9%. CR Media Consulting S.A. przewiduje w latach 2007 - 2009 wzrost średniej dynamiki wartości rynku reklamy na poziomie 8,5 - 9,5%. Przy najwyższej dynamice, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... na reklamę wideo online i social media. Jak wynika z badania, w minionym roku dynamika wartości ... Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, TradeDoubler (częściowo szacowane), TVN, TVP, Vivaki. Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... Supermarkety Drogeryjne Polska. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie 2017 roku 54% wydatków mediowych całego sektora handel. Media W podziale na media reklamodawcy z sektora handel przeznaczyli w pierwszej połowie 2017 roku najwięcej na promocję w telewizji – inwestycje osiągnęły poziom ponad 180 mln zł ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... reklamowe mają siedmiokrotnie większy efekt, jeśli odbiorcy są do nich życzliwie nastawieni, więc kluczowym zadaniem marketerów jest poznanie mocnych i słabych stron różnych platform reklamowych i inwestowanie pieniędzy tam, gdzie taka inwestycja przyniesie efekty. Jak myślą marketerzy Badanie Kantar Media ... roku zmniejszy swoje inwestycje reklamowe ...
-
ARBOmedia zwiększa zasięg
... o 35%. Na uwagę zasługuję fakt, iż najwięcej nowych użytkowników zyskują sieci reklamowe, mniejsze portale: gazeta.pl i o2 oraz wyszukiwarka Google.pl. Największe ... mierzony liczbą odsłon wzrósł w analizowanym okresie o blisko 150%. Najwięcej zyskały sieci reklamowe oraz wyszukiwarka Google.pl. Świadczy to o zmianie sposobu korzystania z Internetu w ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2008
Według prognoz analityków CR Media Consulting S.A. opisanych w Ad.Media Raporcie za III kwartał 2006r., przychody reklamowe w ujęciu netto, w latach 2007 - 2008 wzrosną o 8,5 - 9,5% stosunku do roku 2006. W najbliższych dwóch latach zdecydowanie wzrośnie udział Internetu w wydatkach reklamowych, kosztem ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... Monitorowania Mediów. Nie ma nic za darmo – wydatki reklamowe W badanym okresie największe wydatki reklamowe na przekazy dotyczące środków na przeziębienie i grypę ... porównania wybrano 10 firm, które w badanym okresie zanotowały największe wydatki reklamowe. Są nimi: Aflofarm, Berlin Chemie AG, GlaxoSmithKline, Nepentes S.A., Novartis, Nycomed ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... 49,3%) co przełożyło się na budżet o wartości 54,2 mln zł. Pozostałe media pełnią marginalną rolę, nie przekraczając 1% udziału. Struktura wydatków: pralki ... dostrzec wysoką aktywność producentów w mediach - sezonie letnim wystartowały duże kampanie reklamowe marek Beko i Samsung. Motywem przewodnim reklam Samsunga promujących technologię Space Max ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ... Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... in.: Jak pandemia wpływa na branżę reklamową? Czym wyróżniały się rynki reklamowe, które w efekcie ucierpiały w najmniejszym stopniu? Jakie kwoty przeznaczyły badane ... miliarda euro). Wszystkie media odczuły silne redukcje budżetów. Jedynymi beneficjentami pandemii stali się internetowi dostawcy potencjalnych klientów, czyli min. media z dystrybucją ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
... mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w całym 2012 r. W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie ... spotu – wyjaśnia Michał Bakalarczyk, ekspert od rynku telewizyjnego, Senior Media Planner / Buyer w domu mediowym PanMedia Western. Na drugim miejscu ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem