-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2738 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,99% populacji Polaków w wieku od 7 do ... widoczności kreacji - 49,52%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,51 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,7% oraz „Leisure Time” ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3205 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,85% populacji Polaków w wieku od 7 do ... się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3071 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,87% populacji Polaków w wieku od 7 do ... się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,57% populacji Polaków w wieku od 7 ... - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3077 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,3% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... widoczności kreacji - 48,7%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (9,95 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 11,3% oraz Automotive ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... jest mniej więcej po równo podzielona pomiędzy reklamę graficzną (np. banery reklamowe) oraz ogłoszenia. Nieco inaczej wygląda sytuacja w Europie Środkowej i w Polsce. Szacujemy, że ... „bycie pierwszym w wyborze klienta” w rozwiązaniach gdzie ten ostatni ma pełnię kontroli. Media cyfrowe stworzyły nowe role biznesowe, np. agregatorów treści, których ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... roku do roku. Za nim uplasowała się Żabka i Agata (salony meblowe). Media W media miksie wydatków sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja ... część budżetu reklamowego przeznaczył na promocję w telewizji – aż 45%.Na dwóch kolejnych miejscach w media miksie jego wydatków na reklamę znalazły się radio (25%) i internet (24%). ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... , że reklamodawcy z tego sektora podeszli do kwestii promocyjnych z dość dużą powściągliwością. Budżety reklamowe cięła zarówno gastronomia, jak i biura podróży oraz transport. Z większym ... sektora PiT wzrósł z 37% do blisko 53% SOS (+4,37 mln zł). Media W media miksie wydatków sektora Podróże i Turystyka w pierwszym kwartale 2017 roku na pierwszym ...
-
Reklama w telewizji I-VI 2007
... media planner & buyer w PRO Media House tłumaczy nam, że wyniki zdają się potwierdzić tezę, iż wydatki na reklamę w mediach rosną, powiększyły się też obroty reklamowe stacji telewizyjnych. - Przyczyn możemy się dopatrywać w tym, iż z jednej strony firmy mają coraz więcej funduszy na działania reklamowe ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... reklamowe w 2014 powinny wzrosnąć po raz pierwszy od 3 lat – oceniają analitycy domu ... z dynamiką wzrostu 2,4% oraz handel (+2%). Tymczasem największe ograniczenia wydatków obejmą następujące branże: komputery, audio, video (-13%); media, książki, CD i DVD (-10%) oraz organizatorów imprez publicznych, kina, teatry i tzw. czas wolny (-6,4%). Wydatki ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... pomiędzy drogeriami, które próbują konkurować z dyskontami. Niższe marże oraz wysokie wydatki reklamowe, spowodowane przejęciem przez sieć całego ciężaru komunikacji z klientem, pogarszają ... o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... wyglądać rywalizacja o olimpijskie złoto w marketingu, gdyby do walki stanęły nowe technologie i najlepsze reklamowe rozwiązania? Które z nich, czy to ze względu na rosnące znaczenie w ... 34 lat jest użytkownikiem tej aplikacji – może sugerować jedynie, że social media przechodzą kolejną rewolucję, jednak ich marketingowa siła rażenia wcale się nie ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... - mówi Marta Gilbas, Branded Content Director w Codemedia. Wydatki reklamowe w pierwszej połowie 2016 r. zwiększyły się w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku ... Jak pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia, struktura wydatków branży modowej ze względu na media od lat kształtuje się w podobny sposób. Kluczowym medium są ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... o 7,3%, a wydatki na działania w kanale mobile podskoczyły o niemal 1/5. SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę powiększyło dziewięć ... pkt proc. z 33,6% do 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,5 pkt ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... oraz radiowej, wskazując m.in. poziom wydatków przeznaczanych na działania reklamowe, najbardziej aktywne na tym polu branże oraz topowych reklamodawców wśród marek. ... kreacji - 52,31%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (5,6 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,1%) oraz Clothing and accessories (5 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... kreacji - 48,3%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,3% oraz „Automotive” (6,2 ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
Według szacunków CR Media Consulting S.A. przedstawionych w najnowszym rocznym Ad.media Raporcie, przychody reklamowe w ujęciu netto wzrosły w 2006 roku, zgodnie z przewidywaniami, o 9,9%. CR Media Consulting S.A. przewiduje w latach 2007 - 2009 wzrost średniej dynamiki wartości rynku reklamy na poziomie 8,5 - 9,5%. Przy najwyższej dynamice, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... na reklamę wideo online i social media. Jak wynika z badania, w minionym roku dynamika wartości ... Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, TradeDoubler (częściowo szacowane), TVN, TVP, Vivaki. Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... Supermarkety Drogeryjne Polska. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie 2017 roku 54% wydatków mediowych całego sektora handel. Media W podziale na media reklamodawcy z sektora handel przeznaczyli w pierwszej połowie 2017 roku najwięcej na promocję w telewizji – inwestycje osiągnęły poziom ponad 180 mln zł ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... reklamowe mają siedmiokrotnie większy efekt, jeśli odbiorcy są do nich życzliwie nastawieni, więc kluczowym zadaniem marketerów jest poznanie mocnych i słabych stron różnych platform reklamowych i inwestowanie pieniędzy tam, gdzie taka inwestycja przyniesie efekty. Jak myślą marketerzy Badanie Kantar Media ... roku zmniejszy swoje inwestycje reklamowe ...
-
ARBOmedia zwiększa zasięg
... o 35%. Na uwagę zasługuję fakt, iż najwięcej nowych użytkowników zyskują sieci reklamowe, mniejsze portale: gazeta.pl i o2 oraz wyszukiwarka Google.pl. Największe ... mierzony liczbą odsłon wzrósł w analizowanym okresie o blisko 150%. Najwięcej zyskały sieci reklamowe oraz wyszukiwarka Google.pl. Świadczy to o zmianie sposobu korzystania z Internetu w ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2008
Według prognoz analityków CR Media Consulting S.A. opisanych w Ad.Media Raporcie za III kwartał 2006r., przychody reklamowe w ujęciu netto, w latach 2007 - 2008 wzrosną o 8,5 - 9,5% stosunku do roku 2006. W najbliższych dwóch latach zdecydowanie wzrośnie udział Internetu w wydatkach reklamowych, kosztem ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... Monitorowania Mediów. Nie ma nic za darmo – wydatki reklamowe W badanym okresie największe wydatki reklamowe na przekazy dotyczące środków na przeziębienie i grypę ... porównania wybrano 10 firm, które w badanym okresie zanotowały największe wydatki reklamowe. Są nimi: Aflofarm, Berlin Chemie AG, GlaxoSmithKline, Nepentes S.A., Novartis, Nycomed ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... 49,3%) co przełożyło się na budżet o wartości 54,2 mln zł. Pozostałe media pełnią marginalną rolę, nie przekraczając 1% udziału. Struktura wydatków: pralki ... dostrzec wysoką aktywność producentów w mediach - sezonie letnim wystartowały duże kampanie reklamowe marek Beko i Samsung. Motywem przewodnim reklam Samsunga promujących technologię Space Max ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na ... Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... in.: Jak pandemia wpływa na branżę reklamową? Czym wyróżniały się rynki reklamowe, które w efekcie ucierpiały w najmniejszym stopniu? Jakie kwoty przeznaczyły badane ... miliarda euro). Wszystkie media odczuły silne redukcje budżetów. Jedynymi beneficjentami pandemii stali się internetowi dostawcy potencjalnych klientów, czyli min. media z dystrybucją ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
... mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w całym 2012 r. W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie ... spotu – wyjaśnia Michał Bakalarczyk, ekspert od rynku telewizyjnego, Senior Media Planner / Buyer w domu mediowym PanMedia Western. Na drugim miejscu ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... wykorzystują również dane udostępniane przez inne podmioty. Firmy integrują działania reklamowe i marketingowe. Aż 59% firm obecnie uwspólnia budżety na cyfrową reklamę i ... roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social media (26%). Biorąc pod uwagę strukturę branżową, najwięcej na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... skala kryzysu związanego z COVID-19 stała się rzeczywsta, reklamodawcy gwałtownie ograniczyli wydatki reklamowe. Najostrzejsze spadki miały miejsce między marcem a majem, przy zróżnicowanym ... inwestować na rzecz ożywienia gospodarczego. Wzrost poziomu wydatków na media tradycyjne będzie powolny Spośród tradycyjnych mediów najmniej ucierpiały telewizja ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... Nic w tym dziwnego: przeciągające się w nieskończoność bloki reklamowe w telewizji, kilkudziesięciominutowe kinowe seanse reklamowe poprzedzające projekcję filmu czy krzykliwe billboardy ... atakuje nasze skrzynki pocztowe. Od komunikatów reklamowych nie są wolne nawet media społecznościowe, choć akurat one są wciąż najmniej skażone marketingowym ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... , co z kolei doprowadziło do powstania bardzo wielu formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek reklamowy online będzie wart do 2008 roku ponad ... i reklamowym od przeszło 3 lat. Wśród członków IAB Polska poza portalami znajdują się sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... reklamowe w ciągu minionych 12 miesięcy przypadły na okres przedświąteczny: listopad (625) i październik (588) oraz na sezon przedwakacyjny kwiecień-czerwiec. Reklamowe „dołki” ... La Prairie). W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena Eris/Lirene (852 publikacje PR). Z kolei ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... swój udział outdoor, który w pierwszej fazie rozwoju sieci był podstawowym medium. Pozostałe media mają marginalny udział w torcie, chociaż warto zauważyć, ze w tym półroczu 2% udziału ... w skutek zbliżającego się kryzysu, sieci muszą być przygotowane na olbrzymie inwestycje reklamowe w celu utrzymania obecnego klienta i przyciągnięcia do siebie ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... . Najbardziej uwagę mediów przyciągnął Przystanek Woodstock oraz Open’er Festival. Ekwiwalenty reklamowe w tych dwóch przypadkach są największe. Pod względem ilości publikacji ... 35,2 mln zł. Różnice te wynikają przede wszystkim z faktu, że zupełnie inne media były zainteresowane jednym i drugim festiwalem. Przystanek Woodstock skupił na sobie ...