-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
Dom mediowy Lowe Media bada to jakie spoty reklamowe najbardziej lubią Polacy. Najnowszy ranking z cyklu Spot Liga by Lowe Media dotyczy telewizyjnych reklam, które pokazywały telewizje w październiku. Ulubione reklamy Lowe Media podzieliło na dwa podsumowania. Spot Liga – 10 najbardziej lubianych reklam z najpopularniejszych kategorii produktowych ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
... pozycji. Warto odnotować, że nie są to najdroższe emisje. Spoty reklamowe o najgorszym wskaźniku efektywności kosztowej CPP (koszt dotarcia do procenta grupy ... z najwyższych oglądalności (GRP/spot) – komentuje najnowszy ranking Michał Bakalarczyk, senior media planner z domu mediowego Lowe Media. Kwoty wzięte pod uwagę przy tworzeniu rankingu ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... ponad 5000 marketerów. Odpowiedzi formułowane przez respondentów wyraźnie wskazuje na potrzebę zwiększania wydatków związanych z inwestycjami w: media społecznościowe (w różne formy reklamowe), aplikacje mobilne i rozwiązania do lokalizowania użytkowników urządzeń mobilnych, e-mail marketing. Według osób zarządzających obszarami marketingu ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częśc. szac.), Freshmail, ... Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, TradeDoubler (szac.), TVN, TVP, Vivaki. Za wydatki reklamowe ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... sposób zdobyła dla syna wymarzony tornister z Lordem Vaderem. Opisuje przy tym w humorystyczny sposób perypetie kolejkowe i zwycięskie zakupy. Reklamowe transfery W połowie sierpnia media zelektryzowała informacja o tym, że Dorota Wellman zastąpi Pascala Brodnickiego w duecie Okrasa-Brodnicki w popularnych reklamach Lidla. Z czasem wiadomości stały ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... bardzo ważną informacją dla marketerów, którzy muszą przygotowywać treści reklamowe wygodnie wyświetlane na ekranach smartfonów, a nie tylko komputerów i tabletów. Kompletna ... coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... i nakłady reklamowe są również w tych okresach największe. Plany mogą jedynie pokrzyżować zmiany legislacyjne Ministra Zdrowia o zakazie reklamy leków OTC i suplementów diety, jeśli zostaną wprowadzone w życie. O skutkach wprowadzenia tego zakazu informowało już IAB publikując raport specjalny – mówi Robert Stępniewski Digital Media Buying Director ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... materiały dystrybuowane oficjalnie przez samą organizację (jak broszury, newslettery, kampanie reklamowe) mają nieporównywalnie mniejszą wagę. Jedynie 10% pracowników traktuje je ... coraz łatwiejszy kontakt z pracodawcami, na co również niebagatelny wpływ miały media społecznościowe. „Odkąd istnieją profile firmowe, traktujemy organizacje jak znane ...
-
PKO BP wydaje kasę w sieci
... kilkudziesięciu różnych stronach. O ofercie przeczyta na kilkunastu z nich. Stała obecność w sieci będzie również wspierana przez dodatkowe, cykliczne kampanie reklamowe, związane z promocyjnymi produktami i usługami banku. Okresowe nasilanie działań będzie spójne z analogicznymi kampaniami realizowanymi w mediach offline'owych. "Bankowość w Polsce ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... ilością wiadomości. Wiele z nich to elektroniczne listy reklamowe. Z kolei spora ich część to przekazy niechciane. Odrzucane, kasowane od razu po ... wiadomości w programie pocztowym. Pamiętajmy też, że sieć rządzi się innymi prawami niż pozostałe media. Konieczna jest optymalizacja informacji. Liczy się, co pokazują wyniki badań, poprawna forma i styl ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... czynienia z efektem wysokiej bazy. W III kwartale ub.r. miały miejsce kampanie reklamowe związane z wyborami parlamentarnymi, podczas gdy w tym roku tego dodatkowego zastrzyku ... mln zł) oraz żywność (+55,5 mln zł). Sektory te łącznie zwiększyły swoje inwestycje reklamowe o 239 milionów złotych, co stanowi 66,3 proc. wzrostu rynku reklamowego ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
... w 2006 r. było to 29 proc. Specjaliści z ZenithOptimedia podnieśli również tegoroczne prognozy dla Europy Środkowej i Wschodniej. Z raportu wynika, że w 2007 r. wydatki reklamowe w naszej części świata będą wyższe o 18,3 proc. niż w roku ubiegłym (poprzednie prognozy mówiły o 16,9 proc. dynamice). W pierwszej dziesiątce krajów o największej ...
-
RealPlayer szkodliwy wg StopBadware
... wraz RealPlayer 11, ale podczas jego usuwania, Rhapsody Player zostaje na dysku. Wersja 10.5 z kolei w domyślnej instalacji zawiera aplikacje reklamowe. „Oprogramowanie reklamowe dostarczane wraz z RealPlayerem, jest opisane w sposób niepełny. Aplikacje te mogą sprawiać wrażenie, że mają inne przeznaczenie, niż w rzeczywistości”, brzmi ...
-
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
... kompletnie niewiarygodne, nieżyciowe) narzędzia komunikacyjne, a nawet typowe przekazy reklamowe. Z łatwością obnażają wszelkie niejasności, naciągane informację, a markę mówiącą takim językiem postrzegają jako niewiarygodną. Są też oporni na tradycyjne media reklamowe, zresztą konsumują je coraz rzadziej i mniej intensywnie. W natłoku komunikatów ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... a tym samym wzrasta efektywność kampanii reklamowej. Marketerzy optymalizując budżety reklamowe bardzo chętnie korzystają z tego rodzaju narzędzia. Badania, jakie przeprowadziły ... informacje inspirowane przez twórców filmu, jak również tworzone przez same media i fanów. Na poszczególnych etapach kampanii w różnych miejscach do akcji włączało się ...
-
"Tragiczne" domeny internetowe
... media wiele miejsca poświęciły zjawisku, z którym po raz pierwszy zetknęliśmy się na taką skalę. Rejestrowanie domen ... za 100 tys. dolarów, jednak nie znalazł kupca. Obecnie domena jest na tzw. parkingu i wyświetla linki reklamowe. Domenę (nie)tanio sprzedam Większość „tragicznych” domen spotyka podobny los. Tuż po rejestracji są wystawiane na ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... prezes CAM Media Krzysztof Przybyłowski. Spośród 17 wyodrębnionych branż, 10 ograniczyło wydatki. Największe cięcia dotyczyły telekomunikacji (spadek o 4,3 mln zł, tj. 31,4 proc.) i motoryzacji (2,2 mln. zł, 14,9 proc.). Najmocniej budżety reklamowe zwiększyła branża finansowa (skok o 3,8 mln zł, tj. 92 proc.), następnie branża „media i książki ...
-
Reklama na Twitterze: jak wybrać grupę docelową?
Jeżeli prowadzisz kampanie reklamowe w social media, wiesz, że kluczem do osiągnięcia długoterminowych rezultatów jest ciągła optymalizacja. Jeśli pragniesz osiągnąć znakomite wyniki wykorzystując reklamy na Twitterze, musisz ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... mln zł. Dokładnie tyle sieć musiałaby zapłacić, gdyby chciała wyemitować spoty i kreacje reklamowe w TV, radiu i prasie, bądź zamieścić artykuły sponsorowane w portalach internetowych. ... 50 tysięcy razy. Łączna liczba fanów i obserwujących te profile w social media, które zamieściły informację, to blisko 25 mln. Dyskusja była najgłośniejsza zaraz ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... II kwartale 2015 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na promocję 437 milionów złotych ... doniesień agencyjnych (biznes.pap.pl) oraz na stronie bankier.pl O raporcie: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... City Handlowy. Kontrolujesz wydatki? Kontroluj też opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się w mediach społecznościowych (prawie 200 tys.). Media tradycyjne stanowiły jedynie niewielki wycinek – ukazało się tam zaledwie kilka procent wszystkich przekazów (6% w prasie, 2% w radiu i 1% w telewizji). Od kilku lat obserwujemy ...
-
Wisła w mediach społecznościowych. Co mówią internauci?
... osiągnięte w ten sposób dotarcie do odbiorców przełożyć na wydatki reklamowe, koszt promocji warszawskiego wybrzeża Wisły jako miejsca wypoczynku wyniósłby nawet 6 mln zł. Tematem Wisły powinny zainteresować się także marki. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, Polacy w komentarzach publikowanych "znad Wisły" najczęściej wymieniają ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... 6. wydając na promocję ponad 4 miliony złotych (wzrost o 394%). Media Tradycyjnie już sektor produktów farmaceutycznych najchętniej i najwięcej inwestuje w reklamę telewizyjną (60 ... reklamowe, gdzie wydają odpowiednio 89% i 83% swoich środków. Analiza została przygotowana przez dom mediowy Codemedia na podstawie unettowionych danych Kantar Media ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... , Milionerzy, Nasz nowy dom. To czołówka zestawienia najbardziej dochodowych programów TV. Z kolejnej już odsłony zestawienia MullenLowe MediaHub wynika, że dochody reklamowe generowane przez najsłynniejszą polską restauratorkę to przeszło 230 mln zł. Przed nami 9. już edycja reklamowego zestawienia gwiazd autorstwa MullenLowe MediaHub ...
-
Co technologia 5G oznacza dla reklamy?
... , jak dotychczas, liczbie użytkowników. Z badania zrealizowanego przez Verizon Media pośród reklamodawców oraz konsumentów wynika, że aż 85% tych ostatnich ... . Szacujemy, iż wraz z wejściem na rynek technologii popyt na rozwiązania reklamowe wykorzystujące materiały wideo, rozszerzoną rzeczywistość czy geolokalizacją wzrośnie nawet dwukrotnie ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... gier mobilnych jest to, że jesteśmy wstanie dostarczyć odbiorcy nieinwazyjne i niestandardowe formaty reklamowe w grach mobilnych, które współpracują z odbiorcą, a za ich obejrzenie w całości ... że znajdą tam pożądaną grupę odbiorców oraz odpowiednie narzędzia i formaty reklamowe. Tymczasem badania pokazują, że na chińskiej platformie prawie 70 proc. ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... . Według agencji mediowej Zenith, globalnie marki telekomunikacyjne przeznaczają na media digital mniej niż wynosi średnia wydatków reklamowych lokowanych w tym kanale ( ... że reklama digital jest również jedynym kanałem, w którym wydatki reklamowe firm telekomunikacyjnych rosną. Zenith prognozuje, że telekomunikacja będzie zwiększać swoje wydatki ...
-
Nie tylko transmisje sprzedażowe na żywo. Gdzie podąża social commerce?
... skali roku. Z kolei dane Statista pokazują, że globalna wartość sprzedaży przez social media przekroczy w tym roku 1,2 biliona dolarów, co oznacza już 17% całego ... Content Zdjęcia, recenzje i wideo od prawdziwych użytkowników wypierają klasyczne kreacje reklamowe. Autentyczność i rekomendacja „z życia” działają na konsumentów znacznie skuteczniej niż ...
-
Jest standard badań profili internautów
... reklamowe Ad.net, IDMnet, ARBOmedia z firmami badawczymi I-Metria i Global eMarketing rozpoczęły wspólne badanie profili ... całym Internecie, a nie tylko na dużych portalach. Prawdziwy Profil jest naturalnym uzupełnieniem I-Metryki, i tym samym oferuje media planerom możliwość wiarygodnego planowania kampanii e-reklamowych zarówno na dużych portalach, ...
Tematy: sieci reklamowe, profile internautów -
Klient złapany w sieć
... będzie działo w sieci na całym świecie, w 2003 roku wydatki na kampanie reklamowe oparte o targetowanie behawioralne stanowiły zaledwie 3,8% (275 milionów dolarów). Jednak ... na rynku reklamy internetowej nowych zleceniodawców, o zwiększonych wymaganiach wobec media planów oraz zwiększania się ogólnych wydatków w sieci. Niebagatelny jest również fakt ...
-
Obligacje skarbowe w sieci
... Onet.pl, WP.pl i Money.pl. Plan zakłada również wsparcie reklamowe poprzez targetowane kampanie mailingowe i crosspromocję w postaci publikacji linków na serwisach PKO ... Obligacji Skarbu Państwa przeprowadzonej w roku 2004." – mówi Anna Kaczmarek, media planner w agencji HYPERmedia. Na podstawie badań wyników zeszłorocznej kampanii, w której ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group). ACR jest organizacją całkowicie wydzieloną ... ACR kierowane są do marek prowadzących zarówno szerokie, jak i profilowane kampanie reklamowe w Internecie. Firma zrealizowała już pierwsze kampanie dla Banku BPH, firm ...
-
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
... serwisami tematycznymi. Warto też zwrócić uwagę, iż obecnie pośród trzech czołowych biur reklamy pod względem zasięgu znajdują się dwie sieci reklamowe, co nas bardzo cieszy. Trendy w reklamie internetowej na największych rynkach w Europie pokazują, iż systematycznie rośnie znaczenie wortali tematycznych w stosunku do ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2005
... na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie stacje radiowe (o 52,1 proc.), przy jednoczesnym wzroście liczby emisji do 9 tys. 525 razy (przyrost o 140,3 proc.), oraz gazety, przy jednoczesnym spadku liczby emisji reklam samochodowych. W stacjach telewizyjnych spoty reklamowe były we wrześniu ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe - informuje Deloitte. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż Internet uzyska pierwsze miejsce pod ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem