-
Reklama w Internecie
... równie ważnym dostarczycielem informacji, co "klasyczne" media – prasa, radio i telewizja. Od swych konkurentów przejął to, co najlepsze – możliwość ... formą reklamy są tak zwane pop-up ads – okna zawierające treści reklamowe otwierające się jednocześnie z poszukiwaną przez użytkownika stroną, często uniemożliwiające odczytanie części informacji. ...
Tematy: -
Zmysłowa witryna
... . Dla wszystkich internautek odwiedzających witrynę przygotowano również wiele atrakcji, zapewniających relaks i rozrywkę. Pod adresem www.herbalessences.pl można obejrzeć filmy reklamowe, ściągnąć na swój komputer egzotyczne tapety lub specjalne ikony do kompozycji pulpitu. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak w tzw. "Strefie rozrywki ...
-
Multimedialne badanie szkliwa
... odtwarzanych na telewizorach plazmowych w ramach Centrów Pro-mineralizacji Szkliwa jest agencja HYPERmedia. Na potrzeby internetowej kampanii promocyjnej zostały również stworzone kreacje reklamowe. Autorem strony www jest portal internetowy Onet.
-
CRM dla mediów
... też analizować postępy w realizacji projektów, a także na bieżąco kontrolować działania pod względem kosztów "Dostrzegliśmy, że segment mediowy reprezentowany przez agencje reklamowe, Public Relations czy domy mediowe także potrzebuje narzędzia, które usprawniłoby codzienną pracę z Klientem. Tak, więc pakiet ma za zadanie z jednej ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2004
... .). W przypadku radia nastąpił wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną o ponad 2,5 razy, a liczba wyemitowanych reklam zwiększyła się dwukrotnie. W przypadku stacji telewizyjnych wydatki reklamowe i liczba emitowanych reklam samochodowych była na podobnym poziomie co rok wcześniej. Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są ...
-
Nowy broker internetowy
... Galposter Online zapewnia klientom doradztwo strategiczne przy zakupie mediów, polegające na tworzeniu, na podstawie analizy badań polskiego Internetu, szczegółowego media planu pozwalającego na zoptymalizowany dobór mediów przy kampanii reklamowej. Dzięki wykorzystaniu metodologii badawczej Gemius Effect oraz autorskiego oprogramowania o nazwie ...
-
IAB opracuje standardy pay per click
... pobierane są opłaty; z obawy, że prowadziłoby to do większych oszustw. Systemy tych firm nie podlegają również audytowi. George Ivie, dyrektor Media Rating Council, amerykańskiej organizacji, która nadzoruje wszystkie medialne systemy pomiarowe; powiedział, że spodziewa się, że jego agencja rozpocznie sprawdzanie tych ...
-
Piąte urodziny iPoda
... Mac produkowanymi przez Apple. Mieścił w zgrabnym opakowaniu wielkości talii kart dysk twardy o opjemności 5 GB, co wystarczyło na 1000 piosenek. Hasło reklamowe: „Tysiąc piosenek w kieszeni” docierało do świadomości klientów niczym huragan. Przeciętny młody klient z kręgów cywilizacji zachodniej ma ok. 50-80 płyt CD ...
-
Plotka kontra reklama
... o przykładach skutecznego wykorzystania word-of-mouth, to warto wspomnieć o nagrodzonej w ubiegłym roku złotem na New York Festival of Interactive & Alternative Media kampanii promocyjnej spektaklu "The Underworld" wystawianego w sztokholmskiej Folkoperan. Jako nośnik informacji wykorzystano kratki ściekowe przy ulicach w centrum miasta. Muzyka ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2006
... radio (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły 5,9 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Licząc od początku roku, wydatki reklamowe producentów i importerów samochodów osobowych osiągnęły poziom prawie 465 mln zł. Wynik ubiegłoroczny to prawie 435,5 mln zł. W porównaniu z danymi za ...
-
Reklama w telewizji IV 2007
... mln zł, czyli o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 ... o 2,51 proc. więcej niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła telewizyjnej Jedynce, której wpływy reklamowe kształtowały się na poziomie 148,35 mln zł (wzrost o 20,54 proc.). ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
... , że wzrost rynku reklamowego do 2009 r. w Europie Środkowo-Wschodniej wyniesie nie 50 proc. a 57 proc. W rankingu TOP 10 krajów, w których wydatki reklamowe będą w tym czasie rosły najszybciej znalazło się aż 5 krajów z regionu CEE: Ukraina, Rosja, Rumunia, Mołdawia i Białoruś. Specjaliści ZenithOptimedia szacują, że ...
-
Branża PR w mediach VI 2007
... pomysły promocyjne lokalnych władz, ogłaszano i odwoływano konkursy na logotypy oraz kampanie reklamowe miejscowości - wynika z najnowszego raportu PRoto. W czerwcu 2007 roku zostało ... na temat siły wizerunkowej polskich miast i regionów. W minionym miesiącu media powoływały się często na rzeczników prasowych i pracowników biur promocji ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
... w przyszłość. Również prognozy dotyczące procentowego zwiększenia środków finansowych na marketing online w Stanach Zjednoczonych mówią o 9,5% wzroście. Dla porównania tradycyjne budżety reklamowe powinny się liczyć z 7,9% spadkiem środków finansowych (wg „The CMO Survey”, Duke Univeristy dla AMA). Ogólny wzrost wydatków na marketing wyniesie ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
... media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy ... sposób widzimy polskie miasta, z czym nam się kojarzą, a co za tym idzie – które z nich chętnie odwiedzamy. Kampanie reklamowe mogą znaleźć w mediach swoje odzwierciedlenie, ale są tylko jednym z elementów kształtowania obrazu miasta, czy regionu. ...
-
Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
... , a połowa badanych kategorycznie stwierdza, ze reklamy ich irytują. Niepokojący dla reklamodawców może być fakt, że prawie 58% respondentów uważa treści reklamowe za nieprawdziwe, a przy tym też nudne (49%). Dodatkowo reklama nie jest postrzegana jako dobre źródło informacji, o czym świadczy jedynie 33 ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... reklamowe. Systematycznie na sile zyskują jednak bardziej interaktywne rozwiązania. Największy udział w emisji reklam ... 1,06%) oraz podróże, turystyka, hotele i restauracje (CTR: 0,92%). Reklama online – ujęcie rynkowe Mimo że Rich Media mają większy niż tradycyjne formaty potencjał oddziaływania na odbiorców, reklamodawcy nadal stawiają na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... doniesień agencyjnych (biznes.pap.pl), oraz w serwisach tematycznych dużych portali: m.in. finanse.wp.pl oraz biznes.onet.pl. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników ...
-
Reklama w Internecie górą
... średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ... .), w telewizji (4 proc.), w trakcie bezpośredniego kontaktu z klientem, przez marketing szeptany (2 proc.), media społecznościowe, podczas eventów i konferencji, przez stronę internetową, dzięki gadżetom, wizytówkom, w ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... promocji swoich usług i produktów telewizję, inwestując w to medium 63% swojego budżetu marketingowego – 166 milionów zł (dane I – III 2015 r, Codemedia). Kampanie reklamowe były emitowane głównie w takich stacjach jak Polsat, TVN, TVP1 i TVP2. Wydatki na telewizję spadły o 12% w stosunku do ostatniego kwartału 2014 ...
-
4 sposoby na większe bezpieczeństwo w Internecie
... tak zawsze, jednak wiele reklam jest zaprojektowanych w taki sposób, by przyciągnąć naszą uwagę przekierowując ją na zawarty w niej przekaz. Firmy reklamowe od ponad dwudziestu lat pracują nad tym, by dowiedzieć się jak odciągnąć nas od rzeczy, nad którymi próbujemy się właśnie ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... formatów i w ich miejsce wyświetla własne wideo. Format ten nie ogranicza się tylko do wideo, ale angażuje m.in. treści tekstowe czy media społecznościowe. Istnieją różne typy jednostek reklamowych out-stream, m.in.: In-banner – zamiast kreacji graficznej, na banerze wyświetlane jest wideo. In-artickle – wideo jest ...
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
... oddziaływania kanału e-mail i bazujących na nim kampaniach. Ujawnione w badaniu preferencje konsumentów mogą z powodzeniem posłużyć jako istotna wskazówka w tworzeniu media planów i strategii w komunikacji marketingowej. Poszczególne części raportu okraszono komentarzami specjalistów od marketingu, monitorowania mediów oraz prawa. Czego dokładnie ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... klienta. Co przesądza o sukcesie? Pozycjonowanie czy promocja na Facebooku? Kampanie reklamowe czy atrakcyjne promocje cenowe? Aukcje internetowe? A może blog i współpraca z ... jako metody, które przynoszą sukces sprzedażowy. - Wśród sprzedawców, którzy wykorzystują media społecznościowe do zdobywania klientów warto zwrócić uwagę na e-sklep Natalii ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... reklamowe w sektorze napoje i alkohole (mniej o 61 mln zł, dynamika -21,8%). KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale roku 2022 wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem ... zł. Jedenaście sektorów zwiększyło wydatki reklamowe i pięć zredukowało. Największy wzrost wolumenu wydatków wygenerował sektor media – o ponad 86,3 mln zł, co stanowi o 43,0% ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... . Dziesięć sektorów zanotowało wzrost wydatków reklamowych. Najsilniej rosły: media (+9,4 mln zł, dynamika +26,7 proc.), pozostałe (+1,9 mln zł, dynamika +56,9 proc.), odzież i dodatki (+1,6 mln zł, dynamika +127,6 proc.). Spośród sześciu spadkowych sektorów najbardziej inwestycje reklamowe zredukowali producenci napojów i alkoholi (aż o 4,3 mln zł ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... , dyrektor generalna Starcomu. SEKTORY REKLAMOWE Po sześciu miesiącach 2017 roku dziesięć sektorów zintensyfikowało swoje inwestycje reklamowe, a sześć ograniczyło. W przypadku żywności i finansów spadki były wyjątkowo dotkliwe i wyniosły odpowiednio -47,7 mln zł (-9,8%) oraz 33 mln zł (-8,9%). Najsilniej rosły sektory: media – wzrost wydatków na ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... najaktywniejszych reklamodawców w radiu znaleźć możemy markety oferujące sprzęt RTV i AGD: Media Expert oraz Euro-Net, a ponadto firmę farmaceutyczną Aflofarm Farmacja Polska oraz dyskonty: Lidla i Biedronkę. W okresie od stycznia do marca 2024 r. inwestycje reklamowe w reklamę zewnętrzną były wyższe niż przed rokiem o 27,8 proc., czyli ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... media i finanse) zmniejszyły swoje inwestycje w to medium o łącznie 2,7 mln zł. Za to wrócił do kin po roku nieobecności sektor farmaceutyczny. W pierwszym półroczu 2024 r. inwestycje reklamowe ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... wszystkich analizowanych branżach i znacznie przekroczył nakłady, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe dotyczą telewizji (w przypadku finansów i telekomunikacji to ponad 80 proc. budżetów). Widać również, że handel dość ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... badawczy Kantar Media i opracowane przez ekspertów niezależnego domu mediowego Equinox Polska, dane za 3 kwartały tego roku pokazują, iż tegoroczne wydatki reklamowe branży ... przygląda się wydatkom w poszczególnych miesiącach tego roku. Winą za niższe wydatki reklamowe w tym roku, można obarczać przeciągającą się zimę i brak chęci kierowców ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... 2014 roku, budżety mediowe na ten obszar zostały zmniejszone o 36%. Inwestycje w media w branży ubezpieczeń utrzymują się na systematycznie stałym poziomie. Zauważalny jest ... więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku. W ujęciu całorocznym (2015 vs. 2014) wydatki reklamowe sektora finansowego spadły o 10% i pochłonęły 487 milionów złotych. Wydatki ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... klasy mediów, to wzrosty objęły cztery z nich. W trzech odnotowano spadki. Sektory reklamowe Jak czytamy w komunikacie z raportu, w minionym roku wartość polskiego rynku reklamy wzrosła ... oferty premium. Ten typ nośnika szczególnie cenią sobie przedstawiciele sektorów media oraz żywność. W pierwszym przypadku dużo na citylighty wydali dystrybutorzy ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... , czyli 3%). Są to cztery największe rynki reklamowe na świecie, które dzięki wysokiej skali wydatków rekompensują to, czego może im brakować pod względem szybkości. Media społecznościowe są liderem wzrostu reklamy i w przyszłym roku wyprzedzą telewizję Zenith przewiduje, że media społecznościowe będą najszybciej rozwijającym się kanałem ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... reklamowe netto w kinach wyniosły ponad 130,8 mln zł w analizowanym okresie, co stanowi 10,9% wzrostu wobec ubiegłego roku. W top 5 sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media ...