-
BLIX AWARDS 2024: które sieci handlowe w Polsce stawiają na innowacyjność?
... Branżowych – sieć Maxi Zoo. Na rynku Drogerii najlepsza okazała się sieć Super-Pharm, E-grocery – platforma zakupowa Delio, a E-commerce – Allegro. Ponadto w segmencie Odzież i Obuwie nagroda została przyznana 4f, a w grupie Dom i Ogród – sieci Dealz. Biedronka została doceniona przez konsumentów za koncept inteligentnych kas samoobsługowych oraz ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, Biedronka, Lewiatan, Auchan Hipermarket, Żabka, Super-Pharm, OBI, Allegro, Maxi Zoo, innowacje, nowe technologie, innowacyjność -
Black Friday - jak sklepy kuszą klientów?
... się także mierzyć z nieetycznymi postawami konsumentów, wyrażanymi m.in. w zjawisku wardrobingu, które wręcz zawiera sobie aspekt oszustwa (klient kupuje produkty, głównie odzież i obuwie, z zamiarem ich użycia i oddania do sklepu). dr Mariusz Woźniakowski Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy: Black Friday, promocja, promocje, akcje promocyjne, promocje cenowe, obniżki cen, wyprzedaże, zakupy, Omnibus -
BLIX AWARDS 2024: najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
... edukację i rozwój kulturowy, takich jak książki, kursy czy wydarzenia promujące wartości prospołeczne – mówi Retail Team Leader w Grupie BLIX. W kolejnej grupie, Odzież i Obuwie, została nagrodzona sieć CCC. W segmencie Dom i Ogród zwyciężyła Castorama. CCC zostało docenione za działania na rzecz zrównoważonej mody i wprowadzanie strategii ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, BLIX AWARDS 2024, ALDI, Carrefour Hipermarket, Dino, TOPAZ, Empik, CCC, Castorama, HEBE, CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu -
Zrównoważony rozwój: moda cyrkularna szansą dla branży fashion?
... rozszerzyli zakres badań o 20 proc., analizując sytuację 235 firm zajmujących się produkcją i sprzedażą odzieży w pięciu kategoriach – moda, bielizna, odzież sportowa, ubrania outdoorowe oraz obuwie. Dodatkowo przedsiębiorstwa te zostały podzielone na cztery segmenty – luksusowy, premium, masowy i fast fashion. W indeksie wzięto pod uwagę firmy ...
-
Oszczędzanie w 2025 roku to plan połowy Polaków
... oszczędności w domu (rachunku, woda, prąd i gaz), 28,6 proc. ograniczy wydatki na rozrywkę i kulturę, w tym także serwisy streamingowe, a 28,1 proc. na odzież i obuwie. Niewiele mniej (26,9 proc.) zmniejszy budżety na wyjazdy i podróże urlopowe. Niemal co piąta osoba zrezygnuje z karnetu na siłownię lub z zajęć ...
-
Stare nawyki czy nowe zwyczaje? Jak robimy zakupy online?
... i usług (2,3 raz w miesiącu). Najczęściej wybierane kategorie zakupowe nie zmieniły się od kilku lat. W czołówce znajdują się: odzież i bielizna dla dorosłych (52%), kosmetyki i perfumy (52%) oraz obuwie (48%). Dużą popularnością cieszą się również artykuły do wyposażenia wnętrz, książki, gry, multimedia oraz sprzęt RTV/AGD ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei