-
Odzież, obuwie, rozrywka i energia elektryczna. Na tym oszczędzają Polacy
... przez GfK – an NIQ Company wynika, że w najbliższych miesiącach będą to odzież, obuwie, rozrywka poza domem oraz energia elektryczna. W dobie rekordowej inflacji w latach ... kategoriami, na których Polacy będą poszukiwać oddechu dla swoich portfeli są odzież, obuwie, dodatki (42 proc.), rozrywka poza domem (38 proc.) i energia elektryczna (36 ...
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
Na platformach marketplace zakupy robi 72 proc. Polaków. Kupujemy najczęściej odzież, obuwie i kosmetyki - wynika z badania Santander Consumer Banku "Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce". Jakie jeszcze wnioski płyną z tego badania? Z tego tekstu ...
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
... , także odzież i obuwie kupowaliśmy chętnie online. Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatniego roku odzież w sieci kupowało 3/4 Polaków, a obuwie - ponad połowa. W czasie pandemii z oczywistych względów ograniczone zostało funkcjonowanie sklepów tradycyjnych. Polacy więc ruszyli na zakupy online. Jak kupowaliśmy odzież i obuwie ...
-
Do galerii handlowej po odzież i obuwie
... handlowych około 40 proc. budżetu przeznaczonego na odzież i obuwie. Pozostała część zakupów tej kategorii realizowana jest w innych miejscach, w tym – przynajmniej od czasu do czasu – w hipermarketach lub na bazarach. Połowa aktywnych klientów centrów handlowych deklaruje, że kupuje odzież i obuwie przez internet. Wraz ze wzrostem zamożności ...
-
Ekologia w polskich szafach. Jak kupujemy odzież?
... się aktualnej wiedzy i potrzebom polskich konsumentów w zakresie zrównoważonej mody. Pod lupę wzięto również zachowania zakupowe oraz sposoby, w jakie zwykliśmy używać odzież i obuwie. Efektem analizy jest opracowanie „Czy ekologia jest w modzie? Raport o odpowiedzialnej konsumpcji i zrównoważonej modzie w Polsce”. Do jakich wniosków prowadzi? Jak ...
-
Przed wyjazdem na wakacje kupujemy odzież i kosmetyki
... wycieczki, czy wychodzimy wieczorami. Letnia aura sprzyja również wzrostowi wydatków na odzież i kosmetyki, czego dobitnym potwierdzeniem jest analiza agencji badawczej Zymetria, zrealizowana ... kupujemy buty (wskazało je 26% respondentów). Dobrej jakości, skórzane obuwie to spory wydatek, zatem wybierając te z przeceny możemy dużo zaoszczędzić. 25% ...
-
Na zakupy online najczęściej po obuwie, płacimy szybkim przelewem
Zakupy online stają się coraz popularniejsze. Ile i na co wydają w sieci polscy konsumenci? Jakie formy płatności preferują? Sprawdziła to firma Gemius. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie produkty kupują Polacy w sieci? Jak płacimy najczęściej za zakupy online? Jakie serwisy płatności wybierają Polacy? Z raportu "E-commerce w Polsce. 2021" ...
-
Polacy nie rezygnują z wydatków na odzież i obuwie, wakacje oraz platformy streamingowe
Wysoka inflacja i rosnące koszty życia zmuszają nas do zaciskania pasa. Jednak z badania Current Consumer Mood przeprowadzonego przez GfK wynika, że Polacy z niektórych wydatków nie są skłonni zrezygnować. Nie zamierzają oszczędzać na zakupach odzieży i obuwia, na wakacjach oraz na subskrypcji serwisów streamingowych. Pomimo trudnej sytuacji ...
-
Zakupy odzieży przez Internet
... odzież, obuwie, dodatki i bieliznę w sieci. Ponad 1/3 z nich deklaruje kupno tego typu produktów kilka razy w roku. Okazuje się też, że to nie kobiety, a mężczyźni przodują w wydawaniu pieniędzy na upatrzoną w e-sklepie odzież ... 49% kobiety. Wśród osób kupujących przez Internet odzież, obuwie, dodatki, czy bieliznę największy procent stanowią osoby w ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... kupujemy odzież i obuwie? Jak wynika z danych PayU, odzież i obuwie to przedmioty, ... odzież i obuwie w sieci korzysta z platformy handlowej Allegro. Średnia liczba miesięcznych odsłon tej kategorii w serwisie z ostatniego roku to aż 505 mln (dane za okres 04.2012-03.2013). Tak wysoki wskaźnik odwiedzin idzie również w parze z obrotami – Odzież Obuwie ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... transakcji. Zestawienie pokazało, że wśród polskich internautów, dokonujących zakupów w kategorii „odzież, obuwie, torebki”, największą estymą cieszą się e-sklepy specjalizujące się w sprzedaży wąskiego asortymentu modowego (oferujące ekskluzywną odzież skórzaną, trendy streetwearowe czy marki związane z modą kontrkulturową), a także e-salony ...
-
Wyprawka szkolna 2019. Tanio nie będzie
... średnio 1 718 zł. Przeszło 2/3 tej sumy pochłoną wydatki na odzież, obuwie oraz artykuły szkolne. Większość z nas (69 proc.) na zakupy zamierza wybrać ... będą to artkuły takie jak zeszyty, bloki, długopisy i ołówki, 86 proc. kupi odzież i obuwie, a 80 proc. podręczniki i książki. Niewiele mniej, bo 79 proc. Polaków zamierza sprawić dzieciom ...
-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... dotyczące otwieranych w przyszłości centrów handlowych plasują Polskę na 6. miejscu w Europie. Wiodącą grupą najemców w centrach handlowych są sklepy oferujące modę (odzież, obuwie, bieliznę i dodatki). Sukces odnoszą także outlety i centra handlu hurtowego. Rośnie popularność franszyzy jako sposobu na szybki i bezpieczny wzrost sieci detalicznej ...
-
Dzieci i młodzież a zakupy online
... ukończyli 18 roku życia. Zapytani o produkty, które kiedykolwiek kupili przez Internet najwięcej nastolatków wskazało na kategorię „Gry”, drugie miejsce to „Odzież, obuwie, dodatki”, a trzecie „Telefony i akcesoria” (do wyboru mieli 20 opcji spośród kategorii głównych na Ceneo.pl). Informacje o badaniu Wśród użytkowników, którzy ...
-
Kto zaoszczędził na wyprawce szkolnej?
... artykułu stricte szkolne (np. plecaki, piórniki, zeszyty), jak również odzież, ubrania oraz elektronika (smartfony, laptopy, smartwatch). Przy użyciu dostarczonych ... wynika, że w pierwszej połowie sierpnia najbardziej opłacało się kupować tablety, czytniki e-booków, odzież, obuwie i kalkulatory. Z kolei po 15 sierpnia drobne artykuły, takie jak ...
-
Młodzież świadoma zagrożeń w sieci
... stroną nabywającą daną rzecz, ale już tylko co dziesiąty finalizuje transakcję odwrotną. Rzeczy, które najbardziej interesują młodych to – bez niespodzianek – odzież, obuwie oraz gry komputerowe. Należy się spodziewać, że z miesiąca na miesiąc młodych użytkowników sieci będzie przybywać - tym więcej, im bardziej dynamiczna ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... największe nakłady, była odzież i obuwie oraz kategoria „grupa”, w której znajdują się różnorodne produkty i producenci. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” e-konsumenci bardzo chętnie kupują odzież i obuwie w sieci i planują zwiększenie wydatków na te produkty. Na odzież, akcesoria i dodatki Polacy ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... podmiotów o największym udziale sprzedaży internetowej najbardziej ucierpiały te z kategorii tekstylia, odzież, obuwie, gdzie pula asortymentu sprzedawana online ... odzież, obuwie i inne akcesoria modowe. Spośród ponad 7,6 tys. respondentów w wieku 18-64 lata, którzy zrobili zakupy w sieci w ciągu ostatnich 12 miesięcy, aż 26% wskazało na odzież ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... przede wszystkim moda (odzież, obuwie, akcesoria) oraz RTV/AGD, a ... Obuwie zamawia niewiele mniej, bo 67%. Wydajemy na to średnio 270 zł miesięcznie, a w przypadku butów jest to 275 zł. To olbrzymi potencjał sprzedażowy. Te kwoty wyraźnie jednak wzrastają w świątecznym sezonie zakupowym, a wraz z nimi rośnie wolumen zamówień, ponieważ odzież, obuwie ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... kategorii. Największą ilość przejść odnotował drugi na liście Safaris.pl (odzież i obuwie sportowe) – jego oferty wybierała ostatecznie co piąta osoba odwiedzająca kategorię (21,87%). Jeśli chodzi o zestawienie najlepiej ocenianych, to kategoria odzież i obuwie ma swoją specyfikę. Wielu klientów wyraża niepewność czy jakość kupionego produktu ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... korzystanie z nich w celach handlowych. Social mediów używamy również do kupowania po przekierowaniu do sklepów internetowych konkretnych marek. Najchętniej kupujemy odzież i obuwie (takie zakupy zadeklarowało 46% korzystających z social commerce), kosmetyki i perfumy (31%), książki, płyty i filmy (26%), artykuły dziecięce i zabawki (22%) oraz ...
-
Wzrasta rynek odzieży i obuwia w Polsce
... częściej, co przekłada się na wyższą wartość sprzedaży. Obuwie kupowane jest zaś w Polsce znacznie rzadziej niż odzież, zwykle tylko kilka razy w roku, głównie z powodu zużycia ... . Rosnące koszty życia sprawiają, iż ludzie, chcąc zaoszczędzić, coraz częściej kupują odzież tanią lub czekają z potrzebami do czasu wyprzedaży. Duży potencjał rozwoju ma ...
-
Po artykuły szkolne idziemy z przyjemnością
... zł, to nie będzie koniec naszych szkolnych wydatków. Siedmiu na dziesięciu rodziców dokupuje w ciągu roku szkolnego artykuły szkolne, a ponad połowa odzież i obuwie. Szkolne wybory zakupowe coraz częściej zapadają w asyście i pod wpływem opinii samych dzieci, uczniowie współdecydują najczęściej przy zakupach odzieży, artykułów szkolnych ...
-
Zakupy online: najwięcej wydajemy na RTV i AGD
... to mężczyźni są bardziej rozrzutni. 80% proc. badanych przyznaje, że kupuje w sieci odzież, dodatki i akcesoria. Trochę mniejszy odsetek (77%) decyduje się pozyskiwać tą drogą książki ... tj. sprzęt RTV/AGD (590 zł), meble i wystrój wnętrz (301 zł) oraz obuwie (133 zł). Najmniejsze kwoty przeznaczają na produkty farmaceutyczne (49 zł), kosmetyki (50 zł ...
-
Na wyprzedaże czekamy z utęsknieniem
... odzież i bieliznę (53%), a połowa Polaków podczas wyprzedaży kupuje sprzęty elektroniczne oraz AGD – ich nabywcami standardowo są częściej mężczyźni (61%) niż kobiety (39%). Obuwie ... produktów. Najczęściej w ten sposób kupowana jest elektronika i AGD, kosmetyki, obuwie, odzież oraz biżuteria i zegarki. Doskonała obsługa (CX) buduje lojalność wobec ...
-
Koniunktura przemysłowa GUS: nastroje lepsze niż w maju
... w maju (minus 43,4) – również w podziale na klasy wielkości i prezentowane branże. Najbardziej niekorzystne oceny w tym zakresie zgłaszają przedstawiciele branży tekstylia, odzież, obuwie. Transport i gospodarka magazynowa W bieżącym miesiącu wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury (NSA) kształtuje się na poziomie minus 20,4 czyli wyższym niż w maju ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez firmy). Stabilne prognozy wzrostowe dla e-mody Pomimo utrzymujących się problemów gospodarczych odzież, obuwie i akcesoria mają także niezłe perspektywy wzrostowe. O ile bowiem średnioroczny wzrost dla unijnego e-commerce B2C w latach 2023-2027 szacuje się na 9,17 ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2019
... zoologiczne, artykuły dla dzieci, dom i wnętrze, książki, militaria, motoryzacja, odzież i obuwie, sport, telefony, zdrowie i uroda, zegarki i biżuteria oraz żywność. - ... rywali. Na kolejnych pozycjach uplasowali się Hamulcesklep.pl oraz Iparts.pl. Odzież i obuwie Lider kategorii – sklep e-obuwie.com.pl, kolejny razem zdeklasował konkurencję. ...
-
Koniunktura gospodarcza XII 2007
... pojazdy samochodowe wynosi, tak jak w ubiegłym miesiącu – plus 13, a dla branży włókno, odzież, obuwie wynosi on plus 10 (plus 14 przed miesiącem). W branży żywnościowej wskaźnik ... zatrudnienia niż przewidywała prognoza z ubiegłego miesiąca. W branży włókno, odzież, obuwie przedsiębiorcy sygnalizują w grudniu wzrost bieżącej sprzedaży, choć mniej ...
-
Koniunktura gospodarcza I 2008
... pojazdy samochodowe wynosi plus 17 (plus 13 przed miesiącem), a dla branży włókno, odzież, obuwie – plus 8 (plus 10 w ubiegłym miesiącu). W branży żywnościowej wskaźnik ogólnego klimatu notowany jest na ... utrzymać niewielki wzrost zatrudnienia. W branży włókno, odzież, obuwie przedsiębiorcy sygnalizują w styczniu wzrost bieżącej sprzedaży, zbliżony ...
-
Koniunktura gospodarcza II 2008
... samochodowe wynosi plus 15 (plus 17 przed miesiącem), a dla branży włókno, odzież, obuwie – tak jak w ubiegłym miesiącu – plus 8. W branży żywnościowej wskaźnik ogólnego klimatu notowany ... przedsiębiorstw planują zwiększyć zatrudnienie. W branży włókno, odzież, obuwie przedsiębiorcy sygnalizują w lutym ograniczenie bieżącej sprzedaży. W konsekwencji ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... mld zł w 2009 roku. Będzie to efektem spadku popytu i poziomu wydatków na odzież i obuwie wskutek rosnącego bezrobocia, wolniejszego wzrostu płac oraz gorszych nastrojów konsumenckich wywołanych ... zlikwidowanych sklepów. Na kryzysie zyskają również firmy, które oferują tanią odzież czy obuwie, gdyż na ich produkty jest w tej chwili największy popyt ...
-
Inflacja XII 2010
... r., w stosunku do kwartału poprzedniego, ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły o 0,9% (w porównaniu do analogicznego okresu 2009 r. – o 2,9%). Podrożały odzież i obuwie (o 2,7%) oraz żywność (o 2,1%). Wzrosły opłaty w zakresie edukacji (o 1,3%) oraz związane z mieszkaniem (o 0,9%). Obniżyły się natomiast ceny towarów i usług konsumpcyjnych ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... badanych Polaków deklarowało, że posiada luksusową odzież lub obuwie. Warto zwrócić uwagę, że dość duża część Polaków kupuje odzież luksusową za granicą. Zakupów ... zakupu są salony zlokalizowane przy prestiżowych alejach handlowych, a 11% nabywa luksusową odzież i dodatki przede wszystkim w internecie. Bardzo podobnie wygląda struktura głównych miejsc ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza XI 2004
... w poszczególnych branżach handlu detalicznego są też zróżnicowane. Najbardziej pesymistyczny wskaźnik koniunktury, znacznie gorszy niż w ubiegłym miesiącu, notuje się w branży: włókno, odzież, obuwie - minus 52 (minus 37 w ubiegłym miesiącu). Wskaźnik koniunktury w branży pojazdy mechaniczne wynosi - minus 21 (minus 22 przed miesiącem), a w branży ...