-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I kw. 2015
Cybeprprzestępcy nie próżnują, a w swoich działaniach wykorzystują nie tylko nowe metody, ale również sięgają po stare i sprawdzone zagrożenia. W I kwartale mieliśmy do czynienia m.in. z ekspansją złośliwych reklam (malvertising), exploitów dnia zerowego oraz liczącego sobie już dekadę zagrożenia FREAK - czytamy w najnowszym raporcieTrend Micro ...
-
Lokowanie miasta. Które seriale zapewniają najlepszą promocję?
To już piąty raz, gdy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się promocji, jaką dają polskim miastom najpopularniejsze seriale telewizyjne. Analiza dowiodła m.in., że największym beneficjentem pod względem wartości materiałów wyrażonej ekwiwalentem reklamowym jest Warszawa, promowana przez „M jak Miłość”, „Klan”, „Na Wspólnej”, „Barwy ...
-
Reklamy piwa IV kw. 2015
W trzech ostatnich miesiącach minionego roku wyemitowano 112 nowych reklam piwa, tj. o niemal połowę mniej niż kwartał wcześniej. Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się im pod kątem zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Wyniki analizy okazały się zadowalające - żaden ze spotów nie wzbudził zastrzeżeń natury etycznej. Okres jesienno-zimowy ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
W ostatnich trzech miesiącach minionego roku branża farmaceutyczna wydała na reklamę przeszło 278 milionów złotych, co jest wynikiem o około 14 mln wyższym od zanotowanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. 41% wydatków pochłonęła promocja leków przeciw przeziębieniu, a firmy najchętniej reklamowały się w telewizji. To niektóre z wniosków, ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model atrybucji w marketingu definiuje się jako zbiór zasad, które określają ...
-
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
Eksperci z RTB House postanowili przyjrzeć się, co wywiera największy wpływ na efektywność reklamy wyświetlanej na urządzeniach mobilnych. Wyniki przeprowadzonej analizy dowodzą, że na klientów najlepiej działają duże formaty oraz wiele produktów na jednym banerze. Uzyskane dane pochodzą ze zrealizowanych w niemal 40 krajach kampanii reklamowych, ...
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. Grono marek, które zdołały w minionym roku przekroczyć próg 20 000 GPR w grupie 4+ powiększyło ...
-
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
Reklama wideo promująca produkty farmaceutyczne pojawia się w sieci nader często. Najwięcej wyświetleń wśród internautów zyskały spoty poświęcone specyfikom na grypę i przeziębienie. Analiza przeprowadzona przez firmę Gemius dowodzi również, że miejscem, w którym najczęściej oglądane są reklamy farmaceutyków jest Youtube, który z udziałem na ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
Criteo przedstawia wyniki najnowszego raportu poświęconego wpływowi, jakie uczenie maszynowe może wywrzeć na kreatywność sektora reklamowego. Autorzy opracowania zatytułowanego „Czy maszyny mogą być kreatywne? Jak technologia zmienia personalizację w marketingu i trafność reklamy” dowodzą, że w najbliższej przyszłości zmianie ulegnie przede ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. Jak tego dokonać? Odpowiedź w poniższym artykule. Reklama wideo ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - po trzech pierwszych kwartałach minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o niemal 400 mln zł, osiągając tym samym pułap 3 mld zł. Taki wzrost dowodzi rocznej dynamiki rzędu 14%. Zobacz, do jakich jeszcze wniosków prowadzi najnowsze, cykliczne badanie IAB AdEx. Dwucyfrowa dynamika ...
-
Co obecny sejm zrobił dla ubezpieczycieli?
Jesienne wybory parlamentarne tuż tuż. Nie oznacza to nic innego, niż to, że z każdym dniem będziemy mieć do czynienia z coraz większym nasileniem batalii o głosy wyborcze Polaków. Zakończenie obecnej kadencji Parlamentu to dobra okazja do podsumowań. Eksperci porównywarki Ubea.pl postanowili przyjrzeć się, co przez cztery lata udało się zrobić ...
-
Wyskakujące reklamy w telefonie groźniejsze niż się wydaje?
... w ogóle nie zauważyć, inne z kolei będą bardzo uciążliwe. Do tej drugiej grupy zaliczają się wyskakujące reklamy w telefonie. Często pojawiają się one w ilości zdecydowanie przekraczającej próg tolerancji przeciętnego użytkownika. Check Point przypomina, że działalność złośliwych reklam jest nie tylko irytująca, ale również ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
Pojawiły się wyniki najświeższego badania gemiusAdReal rzucającego światło na rodzimy rynek reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Działania prowadzone online dotarły do blisko 90% Polaków. A jak było w innych kanałach reklamowych? Poniżej odpowiedzi na to i inne pytania. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki działały ...
-
Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?
Publicis Groupe Polska opublikowała najnowsze doniesienia odnośnie inwestycji reklamowych w formaty wideo. Okazuje się, że w pierwszym kwartale 2025 roku wzrosły one o 4,3%, osiągając poziom blisko 1,56 miliarda zł, co stanowić ma m.in. o nieustającej popularności reklamy wideo. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile ...
-
OnetPlejer: nowy sklep muzyczny
Onet.pl uruchamia sprzedaż muzyki w internecie pod marką OnetPlejer. Baza muzyczna sklepu liczy niemal 200 tysięcy utworów i dzięki umowie zawartej firmą On Demand Distribution (OD2) będzie stale powiększana. Partnerem reklamowym OnetPlejera jest Coca-Cola Poland Services. Dzięki umowie z On Demand Distribution (OD2) OnetPlejer uzyskał dostęp do ...
-
TikTok wprowadza nowe formaty reklam
Wprawdzie o zamiarze udostępnienia nowych formatów reklam na platformie TikTok jej właściciele wspominali już na początku roku, to jednak dopiero teraz poznaliśmy ich dokładne plany. Jak informuje agencja influencer marketingu GetHero, wprowadzone zostaną cztery wyspecjalizowane narzędzia, dzięki którym możliwe będzie angażowanie fanów, ...
-
"Tak w Referendum" ma swoją stronę
Działalność Inicjatywy Europejskiej Tak w Referendum wspiera witryna internetowa. Głównym celem strony, uruchomionej przy współpracy z firmą One-2-One - operatorem SuperSMS.pl oraz Agencją Reklamową V&P, jest wspieranie i jednoczenie inicjatyw społecznych służących informacji, edukacji i budowaniu świadomości europejskiej. Witryna zawiera istotne ...
-
Obligacje skarbowe w sieci
PKO Bank Polski zaakceptował strategię promocji internetowej Obligacji Skarbu Państwa na 2005 rok przygotowaną przez agencję interaktywną HYPERmedia. Strategia opiera się na mini witrynach inkludowanych w portalach Onet.pl, WP.pl i Money.pl. Plan zakłada również wsparcie reklamowe poprzez targetowane kampanie mailingowe i crosspromocję w postaci ...
-
Będą "dziecięce" domeny?
W środę Parlament Europejski zaproponował stworzenie nowej domeny internetowej ".kid". Oznaczone tym rozszerzeniem adresy miałyby przysługiwać witrynom zawierającym treści tworzone specjalnie z myślą o dzieciach. To tylko jeden z elementów inicjatywy, mającej na celu ochronę najmłodszych internautów. Strony z sufiksem „.kid” mają być monitorowane ...
-
Smartphone ASUS Lamborghini ZX1
Firma ASUS wprowadziła do swojej oferty smartphone ASUS Lamborghini ZX1. Nowe urządzenie zostało wyposażone m.in. w program Ur Time do planowania grafiku spotkań w różnych strefach czasowych. ASUS Lamborghini ZX1 dostępny w kolorze czarnym został wyposażony w zegar przypominający z wyglądu prędkościomierz wyświetlany na 2,8” ekranie dotykowym, ...
-
Ranking telefonów wg InfoNokia.pl i Skąpiec.pl
Serwis telekomunikacyjny InfoNokia.pl oraz porównywarka cen Skąpiec.pl sporządzili raport najpopularniejszych, najtańszych i najdroższych telefonów komórkowych w Polsce. Najdroższym telefonem typu clamshell okazał się Sony Ericsson W980i, a wśród firmy Nokia: model Nokia 7510 Supernova. Z kolei najpopularniejszym telefonem z klapką jest Sony ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
Prawie połowa potencjalnych kandydatów nie zdecydowałaby się na podjęcie pracy w firmie o złej reputacji - wynika z badania Kandydat 2012, przeprowadzonego na zlecenie serwisu Pracuj.pl. Opinia o pracodawcy ma największe znaczenie dla specjalistów z branży IT, a najmniej wizerunkiem pracodawcy przejmują się, co może wydać się zaskakujące, osoby ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
Szeroko zakrojone kampanie, pomysłowe spoty i znane twarze – tak wyglądały reklamy branży finansowej w 3 kwartale 2013 roku. Firmy prześcigają się w pomysłach i nie szczędzą wydatków. Rekordziści wydali ponad 15 milionów złotych miesięcznie. Okazuje się jednak, że nie zawsze duże wydatki przekładają się na zwiększone zainteresowaniu potencjalnych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 7/2014
Rewelacje E. Snowdena na temat rozmiarów inwigilacji elektronicznej prowadzonej przez amerykańską Agencję Bezpieczeństwa Narodowego (NSA) zbulwersowała czołowych aktorów świata polityki. Ujawnione przez niego informacje wywołały niepokój, który trwa do dziś. Świat zdał sobie sprawę z tego, że ta działalność nie tylko służy walce z terroryzmem i ...
-
Projektory Canon LV-WX300
Canon Europe wprowadza na rynek 5 nowych modeli przenośnych projektorów LV. Zostały one stworzone z myślą o środowiskach edukacyjnych i korporacyjnych – kompaktowe rozmiary, łatwa obsługa, jasność 3000 lumenów, silnik cyfrowego przetwarzania światła oraz wysokowydajne lampy projekcyjne ...
-
NTTablet GQ108, GQ608 i GQ808 - tablety w standardzie 4G
NTT System poszerza swoją ofertę o trzy modele tabletów z serii GQ – NTTablet GQ108, GQ608 i GQ808, wyposażone w modemy 4G. Działają one pod kontrolą systemu Android 4.4, posiadają dwa aparaty – tylni 5 Mpx oraz przedni 2 Mpx, pamięć operacyjną 1 GB, matrycę IPS oraz rozwiązania takie ...
-
ASUS ZenFone Zoom – stworzony do robienia zdjęć
ASUS ZenFone Zoom to nowa propozycja dla osób, które w sposób szczególny cenią w smartfonie możliwość robienia znakomitych zdjęć. Aparat tylny PixelMaster 13 MP z trzykrotnym zoomem optycznym, system stabilizacji obrazu, lampa dual-LED Real Tone flash i laserowy auto-focus wysoko stawiają poprzeczkę konkurencji. ZenFone Zoom napędzany jest ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W III kwartale ubiegłego roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 1/5 (20,4%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej zdołał osiągnąć wartość 2,19 mld złotych. Wszystko wskazuje na to, że miniony rok zakończy się wynikiem przekraczającym 3 mld złotych. O tym dowiemy się jednak ...
-
ASUS ZenFone Zoom już na polskim rynku
Na polskim rynku pojawił się już zapowiadany we wrześniu 5,5-calowy smartfon ASUS ZenFone Zoom. Model ten został stworzony z myślą o miłośnikach fotografii – wyposażono go w aparat tylny PixelMaster 13 MP z trzykrotnym zoomem optycznym, system stabilizacji obrazu, lampę dual-LED Real Tone flash i laserowy auto-focus. Czterordzeniowy procesor Intel ...
-
Zakupy za granicą: brytyjskie firmy najmniej uczciwe?
E-commerce gna do przodu. Światowe wydatki na zakupy przez internet liczone są już w setkach miliardów dolarów. Więcej kupujących to również więcej reklamacji. O ile te krajowe nie przysparzają problemów, o tyle już spór z zagranicznym przedsiębiorcą może być trudniejszy. Problemy nie są odosobnione. W minionym roku z siecią Europejskich Centrów ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2018 r.
W pierwszym kwartale minionego roku fuzje i przejęcia w Polsce delikatnie zwolniły. Przeprowadzone zostały o 3 transakcje mniej niż w analogicznym kwartale poprzedniego roku. Badany okres zamknął się 50 "dealami". Największym było przejęcie akcji Robyg przez Bricks Acquisition - czytamy w najnowszym opracowaniu M&A Index Poland - cyklicznego ...
-
YouTube: oszuści zastawili pułapki na poszukiwaczy pirackiego oprogramowania
Analitycy z FortiGuard Labs odkryli zastawione przez cyberprzestępców na YouTube pułapki, wymierzone przeciwko użytkownikom poszukującym pirackiego oprogramowania. Osoby padające ofiarą tego oszustwa są nakłaniane do pobrania złośliwych plików, które następnie instalują różne szkodliwe programy na zaatakowanych urządzeniach. Głównymi celami ...
-
Co ze starym komputerem?
Istotą problemu składowania zużytych komputerów jest to, że często zawierają one toksyczne chemikalia. Typowe miejsca przechowywania starego komputera w USA to m. in. ubikacja czy strych. Stary pecet może także służyć jako podstawka ...
Tematy: stare komputery -
"Długodystansowiec" Mitsubishi
AVC – bezpośredni dystrybutor firmy Mitsubishi - wprowadziło do swojej oferty nowy projektor tego producenta. Urządzenie oznaczone symbolem XD 300U to prawdziwy "długodystansowiec" – żywotność zastosowanej w projektorze lampy szacuje się na aż 4000 godzin. Wykonany w technologii DLP projektor XD 300U to jednak nie tylko niskie koszty eksploatacji. ...
Tematy: projektory przenośne, projektory


Prezenty pod choinkę z drugiej ręki? Polacy wciąż tradycjonalistami