-
Budowanie osobistej marki
... inni (czy to w życiu prywatnym, czy zawodowym). Cieszy mnie, że era pracowników, którzy funkcjonują na zasadzie liczby godzin w tygodniu oraz praw i obowiązków wynikających ... budowanie marki pracodawcy z wyboru (employer of choice). Chcą przyciągnąć najlepszych pracowników, być rozpoznawalni, zakorzenić się w twojej głowie. A co ty robisz? Jak chcesz ...
-
Cloud computing: historia "energii obliczeniowej" dopiero na starcie
... Obecnie, niewiele firm udostępnia swoje oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem wszystkim swoim pracowników. Często wynika to z faktu, że firmy te chcą uniknąć utraty ... dostępu do oprogramowania wymaga długotrwałych i kosztownych szkoleń. Zdecydowana większość pracowników nie ma więc możliwości zdalnego korzystania z danych firmy, co ...
-
Czy Autosan się odrodzi?
... drobnej szlachty) walczyli w nim w dywizji gen. Józefa Dwernickiego. Nie mieli wtedy jeszcze 20 lat. Po rozbiciu ich oddziałów przekroczyli granicę z zaborem austriackim. Na ... kolejności trzeba było zwolnić około jednej czwartej z mniej więcej 1700 pracowników. Coraz mniej było zamówień. Zakład zmagał się też ze strajkami. Intratne zamówienia, ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... wyjęte z kontekstu, nieprzychylne artykuły i komentarze), kryzys spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem, konflikt z prawem pracodawcy bądź pracowników, trudne sytuacje wewnętrzne (zwolnienia, strajki, dyskryminacja pracowników, mobbing). Każde z wymienionych zdarzeń może zostać opanowane, gdy posiadamy gotowy scenariusz antykryzysowy, czyli plan ...
-
Życie w czasie pandemii, czyli zagrożona prywatność
... wprowadziły obowiązkową aplikację pod nazwa Aarogya Setu do śledzenia kontaktów wszystkich pracowników sektora publicznego i prywatnego. Aplikacja ocenia ryzyko infekcji użytkowników na podstawie ... inwigilacji. Mamy więc do czynienia ze ścianą nieufności, ponieważ przez ostatnie 20 lat, od World Trade Center, nie udało się stworzyć instytucji, ...
-
Rynek pracy: co napędza pokolenie X, Y, Z?
... pracowników będących głosem pokoleń X, Y i Z. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie wartości cenimy w pracy najbardziej? Jaki odsetek pracowników ... kobiet deklaruje zainteresowanie przebranżowieniem, podczas gdy wśród mężczyzn odsetek ten wynosi 20%. Zjawisko to jest szczególnie wyraźne w grupie osób zarabiających do ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... część poświęcona rynkowi reklamy internetowej, która powstała przy udziale pracowników czołowych polskich sieci reklamowych IDMnet i Adnet. Do powstania raportu przyczyniły ... działające na rynku literatury informatycznej zwiększyło w 2003 roku sprzedaż książek o 20%. Osiągnęło również rekordowe przychody w wysokości 16,8 mln zł, sprzedając 649 tys ...
Tematy: -
To mój temat
... było znacznie szybsze niż przez dwa poprzednie lata. Ale aż 20 procent ludzi, którzy chcą pracować, nie mogło znaleźć zajęcia. (Rzeczpospolita, Gospodarka ... i jak pracujesz? - Czy w wyjątkowy sposób zarządzasz firmą? Inaczej traktujesz pracowników? Wydajesz pieniądze? Promujesz produkty/usługi? - Dokończ zdanie, "Sądzę, że jestem niezależny, ...
Tematy: -
Europa: wydarzenia tygodnia 29/2018
... od powyższego celu. Uważam, że problemem naszej gospodarki jest produktywność naszych pracowników. Największy problem z tym mają najmniejsze firmy. Według Forum Obywatelskiego Rozwoju połowa ... CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH Co trzeci samochód jeżdżący po polskich drogach ma powyżej 20 lat. Daje nam to niestety pierwsze miejsce w Europie. Biorąc pod uwagę ...
-
WWWizytówka
... internetowa staje się nieoczekiwanie "kopalnią" nowych kontaktów, klientów, kontraktów, a nawet - nowych pracowników. Bywa też tak, że nie dzieje się nic. Co o tym decyduje ... rynek i doskonale go znasz. 8. Wytwórz kulturę i nawyki, stwórz warunki zachęcające pracowników (niezależnie od ich stanowiska) do częstego odwiedzania i oceniania firmowego ...
Tematy: -
Jak naprawdę działa public relations?
... tematy edukują społeczność finansową, opisują model firmy i zasilają ją środkami niezbędnymi do rozwoju. Dobre tematy pozwalają także przyciągnąć i utrzymać najlepszych pracowników. Budują wizerunek, którego nie wykreuje żadna reklama. Dobry artykuł w finansowym magazynie publikowany tuż przed podpisaniem ważnej umowy może ułatwić negocjacje ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Luty 2006
... Hudson nie ponosi odpowiedzialności za dane pochodzące od poszczególnych portali. Branże Łącznie w lutym opublikowano 1025 ogłoszeń. Sektorem, który poszukiwał najwięcej pracowników w ubiegłym miesiącu był sektor produkcyjno-przemysłowy (12,6%), który od wielu miesięcy zamieszcza najwięcej ofert pracy. Trzeba zaznaczyć, że od września ubiegłego ...
-
Public relations dla banku
... ich obok misji i wizji organizacji to światowy trend, który ma dwa źródła. Pierwszym jest zarządzanie wewnętrzne - wartości pomagają oceniać zachowania pracowników, określać ich pożądane postawy. Drugim - ważniejszym z punktu widzenia komunikacji zewnętrznej - jest wzrost potrzeby samookreślenia firm w kontekście etyki i sposobu działania. Rosnące ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... Internetu, paleta narzędzi interaktywnych stale się powiększa. Podstawowym narzędziem interaktywnym umożliwiającym komunikację zwrotną jest aktywny (klikalny) adres email do pracowników odpowiedzialnych za poszczególne aspekty działalności firmy. Adresy emailowe mogą być też uzupełnione o inne sposoby kontaktu z odpowiednimi pracownikami - czy to ...
-
Bezpieczeństwo systemów informatycznych: rodzaje zagrożeń
... typu awarii jest znikome, jednak gdy się przydarzy wiąże się z ogromnymi kosztami finansowymi, wizerunkowymi (na zewnątrz firmy) i psychologicznymi (wśród pracowników). Porównanie nakładów przeznaczanych na zabezpieczanie informacji i kosztów ich odtworzenia daje jasną odpowiedź — taniej jest zapobiegać niż leczyć. Najpoważniejsze zagrożenie dla ...
-
Pozyskiwanie funduszy i dotacji unijnych - rady dla przedsiębiorstw
... pomoc nie spodziewają się, że nawet po zleceniu prac profesjonalnym konsultantom, opracowanie wniosku wymaga zaangażowania ich samych oraz podległych im pracowników. W obu przypadkach - kiedy dokumentację opracowuje sam przedsiębiorca oraz w przypadku zlecenia jej opracowania firmie doradczej, w prace zaangażowani są pracownicy wnioskodawcy. Należy ...
-
Nauka przez Internet coraz popularniejsza
... biznesie w odniesieniu do szkoleń online, służacych podnoszeniu kwalifikacji pracowników bądź nabywaniu przez nich odpowiednich uprawnień. Nauczanie na odległość ... zadawać pytania. Popularne w Polsce staja się też kursy zmierzające do podniesienia kwalifikacji pracowników. Wykorzystują je duże przedsiębiorstwa, tworząc tzw. intranet - czyli wewnętrzną ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... wirtualnej nie ma konieczności zatrudniania tak znacznej liczby przedstawicieli handlowych. Komunikacja z klientem odbywa się za pośrednictwem sieci. Nie ma również pracowników magazynu, transportu. Dział logistyki ograniczony jest do osób zajmujących się koordynacją zamówień u producentów i zleceń dostaw do klientów. Proces sprzedaży W tradycyjnej ...
-
Interesariusze projektu ważni dla inwestycji
... , jednak przez analogię można je odnieść do projektów. I tak: 1) w zależności od miejsca względem firmy wyróżniamy interesariuszy wewnętrznych czyli pracowników, zarząd, organizacje związkowe i inne funkcjonujące w ramach przedsiębiorstwa, których działania wiążą się z danym projektem — zaś interesariusze zewnętrzni działają w otoczeniu ...
-
Identyfikacja Wizualna Firmy
... tworzone przez firmę, czy wygląd biura. Aranżacja wnętrz, wygląd i ubiór pracowników, również są niezwykle ważne tworząc obraz firmy. Najważniejsze jednak jest ... i materiałów Public Relations, oznakowanie budynków i samochodów służbowych, czy ubiór pracowników. Niektóre firmy zamieszczają również informacje o kulturze organizacyjnej firmy, ...
-
Komunikacja w biznesie: procedura rozwiązywania problemów
... efektywne. Pytanie powinno być także szczegółowe („Jakie podejście powinna przyjąć kadra zarządzająca Park's Furniture wobec pracowników dotujących United Way?”), a nie ogólne („Czy powinniśmy zachęcać pracowników do dotowania United Way?”). Brak szczegółów otwiera pole do indywidualnej interpretacji i powstawania różnic w rozumieniu problemu ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu domeną wielkich?
... same angażują się w wspieranie inicjatyw lokalnych, dostrzegając nie tylko korzyści wizerunkowe jakie mogą one przynieść, ale również wzrost zaangażowania i satysfakcji pracowników. Argumentów za dołączeniem do strategii tego typu działań jest wiele. Do najważniejszych należą jednak: budowanie pozytywnego wizerunku firmy, uwiarygodnienie misji ...
-
Branża SEO - specjalizacje
... pewien wąski wycinek działań SEO, a następnie podnosić w jego ramach kwalifikacje i umiejętności pracowników (a także być na bieżąco ze zmianami algorytmu), niż zajmować się wszystkim w sposób ... medium, które szybko się zmienia. Nie dość, że firmy SEO muszą kształcić pracowników pod kątem tych wszystkich działań, to na dodatek muszą już w procesie ...
-
Wypalenie zawodowe kierownika produkcji
... wymagającym wsparcia obiecuje wszystko, a chwilę potem wycofuje się ze wszystkiego, co obiecał. W przekonaniu, że tak właśnie funkcjonuje system - manipuluje zachowaniami pracowników. To kres. Efekty wypalenia Konsekwencje wypalenia zawodowego kierownika są daleko idące. Przede wszystkim sam zainteresowany traci swoje poczucie wartości. Wynikiem ...
-
Przestępstwa bankowe: kto kradnie?
... tego pionu. Specyficzny wyścig w pozyskiwaniu klientów, oferowaniu nowych usług, premiowanie pracowników za ilość sprzedanych produktów siłą rzeczy powodują, że przestępcy mogą ... ta współpraca oparta jest na przepisach ustawy o policji, która w art. 20 określa jej zakres w przypadku czynności przedprocesowych oraz innych przepisach regulujących ...
-
Controlling w strategii rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa
... umożliwiających ustalenie przychodów, kosztów i nakładów. Zmiana taka w wielu firmach jest możliwa do wdrożenia dość szybko. Trudniejsza do zmiany jest świadomość pracowników. Bardzo często spotyka się ich niechęć do przyjmowania ryzyka czy odpowiedzialności wynikającej ze zmian. Z obserwacji polskich przedsiębiorstw można wysnuć wniosek ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... . Duża firma może nie narzekać na relacje z klientami, natomiast może zależeć jej na poprawie wizerunku wśród pracowników oraz specjalistów, których dopiero chce zrekrutować. Mit 2. – PR jest tylko dla wybranych Przedsiębiorcy obawiają się, ... świadomości marki firmy, jej produktów lub usług, pozyskiwania nowych klientów czy najlepszych pracowników ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... jednakową, wysoką jakość obsługi - zarówno w sklepie stacjonarnym, online jak i przez urządzenia mobilne. 4. Wiedza oraz odpowiednie narzędzia sprzedażowe Wyposaż swoich pracowników nie tylko w niezbędną wiedzę o produkcie, ale także narzędzia umożliwiające skuteczną obsługę klienta. Zadbaj o mobilne terminale POS, dzięki którym klienci wyświetlą ...
-
5 sposobów na skuteczny plan ciągłości działania
... zgłębienie zależności między danymi elementami, identyfikacja roli i zakresów odpowiedzialności pracowników i łączących ich stosunków biznesowych, są elementarnymi kwestiami i ... rozwiązania oraz wprowadzać innowacje. Realia firmowe się zmieniają i następuje rotacja pracowników, stąd istotne jest, żeby nowe osoby w organizacji zostały zaznajomione ze ...
-
7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami
... z kwestiami organizacyjnymi. Przygotowanie akcji promocyjnej może wymagać zaangażowania czasu pracowników, którzy będą dokonywali zakupów nagród od różnych dystrybutorów, ... przeprowadzić akcję promocyjną z nagrodami nie musi zatrudniać do tego celu dodatkowych pracowników, ani tracić czasu na negocjacje z dostawcami – mówi Grzegorz Kobryń z ...
-
Customer Experience w czasie pandemii
... , a z drugiej strony, jak bardzo coś tak pozornie prostego jak muzyka w sklepie, może podnieść kupujących (i pracowników) na duchu i pomóc im się zrelaksować. Okaż zaufanie załodze Dbajmy o swoich pracowników, a oni będą bardziej pewni swojej pracy i zaangażują się jeszcze bardziej w działania na rzecz marki. Uśmiechy ...
-
Ciemne strony internetu
... lub wprowadzających w błąd wiadomości jest również posługiwanie się: nieprzysługującymi lub nieścisłymi tytułami, stopniami albo innymi informacjami o kwalifikacjach pracowników, nieprawdziwymi atestami, nierzetelnymi wynikami badań, nierzetelnymi informacjami o wyróżnieniach lub oznaczeniach produktów lub usług. Powyższa ustawa może być ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... IT lub działu obsługi klienta, nie tylko w postaci infolinii czynnych nawet w niedzielę. Alternatywą dla ponoszenia wysokich kosztów obsługi klientów przez pracowników są chatboty. To interaktywny program komputerowy, który prowadzi konwersację z konsumentem przy użyciu języka naturalnego, bądź interfejsu tekstowego, sprawiając wrażenie, że ...
-
System Call Center
... wyszkolenia i zaangażowania ludzi. Bez tych czynników pozostanie on bezużytecznym narzędziem. Pracodawcy nie zawsze biorą pod uwagę fakt, że to od pracowników zatrudnionych w Call Center, powszechnie zwanych konsultantami, zależy pozyskanie i utrzymanie klienta. Stanowią oni pierwszą grupę przedstawicieli firmy, z którymi styka się klient ...
Tematy: -
Etyka - coś więcej niż tylko uległość
... , oficjalnej witrynie amerykańskiej rządowej jednostki nadzorującej, powołanej do życia w 1995 roku w celu kontrolowania i egzekwowania przestrzegania zasad bezpieczeństwa, zdrowia i praw pracowników w miejscach pracy. Można także sięgnąć po , magazyn poświęcony rządowym regulacjom bezpieczeństwa i higieny pracy w USA. To wszystko nie jest żadnym ...
Tematy: