-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... świadomy jest faktu, że wiedza na temat domen internetowych może być bardzo przydatna w promowaniu przedsiębiorstwa. Internet bowiem, z każdym rokiem poszerza swój potencjał reklamowy. Dzięki łatwości dostępu, sieć stwarza ogromne możliwości do ... ds. Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... dwóch narzędzi: NewsPoint, czyli systemu monitorującego strony internetowe oraz NewsPoint UGC – systemu monitorującego fora i blogi. Raporty NewsPoint pozwalają specjalistom PR uzyskać obraz efektów działań komunikacyjnych produktu lub usługi prowadzonych w mediach w dowolnym okresie. Umożliwiają porównanie wizerunku firmy oraz firm konkurencyjnych ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... chętnych, ale mało specjalistów”, wyjaśnia Paweł Stempniak z agencji interaktywnej Ciszewski Internet. „Wśród 30 kandydatów aplikujących na jedną ofertę można znaleźć 8 albo 9 ... , które decydują o zatrudnieniu potencjalnego kandydata”, dodaje Marcin Janowski, PR Manager agencji interaktywnej OX Media. W analizy ofert opublikowanych w serwisie ...
-
Szybkość Internetu przyczyną frustracji
... okazały się być stabilniejsze. Po podłączeniu wielu urządzeń do jednego łącza najwolniejszy internet mieli Hiszpanie i Włosi. Taki stan rzeczy wywołał irytację odpowiednio u ... stosując intuicyjne i proste w konfiguracji routery Wireless AC – mówi Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager z D-Link Polska. - Umożliwiają one nie tylko szybsze połączenia, ...
-
Księgarnie internetowe: jak oceniamy?
... , takimi jak radio, telewizja, kino, Internet czy gry komputerowe. Niektóre z tych mediów oferują tanie lub bezpłatne doświadczenia. Przedsiębiorcy internetowi, którzy chcą zdobyć uznanie klientów, muszą inwestować w nowoczesne technologie. Zdaniem Tomasza Cincio, dyrektora marketingu & PR w firmie RedCart.pl, współczesne oprogramowanie księgarni ...
-
Polska, czyli wysokie cyberbezpieczeństwo i drogi dostęp do internetu
... w rankingu), a mobilny – 55Mbps (45. miejsce). W porównaniu do Litwy - polski Internet mobilny jest 18% wolniejszy, a stacjonarny 7% szybszy. Porównując do zeszłego roku prędkość mobilnego ... w stanie kupić nam cyfrowe szczęście – tłumaczy Gabriele Racaityte-Krasauske, Szefowa PR w Surfshark. Dlatego też, czwarty rok z rzędu przeprowadzamy badanie ...
-
Rynek e-commerce: w 2009 r. stagnacja?
... z rokiem ubiegłym. O przyczynach ich rosnącej popularności opowiada Monika Janiszewska, Specjalista ds. PR w Skąpiec.pl: „Porównywarki cen mają tę przewagę nad innymi źródłami ... zakupy. Aukcje to fun!” – wyjaśnia Gabriel Matwiejczyk, Senior Internet Business Development Manager w Gemius. Nieufni sklepowi czy aukcyjni heavy buyers? Raport „E-commerce ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... zatrudnienia w tych branżach było o jedną czwartą więcej niż w kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), Rolnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska (spadek o 16 procent), Inżynieria / Projektowanie ...
-
Zakupy AGD w Internecie
... zakupowe przygotowane przez serwis JakKupować.pl dotyczące każdej z trzynastu kategorii oraz komentarze właścicieli sklepów internetowych – mówi Monika Witoń, specjalista ds. PR porównywarki. Zanim kupisz sprawdź trendy Z analizy przygotowanej przez Skąpiec.pl jasno wynika, że zainteresowani zakupami produktów AGD w sieci Polacy najczęściej ...
-
Polskie kobiety w Internecie
... , gdzie obie strony są równe - dzielą się nie tylko radościami i smutkami, ale również obowiązkami domowymi – mówi Ewa Sapieja manager ds. PR Sympatia.pl. Informacje o badaniu Badanie wykonano na podstawie 90 232 materiałów internetowych dostarczonych przez Instytut Monitorowania. Raport obejmuje okres 12 ...
-
Polacy a nowe technologie
... komórkowych - wynika z raportu "Polacy a nowe technologie" przygotowanego przez On Board PR. Jak czytamy w raporcie, ponad 98 proc. osób w przedziale wiekowym 25 – ... ze spadkiem poziomu wykształcenia zmniejsza się również liczba posiadaczy smartfonów. Internet w telefonie komórkowym Obecnie praktycznie każdy nowy telefon komórkowy oferuje swoim ...
-
Tożsamość w sieci
... ochronę. Typowy zakupowicz. Ten typ osobowości charakteryzuje się tym, że traktuje internet jako podstawowe narzędzie, jeśli chodzi o zdobywanie informacji o produktach i dokonywanie zakupów. ... np. płatności mobilnych”- komentuje Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head, Poland. Metodologia W okresie od listopada 2012 do marca 2013 MasterCard ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2013
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2013 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... należało udać się do sklepu, już dawno poszły w niepamięć. Obecnie przed dokonaniem zakupu konsumenci przeczesują internet, a rolę sprzedawcy w domu handlowym przejmują social media: to tutaj pytamy o opinie na temat interesujących ... „prezent”. Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów, Anna Bartosiewicz, młodszy specjalista ds. PR ...
-
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
... 3/miesiąc). O korzyściach płynących z popularności SMS-ów w naszym kraju mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki SMS. - Jesteśmy jednym z największych ... e-commerce. Jest to statystyka o tyle zrozumiała, że proces zakupowy przez Internet częściej wymaga tego typu potwierdzeń niż w tradycyjnym handlu. ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... ”. Czubek komunikacyjnej góry lodowej Zdeklasowanie roli znajomych przez media i Internet w procesie wyrabiania opinii o firmie to element nowej rzeczywistości, w której funkcjonujemy. ... branżą)” - zauważa Marta Todorczuk, odpowiadająca w Antal za media społecznościowe i PR. „Ponadto upowszechniająca się możliwość wystawienia oceny lub recenzji na ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... się decydują i chętnie przeszliby cały proces zakupowy na telefonie. Na każdy z tych trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej ...
-
OS3 w branży finansowej
... wizerunek BRE Leasing i umocni naszą pozycję na rynku." powiedziała Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR. Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy, serwis oferuje bogaty zasób wiedzy w dziedzinie leasingu. Dział "Dlaczego Leasing" jest w pełni poświęcony zagadnieniom ...
-
Konkurs antydialerów
... organizatorzy konkursu. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy być pełnoletnim i do 20 czerwca 2003 roku przesłać na adres TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ (Departament PR, 00-400 Warszawa, Nowy Świat 6/12), na nośniku CD-ROM opracowany przez siebie program antydialerowy wraz z jego instrukcją obsługi. Na przesyłce należy ...
Tematy: dialery -
Pozycjonowanie stron WWW
... dotarcia do klientów i konsumentów Internet jest doskonałym kanałem interakcji. Jednak samo stworzenie przyjaznej dla internauty i funkcjonalnej witryny nie ... , które pozwalają znaleźć się na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania jak również otrzymać wyższy PR to popularność linków. Jest to całkowita liczba linków, które linkują do konkretnej ...
-
Systemy CMS w Vel.pl
... TYPO3 z Vel.pl współpracuje poznańska agencja interaktywna Mikkom (www.mikkom.pl). - Specjalizujemy się w systemach komunikacji firmy z klientem oraz narzędziach PR. W naszej pracy wykorzystujemy najnowsze technologie i tworzymy autorskie, zindywidualizowane projekty. Umożliwiają to rewolucyjne narzędzia, jakimi są Systemy Zarządzania Treścią (CMS ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... , gdy po wpisaniu w jednej z wyszukiwarek hasła „PZU” użytkownik otrzymywał w wynikach wyszukiwania kilka płatnych odnośników prowadzących do strony francuskiej firmy ubezpieczeniowej Prévoir, a konkretnie jej polskiego oddziału, czyli do konkurencji. Tego typu nadużyć zdarza się w Polsce coraz więcej. Niektóre firmy, planując swoje ...
-
M.nokaut.pl - mobilna porównywarka cen
... z WAP 2.0 w telefonie i wpisać adres m.nokaut.pl, aby już po chwili znać najniższą cenę dowolnego produktu w Internecie – mówi Agnieszka Kańkowska, E-Commerce & PR Manager w Nokaut.pl. – W oknie wyszukiwarki należy wpisać nazwę produktu lub numer widoczny na kodzie kreskowym. Od osób, które skorzystają z naszej ...
-
Prezesi banków: co piszą media online?
... postsolidarnościowymi. Analiza jakościowa objęła artykuły od maja do lipca 2008 r. Zasadniczo, nazwiska prezesów banków występują w kontekście komunikacji prowadzonej przez działy PR – wskazuje na to duża liczba powtarzających się tekstów o identycznej strukturze i jej raczej korporacyjny, niż produktowy, charakter. Prezesi są wzmiankowani często ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... , połączona z brakiem podstawowej wiedzy o reklamie i PR wśród klientów, powoduje, że na naszych oczach popełniane jest barbarzyństwo opakowane we wzniosłe ... Spam nie jest marketingiem szeptanym - Każde działanie niejawne o charakterze reklamowym jest spamem. Internet w swej naturze jest nieugięty, nie ma czegoś takiego jak mniejsze zło – stwierdza ...
-
Domena europejska z polskimi znakami
... dla przedsiębiorstw, które chcą być postrzegane, jako nowoczesne, otwarte na nowe trendy i na rynki zagraniczne. Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt podkreśla: „Otwarcie rejestracji domen .eu ze znakami narodowymi to ważny punkt w historii Internetu. Według danych podanych przez EURid, operatora ...
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
... to się zmieni w przyszłości zależy w głównej mierze od tego, czy działy HR dużych firm będą otwarte na prowadzenie działań z pogranicza PR i dostrzegą konieczność budowania pozytywnego wizerunku firmy u przyszłych pracowników. Narzędzi jest mnóstwo trzeba tylko zacząć z nich korzystać - ku zadowoleniu kandydatów do ...
-
Pierwsza Komunia: liczą się pieniądze i prezenty
... wiele, a sam temat budzi wiele kontrowersji i dyskusji. Dlatego postanowiliśmy udać się do źródła i zapytać o zdanie samych zainteresowanych - mówi Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.pl. - Przeprowadziliśmy ankietę wśród ośmiolatków zadając im proste pytanie - jaki prezent z okazji Pierwszej ...
-
Globalne trendy 2013
... for 2013" przygotowanego przez Marian Salzman, CEO agencji Havas PR North America i wielokrotnie nagradzaną specjalistkę w dziedzinie identyfikacji trendów. Marian ... określonych sytuacjach może stać się nawet alternatywą dla transakcji pieniężnych. Pomaga w tym internet, dzięki któremu sprzedawcom i nabywcom określonych usług łatwiej się odnaleźć. ...
-
Sklep internetowy musi być przyjazny mobilnym
... . Co więcej, jest postrzegany jako nienadążający za trendami, przegrany oraz nieprzyjazny kupującym. Zmianę trendów potwierdza Magdalena Górak, założycielka butiku komunikacji i PR Profeina. - Jeszcze kilka lat temu posiadanie wersji mobilnej przez sklep mogło się wydawać fanaberią czy zbędnym luksusem. Obecnie jej posiadanie ...
-
Dzień Kobiet = Dzień Sukcesu
... : Z okazji Dnia Kobiet, o którym wspominano w mediach aż 7 tys. razy w ciągu lutego 2016 roku, życzymy wszystkim Paniom wielu sukcesów! Monika Tomsia, PR Manager,
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... dynamicznie zyskuje na popularności. „W porównaniu z rokiem 2015 widoczny jest wyraźny wzrost liczby sklepów oferujących alternatywne adresy dostawy”, mówi Laura Sales, PR Manager idealo.es. „Na początku 2016 roku już ponad 20% więcej sklepów umożliwia przekazanie przesyłki do paczkomatów znajdujących się w pobliżu ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
... takie hasła jak: „Spotify”, „Tidal”, „Apple Music”, „Deezer”, „Google Play Music”. Analizę wykonano w Module Analitycznym IMM. Konrad Wróbel, Asystent ds. PR
Tematy: muzyka online, social media, monitoring mediów, muzyka za darmo, Spotify, Apple Music, Tidal -
Czy e-payment to już norma?
... honoruje płatności e-payment oraz którzy oferenci są najczęściej przez nich wybierani. O komentarz do wyników badań zespół idealo poprosił Igę Mrowińską, PR & Marketing Specialist w Przelewy24 – jednym z wiodących systemów płatności internetowych na polskim rynku. E-payment w 82% polskich sklepów Powodów, dla których konsumenci tak ...
-
Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
... .2016. Słowa kluczowe: „co ubrać”, „co założyć”, „jak się ubrać”, oraz frazy bliskoznaczne. Analizy wykonano w Module Analitycznym IMM. Monika Tomsia, PR ManagerR,