-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2018 r.
... natomiast menedżerowie wyższego szczebla (57%), robotnicy niewykwalifikowani (56%) oraz kasjerzy, sprzedawcy i pracownicy obsługi klienta (53%). Blisko 1/3 polskich pracowników sięgnęła w zeszłym roku po urlop ... 42% określa maksymalną liczbę dni w tygodniu lub miesiącu, kiedy pracownik może wykonywać zadania z domu. Niemal co piąty pracodawca wymaga ...
-
Logistyka a gospodarka
... ubytków. Obsługa klienta od strony logistycznej Program obsługi klienta składa się z trzech dużych bloków działań. Tradycyjnie postrzegany transport jest tylko jednym z elementów wchodzących w skład bloku numer dwa: elementów transakcyjnych. Pierwszym blokiem są elementy przedtransakcyjne i są to: polityki obsługi klienta, struktura organizacyjna ...
-
Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce
... w firmie i dostępność firmy dla klienta (56%) rozumiana jako zwiększona liczba placówek i punktów obsługi klienta - Duża część badanych nie ma zdania ... funkcjonowania przedsiębiorstwa. Przejęcie szansą na lepszą jakość obsługi klienta Inaczej jest w przypadku jakości obsługi klienta: tutaj badani nie przejawiają takich obaw, jak w odniesieniu ...
-
Strategia w firmie
... się do każdego, niezależnie od miejsca zajmowanego w hierarchii firmy. W sytuacji gdy jako kluczową przewagę konkurencyjną określono szybkość obsługi klienta, to zarówno dyrektor działu obsługi klienta, jak i szeregowy pracownik call center powinni to mieć na uwadze. Pierwszy – decydując o przeznaczeniu dodatkowych środków na szybsze łącze zamiast ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... poprzez pracę na wszystkich etapach ścieżki klienta, od kampanii budującej świadomość marki w mediach po aplikację lojalnościową. W procesie lojalizacji klienta z pewnością pomaga kultura firmy zorientowana na jego potrzeby i pragnienia. Wyobraźmy sobie, że pracownicy BOK (Biura Obsługi Klienta) są cyklicznie edukowani w kwestii umiejętnego ...
-
Rachunek kosztów TDABC: metodyka wdrażania
... , który będzie dbał szczególnie o tego jednego klienta. Zysk wciąż będzie większy od zera, a dodatkowy pracownik może dostarczyć ekstra usługi, które klient ... , GKP musiała zapewnić profesjonalny personel zajmujący się jej głównymi obszarami obsługi klienta: zawieraniem ubezpieczeń, opieką nad klientem, przetwarzaniem roszczeń, usługami zarządzania ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... wysoko ocenia perspektywy rozwoju zawodowego. Uważa tak ponad 70% księgowych, specjalistów IT, analityków finansowych oraz marketingowców, a także ponad połowa pracowników obsługi klienta. „Z badań Hay Group wynika, że firmy inwestują i oferują swoim pracownikom różne możliwości podnoszenia kompetencji. Najczęściej są to programy dedykowane do ...
-
SSC/BPO w Warszawie - trendy w zarobkach
... mazowieckim PEOPLE spodziewa się największego zapotrzebowania na osoby posługujące się tym językiem, na stanowiskach takich jak specjalista ds. sprzedaży, eksportu i obsługi klienta, a także specjalistów ds. księgowości w ramach sektora SSC/BPO. RYNEK KANDYDATA W SSC/ BPO I BENEFITY POZAPŁACOWE Powstawanie nowych centrów wiąże się z coraz większym ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2018
... rozwiązań, odpowiadających na zmieniające się oczekiwania klientów. Dotyczy on oferty produktów i usług, ale też sposobu obsługi klienta czy nowych kanałów sprzedaży – począwszy od obsługi w wielkopowierzchniowym sklepie, aż po wprowadzanie sprzedaży wielokanałowej. Zmiany rynku powodują konieczność ciągłego rozwoju kompetencji sprzedawców, tak ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2015 r.
... ds. Obsługi Klienta. Wśród 10 najpopularniejszych stanowisk w drugim kwartale 2015 r., aż 6 związanych było ze sprzedażą i pracą z klientem. Top 10 poszukiwanych specjalistów w Q2 2015 r. Przedstawiciel Handlowy Księgowy Specjalista ds. Obsługi Klienta Programista Java Sprzedawca Specjalista ds. Administracyjnych Kierowca Doradca Klienta (bankowość ...
-
Rynek pracy specjalistów w III kw. 2016 r.
... r. 25% więcej ofert pracy z branży produkcja dóbr szybkozbywalnych - FMCG w porównaniu do III kwartału 2015 r. 20,7% wzrostu zapotrzebowania na specjalistów z zakresu obsługi klienta w porównaniu do III kwartału 2015 r. 17,4 więcej ofert pracy skierowanych do specjalistów ds. logistyki w porównaniu do III kwartału 2015 r. Jak ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... : JBM – pogardliwe określenie klienta w branży reklamowej (od fan page Junior Brand Manager, który prezentuje różne wpadki managerów komunikujących się z agencjami reklamowymi) ekant, ekancica – pracownik obsługi klienta prowadzący projekt w agencji reklamowej dbanie o lajki, komenty i szery – prowadzenie fan page dla klienta tak, by pojawiały się ...
-
Rynek pracy w 2017 r.
... w 2017 roku. Polski pracownik w 2017 roku Praca.pl 10-krotnie pytała swoich użytkowników o ocenę rynku pracy i zawodowych aspektów życia. Jaki był polski pracownik w 2017 roku? ... fizycznych i produkcyjnych, szczególnie w budownictwie, oraz specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta – dodaje Michał Filipkiewicz. Prognozy rządu również są ...
-
Kompetencje cyfrowe przydają się w ubezpieczeniach
... otrzymuje pracownik. Pracownicy ... obsługi klienta (58%), ocenie ryzyka (45%), sprzedaży i likwidacji szkód (44%) oraz płatności składek (26%). Obszary te również narzucą na pracowników posiadanie odpowiednich kompetencji cyfrowych – łatwości przystosowania się do zmian, szybkiego uczenia się, znajomości podstaw analityki, umiejętności obsługi ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2019 r.
... do 39 lat (także 71%). Kierowcy (14%) oraz sprzedawcy, kasjerzy i pracownicy obsługi klienta (12%) stosunkowo najbardziej obawiają się utraty pracy, na drugim biegunie są przedstawiciele ... stanie utrzymać i siebie, i auta. W efekcie często dochodzi do sytuacji, w której pracownik o poszukiwanych kwalifikacjach jest bez pracy, podczas gdy 100 km dalej ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... było rozsądne i zdawało sobie sprawę, że te trzy działania będą przynosiły korzystne wyniki w różnych okresach. Polepszenie wydajności operacyjnej (zmniejszenie kosztu obsługi klienta o 25%) miało przynieść korzyści stosunkowo szybko – 80% zamierzonych oszczędności już w ciągu pierwszych dwóch lat. Zwiększenie przychodów dzięki pogłębieniu relacji ...
-
Centra Usług Wspólnych - jest praca
... ofert pracy zamieszczanych na portalu kariery monsterpolska.pl było skierowanych do kandydatów z sektora SSC. Przede wszystkim poszukiwano specjalistów ds. obsługi klienta (72% ofert pracy), a także obsługi technicznej oraz konsultantów. Idealny kandydat w SSC, czyli jaki? Podstawową umiejętnością, jaką powinien cechować się kandydat aplikujący na ...
-
Koronawirus: kto może liczyć na oferty pracy?
... od obsługi klienta. Jednocześnie jednak według ekspertów w perspektywie kilku tygodni można spodziewać się powrotu do rekrutacji tej grupy kandydatów ze strony dużej części pracodawców. Jeśli tendencja ta potwierdzi się, ważny wpływ na nią będzie miała coraz bardziej dopracowana organizacja pracy zdalnej działów obsługi klienta ...
-
Rynek pracy w III kwartale 2016 r.
... i Dolnośląskie, z bezrobociem na poziomie 7,5%. Top 5 najczęściej poszukiwanych pracowników Na portalu Praca.pl pracodawcy szukali najczęściej pracowników ds. telefonicznej obsługi klienta obcojęzycznego. W porównaniu z trzecim kwartałem poprzedniego roku, w trzecim kwartale tego roku liczba ofert pracy na to stanowisko wzrosła ponad sześciokrotnie ...
-
Oferty pracy dopisują. Bezrobocie spada w każdym regionie
... Przed nami jest tylko Hiszpania (odpowiednio 636 tysięcy i 192 tysiące). Wyzwanie: pracownik Chętnych do zatrudniania nie brakuje, chętnych do pracy już tak ... , handlowców, inżynierów, księgowych, kierowców, osoby z branży produkcyjnej, obsługi klienta, finansowej, administracyjnej i pracowników fizycznych. Kolejny kwartał upłynie w dużej mierze ...
-
Oferty pracy w czasie pandemii: jest lepiej niż prognozowano?
... byli eksperci od obsługi klienta (18%) – ich udział w całej puli ogłoszeń zmniejszył się jednak nieznacznie w stosunku do poprzedniego roku. Na mniejsze zapotrzebowanie na specjalistów od obsługi klienta wpływ miał niewątpliwie COVID-19 i wielotygodniowe zamknięcie galerii handlowych czy stacjonarnych punktów obsługi klienta w okresie lockdownu. Na ...
-
Platforma komunikacyjna Alcatel-Lucent
... funkcje współpracy pozwalają na udostępnianie i korzystanie z dokumentów za pomocą dowolnego urządzenia, co stwarza nowe możliwości współpracy mobilnej i lepszej obsługi klienta. Wdrożenie nowego urządzenia z funkcjami biurowymi może być równie proste, jak pobranie i zainstalowanie aplikacji na smartfonie. OmniPCX Office Rich Communication ...
-
Kompetencje zawodowe to nie wszystko
... o profilu finansowo-księgowym oraz z bardzo dobrą znajomością języków obcych np. do obsługi klienta. Justyna Sikora, konsultant w firmie Advisory Group TEST Human Resources, ... i to nawet na takich stanowiskach, jak Analityk Systemów Informatycznych czy Pracownik Produkcyjny w branży weterynaryjnej. Być świadomym siebie Eksperci przekonują, że oprócz ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015
... Pracuj.pl wynika, że w 2015 r. najwięcej ofert pracy (tak jak w roku poprzednim) skierowanych było do handlowców i sprzedawców, pracowników do spraw obsługi klienta oraz specjalistów do spraw finansów (15,4% wszystkich ofert pracy) i IT (14,9% wszystkich ofert pracy). Największy wzrost zapotrzebowania w 2015 r. odnotowano dla ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2018 r.
... 2 na 5 pracowników zmieniło pracę lub stanowisko – rotacja nie słabnie Co piąty pracownik w ostatnim półroczu zmienił pracodawcę, co piąty też został u obecnego ... szczebel kierowniczy (77%). Poniżej średniej uplasowali się specjaliście (72%), sprzedawcy i pracownicy obsługi klienta (63%) oraz robotnicy niewykwalifikowani (54%). Pracę zamierza zmienić ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... zarobki Zdaniem ekspertów tego rynku, przyszłość sektora telekomunikacyjnego jest ściśle uzależniona od rozwoju wartości dodanych do oferty oraz dalszego doskonalenia obsługi klienta. Sama infrastruktura przestaje już bowiem przynosić zyski i być źródłem wzrostu tych firm. Prawdopodobnie dlatego wyjątkowo dobrze opłacani są w tym sektorze ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w VIII 2017
... to także kandydaci z zaznaczoną specjalizacją Finanse/Ekonomia (11%) oraz specjalizacją Inżynieria i Sprzedaż (10%). Na kolejnych pozycjach uplasowali się specjaliści od obsługi klienta (9%) oraz administracji biurowej (8%). Ile lat mają najbardziej poszukiwani pracownicy? Okazuje się, że najbardziej poszukiwani pracownicy sierpnia to najczęściej ...
-
Czy automatyzacja pomoże uwolnić potencjał pracowników?
... wskaźnikiem FTE, czyli Full-Time Equivalent (pol. zastępstwo pełnoetatowe). Wskaźnik FTE na poziomie 1.0 oznacza, że pracownik przeznacza na realizację procesu, który obsługuje, cały swój czas zawodowy. Przyjrzyjmy się temu ... będzie pełnić funkcję ich osobistego asystenta. Oczekiwanie to przekłada się także na retail i standardy obsługi klienta w ...
-
Rynek pracy specjalistów w 2009 r.
... roku firmy skupiły się więc na pozyskiwaniu pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta. Do pierwszej grupy skierowano w ciągu całego roku ponad 77 tys. ofert, do drugiej – ponad 32 tys. propozycji. Propozycje dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta stanowiły łącznie aż 68% wszystkich ogłoszeń opublikowanych w serwisie Pracuj ...
-
Oddział banku wygrywa z bankowością internetową
... brak zaufania do informacji o ofercie banku znajdujących się na stronach internetowych. „Nasze badanie pokazuje, że oddział pozostaje kluczowym kanałem dla obsługi klienta, a nie tylko dystrybucji produktów bankowych. Niestety klienci potrzebują wizyt w oddziale, aby dokonywać operacji, które szybciej i taniej mogliby zrealizować samodzielnie za ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... mniej w poprzednim miesiącu. Łatwo posadę mogły uzyskać osoby zamierzające podjąć pracę w działach obsługi klienta czy Call Center – w sierpniu oczekiwało bowiem na nich ponad 4 ... liczyć też finansiści, budowlańcy, bankowcy. W Łodzi przybyło pracy dla pracowników działów obsługi klienta oraz call Center, specjalistów od marketingu, reklamy i PR. ...
-
Warszawa i Mazowsze - 2 różne rynki pracy
... też, że Warszawa bardziej potrzebuje specjalistów od zaawansowanych technologii, podczas gdy w pozostałych miejscowościach dominują oferty pracy dla handlowców i pracowników obsługi klienta. Stosunkowo duża jest liczba ofert (25%), w których pracodawcy z woj. mazowieckiego nie podają dokładnej lokalizacji miejsca pracy. Jedną z przyczyn takiego ...
-
Rynek pracy specjalistów II 2016
... pracodawcy w lutym? W lutym najczęściej poszukiwanymi specjalistami byli pracownicy: handlu i sprzedaży, obsługi klienta oraz IT – liczba ofert pracy dla tych specjalistów dynamicznie wzrosła wynosząc 38% dla specjalistów IT, 36% dla ekspertów ds. obsługi klienta oraz 25% dla pracowników handlu i sprzedaży. Kolejny miesiąc z rzędu obserwuje się ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2016
... . 2016 najczęściej poszukiwanymi specjalistami byli pracownicy: handlu i sprzedaży oraz obsługi klienta. Na trzecim miejscu wśród najbardziej poszukiwanych pracowników, w ciągu ... najczęściej poszukiwaną grupą zawodową, zaraz po handlowcach i specjalistach ds. obsługi klienta. Ofert pracy dla specjalistów ds. IT opublikowano w pierwszym kwartale ponad ...
-
Specjalista, kierownik czy asystent? Kogo poszukują pracodawcy?
... (o 53% więcej ofert pracy dla kierowników w ujęciu rok do roku), pracowników obsługi klienta (o 43% więcej) oraz osób odpowiedzialnych za HR/zasoby ludzkie (o 27% więcej). Do ... roku, odnotowano wśród specjalistów IT (wzrost o 27% w stosunku do roku 2015) obsługi klienta (wzrost o 26%) oraz produkcji (wzrost o 21%). Oferty pracy dla kierowników nie ...