-
Nowe technologie w przemyśle: rozszerzona rzeczywistość
... w zakresie montażu nowych modeli samochodów czy obsługi sprzętu laboratoryjnego. AR sprawdza się również w logistyce ... być pakowane przesyłki, które otrzymują. Wcześniej pracownicy klienta polegali na swoim doświadczeniu, przyklejając etykiety na ... rozdzielczej, oraz tryb egzaminu – w którym pracownik musi w pełni samodzielnie wykonać proces montażu, a ...
-
Pracodawca Godny Zaufania 2024. Oto laureaci
... potrzeb Osób z Niepełnosprawnościami (OzN), takie jak: asystent ds. marketingu online czy specjalista ds. obsługi klienta. Każdy pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego dzięki dopasowanym szkoleniom z zakresu obsługi programów Microsoft Office, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania czasem. Co ważne, w ramach programu zapewniane jest ...
-
Więcej pracy dla absolwentów liceów i techników
... . Absolwenci liceów ogólnokształcących mogą znaleźć w sieci oferty pracy na takie stanowiska, jak sekretarka, pracownik administracji biurowej, windykator, przedstawiciel handlowy, pracownik telefonicznego centrum obsługi klienta, a także ostatnio bardzo popularny doradca finansowy. Zaledwie 13 proc. to oferty dotyczące stanowisk kierowniczych ...
-
Praca w BPO/SSC: 3 najważniejsze trendy
... naukowy aż dla 39%. Oczywiście idealną sytuacją jest gdy potencjalny pracownik łączy w sobie wysoko rozwinięte umiejętności społeczne i pożądane cechy psychofizyczne z wykształceniem i ... umiejętność pracy w zespole, kreatywność, dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta oraz na efekt. Co ciekawe, aż 62% firm przyznało, że ...
-
Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy?
... odbiór może wynikać np. z czystej złośliwości, czyli tzw. hejtu. Zwolniony pracownik restauracji może zamieścić na fanpage’u złośliwy komentarz zniechęcający do odwiedzenia ... reakcję i wsparcie innych klientów marki. Zła obsługa klienta? Nawet jeśli firma spełnia wysokie standardy w zakresie obsługi klienta, to zawsze może pojawić się wyjątek ...
-
Wolne zawody. Czego profesjonaliści chcą od banku?
... pokazało również, że ankietowani nadal oczekują odpowiednio niskich kosztów bankowej obsługi. Poza dostępem do bankowości mobilnej profesjonaliści wskazują bezpłatne wypłaty z ... kompleksowej oferty – rozliczeniowej i kredytowej, które uwzględnią rozwiązania zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Jak wynika z raportu Deutsche Bank, ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w I 2018
... kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera w styczniu br., posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ... oraz Kadry i płace. Podstawą usługi rekrutacyjnej Jobile jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR Researcher wykonuje direct search wśród ponad 2,5 mln profili ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w II kw. 2018
... GoldenLine, większość kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera, posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ... się najczęściej takie kompetencje jak project management, zarządzanie zespołem, obsługa klienta czy negocjacje. Przydatne linki: - Oferty pracy - Szablony CV - List ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w III kw. 2018
... otrzymujących propozycje pracy). Tuż za podium uplasowały się osoby o specjalizacji Obsługa klienta (8% osób, które otrzymało propozycję pracy od rekrutera). Kandydaci ... GoldenLine, większość kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera, posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ...
-
Jak znaleźć odpowiedniego pracownika produkcji?
... . Niestety ogłoszenia publikowane przez agencje rekrutacyjne, które nie uwzględniają nazwy klienta, są traktowane jako mniej interesujące. Te zabiegi mają bezpośredni wpływ na ... benefity to: obiad za „złotówkę”, autobus pracowniczy czy możliwość szkolenia się np. z obsługi wózków widłowych. Ważniejsze od benefitów są jednak relacje z szefem. Czasem ...
-
Monitor Rynku Pracy: wyraźne obawy o bezrobocie i likwidację firmy
... , podkreśla Monika Fedorczuk, ekspert rynku pracy Konfederacji Lewiatan. Co 4 pracownik boi się o bezrobocie, a 2 na 10 likwidacji firmy Co 4 Polak obawia się ... państwowych. 10% firm wprowadziło zabezpieczenia takie jak ścianki z pleksiglasu w punktach obsługi klienta. Respondenci badania wskazali także, że 9% zakładów pracy nie podjęło żadnych ...
-
Znajomość języków obcych gwarancją pracy nawet w kryzysie?
... . Duże firmy często wprowadzają zmiany mające na celu optymalizację procesów, dlatego nowy pracownik musi być otwarty na nowe rozwiązania i metody pracy. Dodatkowo istotna jest komunikatywność, ... dają możliwość rotacji pomiędzy zespołami, co oznacza, że na przykład z działu obsługi klienta możemy przejść do księgowości, dalej wykorzystywać język ...
-
6 trendów w e-commerce w 2025 roku
... obszarów, a ich wprowadzanie będzie jeszcze bardziej intuicyjne. W idealnej wersji pracownik będzie mógł powiedzieć do mikrofonu: „zaproponuj asortyment czapek, szalików i rękawic na ... prywatności. Kolejne zmiany pośrednio wymuszają na e-sklepach coraz wyższe standardy obsługi klienta. I być może to na nie właśnie warto zwrócić uwagę w pierwszej ...
-
SKID wspiera leasing pracowniczy w Metall Power
... Wypłata jest zakontraktowana w złotówkach a następnie przeliczana na EURO. Na potrzeby klienta uwzględniono możliwość rozliczania pobranych zaliczek (w walucie krajów Unii Europejskiej) ... kontrahentami. Logika działania mechanizmu została zapożyczona z logistycznego modelu obsługi magazynów. Oprogramowanie MacroSoft uwzględnia obciążenia podatkowe w ...
-
Błędy użytkowników przyczyną utraty danych
... . Pierwsza linia ochrony skupia się wokół osób zajmujących się obsługą danych. Firmy muszą opracować i aktualizować politykę ochrony ważnych danych, ich obsługi, przechowywania oraz niszczenia. Obejmuje ona również osobistą odpowiedzialność za dane. Zgodnie z informacjami uzyskanymi od firm, w których najrzadziej dochodzi do utraty ...
-
Elastyczne formy zatrudnienia mało popularne
... sprzedawcy, Web community managera, konsultanta, pracownika do telefonicznego biura obsługi klienta, lekarza i lekarza specjalisty. Pozostałe oferty dotyczyły telemarketerów oraz ... pracodawcy możliwość 3-miesięcznego okresu próbnego. Jeśli w tym okresie uzna, że pracownik nie jest efektywnym flexi-pracownikiem, może wycofać się z umowy. Flexi-praca ...
-
Zarządzanie kadrami: elementy, techniki i plany
... to głównie szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub szkolenia z zakresu obsługi konkretnych maszyn i urządzeń. Znasz już podstawowe elementy bieżącej kontroli ... nie zostać zaskoczonym gdy brakuje ludzi do realizacji zlecenia klienta, znajdziesz w książce T. Listwana „Zarządzanie kadrami” (Wydawnictwo C.H. Beck, 2006). Wszelkie skróty ...
-
Wyniki finansowe SKOK-ów I-VI 2009
... roku ubiegłego, trzy kasy zostały wchłonięte przez silniejsze podmioty, jedna rozpoczęła działalność w 2009 r.). Liczba sieci dystrybucji produktów SKOK (oddziałów i punktów obsługi klienta) wzrosła z 1 692 do 1 767. Przeciętne zatrudnienie w kasach zwiększyło się z 7 065 do 7 936 osób (więcej o 871 pracowników). Liczba członków SKOK zwiększyła ...
-
Jest praca dla informatyków
... agencję doradztwa personalnego Sedlak & Sedlak serwisu wynagrodzenia.pl, pracownik działu IT podpisujący pierwszą w swoim życiu umowę o pracę może liczyć na 2,5 tysiąca zł, podczas gdy osoba pracująca w dziale marketingu już tylko 2 tysiące złotych, a działu obsługi klienta jedynie 1,5 tysiąca zł miesięcznie. A przecież to tylko początek ...
-
Szukanie pracy: najłatwiej na Mazowszu
... samochodowych, Specjalista/ka ds. kadr, Kucharz/ka, Specjalista/ka zastosowań informatyki, Specjalista/ka ds. marketingu i handlu, Kierownik ds. obsługi biznesu, Monterzy elektronicy i serwisanci urządzeń elektronicznych, Doradca klienta. Poszukiwane zawody są zróżnicowane ze względu na lokalne specyfiki rynków pracy. Na terenie Warszawy wśród ...
-
Praca zarobkowa kontra studia
... ogłoszeń oferujących pracę czasową. Zatrudnienie w takiej formie oferowane jest na stanowiskach takich jak asystentka biurowa, młodsza księgowa, recepcjonista, specjalista ds. obsługi klienta, pracownik call center ale także spawacz, czy Lider Projektu lub Dyrektor Oddziału.
-
Kogo szukali rekruterzy w VII 2017 r.?
... co 10 ofertę. 9% osób, które otrzymały propozycję pracy, specjalizowało się w Sprzedaży oraz Obsłudze Klienta. Nie jest również zaskoczeniem, że rekruterzy zwracają uwagę na ... GoldenLine, większość kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera, posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w I kw. 2018
... analiz GoldenLine, większość kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera, posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ... . Podstawą usługi rekrutacyjnej Jobile jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR Researcher wykonuje direct search wśród ponad 2,6 mln profili ...
-
RODO, WhatsApp, RCS, czyli komunikacja mobilna 2018
... . Zaawansowane algorytmy pozwalają zmniejszyć wydatki związane z zapewnieniem wystarczającej liczby pracowników działu obsługi klienta. Boty są na pierwszej linii kontaktu, jeśli klient ma bardziej skomplikowaną sprawę do załatwienia wtedy do akcji może wkroczyć pracownik. Szacuje się, że boty mogą obniżyć koszty customer service nawet ...
-
Branża HR musi postawić na większy komfort pracy
... branż. Obsada linii produkcyjnych, sklepów, infolinii czy punktów obsługi klienta leży u podstaw efektywnego działania. Z drugiej strony osoby wykonujące zadania w ... Do analizy danych potrzebne są odpowiednie narzędzia IT, które każdy pracownik może z łatwością obsłużyć. Pozwalają one na szybkie generowanie odpowiedzi, raportów i wyników, ...
-
Ukraińcy chcą prostej pracy
... cieszą się stanowiska pracy w sektorze sprzedaży. Niecałe 5 proc. szuka w Polsce ofert zatrudnienia jako sprzedawca usług bankowych i ubezpieczeniowych, pracownik sieci sklepów i obsługi klienta oraz kasjer. Najmniej ankietowanych pracowników ze Wschodu poszukuje prac biurowych w administracji czy banku (ponad 1 proc.), a jedyne 0,5 proc. badanych ...
-
Reputacja firmy to 63% jej wartości rynkowej. Co na nią wpływa?
... średnio za 63% wartości rynkowej ich przedsiębiorstw, a wpływ na nią mają m.in. takie czynniki jak: jakość produktów i usług, pracownicy, jakość obsługi klienta, poszanowanie prywatności klientów lub pracowników, kultura organizacyjna czy wyniki finansowe. Jak czytamy w komunikacie z badania, reputacja firmy jest wartością cenioną coraz ...
-
3 zasady cyberbezpieczeństwa dla firm na 2021 rok
... im czasu na opracowanie tej strategii. Dlatego trzeba dopilnować, by każdy pracownik firmy wykonywał swoje zadania w dziedzinie cyberbezpieczeństwa. Na przykład: mimo że ... - w świecie, w którym ogromne zbiory danych są coraz bardziej potrzebne do poprawy obsługi klienta - mogą pomóc w lepszym wykorzystaniu danych. Już teraz niektóre organizacje łączą ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... zawodowe. Nieznacznie wyprzedzili oni w minionym roku specjalistów ds. obsługi klienta (w obu przypadkach 13% ofert). Na kolejnych miejscach zestawienia znaleźli ... przedsiębiorstw reprezentujących produkcję FMCG oraz z branży budowlanej i inżynieryjnej (po 6%). Pracownik fizyczny poszukiwany W 2022 roku utrzymała się także pozytywna tendencja ...
-
Na rynku pracy lepsze nastroje
... ocenia je przychylnie: dla 55 proc. stanowią użyteczne wsparcie. Co dziesiąty pracownik deklaruje, że AI zastąpiło go wykonywaniu określonych zadań. 35 proc. ... generujące treści i grafiki (39 proc.) oraz czatboty i automatyczne systemy obsługi klienta (38 proc.). Trzecie miejsce zajmują w tym zestawieniu translatory z języków obcych (35 proc ...
-
Jakość usług w bankach
... dla mnie dość arogancko i sztucznie." Poniżej przykład idealnego potraktowania klienta przez doradcę - "Pracownik był bardzo rozmowny i miły. Od razu przeszedł do konkretów. Zadawał ... zdołał przekonać Klienta do produktu, odpowiedzi pozytywnych w podejściu klasycznym było 42%, a nowoczesnym 40%. Klasyfikacja poziomu obsługi ze względu na konsultację ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... . Zastosowanie cyfrowych rozwiązań wpływa bowiem na poziom zadowolenia klienta z obsługi. Wyobraźmy sobie przykład wzięty z życia. Jeśli dzwonimy do banku z określonym problemem i opiszemy go, a potem zostaniemy poproszeni o kontakt następnego dnia i telefon odbierze inny pracownik, jesteśmy sfrustrowani, gdy musimy ponownie opisać nasz problem ...
-
Ranking salonów samochodowych
... obsługi. Klienci dokonywali oceny w następujących kategoriach: Powitanie Zrozumienie potrzeb klienta ... pracownik opowiadał podczas jazdy o samochodzie podkreślając jego zalety (95,6%) i starał się, by klient czuł się komfortowo (94,4%). Jedyny element, nad którym sprzedawcy mogliby popracować, to podsumowanie przebiegu jazdy wraz z pytaniem klienta ...
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
... obsługi nowego produktu można rozwiązać poprzez stworzenie systemu szkoleń i adaptacji pracowników. Skuteczne jest wykorzystanie do tego celu lekcji nagranych na wideo. Powinny one wyszczególniać wszystkie funkcje związane z tym procesem: pracę z plikiem klienta ... Składa się on z listy czynności, które pracownik musi wykonać w ciągu dnia. Plan ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... też na stoliku obok stanowiska obsługi - mówi tajemniczy klient ISC W biurach podróży ... klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. Miła i rzeczowa obsługa oraz propozycja pomocy w wybraniu korzystnej oferty Za największe niedociągnięcia polskich biur podróży uznano: powitanie - pierwszy kontakt może wiele popsuć, nawet gdy po chwili pracownik ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem