-
Pracownicy z Ukrainy: czy specjaliści i menedżerowie mają szansę na etat?
... angielski a liczba dostępnych opcji stale rośnie. Szefowie przedsiębiorstw zgłaszają nam, że poszukują automatyków i inżynierów utrzymania ruchu, księgowych, specjalistów ds. obsługi klienta czy pracowników administracyjnych. Dodatkowo wiele z tych funkcji z łatwością mogą obejmować kobiety, również te opiekujące się dziećmi ze względu na większe ...
-
Samorządy lokalne powinny podejmować skuteczne działania windykacyjne
... finanse samorządów. W tej sytuacji każda odzyskana złotówka będzie dla nich na wagę złota – podsumowuje Katarzyna Mikołajczyk, kierownik zespołu wsparcia i obsługi klienta strategicznego Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. Badanie „Polacy wobec dłużników gminnych” przeprowadzone w połowie roku przez IMAS International na ...
-
Rynek pracy: więcej ofert w sprzedaży, spadki w IT
... budownictwa. W zestawieniu TOP5 pozostają także finanse i ekonomia, notując wynik na poziomie 9% udziału. Dalej w rankingu znalazły się ogłoszenia dla inżynierów i pracowników obsługi klienta, do których kierowano równo po 6% ogłoszeń w serwisie. Najbardziej aktywne branże w I półroczu 2023 roku W raporcie „Rynek Pracy Specjalistów H1 2023 ...
-
Rekrutacja pracowników i trendy w wynagrodzeniach w 2024 r.
... będą kierowane do specjalistek i specjalistów w dziedzinie IT, sprzedaży, produkcji oraz inżynierii. Strategie pracodawców uwzględniają również obszar finansów i księgowości, obsługi klienta oraz logistyki. FIRMY NIE MAJĄ PEWNOŚCI, Z JAKIMI TRUDNOŚCIAMI REKRUTACYJNYMI BĘDĄ SIĘ MIERZYĆ W nadchodzących miesiącach pracodawcy wciąż będą doświadczać ...
-
Rekrutacja pracowników: 66% firm wskazuje na niedobór talentów
... % respondentów. Na drugim miejscu znalazły się umiejętności techniczne (22%), a następnie te z zakresu logistyki & operacji (19%), sprzedaży & marketingu (19%), a także obsługi klienta (18%). Choć wciąż poziom niedoboru talentów w Polsce jest wysoki, spadek o 6 punktów procentowych w porównaniu z zeszłorocznych badaniem wskazuje na to, że sytuacja ...
-
ESG: firmy potrzebują talentów od zrównoważonego rozwoju
... transformacji technologicznej i energetycznej wraz z perspektywą budowy elektrowni atomowych w Polsce w nadchodzących latach. Wysoki niedobór kandydatów z umiejętnościami w obszarze obsługi klienta czy logistyki i operacji są również następstwem cyfryzacji procesów sprzedażowych, rozwoju branży e-commerce, a także przeniesieniem sprzedaży do sieci ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... wizerunku marki, jedynie co trzeci pracownik nosił identyfikator, aż połowa pracowników była rozpoznawalna tylko na podstawie zachowania (obsługa klienta, układanie towaru, stanie za kasą, jedyne osoby w sklepie). PODSUMOWANIE WYNIKÓW Należy zaznaczyć, że inspiracją do przeprowadzenia badania jakości obsługi w sklepach odzieżowych był ubiegłoroczny ...
-
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... kategorii była ocena obsługi w sklepach pod kątem kultury i kompetencji pracowników. Najbardziej rzucającym się w oczy problemem był brak powitania. W aż 70,6% przypadków nikt z pracowników sklepu nie zareagował na pojawienie się klienta w sklepie przywitaniem, skinieniem głowy, czy choćby uśmiechem. W 31,8% wizyt pracownik nie przywitał się ...
-
Coaching a oszczędzanie
... obsługi maszyn i urządzeń zapewne wystarczy trener w osobie brygadzisty/mistrza, ale już do zdobycia umiejętności handlowej obsługi klienta ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... tym, że duże ilości kartek oznaczają zazwyczaj duży bałagan, a każdy pracownik, który przekłada je z miejsca na miejsce, jest wymiernym nośnikiem kosztów. ... imaging i zintegrowane zarządzanie dokumentami, otworzą się ogromne możliwości. Możliwości udoskonalenia obsługi klienta, a tym samym – zwiększenia efektywności. Opracowanie powstało w oparciu o ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... popołudniem zdesperowany klient ogromnej korporacji dodzwonił się w końcu do pracownika obsługi klienta. Ten przyjął zamówienie. Ale korporacja miała zwyczaj dostarczać towar drogą lądową w ciągu dwóch dni, klient opłacał wówczas tylko fracht lądowy. Pracownik obsługi wiedział, że klientowi bardzo się śpieszy, nie miał jednak uprawnień ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... tak wykonywać swoje obowiązki aby i firma, i pracownik i klient byli zadowoleni. Nie ma odwrotu. Jeśli firma czy organizacja, także pozarządowa, czy urząd administracji publicznej rzeczywiście myśli o poprawie swojego postrzegania, poprawie swojej pozycji rynkowej, poprawie jakości obsługi klienta, to musi zadbać o to, by pracę tę ...
-
Pytania o CRM
... tych danych tak aby stanowiły źródło wiedzy dla lepszej obsługi klienta. Największy jednak niedostatek stanowi brak wszelkich pozostałych informacji, które występują ... do tej pory "w głowach" pracowników była dostępna dla wszystkich. Szczególnie, gdy pracownik jest nieobecny lub zwalnia się z pracy 2) automatyzację prac w zakresie przygotowania i ...
Tematy: -
Bezpieczna cesja domen
... to z prawami do domeny. Jeżeli pracownik odejdzie, bądź zostanie zwolniony udowodnienie, ... Obsługi Klienta w NetArt Rejestrując domenę podaj dane identyfikacyjne firmy. Domena jest dla przedsiębiorstwa dobrem o kluczowym znaczeniu. Kieruje do firmowej strony WWW, pod jej adresem znajdują się aplikacje pozwalające na złożenie zamówienia przez klienta ...
-
Oferty pracy. Tylko jeden region Polski nie dopisuje
... pracodawcy będą chcieli zatrzymać u siebie wyróżniające się osoby – uważa Marek Jurkiewicz. Pracownik poszukiwany W gronie najbardziej poszukiwanych pracowników są handlowcy, specjaliści IT, inżynierowie, księgowi, z branży produkcyjnej, obsługi klienta, logistycznej, finansowej i administracyjnej. W tej grupie są też osoby ze specjalistycznymi ...
-
Rynek pracy zupełnie nie zaskakuje
... , najwięcej ogłoszeń publikowanych na łamach serwisu Praca.pl dotyczy sprzedaży i obsługi klienta. Z tego obszaru pochodzi co czwarta oferta. Wzrost liczby ogłoszeń z obszarów zawodowych, ... klienta. Kandydaci najczęściej aplikują na następujące stanowiska: Sprzedawca Przedstawiciel handlowy Pracownik biurowy Specjalista ds. administracyjnych Pracownik ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 17/2019
... jak wycieczkowce, statki rybackie i statki pomocnicze jak holowniki, statki obsługi portowej, pogłębiarki itp. Komentarz do wydarzeń gospodarczych DZIĘKI CYFRYZACJI WZROŚNIE ... IT, gdzie 11% przedsiębiorstw deklaruje wzrost, a 1% spadek zatrudnienia, w obsłudze klienta (9% vs. 4%), HR (3% vs. 0%), finansach i księgowości (4% vs. 3%). W administracji ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... się na ten ważny krok. Aby w tych czasach dotrzymać kroku rywalom, należy skoncentrować się na dodatkowych korzyściach dla klienta. Oprócz wspomnianej już wzorowej obsługi, szybkiego czasu wysyłki, czy optymalnej dostępności towaru, warto pomyśleć o innych benefitach oraz ogólnym doświadczeniu zakupowym konsumenta. Przykładowo, łatwy ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... obsługi klienta i budowania dobrych relacji z odbiorcami pośrednimi. Dlatego przedsprzedaż musi odznaczać się kompleksową obsługą przedstawiciela, który doskonale zna portfolio produktów firmy. Tylko w ten sposób jest w stanie zaprezentować całościową ofertę dostosowaną do unikalnych potrzeb klienta ...
-
Bezpieczeństwo krytycznych danych
... moc egzekucyjną nawet wtedy, gdy baza firmy uwzględnia dane tylko jednego klienta. W sytuacji, kiedy zbiór zawiera informacje dotyczące osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej ... zdolności integracyjne, dlatego nie rekomenduje się jej do obsługi przedsiębiorstw o restrykcyjnej polityce bezpieczeństwa. Poziom zabezpieczeń danych o ...
-
Rynek pracy specjalistów 2011
... „Top 3 najbardziej poszukiwanych fachowców 2011 roku” zamykają pracownicy działów obsługi klienta i call center. Tuż za podium znaleźli się inżynierowie, w przypadku ... nie powinni liczyć na duże podwyżki. dr Agnieszka Chłoń-Domińczak, była wiceminister pracy, pracownik Instytutu Statystyki i Demografii SGH, Lider projektu Krajowe Ramy Klasyfikacji ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2016 r.
... obsługą klienta. W drugim kwartale br. wśród najbardziej poszukiwanych pracowników, zaraz po księgowym znalazł się pracownik ds. telefonicznej obsługi klientów obcojęzycznych ... popularnością wśród osób poszukujących pracy cieszył się sektor sprzedaży i obsługi klienta. Z tego obszaru pochodziło 19% wszystkich aplikacji. Aż 5% to aplikacje na ...
-
2 tys. godzin w firmie. Co wpływa na duże zaangażowanie w pracę?
... w dojrzałym wieku nie jest łatwym zadaniem – tłumaczy Zbigniew Ćwikliński, dyrektor ds. windykacji i obsługi klienta Wonga w Polsce. Potrzeba rozwoju osobistego jest ważna w każdym wieku. Osoby, które ... Pensja nadal jest ważna. Jednak jeśli atmosfera w firmie nie zachęca do pracy, pracownik nie ma możliwości rozwoju, to wysokie wynagrodzenie ...
-
Jakiej oferty pracy szukają Polacy?
... . W czołówce pod względem wyszukiwania znalazły się też takie hasła i profesje jak: pracownik biurowy, księgowy i kierownik. Analizując ilość CV przesłanych na zamieszczone ... zawodowe. Na Praca.pl najczęściej pojawiają się ogłoszenia z obszaru sprzedaży i obsługi klienta, produkcji oraz pracy fizycznej. W 2018 roku pracodawców czekają dalsze problemy ...
-
System Call Center
... . Sposób przeprowadzenia rozmowy decyduje o wyniku ostatecznym, związanym ze stopniem zadowolenia klienta. Odpowiednie wyszkolenie konsultanta zatrudnionego w Call Center jest procesem kosztownym i długotrwałym. Pracownik jest zobowiązany poznać nie tylko ogólny sposób obsługi systemu, ale także musi umieć sprawnie i skutecznie wyszukać potrzebne ...
Tematy: -
Pracownicy tymczasowi 2012
... pracę. Oceniane obszary to między innymi: przebieg rekrutacji, poziom obsługi przez pracowników agencji, warunki i organizacja pracy w zakładzie pracodawcy - użytkownika, ... . Dzięki temu wiadomo, co trzeba zmienić w obsłudze klienta, jakim jest pracownik tymczasowy. Najważniejsze wyniki: 1. Pracę tymczasową podejmują przeważnie mężczyźni (58%), ...
-
Bezpieczeństwo danych w chmurze cierpi przez ludzkie błędy
... procesów biznesowych, zmniejszenie nakładów inwestycyjnych czy też sprawniejsze inicjowanie obsługi administracyjnej IT. Zaletom tym towarzyszy jednak niepokój zarówno o ... celu ochrony swoich platform i klientów, jednak gdy zagrożenie występuje po stronie klienta, dostawca chmury nie ponosi za nie odpowiedzialności. Z naszego badania wynika, ...
-
Koronawirus zmienia miejsca pracy. Wszystko, co musisz wiedzieć o pracy zdalnej
... o których pisałem wyżej. Już dziś znaczna część sektora IT, kreatywnego, marketingowego i obsługi klienta pracuje zdalnie. Poza tym, widzimy coraz więcej usług oferowanych online, to ... albo dodać adnotację na Slacku przy profilu pracownika. Upewnij się, że każdy pracownik ma dostęp do internetu w miejscu, z którego planuje pracować. Jeśli nie, ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... już miejsce skazanie za rozsyłanie spamu. O sprawie pisała gazeta "Życie Warszawy". Były pracownik firmy ubezpieczeniowej wytoczył proces dawnemu pracodawcy, który wysyłał do ... na stronie internetowej, a jej szczegóły możemy także poznać dzwoniąc do biura obsługi klienta. Poza drogą prawną użytkownicy np. smartfonów mogą zainstalować w telefonie ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... a najlepiej trzech w tym wypadku, tak aby każdy pracownik mógł wysyłać pocztę z imiennego konta, np. jan.kowalski ... W związku z tym raczej nie nadają się do profesjonalnej obsługi mailingu. Do wyjątków należy AnoMail 2007 [ ... firm specjalizujących się w dotarciu do konkretnego klienta o wybranych cechach (reklama targetowana). Warto z nich skorzystać w ...
-
Zadania menedżera ds. social media
... wiedzy dotyczącej wydarzeń w branży. Potrzebne umiejętności: Umiejętność szybkiego znajdywania niezbędnych informacji, głód wiedzy, profesjonalne umiejętności komunikacji 4. Pracownik działu obsługi klienta Osoba prowadząca działania z zakresu social media stanowi głos całego przedsiębiorstwa i zwraca się do wielu rodzajów publiczności - klientów ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w X 2017
... szukali rekruterzy? W październiku br, najbardziej poszukiwani pracownicy posiadali umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ... rekruterów, pojawiały się takie kompetencje jak zarządzanie zespołem (12%), obsługa klienta (11%) czy zarządzania projektami (10%). Przydatne linki: - Oferty pracy - ...
-
Firma odporna na wyciek danych - jak to zrobić?
... , których dane zostały skopiowane. Były pracownik zabrał je ze sobą, gdy opuszczał firmę. Trend Micro- firma doświadczyła wycieku danych przez pracownika, który miał dostęp do bazy danych obsługi klienta zawierającej nazwiska, adresy e-mail i numery zgłoszeń serwisowych. Nieuczciwy pracownik sprzedał wrażliwe dane zewnętrznemu podmiotowi. Jak ...
-
6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy
... obsługi klienta. Generatywna sztuczna inteligencja może prowadzić do obniżenia kosztów ich rekrutacji, ponieważ zwiększa poziom samoobsługi i poprawia produktywność agentów – Ed Thompson, strateg rynkowy, Salesforce. 4. Firmy będą wykorzystywać swoje dane i sztuczną inteligencję, aby działać szybciej i bardziej produktywnie. Przeciętny pracownik ...
-
Zawody przyszłości. Jedyna szansa?
... wyeliminować błędy związane z emocjonalnością ludzkich działań. Znikną również zawody tłumaczy, czy pracownicy działów obsługi klienta – mówi Michał Młynarczyk, Prezes Devire. Z kolei w Wielkiej Brytanii na wysokie ryzyko utraty profesji ... obiektów do drukarek 3D Projektant rzeczywistości wirtualnej – VR Animator wolnego czasu Aktor Pracownik ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem