-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... rekomendacją znajomego lub członka rodziny (74% ankietowanych). W Polsce robi tak 82% konsumentów. Co ciekawe, opinia jest znacznie skuteczniejsza niż pozostałe formy reklamy produktów i usług. Wspomniany raport Nielsena wskazuje, że reklamy SMS, banery on-line’owe czy reklamy displayowe w sieci przekonują już tylko 37-45% klientów. A więc ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... będący jednym z kluczowych elementów systemów dokonujących segmentacji użytkowników oraz generujących reklamy osobiste (ang. programmatic). Dzięki analizie ogromnej ilości danych (tzw. Smart ... jest widoczny przede wszystkim w Europie Zachodniej i USA. Jednak również w Polsce korzysta z nich coraz więcej touroperatorów oraz pośredników, oferujących ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... nie tylko salony i komisy samochodowe, ale także – warsztaty naprawcze, których w Polsce jest ok. 20 tys. Symulacja przeprowadzona przez Blink.pl, agencję specjalizującą ... przy niższym budżecie. W jaki sposób? – Rezygnując z kampanii ogólnopolskiej na rzecz reklamy w określonej lokalizacji, co jest dobrym krokiem w momencie, gdy promujemy warsztat ...
-
Satysfakcja z pracy to mało, teraz liczy się pracoszczęście. Zobacz, gdzie je znaleźć
... twierdząco odpowiedziało 27% pracowników IT, 36% inżynierów i aż 47% przedstawicieli marketingu i reklamy. Tym, co stresuje programistów, z pewnością nie jest lęk związany z utratą ... specjaliści IT, marketingu, reklamy i inżynierowie, co bez wątpienia ma ogromny wpływ na stopień satysfakcji z pracy. - Specjalista IT, marketingu i reklamy czy ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... w fazie wdrożenia rozwiązania. WEB USABILITY ZNACZY FUNKCJONALNOŚĆ Pojęcie funkcjonalności w Polsce jest bardzo słabo znane. Na Zachodzie zaś jest podstawowym wyznacznikiem w procesie ... typu reklamy nie stanowi problemu, a koszt dotarcia do jednej osoby jest dużo niższy niż w przypadku reklamy radiowej czy prasowej. Ponadto tradycyjne kanały reklamy ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... reklamy w mediach. Raport za 2007 rok potwierdza dominację marki L’Oreal i całego koncernu L’Oreal w zakresie obecności na łamach prasy konsumenckiej w Polsce ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... . Badania pokazują, że większość respondentów zwraca większą uwagę na reklamy podczas dokonywania zakupów internetowych (33%) oraz korzystania z wyszukiwarek internetowych (29%). ... produktów m.in. w wyszukiwarkach, dlatego widoczne jest rosnące zainteresowanie marketingiem w wyszukiwarkach. W Polsce ten trend przejawia się wzrostem wartości krajowego ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... poczuć… Ta reklama przełamywała konwencje, bo wcześniej reklamy piwa w Polsce w większości pokazywały tylko "szorstką męską przyjaźń" i "męski" świat. Dopiero ciepła, emocjonalna reklama Żubra wywindowała to piwo do grona jednej z najczęściej wybieranych marek piwnych w Polsce. Co zagraża przekazowi Gerald Zaltman wypunktował w swojej książce ...
-
Polski konsument 2009
... twierdzi, że nie podejmuje takiej aktywności. Niedoceniany jest natomiast wpływ reklamy na podejmowane przez konsumentów decyzje. Większość respondentów chciałaby, aby zawierała ... praw uzyskamy od powiatowych lub miejskich rzeczników konsumentów. Znajdziemy ich w całej Polsce w urzędach miasta lub starostwach powiatowych. Pełna lista rzeczników wraz ...
-
Przekaz podprogowy w reklamie
... nastawieniu danej osoby i jej podatności na manipulację. Eksperymenty podobne do pierwszych badań Vicarego przeprowadzano także w Polsce. Jeden z nich miał miejsce w czasie IX Festiwalu Filmu Reklamowego i Reklamy w Krakowie, a przygotował je dr B. Kwarciak z Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wzięło w nim udział ponad 200 osób ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
... z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprawdzono udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym ... Serbii (4,50 proc.) i na Węgrzech (3,80 proc.). W Polsce było to 1,60 proc. – Mimo, że polski rynek reklamy mobilnej wciąż znajduje się poniżej średniej w ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... Według nich, właściciele smartfonów pozytywnie reagują na reklamy powstałe w oparciu o dane lokalizacyjne. Co ważne, reklamy o podobnej treści, ale niedostosowane do miejsca pobytu użytkownika, ... . Według raportu Our Mobile Planet, aż 90 proc. posiadaczy smartfonów w Polsce wyszukuje za ich pomocą lokalne informacje. Firmy nadal niezbyt mobilne ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2015
... Polsce coraz większą popularnością. – Jesteśmy otwarci także na współpracę z mniejszymi kanałami. One oferują trochę mniejsze budżety, ale jesteśmy w stanie dać im za to dobrą ofertę – zapewnia wiceprezes ATM Grupa. Producentom telewizyjnym sprzyja również rynek reklamy ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... oznacza, że do sieci trafia co czwarta złotówka wydawana na reklamę w Polsce. Na reklamę internetową najwięcej wydają branże: motoryzacyjna – 20 proc., finansowa – 11 proc., ... mld dolarów rocznie. Polska jest w czołówce państw, w których internauci blokują reklamy. Według danych PageFair, korzysta z tego prawie 40 proc. polskich internautów. Większy ...
-
3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września
... o 13 proc. przewyższyła wynik lipcowy. W sierpniu wyższa okazała się także liczba kliknięć w reklamy - w porównaniu z czerwcem i lipcem wzrost sięgnął odpowiednio 56 proc. i 10 proc ... zamiast lipca i sierpnia, kampanie reklamowe typu Back-to-School często zaczynają się w Polsce we wrześniu - Łukasz Abgarowicz, Business Development Director, RTB House ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... reklamy cyfrowej, która w ubiegłym roku stanowiła 53% całości wydatków reklamowych, wskazuje zarówno na bardzo dobry stan branży, jak i dobrze rokuje dla całości obrotu gospodarczego w Polsce ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... w starszym wieku, którzy korzystają z uroków życia. W końcu marketerzy zauważyli trend aktywizacji starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już oczekuje od życia. Czy pamiętacie reklamę funduszu Allianz, gdzie młody agresywny człowiek ...
-
Polski rynek m-commerce rośnie najszybciej w Europie
... Barometer" pokazuje, jak wyglądają zakupy w wydaniu mobilnym. zanox, europejski lider reklamy internetowej w modelu „płać za efekt”, podsumował ostatni rok na rynku ... Polsce odnotowano największy wzrost dochodów z reklamy mobilnej - wynosi on aż 722% - tłumaczy Jakub Maj, Dyrektor Sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w zanox. W Polsce ...
-
Zakazana działalność? Tak, jeśli zyskami podzielisz się z państwem
... Polsce dekadę temu również kazano wynosić się organizatorom gier online. Chodziło dokładnie o zagranicznych bukmacherów. Wówczas stracił na tym przede wszystkim sport. Wskutek wprowadzenia 1 stycznia 2010 r. zakazu reklamy ...
-
DSA i DMA, czyli przepisy, które zmienią internet
... z 2000 r. Reguluje m.in. rynek reklamy internetowej oparty o profilowanie użytkownika wprowadzając chociażby zakaz reklamy profilowanej skierowanej do osób małoletnich ... aplikacji dla konsumentów i większe przychody deweloperów. Wartość rynku aplikacji mobilnych w Polsce szacuje się obecnie na ok. 3,2 mld zł. Na zmianach wprowadzonych przez ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... bloku reklamowego. Ipsos podaje, iż jednym z powodów występowania zjawiska zappingu w Polsce jest reakcja na ogólny poziom reklam emitowanych w polskiej telewizji, odbieranych przez ... do nich trzeba dotrzeć w inny sposób – odpowiednią reklamą w prasie lub odpowiednikiem reklamy telewizyjnej emitowanym na antenie radia. Bardziej niepokoić może to, że ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... w kategorii wyżej wspomnianego piwa, relacje te wyglądają już trochę inaczej. W Polsce często małe lokalne piwo piją albo starsi lokalni mieszkańcy, albo ... iż dana firma sponsoruje jakieś lokalne przedsięwzięcie itd. Dla lokalnych jakkakolwiek forma reklamy wprost, która jest tylko budowaniem wizerunku, ma zdecydowanie mniejszą siłę oddziaływania ...
-
Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
... przybrało w przypadku Internetu. Serwis poznajomości.pl uważa, że wyniki te pozwalają wyciągnąć wniosek, iż pewna formuła reklamy konwencjonalnej powoli się kończy. Koniecznym jest poszukiwanie nowych form pozyskania klienta. Form, które ... charakter warstwowo-kwotowy, co pozwoliło zachować jej reprezentatywność dla populacji Internautów w Polsce ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
... .) czy PlayStation EXTRA (30 tys.). 25 reklam umieszczonych w 2014 roku na kanałach markowych osiągnęło oglądalność powyżej 1 miliona. Oprócz najczęściej oglądanej w Polsce reklamy Hortex TV – Orzeźwij się człowieku (4,3 mln), w zestawieniu najczęściej oglądanych reklam znalazły się spoty 16 marketerów. Najwięcej spotów miały kanały Żywiec ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2003
... ekonomistów uważa, że spadek bezrobocia w Polsce ma charakter sezonowy, a rzeczywisty wzrost zatrudnienia pojawi się w Polsce wraz ze wzrostem inwestycji. Trudną ... i reklamy (wzrost z 6,4% do 9,3% wszystkich ogłoszeń). Niewątpliwie przyczyniło się do tego zniesienie zakazu reklamy piwa. Na ulicznych bilboardach znowu pojawiły się reklamy piwa ...
Tematy: -
Reklama internetowa 2004 wg IAB
... reklamy internetowej. Jego wartość wzrosła w 2004 roku o 65% w stosunku do roku 2003 i wyniosła 87 milionów złotych netto. Internet był najszybciej rozwijającym się sektorem rynku reklamowego w Polsce ... główni gracze na rynku reklamy internetowej zanotowali znaczący wzrost przychodów z reklamy. Nakłady na reklamę internetową w Polsce stanowiły w 2004 ...
-
Co denerwuje Europejczyków?
... % rodaków uznało to za irytujące lub bardzo irytujące). Na drugim miejscu w Polsce (88% wskazań) uplasowały się ex aequo aż trzy przyczyny naszej złości: ... do irytowania się niż osoby w wieku 18-35 lat. Z małym wyjątkiem: reklamy wyskakujące w Internecie i roboty drogowe. Respondenci byli też proszeni o wymienienie przyczyn irytacji, których ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... TeleOpieki. Mimo, że personalny i domowy monitoring osób starszych jest w Polsce ciągle nowością, to jego potencjał leży w zachodzących zmianach w społeczeństwie, takich ... etc. Podsumowanie Wyniki przeprowadzonych badań pokazują, że seniorzy oczekują od reklamy tradycyjnego przekazu, tzn. bazowania na wartościach, do których w największym stopniu ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... przez portal RynekPierwotny.com badań wynika, że niemal połowa firm deweloperskich w Polsce (44 proc.) nie korzysta z profesjonalnych analiz rynku nowych nieruchomości. Dane te ... by zainteresować nabywców daną inwestycją. Dziś standardowe banery w sieci czy reklamy w prasie to za mało – przekonują specjaliści ds. marketingu z portalu RynekPierwotny. ...
-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... w Europie Środkowo-Wschodniej można zaobserwować zwiększone zainteresowanie reklamą inteligentną. W Polsce, w której wartość rynku e-commerce jest szacowana na 6,2 miliarda euro, można zauważyć dwa wiodące trendy. – Przede wszystkim rośnie świadomość istnienia reklamy inteligentnej, w tym np. real-time biddingu połączonego z retargetingiem oraz ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... . Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy innych form reklamy online (21%). Co piąta firma korzysta ... społecznościowych, natomiast narzędzia w chmurze są niemal niewykorzystywane. Dane GUS wskazują, że w Polsce 94% małych firm nie korzysta w ogóle z technologii Cloud Computing. ...
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
... , że blisko 7 na 10 użytkowników mobile gamingu w Europie to… kobiety. W Polsce różnica między płciami nie jest jeszcze tak wyraźna (52 proc. panie ... odbiorcami. Na przykład badania przeprowadzone w USA pokazują, że mamy – gracze doceniają niektóre reklamy nowych produktów i brandów, których wcześniej nie znały. Przyznają, że lubią oglądać promocyjne ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... alkoholu pochłonie reklama cyfrowa? Doniesienia raportu Zenith dotyczą reklamy wszystkich rodzajów piwa i napojów wysokoprocentowych na 12 kluczowych rynkach, które ... m.in. premiumizacją i popularnością specjalności czy piw bezalkoholowych (dane Nielsen). Estymujemy, że w Polsce wydatki reklamowe za 2020 r. (net po rabatach) w kategorii spadły o ...
-
Prudential House i przedwojenne polisy przetrwały
... telegramów. Działało to tak, jak dzisiejsze reklamy przesyłane pocztą elektroniczną. Na uwagę zasługuje jednak to, że „Prudential” publikował w prasie ogłoszenia zawierające dane finansowe (dochód, kapitał, kwota zebranych składek), dając w ten sposób dowód przejrzystości prowadzonych w Polsce interesów (patrz ryc.). Wojna nie zniszczyła ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... , aby zwiększyć budżety cyfrowe. Umożliwia on nie tylko efektywne kierowanie reklamy do danej grupy docelowej za pośrednictwem odpowiedniego kanału i w odpowiednim ... średnich sprzedaje swoje wyroby w sieci, podczas gdy średnia w UE wynosi 17%. W Polsce e-commerce stanowi obecnie zaledwie 4,1% PKB w porównaniu do około 6-8% w Wielkiej Brytanii, ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?