-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... pod uwagę o jak wielkie pieniądze toczy się gra. Sam rynek słodyczy w Polsce jest wyceniany na ok. 10 mld złotych (raport Nielsena z 2013 r.). Oznacza to ... jest to tak ważne? Odpowiedni branding jest bowiem jednym z najważniejszych (obok reklamy i promocji) czynników wpływających na zachowania konsumenckie najmłodszych. Język miękki jak kaczuszka ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... to jednak nie jedyny problem telewizyjnych reklamodawców. W przerwie reklamowej W Polsce coraz bardziej zauważalne jest zjawisko multiscreeningu. Oglądający TV, w przerwie ... mamy telewizję cyfrową, która ma technologiczną możliwość pokazania danej reklamy wyselekcjonowanej grupie abonentów. Dysponujemy także danymi dotyczącymi zakupów w sieci ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... chcemy, żeby nasza twarz wykrzywiona była przez nienaturalny uśmiech, przypominający ten z reklamy sieci brytyjskich luksusowych domów towarowych Harvey Nichols. Z okazji zbliżających ... to zrobić? Przez cały grudzień we wszystkich sklepach Fale Loki Koki w Polsce mamy dla Ciebie świąteczną promocję: Prezent dla Ciebie i Twoich Bliskich! Skorzystaj ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... 363 zł, natomiast w większych rodzinach ok. 400 zł. We wspomnianym okresie w Polsce obserwuje się wzrost sprzedaży online, zwłaszcza w sektorze spożywczym. W ... w ulubionym sklepie. Tworząc bannery, warto pomyśleć o wkomponowaniu w nie świątecznych kodów promocyjnych. Takie reklamy można wyświetlać wybranej grupie użytkowników sklepu np. tylko nowym ...
-
Zacznij myśleć o programmatic
... know-how zewnętrznych ekspertów zyskują maksymalizację przychodów z reklam oraz unikatowe spojrzenie z zewnątrz. Według prognoz ZenithOptimedia 2,5-krotnie wzrośnie udział reklamy kupowanej w modelu programmatic w Polsce w tym roku w stosunku do ubiegłego. Popyt na spersonalizowane komunikaty reklamowe będzie intensywnie rósł, a wraz z nim będą się ...
-
Czy to już moda na suplementy diety?
... Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research wynika, że to, co mamy obecnie w Polsce, z powodzeniem można nazwać modą na suplementy diety. Okazuje się, że do ich ... to ich przyjmowania nie musimy konsultować ze specjalistą. Dopełnieniem tego obrazu są reklamy, które utwierdzają nas w przekonaniu, że suplementy są prostym sposobem na poprawę stanu zdrowia ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... przedsiębiorców z uwagi na jego bezpośredni i dość wiarygodny charakter. Klienci wobec reklamy telewizyjnej mają coraz bardziej mieszane odczucia. Natomiast jeśli produkt poleca ... bez wątpienia ogromny, a branżę czeka z pewnością jeszcze duży rozwój. W Polsce, klienci powinni spodziewać się trendów przychodzących z rynków mocniej rozwiniętych. ...
-
Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?
... 3 do 20 procent, w zależności od kraju. Według raportu OnAudience.com, w Polsce w 2017 roku, działanie różnego typu wtyczek do przeglądarek zablokowało 44% ... adblocków, a mianowicie opłatę manipulacyjną. Wystarczy uiścić określoną kwotę na koncie, a reklamy będą znów wyświetlane. Zdecydowana większość wydawców podchodzi do tego sceptycznie i nie ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... ma wynieść 32% (35% do 2021). Najszybciej rosnącym kanałem w kategorii wydatków reklamę w Polsce są mobile i video, z udziałem w rynku online na poziomie odpowiednio 35% i ... zwiększy się z 44% w roku 2018 do 52% w 2021 r. Najszybciej rosnącą globalnie kategorią reklamy internetowej będzie display – rozumiany jako display tradycyjny (bannery), video ...
-
Suplementy diety wymagają nowych regulacji
... m.in.: Czym są suplementy diety? Jaka jest wartość rynku suplementów diety w Polsce? Jaki procent Polaków sięga po tego rodzaju specyfiki? Jaką drogę pokonują ... i nie zapewnia korzyści zdrowotnych, zakazu reklamy implikującej efektywność kliniczną oraz zwiększenie kar za reklamy niezgodne z przepisami. Ponadto zalecamy wprowadzenie elektronicznych ...
-
Internet i Mobile 2003
... marketingowych. Raport IAB Polska zawiera także charakterystykę najważniejszych podmiotów działających na rynku medialno-internetowym w Polsce. I tak raport omawia specyfikę wzajemnej współpracy: portali, sieci reklamowych, wydawców, brokerów reklamy, domów mediowych oraz firm badawczych. Zamieszczono przy tym opisy podmiotów stowarzyszonych w IAB ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... portal do rozliczeń pracy niezależnych specjalistów, w ramach corocznego raportu „Freelancing w Polsce” pogłębił temat współpracy tzw. wolnych strzelców z klientami. Dane dostarczają ciekawych ... Najwięcej, bo aż 37 proc. zleceń, napływa od branży marketingu i reklamy, równie dużo zlecają firmy związane z e-commerce – tak wskazało 33 proc. badanych. ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... wcześniejszym prognozach KE szacowała wzrost w Polsce na poziomie 2,7 proc. PKB. Według KE wzrost gospodarczy w Polsce napędzany będzie produkcją oraz eksportem i popytem ... również ofert dla bankowców, lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów, prawników oraz specjalistów od reklamy, marketingu i PR. W Krakowie najwięcej przybyło ofert dla sprzedawców – w ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... najważniejszym typem urządzenia ekranowego dla konsumentów wieloekranowych w Rosji, Polsce i Czechach. Tablety mogą stać się kanałem budującym wyróżnialność, a niemal połowa ... reklam w przypadku formatów takich jak mikrowideo, reklamy TV z elementami interaktywnymi, a także reklamy TV promujące aplikacje na urządzenia mobilne, strony na ...
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
... dodaje Wyszyński. W Polsce już 77 proc. młodych osób w trakcie oglądania TV jest dostępnych online np. przez smartfona. Zaraz po obejrzeniu reklamy w TV użytkownik ... dobrym pomysłem może być przeprowadzenie kampanii w serwisie społecznościowym z wykorzystaniem reklamy natywnej np. w postaci postów sponsorowanych i reklam spersonalizowanych pod kątem ...
-
Zagrożenia w internecie: co nas atakowało w 2016 r.?
... wyłudzenie pieniędzy od swoich ofiar. Wśród wszystkich wykrywanych w tamtym czasie w Polsce zagrożeń, co trzecim był Nemucod. Zagrożenie rozprzestrzeniało się za ... , po zainstalowaniu blokowała ekran urządzenia mobilnego, a następnie bez wiedzy użytkownika klikała w reklamy porno. Hakerzy wyłudzali dane klientów banków m.in. Banku Zachodniego WBK ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... . Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, do których skierujemy reklamy, warto przygotować co najmniej dwa miesiące wcześniej. Równie istotny jest ... ponieważ wtedy każdy zaangażowany jest wygranym. Crowdfunding w Polsce i na świecie Finansowanie społecznościowe to popularny trend również w Polsce. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... Z Wprawdzie Facebook czy Instagram to ciągle czołówka najbardziej popularnych mediów społecznościowych w Polsce i na świecie, to jednak pokolenie Z najczęściej uznaje je za przestarzałe, pełne ... ,5 proc. Zetki preferują miejsca pełne rozrywki i zabawy, w których treści są realistyczne, a reklamy niewidoczne dla oczu. Dlatego oprócz Tik Toka na front ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... udział w badaniu było posiadanie wcześniejszego doświadczenia dotyczącego dokonania zakupu danego produktu. W całej UE ogólna liczba badanych osób wyniosła 38255, natomiast w Polsce przebadano 1464 osób. Celem badania było zbadanie poziomu satysfakcji konsumentów w odniesieniu do różnych aspektów 8 rynków produktowych, tj. świeżych owoców i warzyw ...
-
Reklama w Internecie 2012
... utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku. Rynek reklamy online w Polsce nadal rośnie. Najnowsze, opublikowane w drugiej połowie lipca dane AdEx, czyli ... - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z wynikami wyszukiwania, w pierwszym kwartale 2012 roku zrównał się z ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... czyli opracować teksty reklam, formaty graficzne („bannery” i inne formaty reklamy odsłonowej, e-mailingi) oraz inne formy niezbędne do działania (artykuły, ... interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej ...
-
Polacy kupują nielegalny alkohol
... , 18 fullbacków autobusów, wykonano 306 emisji spotu radiowego oraz zamieszczono reklamy prasowe w lokalnych mediach. Patronat honorowy nad kampanią objęli: Marszałek ... którzy nie potrafią wskazać żadnego sposobu odróżnienia takiego alkoholu. Szara strefa alkoholowa w Polsce Wartość legalnego rynku napojów spirytusowych w 2012 r. wyniosła ok. ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... – Wszystkie zmiany algorytmu Facebooka, gdzie odbywa się 90% działań nazwanych w Polsce social mediami, prowadzą ku jednemu. - marketerzy jeszcze bardziej będą musieli otworzyć ... będzie nam towarzyszył też w 2014 r. – dodaje. Konieczność zwiększania budżetów na reklamy, żeby dotrzeć do nowych użytkowników zachęci marketerów do budowania mniejszych, ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... ponad pół miliona forów dyskusyjnych. Wszystkie działają na zasadzie social news - w mechanice w Polsce znanej m.in. z serwisu Wykop.pl, w której użytkownicy głosują na ... wyrazem problemów dręczących ich autorów traktować należy nie jako okazję do agresywnej reklamy i sprzedaży, a bardziej jako szansę na nawiązanie rozmowy i kontaktu z nadawcą oraz ...
-
Do kina czy na film?
... informacji o nowościach filmowych. Większość widzów zauważa też reklamy marek i produktów w kinie, a wysoki potencjał wykazują niestandardowe akcje promocyjne. Wielu widzów zetknęło się np. z reklamą na biletach czy promocyjnymi próbkami, ulotkami i naklejkami. ‒ Kondycję kina w Polsce najlepiej obrazuje liczba sprzedanych biletów, która w minionym ...
-
Zabezpiecz się na Black Friday i Cyber Monday
... Jak wynika z powyższych statystyk, branża e-commerce wciąż dynamicznie rozwija się w Polsce, lecz jej zasięg nie objął jeszcze całego społeczeństwa. Na ... skomplikowany proces realizacji zamówienia; długi okres oczekiwania na dostawę; natrętne reklamy wcześniej oglądanych produktów; konieczność akceptacji zbyt wielu regulaminów; obawa o ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... konkursu jest także dobrą okazją, aby odświeżyć markę za pomocą reklamy łączącej promocję konkursu ze stroną internetową. W tym miejscu chcielibyśmy jeszcze ... marketingu internetowego, doktorantem w SGH. Pracował w Super Media Interactive przy największych w Polsce budżetach reklamowych w internecie. e-mail: piotr.poznanski@ovs.art.pl Tomasz Karolak ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2004
... pod koniec roku 2004 wyniesie 18,9%. W lipcu GUS zanotował kolejny spadek bezrobocia w Polsce. Stopa bezrobocia wyniosła 19,3% - a więc w porównaniu do czerwca bezrobocie spadło ... źródeł w najbliższym czasie możemy się spodziewać dynamicznego wzrostu w sektorze mediów i reklamy. Walka na rynku mediów staje się bowiem coraz bardziej zacięta, a ...
-
Dalszy rozwój WP.pl
... oglądalności, jak wskazują badania Internetu, Wirtualna Polska jest drugim portalem w Polsce. Wzrastają wskaźniki serwisów biznesowych oraz przychody z transakcji e-commerce ... się o ponad 60%). Są to najwyższe wskaźniki w historii serwisu. Biuro Reklamy WP skonstruowało również specjalną ofertę umożliwiającą dotarcie z komunikatem promocyjnym do ...
-
Gorączka świątecznych zakupów
... Jak pokazały wyniki świątecznego badania Gemius SA, święta obchodzi w Polsce 97,7 proc. internautów, a obdarowywanie prezentami w Wigilię jest popularne wśród 88 ... pomysłów pojawia się pod wpływem przeglądania czasopism, 9,3 proc. wywołują reklamy radiowe i telewizyjne a 7,8 proc. reklamy internetowe. Bardziej inspirujące od tych ostatnich jest, jak ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... wypowie się na temat produktu z bardziej osobistego punktu widzenia. W Polsce, zgodnie z obowiązującym od 1 października roku 2002 prawem farmaceutycznym ze spotów ... w świetle wspomnianej już wcześniej ustawy agencji przyda się odrobina doświadczania w tworzeniu reklamy na potrzeby branży farmaceutycznej, by mądrze poradzić sobie z litanią zakazów i ...
-
Spyware i adware w Gadu Gadu
... rozprzestrzeniających spyware i adware. Użytkownikowi zakażonego komputera wyświetlane są reklamy - właśnie za zdobywanie kolejnych osób, którym można wyświetlać reklamy opłacani są przestępcy rozprzestrzeniający programy spyware i adware. Najczęściej ataki prowadzone w Polsce prowadzą użytkownika na zagraniczne serwery za pośrednictwem polskich ...
-
Dobre wyniki Gadu-Gadu w I kw. 2007
... W wyniku dostosowania oraz rozszerzenia oferty reklamowej wprowadzane zostały niestandardowe formy reklamy również w oparciu o nowe usługi: Gadu Radio, serwis społecznościowy MojaGeneracja ... konkurencyjnych połączeń telefonicznych na numery telefonów stacjonarnych i komórkowych w Polsce i za granicą. Wraz z wydaniem najnowszej wersji komunikatora ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... sygnałów, takich jak: stosowana przez nas nazwa, logo, opakowania produktów, reklamy, materiały informacyjne o firmie i o produktach, sponsoring czy strona www. Na ... klientów, stosowanie praktyk monopolistycznych, utrudnianie innym firmom działalności. Gdybyśmy w Polsce na rynku usług telekomunikacji stacjonarnej mieli całkowicie wolną konkurencję ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... to nie tylko koszty poniesione na inwestycje, ale także koszty reklamy i zdobycia reputacji. Zasoby strategiczne wynikające z poniesionych kosztów nieodwracalnych są bardzo ... to dużo bardziej kosztowne i czasochłonne. Wykorzystują to globalne sieci hipermarketów operujące w Polsce. Polskie firmy handlowe nie mogą z nimi konkurować, ponieważ nie ...