-
Darmowe wyszukiwarki: internauci skłonni płacić
... Polsce wiele firm i serwisów chętnie naśladowało ten trend. Wielu wierzyło i wierzy, że w końcu wszystkie lub prawie wszystkie treści i usługi dostępne w Internecie będą bezpłatne, a przychody z reklamy ... gospodarcze odciśnie się negatywnym piętnem na przychodach na rynkach reklamy, także w naszym kraju. Co do tego nie ma wątpliwości. Jednak ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... dobrze - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy. Co ważne częściej wybierają wyniki wyszukiwania oparte na tzw. organicznym pozycjonowaniu ... marketingu internetowego przekłada się na większe wydatki na tą formę promocji. W Polsce prognozuje się wzrost wartości rynku o 50% w 2009 r. do poziomu 275 ...
-
Oryginalne pomysły na biznes
... . Uwaga – niektóre z nich mogą zaszokować! Czy odważysz się otworzyć w Polsce, któryś z tych biznesów? Firma pomagająca…. rozwieść się w taktowny sposób W ... podwoje dla cenionych ekspertów w konkretnych branżach. Ekologiczna agencja reklamowa – reklamy z mchu i bakterii Przedsiębiorstwo Curb postawiło na pomysł związany z ekologią. Agencja oferuje ...
-
Polscy internauci a e-mail marketing
... raz od pięciu lat branża zanotowała więc spadek przychodów. Wydatki na e-mail marketing w Polsce 2007 - 45 mln zł 2008 - 73 mln zł 2009 - 82 mln zł 2010 - ... Interaktywnie.com internauci deklarują, że w ich skrzynkach co tydzień lądują dziesiątki e-maili o charakterze reklamowym, bądź reklamy zawierających. Tylko co dziesiąty badany przyznaje się do ...
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
... wzrosły o 40 mln zł, czyli o 18,3 proc. Niestety z powodu recesji na rynku reklamy przychody z reklam spadły o 11,6 procent. Spadek przychodów TVP wynika dodatkowo z braku ... drogą naziemną, co ma związek z zakończeniem procesu cyfryzacji telewizji naziemnej w Polsce. Pozostałe przychody TVP (czyli inne niż reklama, sponsoring i abonament) pod ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... klienta trwa, i z pewnością nikt nie zawaha się użyć coraz popularniejszych w Polsce mediów społecznościowych. Reklamodawcy stawiają na prosty i jasny przekaz w ... szukają dla siebie szansy w Internecie, który czasem jest w stanie zmierzyć skuteczność reklamy. Jednym ze sposobów użytym w raporcie jest obserwacja fanpage’ów – badania liczby fanów ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... przeznaczył ponad dwukrotnie więcej niż druga w rankingu Biedronka. Za reklamy, wśród których dominowały kreacje z udziałem kucharzy-celebrytów, sieć zapłaciła cennikowo ... wyprzedażowych zdobyczy. „Mirki, jaki jest, według was, najtańszy sklep w Polsce jeśli chodzi o żywność?” - pyta użytkownik Wykopowego mikrobloga. „Biedra chociaż to zależy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 21/2014
... pracy. Według "Gazety Wyborczej" przez ostatnie 20 lat włoski Fiat nie płacił w Polsce podatku dochodowego. Teraz rząd zdecydował, że dostanie ulgi podatkowe na ... jego wątpliwości dotyczą m.in. zakazu inwestowania w obligacje, nakazu inwestowania w akcje i zakazu reklamy OFE. Założenia obecnej wersji podziału składki emerytalnej są następujące: ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... już danych o klientach pozwoli właścicielom sklepów internetowych tworzyć unikalne – osobiste reklamy produktów. Umożliwi też kierowanie ich do konkretnych konsumentów. – W ten sposób ... chętnie korzystają z oferty zagranicznych e-sklepów i kupują w nich produkty niedostępne w Polsce. Okazją do ekspansji na rynki europejskie dla rodzimych e-sklepów z ...
-
Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów
... DNA – mówi Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies, największej hurtowni Big Data w Polsce. Metafora kodu DNA nie jest tu przypadkowa. Trudno bowiem wyobrazić sobie ... Data powoli stają się widoczne. Coraz więcej witryn korzysta z danych personalizując i targetując reklamy pod konkretnych użytkowników, czyli konkretne pliki cookies. – Do tej pory ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... profil Millionaire Mentor, który ma dwa miliony followersów, a za maksymalnie osiem godzin reklamy liczy sobie 600 dol. Mając kilku klientów dziennie, łatwo można ... do kilku tysięcy złotych. IndaHash okazała się być sukcesem nie tylko w Polsce. Równolegle z wejściem na rynek krajowy zaczęła działalność w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a na początku ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... 34 mld dolarów, a prawie co trzecia transakcja była wykonana w kanale mobilnym. W Polsce także rośnie liczba osób przeglądających oferty sklepów internetowych i robiących ... marketing. Nieumiejętne wykorzystywanie technologii Marketerzy teoretycznie personalizują wyświetlane internautom reklamy czy wysyłane do klientów newslettery, ale w praktyce ich ...
-
Niech Dzień Ochrony Danych Osobowych trwa cały rok!
... Z raportu We Are Social wynika, że rzesza aktywnych użytkowników social mediów liczy sobie w Polsce aż 14 mln osób. Lwia część tej grupy dużym rozmachem ... dbać o jego bezpieczeństwo. Możemy to zrobić, instalując wtyczkę usuwającą reklamy. To właśnie poprzez reklamy włamywacze często próbują dostać się do naszego komputera, w celu kradzieży ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... , dziś jednego z najbogatszych ludzi świata, instalowało się z dyskietek, a o połączeniu z Internetem w Polsce marzyli tylko nieliczni entuzjaści nowych technologii. Na szeroką skalę ... wyodrębnić odpowiednio sprofilowaną grupę, a następnie dotrzeć do niej z dopasowanym przekazem. Reklamy publikowane „na chybił trafił” stały się zmorą użytkowników ...
-
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
... – komputerze lub tablecie. Jeżeli spojrzymy na ranking aplikacji mobilnych w Polsce w grudniu 2017 r., wśród 10. najpopularniejszych aplikacji według zasięgu zauważymy aż trzy ... telefonu, w tym m.in. GPS. Jakościowe kampanie W przypadku reklamy mobilnej dbałość o odpowiednie targetowanie reklamy jest wyjątkowo ważna. Dzięki danym można nie ...
-
Dane paliwem cyfrowej gospodarki
... są paliwem dla tych obszarów cyfrowego marketingu. Potwierdza to rosnący rynek reklamy programmatic, który globalnie osiągnie w tym roku wartość 75 mld dolarów, ... mln, co oznacza wzrost o niemal 77 proc. – Rosnący rynek danych w Polsce jest skorelowany z rozwojem rynku reklamy online realizowanej w modelu programmatic. Rośnie też świadomość ...
-
Wyprzedaże, czyli okazja czyni hakera. Jak się chronić?
... tylko po stronie konsumenta. Darmowe karty podarunkowe – Wyskakujące w czasie wyprzedaży reklamy lub wiadomości e-mail z ofertami bezpłatnych kart podarunkowych mogą być ... przez cyberprzestępców sposób – wyjaśnia Jolanta Malak, dyrektor Fortinet w Polsce. – Wykorzystywaną przy tych oszustwach podatnością jest przede wszystkim ludzka natura, ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... wiedzy, produktów lub usług, to w większości wypadków kierujemy się do wyszukiwarki. W Polsce (tak jak i w większości krajów na świecie) często mówimy, że googlujemy ... . Klucz do widoczności w Google – SEO Rozwiązania w takiej sytuacji są dwa – reklamy płatne lub „przypodobanie się” algorytmom ustalającym pozycje stron w wynikach wyszukiwania. ...
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
... wpływa na komunikację marketingową? Co jest dominującym powodem instalacji blokera reklam? Skala zjawiska blokowania reklam w Polsce Osiem lat temu udział użytkowników sieci stosujących oprogramowanie blokujące reklamy wzrastał o kilka punktów procentowych rocznie. Ostatnie badanie IAB Polska pokazuje, że odsetek dorosłych internautów stosujących ...
-
Pokolenie Z - jak cyfrowe doświadczenia budują lojalność klientów na lata
... wpływ pierwszych doświadczeń technologicznych kształtuje lojalność pokolenia Z wobec marek. Ile osób w Polsce należy do pokolenia Z i jaki procent z nich jest aktywnymi ... Z oczekuje od marek autentyczności, personalizacji i wartościowego dialogu zamiast masowej, agresywnej reklamy. Badania Deloitte pokazują, że już dziś 63 proc. z nich podejmuje ...
-
Europejczycy a mobilny Internet
... reklamy Orange. Wpływ mediów mobilnych na inne media Badanie wykazało również rosnący wpływ mediów mobilnych na korzystanie z mediów tradycyjnych. Obecnie wpływają one negatywnie na media drukowane. 19% użytkowników mediów mobilnych w Polsce ...
-
Perła w kokonie
... Stanisława Witaczek, prekursorka współczesnej reklamy. Do 1939 r. Witaczkowie opublikowali siedem wydań publikacji popularno-naukowej „O hodowli jedwabników”. Nowoczesne podejście do biznesu W latach 30. XX wieku CDSJ z Milanówka posiadała już własną sieć eleganckich sklepów „Milanówek” – 10 placówek w Polsce. W 1931 r. Witaczkowie otworzyli ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2019
... prąd w Polsce, pochodzący głownie z elektrowni węglowych, podrożał. Dyskusje na ten temat, z także decyzje mają w Polsce charakter ... Polsce w latach 50. XX wieku aż 80 proc. z nich! Tych, którzy nie palili postrzegano jako chorych i nienormalnych. W kolejnych latach na popularność tytoniu wpłynęła również kultura masowa – kino i pierwsze reklamy ...
-
Gospodarka polska w 2005 roku
... Podatnicy występowali także o wydanie interpretacji dotyczących opodatkowania członków rad nadzorczych, wieczystego użytkowania, sprzedaży przedsiębiorstwa i reklamy. Zagranica inwestuje W 2005 roku wartość inwestycji zagranicznych w Polsce przekroczyła 10 mld USD. Największą zagraniczną inwestycją roku 2005 okazała się inwestycja typu "green-field ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... zarówno w Polsce jak i zagranicą. Obecny rok to czas weryfikacji strategii i szansa na umocnienie pozycji dla najlepiej zarządzanych firm”, dodaje Patrycja Nalepa. W pytaniu o działania podejmowane przez detalistów odzieżowych i obuwniczych w celu ograniczenia skutków kryzysu najwięcej firm odpowiedziało, iż tnie koszty marketingu i reklamy. 56 ...
-
Polska Afryka Jana Kulczyka
... – kupił Ciech, jedną z największych spółek chemicznych w Polsce. Całą transakcję pilotował z sukcesem ówczesny ... reklamy. Dzięki temu wkradł się w łaski polskiego rządu, co z kolei umożliwiło mu powrót do gry na niwie prywatyzacyjnej i przejęcie Ciechu. Ale grubą przesadą byłoby twierdzenie, że to jedyna aktywność inwestycyjna Kulczyka w Polsce ...
-
Monitor Rynku Pracy III kw. 2016 r.
... oferując podwyżki, ale także stabilne kontrakty i dodatkowe świadczenia. Pojawiły się reklamy mające przyciągnąć kandydatów do pracy. W efekcie rekordowo wysokie jest ... populacji jest przeprowadzany przez międzynarodowy instytut Survey Sampling International. Próba w Polsce wynosi ok. 800, a w pozostałych krajach ok. 400 respondentów (w całym ...
-
Pójdziemy z Polski na cały świat. Wywiad z Jakubem Zabłockim z X-Trade Brokers DM SA
... reklamy OTC… Nie bardzo się z tym zgadzam, chociaż rozumiem, z czego takie koncepcje się biorą. Problem dotyczy przede wszystkim podmiotów oferujących usługi w Polsce ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... zdjęć, filmów, animacji, itp.), które dostarczają użytkownicy. Oczywiście, na Facebooku pojawiają się reklamy czy treści generowane przez wydawców prasowych, ale oni przyszli ... na rynku finansowym – czytamy w komunikacie NBP i KNF. Te testy i pilotaż trwają. W Polsce Billon.pl współpracuje z Plus Bankiem i od 1,5 roku firmy testują nową technologię. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2019
... handlu. Polski rynek reklamowy dynamicznie rozwija się. W tym roku na różne formy reklamy polskie firmy wydają około 10 mld zł, przy czym z tej sumy ... systemy i rozwiązania technologiczne. Do spopularyzowania systemów inteligentnego domu przyczyni się jeszcze wdrożenie w Polsce sieci 5G, które zbliża się dużymi krokami (zgodnie z wymogami UE do ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... klientów oraz bardzo wysokie w Polsce koszty połączeń internetowych. Perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce Obecnie w Polsce działa 660 sklepów internetowych. ... reklamowy w Internecie prawdopodobnie już niedługo będzie przypominał rodzaj interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w ...
-
ARBOmedia zwiększa zasięg
... reklamy online sukcesywnie się umacnia. W "zasięgowej czołówce" od dłuższego czasu utrzymują się trzy z nich. Od początku badania MEGAPANEL PBI/Gemius, czyli od października 2004 roku, ilość unikalnych użytkowników sieci ARBOmedia wzrosła ponad dwukrotnie. W tym samym czasie ilość wszystkich internautów w Polsce ... korzystania z Internetu w Polsce. ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... przewidują, że podobne zjawisko w niedługim czasie będziemy obserwować w innych krajach, także w Polsce. Wobec takiej popularności, żadna firma i marka nie może przejść ... klienta informacji: zapowiedzi nowych produktów oraz filmów pokazujących kulisy powstawania reklamy czy produkcji nowego modelu. Materiały multimedialne to już rzecz obowiązkowa ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... i obsługę klientów, przy nieograniczonych godzinach otwarcia. W początkowych latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością ... określone metody płatności. Pierwszymi krokami przy otwieraniu Zalando w Polsce była rekrutacja specjalistów posiadających wiedzę ta temat polskiego rynku. ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... . sieci franczyzowych zrobiło zamach na polski handel. W mediach pojawiły się reklamy w formie nekrologu obwieszczającego śmierć polskiej franczyzy. Tryb orzekający użyty ... roku już tylko 8 proc. Kulawa legislacja W ujęciu ogólnym rynek handlu detalicznego w Polsce zdominowany jest przez wielkie podmioty, których centrale znajdują się poza granicami ...