-
Ministrony zamiast PRZEDsprzedaży?
... zdarzyć, że poza wyszukiwarkami będziesz musiał polegać na płatnych źródłach odwiedzających. Reklamy, ogłoszenia – muszą być bardzo skuteczne, żeby Twoje koszty zwróciły się z nawiązką w ... Stali czytelnicy już wiedzą, jaki produkt polecam w pierwszej kolejności jako najlepsze w Polsce źródło wiedzy o skutecznym e-marketingu. Skrót CNEB mówi im bardzo ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... W grudniu poszukiwali pracowników właściciele hoteli oraz restauracji. Branża gastronomiczna przeżywa w Polsce swoisty renesans. Błyskawicznie zwiększa się liczba restauracji, a Polacy ... z tej branży. Mniej pracowników poszukiwali również pracodawcy z mediów i reklamy , logistyki , oraz branży elektronicznej. Nie zmieniła się w stosunku do listopada ...
Tematy: -
NetSprint reklamuje lokalnie
... szczególnie istotne dla niewielkich firm działających na rynkach lokalnych. Dotychczas wyszukiwarki w Polsce oferowały jedynie możliwość wyświetlania linków sponsorowanych wszystkim Internautom ... zmieniać treść linków, dodawać i usuwać województwa oraz słowa kluczowe. Projekt reklamy przygotowywany jest przez konsultantów NetSprint.pl lub przez samego ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2004
... przez rząd raporcie "Przedsiębiorczość w 2004" Ministerstwo Gospodarki dobrze ocenia przedsiębiorczość w Polsce. Wzrosła liczba małych, zatrudniających do 9 osób firm, poprawiła się także ... medyczne. Swój procentowy udział w ogłoszeniach zwiększyła branża mediów i reklamy. Wzrost liczby ogłoszeń o 56 dał ostatecznie 6% ogółu (wzrost o 2 punkty ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... wizerunkiem wspierała zmianę tożsamości TP. Produktowe, a następnie wizerunkowe reklamy Telekomunikacji zostały uzupełnione o hasło: "Łączy nas coraz więcej", jednoczące ... zapamiętywane i wpadają w ucho; slogany trudno przetłumaczyć na inne języki – "Enjoy" – Coca-Coli został w Polsce przetłumaczony jako "Co za radość"; natomiast różne rodzaje muzyki ...
-
Najpopularniejsze wirusy II 2007
... , nie są uważane przez użytkowników za niebezpieczne, ponieważ zwykle wyświetlają tylko reklamy” - dodaje Piotr Walas. Najwięcej nowych zagrożeń wykryto wśród trojanów (60%), ... Puce.E utrzymał trzecią pozycję sprzed miesiąca, rozprzestrzeniając się przez sieci P2P. W Polsce pierwsze miejsce zajął trojan Torpig.A, który wykradał nasze poufne dane. ...
-
ECC-Net: czego dotyczą skargi konsumentów?
... Resolution). W 2008 roku Centra Sieci skierowały o 40% więcej spraw do takich systemów (w Polsce są to np. Bankowy Arbitrażu Konsumenckiego, czy mediacja wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, czy Komisja Etyki Reklamy). Centra ECC-Net również dokonują przeglądu najważniejszych kwestii dotyczących praw konsumentów, a doświadczenia te są ...
-
Wzrosła liczba ofert pracy w styczniu
... do poziomu ponad 17 tysięcy. Rok temu, pod koniec 2008, kiedy w Polsce zaczęto odnotowywać pierwsze oznaki kryzysu gospodarczego, liczba propozycji gwałtownie spadała ... też odmrażać budżety marketingowe, co wpłynęło na poprawę sytuacji specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR poszukujących zatrudnienia. W poprzednim miesiącu mieli oni do dyspozycji ...
-
Zadbaj o anonimowość w sieci
... Technology Trend przez Milward Brown SMG/KRC, przedstawia popularność portali społecznościowych w Polsce w latach 2008/2009. Widać wyraźnie, że przoduje rodzima Nasza-Klasa, nie ... każdej nowo opublikowanej fotografii w serwisie. Poza komplementem zamieszczano tam także reklamy i odnośniki do innych stron. W przeszłości wizerunek Naszej Klasy był ...
-
Symantec: spam w XII 2010
... z Polski była efektem działania znanego robaka Rustock. Droga do infekcji jest bardzo prosta – wystarczy kliknąć na mailowy odnośnik, choćby do reklamy rozmaitych preparatów zdrowotnych” – dodaje Maciej Iwanicki. Liczba niechcianych wiadomości wysyłanych codziennie z polskich adresów IP sięga 2 proc. spamu dystrybuowanego na całym ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
... telewizji wśród mediów, pod względem całkowitych przychodów, obejmujących reklamy, abonament, opłaty za poszczególne programy oraz przychody z licencji. Siłę telewizji, ... Access (HSPA+) oraz popularność współpracujących z nimi urządzeń. „Budowa sieci LTE w Polsce przez spółki Mobyland i CenterNet, jak również zapowiedź uruchomienia usług szybkiego ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... w specjalizacji obsługi Klientów w wyznaczonych niszach rynkowych. Tempo powstawania nowych sklepów w Polsce jest tak duże, że rywalizacja w tej kategorii staje się coraz ... jednak opłaca, bo zadowolona klientka jest lojalna i staje się znakomitym nośnikiem reklamy w świecie rzeczywistym. Należy zwrócić uwagę, że omawiana kategoria została opanowana ...
-
Jakie kursy językowe i szkoleniowe wybierają Polacy?
... Office'a. Co jeszcze zmieniło się w ciągu ostatniej dekady? Jeszcze 10 lat temu w Polsce królowały standardowe języki obce. Na tym podium do dzisiaj trwają niezmiennie ... czy kucharzy, jak również do pracy w Polsce, na takie stanowiska jak specjalista ds. obsługi klienta, księgowy, specjalista od reklamy, lekarz. Zainteresowanie wyjazdem do pracy do ...
-
Mało ofert pracy dla humanistów
... one zaledwie 3,4% wszystkich ogłoszeń. Podobnie sytuacja wyglądała w przypadku innych działów preferowanych przez osoby z wykształceniem humanistycznym, czyli działów marketingu, reklamy i PR (4,3% wszystkich ofert opublikowanych w 2011 roku), działów personalnych (2,2%) czy działów szkoleń i edukacji (1,6%). W tym samym czasie dla osób chcących ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... – dodają analitycy Equinox Polska. Banki coraz mniej inwestują w telewizję i "uciekają" od reklamy w prasie codziennej Przedstawiciele domu mediowego zwracają uwagę, że ... mają dostęp do bezprzewodowego Internetu. Według ostatniego badania Homo Homini, w Polsce z bankowości mobilnej korzysta 11,2% , a w 2011 r. było to 3,5%. Obecnie ponad połowa ...
-
Rynek pracy: generacja Y zyskuje na sile
... w Luxoft Poland, firmie będącej międzynarodowym dostawcą usług programowania, zatrudniającej w Polsce ponad 500 informatyków. Pokolenie Y preferuje konkretny styl pracy – ogromną wartość ... z 4,5 tysięcy do 2,8 tysięcy. Podobnie w przypadku radia - o ile w 1965 roku długość nadawanej reklamy wynosiła 42 sekundy, obecnie jest to zaledwie 8 sekund. Co ...
-
Opinie o sklepach internetowych nie do przecenienia
... np. z serwisów, których głównym zadaniem jest gromadzenie opinii konsumenckich. W Polsce pierwszym i największym tego rodzaju serwisem jest Opineo.pl. Notuje ... już 31,86%). Daleko w tyle znajdują się takie działania jak różne formy reklamy w mediach tradycyjnych, outdoor, programy lojalnościowe i partnerskie. Demokratyzacja Internetu sprawia, że ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... szkoły: i promocja gadżetów.” – skarży się użytkownik Twittera. Lidl w lipcu puszcza reklamy o szkolnych akcesoriach, a Tesco stawia na zazielenienie wakacyjnych talerzy Polaków ... Lidl i Kaufland, w celu agresywnej ekspansji. Informacja ta zelektryzowała również media w Polsce. W tym samym czasie premier RP Ewa Kopacz zachwalała warzywa w Biedronce, ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... więcej jeden z trendów dotyczących przyszłości grafenu ma swoje źródło także w Polsce. Trzeba przypomnieć, że duży wkład nad badaniem tego nowatorskiego materiału, z ... . Blokady reklam na urządzenia mobilne – Do końca 2016 roku z filtrów blokujących reklamy skorzysta zaledwie 0,3 proc. wszystkich użytkowników urządzeń mobilnych. W związku z tym ryzyko ...
-
Jak pokolenie #hashtag zmienia rynek cyfrowy?
... Wojciech Kuśnierek, Senior Consultant w Bain & Company, podobną tendencję możemy zaobserwować w Polsce. – W ostatnich latach w naszym kraju bardzo rozwinęły się systemy płatności ... płatnej zawartości. Współtworzenie treści wraz z odbiorcami oraz nowe podejście do reklamy uwzględniające profilowanie przekazu staje się wyzwaniem dla podmiotów rynku ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... zakupów u e-przedsiębiorców spoza swojego kraju. Trend ten widoczny jest również w Polsce - statystyki Izby Gospodarki Elektronicznej E-commerce Polska potwierdzają, że już 45 ... programmatic buying, umożliwiającej nie tylko kierowanie inteligentnej, zindywidualizowanej reklamy do konkretnego użytkownika, ale również dynamiczną optymalizację kreacji ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... premium w naszym kraju. Wzrost wydatków na reklamę produktów z kategorii zegarki i biżuteria w Polsce odzwierciedla nie tylko coraz większy popyt na produkty z kategorii premium, ale ... całostronicowy, który umożliwia dłuższy i pełniejszy kontakt z przekazem. Dodatkowo cykl życia reklamy prasowej jest dłuższy niż w innych mediach, a wiele tytułów ma ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... czy loterii, powracalność, dzięki kontentowi typu przepisy, dodatkowy przychód za pozycjonowaniem reklamy od producentów sprzedawanych produktów, pozwala również na usprawnienie obsługi w POS dzięki ... na plecach, docelowo podmiot ten może wpłynąć na kształt rynku m-commerce w Polsce. Co na to branża reklamowa? Koncepcja kreacji DRIVE TO STORE ...
-
Komu udał się Black Friday?
... W tym roku zaobserwowaliśmy ciekawą prawidłowość. Pierwsze komunikaty o Black Friday pojawiły się w Polsce zaraz po 1 listopada, co pokazuje, że handlowcy spodziewali się ... pozwoliło porównać ceny w Black Friday w 2017 i 2018 roku. Obniżki tylko symboliczne? Reklamy informowały o bardzo atrakcyjnych promocjach, które miały na celu przyciągnięcie do ...
-
Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje
... . O coraz większej popularności tej formy rozrywki świadczy chociażby frekwencja na organizowanym w Polsce Intel Extreme Masters. Z roku na rok przyciąga on coraz większą widownię ... kraj jest pod tym względem światowym liderem: z oprogramowania blokującego reklamy korzysta już 42% internautów). Takiego konsumenta prędzej przekonają natywne kampanie ...
-
Czy darmowy antywirus ci wystarczy?
... , a w lutym aż trzynastu. Osobną kwestię stanowi wciąż bardzo popularny w Polsce Windows 7. Od połowy stycznia Microsoft przestał wspierać ten system operacyjny i ... z wyższej półki. Użytkowników bezpłatnych aplikacji bezpieczeństwa irytują też nachalne reklamy nakłaniające do zakupu wersji płatnej bądź instalacji kompletnie niepotrzebnych dodatków ...
-
Jak portale społecznościowe niebezpiecznie polaryzują społeczeństwo?
... jaki mógł generować Facebook to dochód z reklam. W tych czasach zaczęły pojawiać się reklamy w pasku bocznym, później w treści strony. Zasięgi stron jednak nadal pozostawały na ... ma żadnego argumentu. Nie ma więc pola do porozumienia. Podobna sytuacja jest w Polsce. Mamy dwie znaczące grupy ludzi, zwolenników PO i PiS. Są to w większości ...
-
Cyberbezpieczeństwo: Polska znowu poza TOP20 najbezpieczniejszych krajów
... Emotet, wpływający na 14% organizacji na całym świecie i 10% w Polsce. Tuż za nim ulokowały się trojany Trickbot i Dridex, zidentyfikowane w 4% i 3% ... W przypadku urządzeń mobilnych czołowym zagrożeniem jest xHelper, czyli malware wyświetlający reklamy i pobierający inne szkodliwe oprogramowania. W pierwszej trójce znalazły się również Xafekopy, ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... wycofywania się z przestrzeni fizycznej. Marketerzy postawią na nowe interaktywne formy reklamy outdoorowej, wykorzystujące np. technikę rozszerzonej rzeczywistości (AR). Poprowadzą one ... do towarów i usług, np. chemii gospodarczej czy artykułów dla dzieci. W Polsce internet podbijają już m.in. pudełka z próbkami kosmetyków i zdrowej żywności, ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... daje też większą kontrolę nad treścią i zapewnia bardzo płynne doświadczenie zakupowe. W Polsce korzystają z niego największe serwisy aukcyjne oraz platforma sklepowa IdoSell. Wzrost ... , płci. Jak twierdzą eksperci, inteligentne rekomendacje (takie jak np. Reklamy Google od IdoSell) to dopiero początek wykorzystywania AI w e-commerce. Wyszukiwanie ...
-
Zniżka za aplikację sklepu, czyli jak Polacy dbają o bezpieczeństwo smartfonów
... smartfonie oraz do aparatu i mikrofonu. 79% badanych w Polsce osób, w każdej grupie wiekowej, deklaruje świadome zarządzanie aplikacjami. Średnia dla Czech i ... na Facebooku i w wyszukiwarce Google. Cyberprzestępcy coraz częściej umieszczają w sieci reklamy fałszywego oprogramowania podszywającego się pod znane aplikacje. Wtóruje mu Christopher ...
-
Prywatność w mediach społecznościowych: ważna, ale tylko w teorii
... coraz więcej prywatnych informacji o sobie, otrzymując w zamian spersonalizowane treści i reklamy, a także darmowy dostęp do platform społecznościowych. Niestety taki ... grupy wiekowej 18-24 lata (33%) i osoby z wyższym wykształceniem. Pozostali badani (26% w Polsce, 30% na Węgrzech, a 36% w Czechach) przyznają, że świadomie nie dezaktywowali ...
-
Skoki narciarskie nie ustępują nawet piłce nożnej
... czasu nie wspiera. Niemal połowa badanych uważa, że sponsoring jest wyłącznie formą reklamy i nie dostrzega w nim wyższych celów, ¾ jest zdania, że firmy podejmują go w ... czołówce ulubionych sportów Polaków. Po pierwsze – jak wyjaśnia Czarnecki – dyscyplina ma w Polsce mają długą, sięgająca początków ubiegłego wieku historię, i jest to historia ...
-
Audio marketing w świecie online
... wpływają na ich rozpoznawalność. Zgodnie z wynikami badań Mood Media, zarówno w Polsce jak i globalnie, obserwuje się rosnącą świadomość konsumentów na temat ... audio z video, mogą wzmocnić przekaz reklamowy i zapadać bardziej w pamięć odbiorców. Interaktywne reklamy wideo z dźwiękiem, gdzie użytkownicy mogą zaangażować się w interakcje dźwiękowe, ...
-
Oprogramowanie szpiegujące. Groźny nie tylko Pegasus
... zbiera informacje o nawykach osoby śledzonej, by potem podsuwać jej w Internecie sprofilowane reklamy. Ale „podglądacze” mogą pójść o krok dalej, dostarczając użytkownikowi na ... też informacje o programach szpiegowskich pojawiają się na pierwszych stron gazet. W Polsce duże emocje rozpalił system Pegasus. Jednak obok prawdziwych informacji na temat ...