-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... (dynamika -44,7%) i 6,5 mln zł (dynamika -29,5%), straciły także ważne dla medium sektory odzież i dodatki oraz produkty farmaceutyczne i leki. W głównej mierze za spadki ... się ich udział w rynku. W pierwszym półroczu wzrosła jedynie wartości inwestycji w reklamę internetową. Dlatego też internet najmocniej zwiększył swój udział w mediamiksie. W ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... handel. To właśnie ta ostatnia branża w całym analizowanym okresie posiadała najwyższy udział w rynku reklamy w Polsce – wyniósł on 15,3%. Największy wolumenowy wzrost wygenerował sektor media, ... zanotowały sektory: higiena i pielęgnacja (-5,1 mln zł, dynamika -14,5%), odzież i dodatki (-4,5 mln zł, dynamika -18,3%), żywność (-3,2 mln zł, dynamika ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności Polski
... co stanowiło 5,7% ogółu biernych zawodowo w wieku produkcyjnym (w poprzednim roku udział ten wynosił 4,8%). PODSUMOWANIE Wyniki Badania Aktywności Ekonomicznej Ludności przeprowadzonego w trzecim kwartale 2004 r. wskazują na wyraźną poprawę sytuacji na rynku pracy. W porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku odnotowano zmniejszenie się ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... 9 000 sklepów internetowych, które funkcjonują na rynku oferując szeroki wachlarz produktów i usług. W ... Zegarek.net, a trzecim Hihawa.pl. Kategoria "Odzież i Obuwie" Odzież i obuwie to specyficzna sprzedaż. Wielu klientów ... się na miejscu 3. Kategoria "Apteka" Największy udział w sprzedaży mają soczewki kontaktowe, akcesoria medyczne (ciśnieniomierze ...
-
Dzieci w Polsce w 2014 r.
... wieku żłobkowym i gimnazjalnym mają zbliżoną liczebność – po 1,1 mln i stanowią po 2,9 % ogółu populacji. Udział dzieci i młodzieży w ogólnej populacji maleje nieprzerwanie od lat 90-tych ubiegłego wieku ... języka obcego, co z pewnością w przyszłości zwiększy ich szanse na rynku pracy. Należy również zaznaczyć, że coraz więcej polskich dzieci rodzi ...
-
E-commerce powoli hamuje
... udział ten był notowany jeszcze na poziomie 8,9 proc. Spadek w lipcu dotyczył grup: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 22,0% przed miesiącem do 21,5%) oraz „meble, rtv, agd” (odpowiednio z 16,4% do 16,1%), natomiast wzrost udziału odnotowano w grupie „tekstylia, odzież ... sytuacji na rynku - rosnących cen, ...
-
Czy platformy marketplace zdominują europejską logistykę e-commerce?
... będzie to 60% ogółu e-handlu. W zeszłym roku w Chinach, czyli na największym rynku e-commerce na świecie, udział transakcji w serwisach działających w tym modelu osiągnął poziom 80% ... AGD, po sprzęt sportowy lub tylko sprzedaż wyspecjalizowaną, np. elektronikę lub odzież. Jeśli zaś chodzi o drugą kategorię, to marketplace może być wyłącznie ...
-
Budżet domowy 2007
... udział wydatków na odzież i obuwie w wydatkach ogółem o około 0,3 pp. Z wyjątkiem gospodarstw domowych rencistów, we wszystkich grupach gospodarstw domowych w wydatkach ogółem wzrósł również udział ... tym o sytuacji materialnej jednostki i jej rodziny, jest miejsce zajmowane na rynku pracy. Ubóstwem zagrożone są przede wszystkim osoby i rodziny osób ...
-
Konsumpcja w Polsce po 1989r: wnioski na przyszłość
... oraz efekt naśladownictwa i luksusowej konsumpcji. Na rynku też zachodziły zmiany. Szybka poprawa zaopatrzenia rynku w dobra konsumpcyjne w wyniku zwiększenia krajowej ... także odsetek wydatków na używki. Systematycznie zmniejszał się udział wydatków na odzież i obuwie. Wzrastał natomiast udział wydatków na pozostałe grupy artykułów konsumpcyjnych. ...
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... dziwi zatem fakt, że młodzi Polacy kupują odzież stosunkowo często. Jak wynika z raportu Fashion Trend, ... segmentów marek odzieżowych dostępnych na rynku. "Oferta rynkowa producentów odzieży odzwierciedla gusta i preferencje nabywców ... w wieku 15-35 lat. Każdego dnia w badaniu bierze udział co najmniej 120 respondentów, dzięki czemu możliwe jest ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011
... 10 000 sklepów internetowych, które funkcjonują na rynku. Ranking powstał we współpracy ze Skąpiec.pl. Podobnie jak ... .pl na warszawskiej giełdzie. KATEGORIA: ODZIEŻ I OBUWIE Odzież i obuwie to specyficzna sprzedaż. ... wyżyny jakości obsługi. KATEGORIA: APTEKA Największy udział w sprzedaży mają soczewki kontaktowe, akcesoria medyczne (ciśnieniomierze ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... udział nakładów na reklamę behawioralną wynosi niecały 1%, zaś reklama efektywnościowa (model CPA) ma nadal około 9% udziału w rynku ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). Widać wyraźny wzrost nakładów ... notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... IAB AdEx, które stwierdza, że udział wydatków na SEM stanowi 33% ogólnych ... wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG czy odzież. Finanse i ubezpieczenia, mimo iż wskazywane były o ponad 1/3 ... Adkontekst oraz inne podmioty agencyjne aktywnie działające na rynku reklamy internetowej. Odpowiedzi udzielili specjaliści SEM z 44 ...
-
Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów? 3 główne trendy
... wzrost zakupów internetowych, można natomiast zauważyć w sektorze odzieży i obuwia. W kwietniu br. udział sprzedaży tych produktów online wynosił ponad 61%, co oznacza przyrost aż o 44 p.p. względem lutego. Ze względu na istotny udział w rynku, Santander jest w stanie na bieżąco obserwować zmiany w intensywności handlu internetowego, osiągając ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2011
... rejestracje). „Pomimo, iż udział nowych ... rynku, który może osiągnąć 40%. Największym segmentem rynku luksusowych dóbr konsumpcyjnych w Polsce, którego wartość w 2010 roku szacowano na 1 164 mln zł (blisko 1/3 wartości całego) jest segment biżuterii i zegarków. Na dalszych miejscach znalazły się luksusowe alkohole (20% wartości rynku), odzież ...
-
Czy zakaz handlu zmieni ulice handlowe w Krakowie?
... że 42% tamtejszych najemców to restauracje i kawiarnie, w co czwartym lokalu znajdziemy odzież i akcesoria, a 15% zaoferuje nam usługi. Eksperci CBRE ... zjawiskiem jest wzrastająca liczba niewynajętych lokali, których udział w składzie najemców ulicy wyniósł 9%. Na Krakowskim Rynku ponad połowę najemców stanowią restauracje, kawiarnie i puby ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2014
... na samochody luksusowe i premium (5,6 mld zł), ale duży udział w rynku miały także luksusowa odzież i dodatki (2,1 mld zł), usługi hotelarskie (1,3 mld zł), nieruchomości (1,1 mld zł) oraz meble (0,6 mld zł). Jak wskazują prognozy KPMG, w najbliższych latach wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce będzie rosła w nieco niższym tempie ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2008
... ich sprzedaży. W porównaniu z 2007 r. udział ten spadł o 1,5%, czyli ... odzież, gry elektroniczne, telefony komórkowe. Również popularne gadżety jak iPod, konsola Nintendo Wii, czy nawigacja satelitarna padają łupem nieuczciwych klientów. Autorzy raportu zauważyli także dużą zależność między liczbą kradzieży a okresem funkcjonowania produktu na rynku ...
-
Kapitał ludzki w Polsce jest marnotrawiony
... do szukania płatnego zajęcia. Jak można przeczytać w „Badaniu ankietowym rynku pracy” przygotowanym przez NBP, student studiów dziennych nie może zarejestrować się ... w rankingu pod względem odsetka osób z najlepszymi wynikami. Tylko 8,4 proc. biorących udział w badaniu otrzymało wysokie rezultaty (poziom 4 lub 5). Tu zaledwie 6 krajów było gorszych ...
-
Orlen znowu na szczycie Coface TOP 500 CEE
... stworzenie rankingu najbardziej liczących się na rynku przedsiębiorstw. Liderem zestawienia okazuje się nasz ... udział miały: energetyka, motoryzacja i handel – również najliczniej reprezentowane w rankingu branż. Dla większości podmiotów zysk netto również wiązał się ze wzrostem między 5,0 proc. (drewno i meble) i 51,4 proc. (tekstylia, skóra i odzież ...
-
Dzień ochrony najmłodszych
... ochronę najmłodszych członków społeczeństwa informacyjnego. W przeglądaniu stron internetowych biorą udział instytucje należące do Międzynarodowej Sieci Ochrony Konsumentów i Egzekwowania ... telefonów komórkowych naiwności oraz niewiedzy najmłodszych uczestników rynku, jest zidentyfikowanie i precyzyjne określenie metod, które są stosowane ...
-
Inflacja II 2009
... miesiącem były ceny mięsa wieprzowego i masła (po 1,1%). W wyniku licznych promocji na rynku detalicznym, nadal obniżały się ceny artykułów w grupie „jogurty, śmietana, napoje i desery mleczne ... strukturze konsumpcji. Znacznie obniżył się udział wydatków na żywność i napoje bezalkoholowe. Wzrósł natomiast udział wydatków na towary i usługi w zakresie ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym branży modowej jest raczej, ... Internetu. Udział tych mediów – a przede wszystkim telewizji i Internetu – będzie zatem sukcesywnie rosnąć. Wynika to nie tylko z ogólnych tendencji na rynku, ...
-
Biznes IT rośnie, jak zarabiać i gdzie kupować? A może eksport...?
... kupujemy wszelkiego rodzaju gadżety typu komórkowy telefon, ładną odzież, smaczne potrawy, buty i wiele innych. Są to produkty, których sam ... . 70% ogólnego obrotu na rynku elektronicznym B2C zachodniej europy w 2002 roku (European Information Technology Observatory). Udział Wielkiej Brytanii w elektronicznym rynku turystyki wzrósł z 16.9% w ...
Tematy: -
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... ), rok później zastąpiła branża „odzież i dodatki” (prawie 14 mln zł) - dodaje prezes Przybyłowski. W zeszłym roku z nośników wielkoformatowych korzystało 305 reklamodawców. Rok wcześniej było ich 317 czyli o 3,8 proc. więcej. Największymi reklamodawcami w 2011 r. były firmy: PTC, UIP i TVN. Zmiany na rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce ...
-
Upadłości firm II 2016
... rynku (odmiennie niż w poprzednich miesiącach). Upadające firmy traciły udział w rynku – koncentracja w wielu branżach wymusza już nie tylko niskie marże, ale wypiera z rynku lokalne podmioty Firmy, które upadły w lutym traciły w ubiegłych latach udziały w rynku ... hurtowników art. konsumpcyjnych (żywność, odzież), wyposażenia mieszkań oraz art. ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce wart ponad 42 mld zł na koniec 2023 roku
... rynku pod względem ilościowym (0,3%) i wartościowym (1,4%), samochody luksusowe również odnotowały wzrost sprzedaży o 5,6% r/r. Co ciekawe, na polskim rynku samochodów premium i luksusowych rośnie zainteresowanie pojazdami z napędem elektrycznym. Ich udział ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... Polski stwarza nowe możliwości dla rynku magazynowego wraz z ekspansją ... udział najemców e-commerce w popycie brutto sięgnął 5,8% w 2014 r. 70% ankietowanych operatorów spodziewa się znacznego wzrostu zapotrzebowania na usługi logistyczne. W efekcie wzrośnie także popyt na powierzchnie magazynowe, generowany przez sprzedaż takich produktów jak odzież ...
-
GSM dla nieletnich
... uczestników akcji wynika, że ich liczba jest ściśle związana z poziomem rozwoju rynku telefonii komórkowej w danym kraju: zauważyć można tendencję, że im bardziej ... (46 proc.) witrynie zagranicznej. W przeglądaniu stron internetowych wzięły udział instytucje należące do Międzynarodowej Sieci Ochrony i Egzekwowania Praw Konsumenckich (International ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... poziomem uzyskiwanych dochodów oraz z poziomem rozwoju rynku, w obrębie którego ci konsumenci funkcjonują. W krajach ... mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, internet, outdoor) wzięły udział osoby znane w Polsce: Kayah, ... które są związane z Harleyem odpowiednią licencją np. odzież skórzana, konkretne lokale gastronomiczne, rodzaj słuchanej ...
-
Polskie sklepy internetowe nie tylko dla Polaków
... odzież i obuwie, z kolei najważniejszą przeszkodę powstrzymującą przed podjęciem decyzji o kupnie online stanowią ceny przesyłek. Najnowsze badanie przeprowadzane przez Ipsos na zlecenie PayPal udowadnia, że handel transgraniczny i biorący w nim udział ... zadowoleni mogąc wspierać rozwój ekonomiczny polskiego rynku oraz przedsiębiorców, umożliwiając im ...
-
Podróbka, czyli o stratach na 261 mld złotych
... 11 sektorach (kosmetyki i higiena osobista, odzież, obuwie i akcesoria, artykuły sportowe, zabawki i gry, biżuteria i zegarki, ... i higieny osobistej: Według raportu obecność podróbek na rynku prowadzi do strat sięgających około 30 mld złotych ... pirackich w handlu międzynarodowym, a także pokazuje udział gospodarczy sektorów intensywnie korzystających z ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... czwarty kwartał minionego roku (+17%), co zadecydowało, że całkowita wartość rynku w 2020 wrosła o blisko 5% Czy początki roku okazały się tak samo ... dynamikę odnotowały segmenty: „handel”, „chemia gospodarcza”, „media, książki, CD i DVD” oraz „odzież i dodatki”. Po wzrostach wydatków na reklamę w internecie odnotowanych w ostatnim kwartale 2020 ...
-
Second hand po polsku: czy chętnie kupujemy rzeczy używane?
... zlecenie Santander Consumer Banku, zgodnie z którymi już 69 proc. ankietowanych kupuje produkty z rynku wtórnego. Aktualnie w drugim obiegu można znaleźć właściwie każdy możliwy produkt, jednak niektóre ... przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) w dniach 22 marca-8 kwietnia 2024 r. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa ...