-
Dzieci w Polsce w 2014 r.
... wieku żłobkowym i gimnazjalnym mają zbliżoną liczebność – po 1,1 mln i stanowią po 2,9 % ogółu populacji. Udział dzieci i młodzieży w ogólnej populacji maleje nieprzerwanie od lat 90-tych ubiegłego wieku ... języka obcego, co z pewnością w przyszłości zwiększy ich szanse na rynku pracy. Należy również zaznaczyć, że coraz więcej polskich dzieci rodzi ...
-
E-commerce powoli hamuje
... udział ten był notowany jeszcze na poziomie 8,9 proc. Spadek w lipcu dotyczył grup: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 22,0% przed miesiącem do 21,5%) oraz „meble, rtv, agd” (odpowiednio z 16,4% do 16,1%), natomiast wzrost udziału odnotowano w grupie „tekstylia, odzież ... sytuacji na rynku - rosnących cen, ...
-
Budżet domowy 2007
... udział wydatków na odzież i obuwie w wydatkach ogółem o około 0,3 pp. Z wyjątkiem gospodarstw domowych rencistów, we wszystkich grupach gospodarstw domowych w wydatkach ogółem wzrósł również udział ... tym o sytuacji materialnej jednostki i jej rodziny, jest miejsce zajmowane na rynku pracy. Ubóstwem zagrożone są przede wszystkim osoby i rodziny osób ...
-
Konsumpcja w Polsce po 1989r: wnioski na przyszłość
... oraz efekt naśladownictwa i luksusowej konsumpcji. Na rynku też zachodziły zmiany. Szybka poprawa zaopatrzenia rynku w dobra konsumpcyjne w wyniku zwiększenia krajowej ... także odsetek wydatków na używki. Systematycznie zmniejszał się udział wydatków na odzież i obuwie. Wzrastał natomiast udział wydatków na pozostałe grupy artykułów konsumpcyjnych. ...
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... dziwi zatem fakt, że młodzi Polacy kupują odzież stosunkowo często. Jak wynika z raportu Fashion Trend, ... segmentów marek odzieżowych dostępnych na rynku. "Oferta rynkowa producentów odzieży odzwierciedla gusta i preferencje nabywców ... w wieku 15-35 lat. Każdego dnia w badaniu bierze udział co najmniej 120 respondentów, dzięki czemu możliwe jest ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011
... 10 000 sklepów internetowych, które funkcjonują na rynku. Ranking powstał we współpracy ze Skąpiec.pl. Podobnie jak ... .pl na warszawskiej giełdzie. KATEGORIA: ODZIEŻ I OBUWIE Odzież i obuwie to specyficzna sprzedaż. ... wyżyny jakości obsługi. KATEGORIA: APTEKA Największy udział w sprzedaży mają soczewki kontaktowe, akcesoria medyczne (ciśnieniomierze ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... udział nakładów na reklamę behawioralną wynosi niecały 1%, zaś reklama efektywnościowa (model CPA) ma nadal około 9% udziału w rynku ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). Widać wyraźny wzrost nakładów ... notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... IAB AdEx, które stwierdza, że udział wydatków na SEM stanowi 33% ogólnych ... wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG czy odzież. Finanse i ubezpieczenia, mimo iż wskazywane były o ponad 1/3 ... Adkontekst oraz inne podmioty agencyjne aktywnie działające na rynku reklamy internetowej. Odpowiedzi udzielili specjaliści SEM z 44 ...
-
Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów? 3 główne trendy
... wzrost zakupów internetowych, można natomiast zauważyć w sektorze odzieży i obuwia. W kwietniu br. udział sprzedaży tych produktów online wynosił ponad 61%, co oznacza przyrost aż o 44 p.p. względem lutego. Ze względu na istotny udział w rynku, Santander jest w stanie na bieżąco obserwować zmiany w intensywności handlu internetowego, osiągając ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2011
... rejestracje). „Pomimo, iż udział nowych ... rynku, który może osiągnąć 40%. Największym segmentem rynku luksusowych dóbr konsumpcyjnych w Polsce, którego wartość w 2010 roku szacowano na 1 164 mln zł (blisko 1/3 wartości całego) jest segment biżuterii i zegarków. Na dalszych miejscach znalazły się luksusowe alkohole (20% wartości rynku), odzież ...
-
Czy zakaz handlu zmieni ulice handlowe w Krakowie?
... że 42% tamtejszych najemców to restauracje i kawiarnie, w co czwartym lokalu znajdziemy odzież i akcesoria, a 15% zaoferuje nam usługi. Eksperci CBRE ... zjawiskiem jest wzrastająca liczba niewynajętych lokali, których udział w składzie najemców ulicy wyniósł 9%. Na Krakowskim Rynku ponad połowę najemców stanowią restauracje, kawiarnie i puby ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2014
... na samochody luksusowe i premium (5,6 mld zł), ale duży udział w rynku miały także luksusowa odzież i dodatki (2,1 mld zł), usługi hotelarskie (1,3 mld zł), nieruchomości (1,1 mld zł) oraz meble (0,6 mld zł). Jak wskazują prognozy KPMG, w najbliższych latach wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce będzie rosła w nieco niższym tempie ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2008
... ich sprzedaży. W porównaniu z 2007 r. udział ten spadł o 1,5%, czyli ... odzież, gry elektroniczne, telefony komórkowe. Również popularne gadżety jak iPod, konsola Nintendo Wii, czy nawigacja satelitarna padają łupem nieuczciwych klientów. Autorzy raportu zauważyli także dużą zależność między liczbą kradzieży a okresem funkcjonowania produktu na rynku ...
-
Kapitał ludzki w Polsce jest marnotrawiony
... do szukania płatnego zajęcia. Jak można przeczytać w „Badaniu ankietowym rynku pracy” przygotowanym przez NBP, student studiów dziennych nie może zarejestrować się ... w rankingu pod względem odsetka osób z najlepszymi wynikami. Tylko 8,4 proc. biorących udział w badaniu otrzymało wysokie rezultaty (poziom 4 lub 5). Tu zaledwie 6 krajów było gorszych ...
-
Orlen znowu na szczycie Coface TOP 500 CEE
... stworzenie rankingu najbardziej liczących się na rynku przedsiębiorstw. Liderem zestawienia okazuje się nasz ... udział miały: energetyka, motoryzacja i handel – również najliczniej reprezentowane w rankingu branż. Dla większości podmiotów zysk netto również wiązał się ze wzrostem między 5,0 proc. (drewno i meble) i 51,4 proc. (tekstylia, skóra i odzież ...
-
Dzień ochrony najmłodszych
... ochronę najmłodszych członków społeczeństwa informacyjnego. W przeglądaniu stron internetowych biorą udział instytucje należące do Międzynarodowej Sieci Ochrony Konsumentów i Egzekwowania ... telefonów komórkowych naiwności oraz niewiedzy najmłodszych uczestników rynku, jest zidentyfikowanie i precyzyjne określenie metod, które są stosowane ...
-
Inflacja II 2009
... miesiącem były ceny mięsa wieprzowego i masła (po 1,1%). W wyniku licznych promocji na rynku detalicznym, nadal obniżały się ceny artykułów w grupie „jogurty, śmietana, napoje i desery mleczne ... strukturze konsumpcji. Znacznie obniżył się udział wydatków na żywność i napoje bezalkoholowe. Wzrósł natomiast udział wydatków na towary i usługi w zakresie ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym branży modowej jest raczej, ... Internetu. Udział tych mediów – a przede wszystkim telewizji i Internetu – będzie zatem sukcesywnie rosnąć. Wynika to nie tylko z ogólnych tendencji na rynku, ...
-
Biznes IT rośnie, jak zarabiać i gdzie kupować? A może eksport...?
... kupujemy wszelkiego rodzaju gadżety typu komórkowy telefon, ładną odzież, smaczne potrawy, buty i wiele innych. Są to produkty, których sam ... . 70% ogólnego obrotu na rynku elektronicznym B2C zachodniej europy w 2002 roku (European Information Technology Observatory). Udział Wielkiej Brytanii w elektronicznym rynku turystyki wzrósł z 16.9% w ...
Tematy: -
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... ), rok później zastąpiła branża „odzież i dodatki” (prawie 14 mln zł) - dodaje prezes Przybyłowski. W zeszłym roku z nośników wielkoformatowych korzystało 305 reklamodawców. Rok wcześniej było ich 317 czyli o 3,8 proc. więcej. Największymi reklamodawcami w 2011 r. były firmy: PTC, UIP i TVN. Zmiany na rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... Polski stwarza nowe możliwości dla rynku magazynowego wraz z ekspansją ... udział najemców e-commerce w popycie brutto sięgnął 5,8% w 2014 r. 70% ankietowanych operatorów spodziewa się znacznego wzrostu zapotrzebowania na usługi logistyczne. W efekcie wzrośnie także popyt na powierzchnie magazynowe, generowany przez sprzedaż takich produktów jak odzież ...
-
Upadłości firm II 2016
... rynku (odmiennie niż w poprzednich miesiącach). Upadające firmy traciły udział w rynku – koncentracja w wielu branżach wymusza już nie tylko niskie marże, ale wypiera z rynku lokalne podmioty Firmy, które upadły w lutym traciły w ubiegłych latach udziały w rynku ... hurtowników art. konsumpcyjnych (żywność, odzież), wyposażenia mieszkań oraz art. ...
-
GSM dla nieletnich
... uczestników akcji wynika, że ich liczba jest ściśle związana z poziomem rozwoju rynku telefonii komórkowej w danym kraju: zauważyć można tendencję, że im bardziej ... (46 proc.) witrynie zagranicznej. W przeglądaniu stron internetowych wzięły udział instytucje należące do Międzynarodowej Sieci Ochrony i Egzekwowania Praw Konsumenckich (International ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... poziomem uzyskiwanych dochodów oraz z poziomem rozwoju rynku, w obrębie którego ci konsumenci funkcjonują. W krajach ... mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, internet, outdoor) wzięły udział osoby znane w Polsce: Kayah, ... które są związane z Harleyem odpowiednią licencją np. odzież skórzana, konkretne lokale gastronomiczne, rodzaj słuchanej ...
-
Polskie sklepy internetowe nie tylko dla Polaków
... odzież i obuwie, z kolei najważniejszą przeszkodę powstrzymującą przed podjęciem decyzji o kupnie online stanowią ceny przesyłek. Najnowsze badanie przeprowadzane przez Ipsos na zlecenie PayPal udowadnia, że handel transgraniczny i biorący w nim udział ... zadowoleni mogąc wspierać rozwój ekonomiczny polskiego rynku oraz przedsiębiorców, umożliwiając im ...
-
Podróbka, czyli o stratach na 261 mld złotych
... 11 sektorach (kosmetyki i higiena osobista, odzież, obuwie i akcesoria, artykuły sportowe, zabawki i gry, biżuteria i zegarki, ... i higieny osobistej: Według raportu obecność podróbek na rynku prowadzi do strat sięgających około 30 mld złotych ... pirackich w handlu międzynarodowym, a także pokazuje udział gospodarczy sektorów intensywnie korzystających z ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... czwarty kwartał minionego roku (+17%), co zadecydowało, że całkowita wartość rynku w 2020 wrosła o blisko 5% Czy początki roku okazały się tak samo ... dynamikę odnotowały segmenty: „handel”, „chemia gospodarcza”, „media, książki, CD i DVD” oraz „odzież i dodatki”. Po wzrostach wydatków na reklamę w internecie odnotowanych w ostatnim kwartale 2020 ...
-
Młodzież w świecie reklamy
... . robi to średnio trzy do czterech razy w tygodniu. Z ponad trzech tysięcy biorących udział w sondzie uczniów, aż 70 proc. co najmniej raz na tydzień towarzyszy ... rodzicami, nie przekładają się na traktowanie ich przez sprzedawców jako równoprawnych uczestników rynku. Połowa przyznaje, że są lekceważeni przez obsługę w sklepie. Co drugi młody ...
-
Holtzbrinck Ventures inwestuje w Epuls
... przyjętą przez właściciela serwisu, firmę Pixelate Ventures. Rozwojowi Epuls w Polsce towarzyszą przygotowania do uruchomienia bliźniaczej platformy w Niemczech. Znajomość realiów tamtejszego rynku i jego uwarunkowań ze strony nowych partnerów odgrywa tu istotną rolę. Nowo pozyskani partnerzy zapewnić mają serwisowi Epuls pomoc w postaci know-how ...
-
Rozbudowa Magnolia Park we Wrocławiu
... we Wrocławiu, w odległości zaledwie 1 kilometra od miejskiej obwodnicy, 2,7 kilometra od Rynku Starego Miasta oraz jedynie 6 kilometrów od wrocławskiego lotniska w Strachowicach. Magnolia Park ... ale i w całym regionie. Obecnie centrum posiada unikalną ofertę markowych produktów, a także proponuje udział w wystawach, koncertach, pokazach mody i ...
-
Marki odzieżowe w social media
... w badaniu były mikroblogi, fora internetowe oraz portal społecznościowy Facebook. Znaczny udział procentowy posiadają również blogi i serwisy informacyjne. Popularność Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekstach trzech z pięciu marek należących do potentata na polskim rynku odzieżowym, spółki LPP. W związku z tym nie dziwi fakt, że największą ...
-
Ferie zimowe 2017: Kanary dla bogatych?
... Rynku Turystycznego TravelDATA ... wprawdzie nie przeszkadza w dokonywaniu wydatków na potrzeby bieżące (żywność, odzież, obuwie), ale negatywnie oddziałuje na sprzedaż, w tym zwłaszcza z ... porównawczą wycenę Rainbowa, która według najczęściej stosowanej metodologii posiada 50-procentowy udział w ogólnej wycenie spółek. Na razie wycenę porównawczą dla ...
-
Producenci odzieży: powrót koniunktury dopiero w 2023 roku?
... ma skurczyć się o dość pokaźne 8%, co w ujęciu ilościowym oznacza redukcję około 158 tysięcy etatów. Z rynku może zniknąć z kolei 6% firm (około 13 tysięcy). Jeżeli wziąć pod uwagę, że udział sektora MŚP w obrotach ogółem branży tekstylnej dwa razy przewyższa średnią w europejskim sektorze produkcyjnym, to ...
-
Kursy i szkolenia online: co myślą o nich pracownicy?
... przez Pracuj.pl. Prawidłowością zaobserwowaną przez badaczy był fakt, że udział takich respondentów malał wraz z poziomem wykształcenia. Brak doświadczeń z kursami online ... jeśli firma gwarantowałaby im dostęp do darmowych szkoleń i kursów. Wraz z dojrzewaniem rynku pracy kandydaci w Polsce coraz uważniej przyglądają się ofercie benefitów, ...