-
Młodzież w świecie reklamy
... . robi to średnio trzy do czterech razy w tygodniu. Z ponad trzech tysięcy biorących udział w sondzie uczniów, aż 70 proc. co najmniej raz na tydzień towarzyszy ... rodzicami, nie przekładają się na traktowanie ich przez sprzedawców jako równoprawnych uczestników rynku. Połowa przyznaje, że są lekceważeni przez obsługę w sklepie. Co drugi młody ...
-
Holtzbrinck Ventures inwestuje w Epuls
... przyjętą przez właściciela serwisu, firmę Pixelate Ventures. Rozwojowi Epuls w Polsce towarzyszą przygotowania do uruchomienia bliźniaczej platformy w Niemczech. Znajomość realiów tamtejszego rynku i jego uwarunkowań ze strony nowych partnerów odgrywa tu istotną rolę. Nowo pozyskani partnerzy zapewnić mają serwisowi Epuls pomoc w postaci know-how ...
-
Rozbudowa Magnolia Park we Wrocławiu
... we Wrocławiu, w odległości zaledwie 1 kilometra od miejskiej obwodnicy, 2,7 kilometra od Rynku Starego Miasta oraz jedynie 6 kilometrów od wrocławskiego lotniska w Strachowicach. Magnolia Park ... ale i w całym regionie. Obecnie centrum posiada unikalną ofertę markowych produktów, a także proponuje udział w wystawach, koncertach, pokazach mody i ...
-
Marki odzieżowe w social media
... w badaniu były mikroblogi, fora internetowe oraz portal społecznościowy Facebook. Znaczny udział procentowy posiadają również blogi i serwisy informacyjne. Popularność Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekstach trzech z pięciu marek należących do potentata na polskim rynku odzieżowym, spółki LPP. W związku z tym nie dziwi fakt, że największą ...
-
Ferie zimowe 2017: Kanary dla bogatych?
... Rynku Turystycznego TravelDATA ... wprawdzie nie przeszkadza w dokonywaniu wydatków na potrzeby bieżące (żywność, odzież, obuwie), ale negatywnie oddziałuje na sprzedaż, w tym zwłaszcza z ... porównawczą wycenę Rainbowa, która według najczęściej stosowanej metodologii posiada 50-procentowy udział w ogólnej wycenie spółek. Na razie wycenę porównawczą dla ...
-
Producenci odzieży: powrót koniunktury dopiero w 2023 roku?
... ma skurczyć się o dość pokaźne 8%, co w ujęciu ilościowym oznacza redukcję około 158 tysięcy etatów. Z rynku może zniknąć z kolei 6% firm (około 13 tysięcy). Jeżeli wziąć pod uwagę, że udział sektora MŚP w obrotach ogółem branży tekstylnej dwa razy przewyższa średnią w europejskim sektorze produkcyjnym, to ...
-
Kursy i szkolenia online: co myślą o nich pracownicy?
... przez Pracuj.pl. Prawidłowością zaobserwowaną przez badaczy był fakt, że udział takich respondentów malał wraz z poziomem wykształcenia. Brak doświadczeń z kursami online ... jeśli firma gwarantowałaby im dostęp do darmowych szkoleń i kursów. Wraz z dojrzewaniem rynku pracy kandydaci w Polsce coraz uważniej przyglądają się ofercie benefitów, ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... odzież, obuwie, akcesoria) oraz RTV/AGD, a dodatkowo także książki i prasa. W wymienionych obszarach górka sezonowa zaczyna się już w październiku. W zeszłym roku udział ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... odzież / dodatki, sprzęty domowe, meble , dekoracje a także motoryzacja (wszystkie o około 5 proc.). Jeśli chodzi o klasy mediów największy udział wciąż posiada oczywiście telewizja. Co ciekawe, przez pierwsze dziewięć miesięcy jej udział w mediamiksie istotnie spadał, ale dzięki rewelacyjnej końcówce roku udział ... 2016 r. Wartość rynku (a zatem i ...
-
Handel detaliczny w strefie Euro: konsumpcja odporna na inflację?
... piątego kwintyla (wykres 8). Z kolei restauracje, artykuły rekreacyjne, odzież i transport, które mają większy udział w konsumpcji zamożniejszych gospodarstw domowych, odnotowały ... inflacji, sprzedaż i zyski wiodących firm skorzystały również na wzroście udziału w rynku nieistniejących już sieci detalicznych i niezależnych sklepów, które nie zostały ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... w którym wzięli udział konsumenci z 27 krajów Unii Europejskiej. Pytania dotyczyły m.in. jakości i cen produktów, jakości usług oraz konkurencji na rynku handlu detalicznego. ... proc. ankietowanych), najsłabiej w tej ocenie wypadają świeże owoce i warzywa (56 proc.) oraz odzież i obuwie (55 proc.). Polscy konsumenci nie odbiegają w swojej ocenie od ...
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... odzież i obuwie – 43,8 proc., poligrafia i wydawnictwa – 50 proc.) niż jej poprawy (transport i spedycja – 16 proc., odzież i obuwie – 16,4 proc., poligrafia i wydawnictwa – 10,5 proc.). Poziom sprzedaży i cen – w dół Na kiepskie nastroje przedsiębiorców bez wątpienia miała i nadal ma wpływ malejąca sprzedaż. Obniżenie sprzedaży na rynku ... udział 2393 ...
-
Budżet domowy 2006
... udział wydatków na nośniki energii w wydatkach ogółem, zwłaszcza w gospodarstwach rencistów i emerytów – odpowiednio o 1,2 i 0,8 pkt. procentowego, a nieco mniej w pozostałych grupach społeczno-ekonomicznych. Większy był także udział wydatków na rekreację i kulturę, głównie w gospodarstwach rencistów (o 0,5 pkt. procentowego), na odzież ... na rynku ...
-
Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny
... odzież, wyposażenie domu oraz kosmetyki. Dynamiczny rozwój handlu internetowego w Polsce stymulowany jest zarówno przez szybki przyrost liczby użytkowników Internetu, jak i przez wzrost liczby sklepów internetowych – z 2,8 tys. w 2006 roku do ponad 14 tys. w 2014 roku. Specyfiką polskiego handlu internetowego jest jednak duży udział ... i rozwoju rynku ...
-
Internet a polska gospodarka
... Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. WYBRANE DANE RAPORTU Metaanaliza rynku konsumenckiego Udział płatności realizowanych przez internet w całkowitej konsumpcji prywatnej wynosi ponad 4 ... nazwać nabywane w ten sposób książki, płyty muzyczne i wideo, gry oraz odzież i obuwie. Szacunki wskazują, iż około 9 proc. przeznaczanych na te cele ...
-
Nieruchomości handlowe w II kw. 2021
... zamknięć placówek Tesco, 70 000 mkw. wycofano z rynku. 30 nowych obiektów w budowie, z których ponad ... Udział tej sprzedaży zmniejszył się z 9,1% w maju 2021 r. do 8,1% w czerwcu 2021 r. Spadek udziału sprzedaży przez Internet zaobserwowano w większości grup, przy czym największy wykazały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grupy „tekstylia, odzież ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... silnie uzależnione od Chin (odzież, zabawki, meble, sprzęt gospodarstwa domowego, obuwie i artykuły ... rynku e-commerce (co odpowiada 3% udziału w globalnym handlu elektronicznym), a następnie Niemcy z 15% (2% globalnie). Jednak Europa jako całość pozostaje znacznie w tyle, generując zaledwie 15% globalnych przychodów z handlu elektronicznego, a udział ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... USA (15). Największy udział w sprzedaży mają firmy ... rynku dóbr luksusowych Rok 2016 cechował się wzmożoną aktywnością na rynku fuzji i przejęć w sektorze dóbr luksusowych– tak wynika z raportu Deloitte „Private Equity and Investors Survey 2017. Global report”. W tym czasie na rynku globalnym zarejestrowano 211 transakcji głównie w sektorze: „Odzież ...
-
Automaty paczkowe jak grzyby po deszczu
... stanowiły 92% wszystkich maszyn. Jednak do końca 2023 roku ich udział spadł do 57%, bo na rynku pojawili się nowi konkurenci, tacy jak DPD, Allegro, tandem DHL i ... do automatów wciąż dominują odzież i obuwie (kategorię tę wskazało 87% ankietowanych) oraz książki (80%). Co ciekawe, pomimo pojawienia się nowych graczy na rynku Paczkomaty InPost nadal ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... udział wzięło 326 wiodących międzynarodowych sieci detalicznych (w tym markowych sklepów różnych branż, supermarketów, restauracji i kawiarni) z 22 krajów wykazało, że 80% marek posiada już katalog internetowy, w którym można zapoznać się z ich ofertą. Internetowy katalog udostępnia aż 92% marek oferujących odzież ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza I 2005
... % i 8%. W porównaniu z IV kwartałem ubiegłego roku zwiększa się udział jednostek oceniających swe zdolności jako ... koniunktury notuje się w branży: włókno, odzież, obuwie – minus 27 (minus 49 w ubiegłym miesiącu). ... pozostałych przedsiębiorstw największą barierę stanowi konkurencja na rynku (sygnalizowana przez 74% jednostek), wysokie obciążenia ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011/2012
... kategorii nie były zaskoczeniem i świadczą o stabilizacji w tym segmencie rynku. Po raz kolejny zwyciężyło bowiem ELECTRO.pl ... nie mogą narzekać na brak Klientów. "Odzież i obuwie" Wielu klientów wciąż wyraża niepewność ... na wyżyny jakości obsługi. "Artykuły medyczne" Największy udział w sprzedaży mają soczewki kontaktowe, akcesoria medyczne ( ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2014
... , o wieloletniej tradycji niemiecka firma produkująca obuwie i odzież sportową. Została założona w 1924 przez braci Dasslerów pod marką ... rynku północnoamerykańskim (do 5,6 procent w 2013 roku), chociaż w tym samym okresie udział Nike w rynku wzrósł do 19,9 proc... Jynwel Capital to firma z siedzibą w Hong Kongu inwestująca na niepublicznym rynku ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2008
... firmach najsilniej odczuwanymi barierami są: niedostateczny popyt na rynku krajowym (50% w październiku, 42% w ubiegłym kwartale, przed ... . W porównaniu z październikiem ubiegłego roku zmniejsza się udział jednostek oceniających swe zdolności jako zbyt ... miesiącem – plus 27. Dla branży włókno, odzież, obuwie wynosi on plus 5 (plus 7 we wrześniu), a dla ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2009
... 62%), niedostatecznym popytem na rynku zagranicznym (z 23% do 48%) oraz niedostatecznym popytem na rynku krajowym (z 40% do ... . roku. W porównaniu ze styczniem 2008 r. zmniejsza się udział jednostek oceniających swe zdolności jako ... wskaźnik wynosi minus 3 (minus 11 w grudniu), w branży włókno, odzież, obuwie – plus 6 (w ubiegłym miesiącu minus ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2009
... br. wobec 27% przed rokiem), niedostateczny popyt na rynku zagranicznym (49% przedsiębiorstw w kwietniu, 48% w styczniu, przed ... miesiącu. W porównaniu z kwietniem 2008 r. zmniejsza się udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne ... wynosi minus 5 (w marcu minus 13), w branży włókno, odzież, obuwie – minus 2 (w ubiegłym miesiącu minus ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2009
... portfela zamówień na roboty budowlano-montażowe na rynku zagranicznym może być nieco mniejszy niż ... a 9% jako zbyt małe. W porównaniu z lipcem 2008 r. zmniejsza się udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako zbyt ... podobnie jak przed miesiącem), minus 2 dla branży włókno, odzież, obuwie (w ubiegłym miesiącu minus 3) oraz dla branży ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2009
... kwartale wobec 44% przed rokiem), niedostateczny popyt na rynku zagranicznym (48% przedsiębiorstw w październiku, 49% w III ... zbyt małe. W porównaniu z październikiem 2008 r. zmniejsza się udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako zbyt ... 8 (plus 6 we wrześniu) oraz włókno, odzież, obuwie – plus 7 (plus 10 przed miesiącem). Wskaźnik ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2010
... portfela zamówień na roboty budowlano-montażowe na rynku zagranicznym może być nieco mniejszy niż przewidywano ... % jako zbyt małe. W porównaniu ze styczniem 2009 r. zwiększa się udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako zbyt duże ... minus 7 (w grudniu minus 2), a dla branży włókno, odzież, obuwie – minus 13 (w ubiegłym miesiącu plus ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2010
... % jako zbyt małe. W porównaniu z lutym 2009 r. zwiększa się udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako zbyt duże i ... 7 (podobnie jak w styczniu br.), a dla branży włókno, odzież, obuwie – minus 12 (w ubiegłym miesiącu ... do 49%), natomiast spadła – bariery związanej z konkurencją na rynku (z 68% do 56%). 4. Usługi W lutym wskaźnik ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2010
... roku spadło w największym stopniu), niedostateczny popyt na rynku zagranicznym (43% przedsiębiorstw w kwietniu 2010 r., ... małe. W porównaniu z kwietniem 2009 r. zwiększa się udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako zbyt ... miesiącem). Branże włókno, odzież, obuwie oraz pojazdy samochodowe odnotowały wskaźnik wynoszący plus 6 ( ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2010
... bariery związane są z konkurencją na rynku (61% w maju br., 60% w maju 2009 r.), kosztami zatrudnienia ... zbyt małe. W porównaniu z majem 2009 r. zwiększa się udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako zbyt duże ... 9 przed miesiącem). Branże włókno, odzież, obuwie oraz pojazdy samochodowe odnotowały wskaźnik równy minus 1 (w ubiegłym ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2010
... skali roku spadło w największym stopniu), niedostateczny popyt na rynku zagranicznym (40% przedsiębiorstw w lipcu 2010 r., 49% ... W porównaniu z lipcem 2009 r. zwiększa się nieznacznie udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako ... branż pojazdy samochodowe oraz włókno, odzież, obuwie są ujemne i wynoszą odpowiednio minus 2 i minus 3 ( ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2010
... związanych z niedostatecznym popytem, konkurencją na rynku oraz trudnościami z uzyskaniem kredytu (z 15% ... W porównaniu z sierpniem 2009 r. zwiększa się nieznacznie udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako zbyt ... minus 3 w zeszłym miesiącu) odnotowuje – jako jedyna – branża włókno, odzież, obuwie. W sierpniu przedsiębiorstwa branży ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2010
... zgłaszające bariery związane są z konkurencją na rynku (57% we wrześniu br., 62% przed rokiem), ... W porównaniu z wrześniem 2009 r. zwiększa się nieznacznie udział jednostek oceniających swe zdolności produkcyjne jako zbyt małe ... (plus 6 przed miesiącem). Wskaźnik dla branży włókno, odzież, obuwie wynosi plus 2 (minus 1 w sierpniu). Branża pojazdy ...