-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... średnia wartość majątku na osobę w Polsce wyniosła jedynie 19,5 tys. dol., podczas gdy średnia dla ... , wywołując określone skojarzenia oraz kształtując oczekiwania wobec produktu. Dla 49% zamożnych i bogatych Polaków rodowód marki ... ich oferty. To nowoczesne podejście do klienta kryje w sobie wszechstronne możliwości rozwoju w przypadku dóbr premium ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... planu sprzedaży nowego produktu po tygodniu działań ... wartość dodana dla naszego klienta? Właściciele i zarządcy sieci handlowych nie zadają sobie tych pytań. A zapytani nie znają na nie odpowiedzi. Po to właśnie należy korzystać z modeli i rozwiązań Shopping experience. Podczas współpracy z konsultantami biznesu i projektantami rozwiązań dla klienta ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... wartość rynkową. Rebrandig może okazać się ... Rebranding to nie tylko przekształcenie logo lub nazwy flagowego produktu firmy. Przedsiębiorstwa muszą być również gotowe na całkowitą transformację ... upewnij się, że każdy się o nich dowie. W ostateczności, najważniejszym celem dla klienta jest zbudowanie prosperującej firmy, która będzie osiągała sukcesy ...
-
Życie na emeryturze: lęki i nadzieje
... produktu jest możliwość uzyskania ulgi podatkowej. Co roku można odliczać wartość ... dla klienta indywidualnego, a dla osób prowadzących działalność gospodarczą 14 083,20 zł. O badaniu Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N = 1051 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
... wartości sprzedawanej usługi (produktu) oraz kosztu pozyskania klienta, który stanowi barierę opłacalności ... klienta, który wstępnie zapoznał się z ofertą banku, żeby spotkał się z doradcą bankowym. Doradca wtedy może w dogodnym dla klienta ... danej akcji), poziom kosztu pozyskania klienta. Widać wtedy, jaka wartość kontraktów jest możliwa (przy ...
Tematy: -
8 wskaźników najważniejszych w e-commerce
... dla sprzedawcy marży dla konkretnego produktu. 6. Koszt pozyskania klienta Część klientów może trafić do sklepu internetowego z polecenia, a część z płatnych kampanii. Obliczenie średniej wartości za przyciągnięcie klienta ...
-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
... sposób przemyślany, czyli że świadomie analizują obiektywną i względną wartość produktu. Konsumenci w swoim zachowaniu rzeczywiście czasami kierują się racjonalnym myśleniem ... przewidywana suma wydatków klienta, będących dla firmy przychodami, odniesiona do kosztów wytworzenia produktu i kosztów związanych z pełną obsługą klienta. LTV stanowi ...
-
Przyszłość analityki w omnichannel
... klienta. Mając rosnące możliwości poszukiwania i wyboru produktu, oczekujemy dobrej jakości w akceptowalnej cenie, do tego transakcja powinna być łatwa, a odbiór produktu szybki. Wcześniej też podejmujemy decyzję o zakupie. Dla ... wiemy, jaki jest profil klienta, ścieżka zakupu, koszt pozyskania transakcji, wartość klienta w czasie i –last but not ...
-
Analityka danych w retail to już konieczność?
... produktu. Dodaje produkt do koszyka, ale ponieważ zaraz zaczyna spotkanie, nie finalizuje zakupu. Krok 3 - Zdarzeniowy mobile push Następnego dnia wiadomość mobile push zostaje wysłana do klienta. Informuje go o dostępnym rabacie. Nawiguje klienta do aplikacji na stronę programu lojalnościowego. Klient otwiera banner, reklamę produktu ... wartość dla ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... wartość pieniężną jaką klient generuje dla sklepu, marketerzy mogą obliczyć CLV, czyli Całkowitą Wartość Klienta. Pod tym pojęciem e-przedsiębiorcy postrzegają wartość, jaką dla ... bannerów reklamowych, po których kliknięciu klient zostanie przeniesiony na stronę produktu, którym był wcześniej zainteresowany, a który teraz może kupić taniej. ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... produktu, lub usługi Opis produktu, usługi, lub innej działalności to punkt wyjściowy dla Twojego biznes planu. Jak opisać dobrze produkt/usługę? Zastanów się dlaczego może to być przydatne dla klienta ...
Tematy: -
Jak zostać mistrzem marketingu
... , atramentu, ołówka i roboczogodziny. Szkic z autentycznym podpisem "Picasso" jest wart więcej niż na pozór identyczny szkic z podpisem "Iksiński". Ustal ekonomiczną wartość twojego produktu, jego wartość dla klienta, po czym wyceń produkt według tej wartości, a nie według kosztów wytworzenia. Ucz się od Mistrza - jeśli nie malarstwa, to ...
-
Wysoka jakość obsługi tłumaczy wyższą cenę
... dla klientów, że aż 81 procent z nich jest w stanie zgodzić się na wyższe ceny, jeśli tylko przełoży się to na zwiększenie ich satysfakcji. Najchętniej dopłacą za to internauci (aż 87 procent z nich jest w stanie zgodzić się na wyższą cenę produktu ... bierze udział, oferując dużą wartość firmie, z której ... klienta ma tak samo duże znaczenie dla rozwoju ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... . Dusigrosz "oszczędza", zmniejszając ilość krewetek w krewetkowym koktajlu, obniżając wartość produktu, który klient otrzymuje. Dusigrosz wyłącza klimatyzację w sklepie ... dla ogromnej korporacji. W tym samym czasie doszło do dwóch niezależnych incydentów: 1. w piątek wczesnym rankiem zadzwonił do firmy PR zdenerwowany CEO ich ogromnego klienta ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... w przekaz dotyczący produktu i finalnie w zakup produktu. W ramach strategii definiowane są ... wartość, średni koszyk, lojalność klienta, identyfikowanie klientów premium (wydających duże pieniądze) i ekonomicznych (zainteresowanych niską ceną). Popularnym modelem segmentacji, które pozwala zdiagnozować klientów w oparciu o przewidywaną wartość dla ...
-
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
... nadprodukcją. Uzależnienie sprzedaży od jednego klienta jest bardzo ... produktu tylko dlatego, że jest on tak samo dobry, jak produkty oferowane przez innych. Klienci zainteresują się nim jednak, jeżeli w ich oczach będzie się wydawał lepszy niż produkt konkurencji. Zidentyfikuj swoją wartość ... także jakim może być zagrożeniem dla twojej pozycji ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... produktu ... dla klienta, kupującego ten samochód od młodości, ale także dla „zaczynającego później”, jednakże identyfikującego się z określonymi wartościami. Próby rewitalizacji marki dokonano w Polsce wobec motocykla Junak. Ogólnie mówiąc, marki światowe planują takie zarządzanie marką, aby jak najdłużej utrzymać klienta ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... zwrócenie się do klienta i jego postawiła w centrum uwagi, jemu podporządkowała komunikację, dla niego usprawniła obsługę, ... , która ma na pewno zawsze jedną wartość dodaną - patrzy na wszystko okiem obiektywnym, nieskażona ... jak najszybszej poprawy. Znajomość szans i zagrożeń dla firmy, produktu czy usługi to w moim mniemaniu właśnie wartości ...
-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
... Index, która pozwala wycenić siłę i wartość marki na podstawie określonych ... klienta. Spośród innych badanych kategorii najbliżej wizerunku idealnego były: e-commerce, telekomy i stacje benzynowe. Klienci gotowi zapłacić więcej za markę Czym kierujemy się w wyborze produktu ... Według ekspertów Deloitte największym wyzwaniem dla banków jest nie tylko ...
-
Branding - budowanie marki
... Marka musi być lepsza od konkurentów, czyli bardziej wartościowa dla klienta. Powinna budować relacje z konsumentami i mieć cechy ... jaką możemy uzyskać, licencjonując markę, odwzorowuje jej rynkową wartość oraz pozwala na zdobycie lepszej pozycji rynkowej ... nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową marką jest ...
-
Dostęp do internetu zmienia konsumentów
... Market Outlook Statista®, zamieszone w tym samym podsumowaniu. Całkowita wartość rynku e-commerce dla towarów konsumpcyjnych wzrosła w ciągu ostatniego roku o 16 proc. W ... obsługa klienta i ciągłe udoskonalanie tzw. customer experience, czyli całego procesu zakupowego począwszy od pierwszego kontaktu z ofertą, poprzez wybór produktu, szybką ...
-
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
... nośnikami długoterminowych zysków i muszą wpływać na wartość dla akcjonariuszy, przy czym ... klienta znajdowały się odpowiednie przekazy, zarówno pod względem formy, jak i treści. Autentyczność marki wymaga od wszystkich pracowników firmy takiego myślenia i działania, które umożliwią zarówno stworzenie oryginalnego produktu, jak i przekonanie klienta ...
-
Klienci kontra nieuczciwe praktyki sektora bankowego
... wartość nie przekracza 8 tys. złotych, więc zgoła niewiele. Arbiter może wystarać się np. o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty czy prowizji, ale zasadności niekorzystnej dla klienta ... finansowy są odpowiednie dla danego klienta. Adekwatność oznacza co najmniej rozumienie produktu przez klienta, w szczególności wszelkich ryzyk związanych z danym ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... i niedostrzeganie wartości, jaką produkt ma dla klienta. Być może poprzez bardziej efektywne komunikowanie czynników wartości produktu można by zwiększyć opłacalność sprzedaży? Więcej na ten ... Wyjściem z tej sytuacji może być naturalnie zmiana swojego produktu, tak aby nadać mu unikalną wartość dodaną i tym samym mieć możliwość ustalenia innej ( ...
-
Kredyty we frankach, czyli szwajcarska ruletka
... kredytów hipotecznych we frankach szwajcarskich. Ich wartość to ok. 145 mld zł. Dla porównania, według danych NBP, wartość wszystkich kredytów hipotecznych to obecnie ... ofertę kredytu, pożyczki lub innego produktu w walucie obcej lub indeksowanego do waluty obcej dopiero po uzyskaniu od klienta banku pisemnego oświadczenia, potwierdzającego, że ...
-
User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?
... wartość firmie, z której oferty dany klient aktualnie korzysta. CX bazuje przy tym na dwóch wartościach — partycypacji i informacji. Ta pierwsza okazuje się ważna dla klienta, spełniając jego potrzebę aktywnego udziału w danym procesie. Druga daje szansę przedsiębiorstwu na zebranie cennych informacji na temat klienta ...
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... wielkie firmy dawno już odkryły wartość dobrego, spójnego obrazu marki w oczach klienta, obrazu przekładającego się ... przy określonych warunkach wykreuje poczucie elitarności produktu. Produkt może być przeciętnej jakości, ważne ... jeszcze pamiętasz jak istotny jest Branding dla Twojego sukcesu! Andrzej-Ludwik Włoszczyński specjalizuje się w ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... . Z kolei dla firm działania cross-marketingowe oznaczają promocję produktu wśród klientów sklepu (ogromna wartość zwłaszcza ... klienta do np. internetowego sklepu przed Wielkanocą jest wprowadzenie darmowej dostawy. Robiąc większe przedświąteczne zakupy w e-supermarkecie, bezpłatne dostarczenie zakupionych produktów spożywczych ma dla klienta ...
-
1 proc. klientów wystarczy, aby obniżyć wskaźniki rentowności
... ceny kredytu czy innego produktu bank powinien patrzyć dalej, niż tylko wymagana stopa zwrotu dla konkretnej transakcji i brać pod uwagę, czy transakcja wpłynie pozytywnie czy negatywnie na całkowitą wartość danego klienta. Planowanie relacji z klientem. W większości banków korporacyjnych przekazywanie informacji dla celów budżetowania i planowania ...
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... dla produktu to sukces dla marketingowego specjalisty. Co jednak zrobić, gdy konkurencja wykorzystuje tę nazwę w wyszukiwarkach internetowych do promocji własnego produktu ... rozumiane przez wielu jako wartość ekonomiczną. Warto jednak pamiętać, że ... forma reklamy wprowadzającej w błąd potencjalnego klienta. Podobne orzeczenia sądu pojawiały się ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... spersonalizowane usługi mogą zwiększyć wartość standardowego koszyka zakupów pasażera linii lotniczych nawet o 35 ... profilu klienta, co z kolei pozwoliłoby liniom lotniczym na dostosowanie swoich technik pozycjonowania produktu w zależności ... dotarcia, obsługa i cena. Kluczowe wnioski z raportu to: Dla jednej czwartej podróżnych najlepszy czas na ...
-
240% wzrostu w 1 rok. Oto polski rynek danych
... dla nikogo żadnym zaskoczeniem. Tamtejszy rynek w minionym roku osiągnął wartość ... klienta. Tym samym mogą ograniczyć koszty działań, przy znacznie wyższej skuteczności kampanii. Dzięki profilom behawioralnym, są w stanie skierować kampanie do osób, których zainteresowania i aktywność w sieci wskazują na wysokie prawdopodobieństwo dopasowania produktu ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... bagatelizowanie tego kanału w procesie pozyskiwania klienta może być po prostu zgubne. e-Wizerunek Podobnie jak w ... jedna negatywna opinia może zniszczyć wizerunek danego produktu i firmy w sieci a następnie w przysłowiowym realu- podkreśla Paweł ... wartość strony w wynikach wyszukiwania. Im starsze treści, tym ciekawsze i wartościowsze dla wyszukiwarek ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... produktu. Największe zapotrzebowanie odnotowujemy w usłudze Economy Express, która - z racji wysokich parametrów jakościowych - stała się alternatywą dla ... międzynarodowych. To naturalne dla branży, ponieważ wartość transakcji w obrocie krajowym ... . Jeszcze kilka lat temu usługi kurierskie były dla klienta detalicznego czymś ekskluzywnym. Dostęp do ...
-
Relacje inwestorskie: zarządzanie poprzez raportowanie o kapitale intelektualnym
... produktu bądź usługi. Tym samym można wskazać jeszcze jeden trzeci typ wartości firmy, wynikający z odpowiedniej proporcji pomiędzy wartością wewnętrzną i zewnętrzną, zdefiniowany jako strategiczna kwintesencja zarządzania kapitałem intelektualnym, a mianowicie wartość dla ...