-
Polska: wydarzenia tygodnia 39/2015
... dla samochodów i dziś jego udział sięga już 30 proc. finansowania używanych aut. Zakładamy, że w ciągu najbliższego roku uda nam się uzyskać około 50 proc., tak jak udało się to osiągnąć w sprzedaży tego produktu dla samochodów nowych – podkreśla przedstawiciel Toyota Bank Polska. SmartPlan dla ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... się podwyższyć swoją wartość o 2% do 23,9 mld, za co w znacznej mierze odpowiada sukces osiągnięty w budowaniu lojalności klienta i większym ukierunkowaniu na ... wartość dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... budowania zaufania klienta, który otrzymuje jasny przekaz: „jestem ważny dla tej firmy”. Uwagi nabywców warto brać pod uwagę w dalszym procesie tworzenia produktu, także te ... plotką. Odpowiednio przygotowany e-branding powinien także oferować klientom określoną wartość dodaną. To właśnie wartość dodana sprawi, że klient poczuje się przywiązany do ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2011
... produktu, obsługa klienta, oraz zasady administracji/wydawania polis. Raport pokazuje, że pomimo, że elastyczność zależy po części od linii biznesowej, ubezpieczyciele mogą być wysoce skuteczni dzięki skupieniu się na elastyczności w kilku kluczowych obszarach. Na przykład, elastyczność w metodach rozpatrywania roszczeń jest najbardziej istotna dla ...
-
10 sposobów na okazje cenowe w Internecie
... szczególnie pozycjonowane oferty produktów. Przeważnie duży rabat cenowy to dla konsumenta impuls wzmagający chęć nabycia ... obniżki to np. sugerowana przez producenta wartość danego produktu Warto również pamiętać, że sprzedawcy ... także dokonanie zapłaty w innej walucie – z konta klienta pobierana jest kwota w złotówkach, która przeliczana jest według ...
-
Apteki internetowe: średnio wydajemy 139 złotych
... zbyt wysokie koszty dostawy produktu zamawianego przez internet. Powodem porzucenia koszyka mogą być także problemy z finalizacją zamówienia, związane ze skomplikowanymi do wypełnienia formularzami, błędami technicznymi na stronie WWW lub zwyczajnie źle zaprojektowanym serwisem z punktu widzenia użyteczności dla klienta końcowego – komentuje Karaś ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... dla siebie produkt. Każdy punkt kontaktu z zainteresowanym naszą ofertą może zamienić go w klienta ... produktu, ale wszelkich informacji o nim. Dlatego istotną rolę w e-commerce odgrywają wszelkie porady, materiały wideo (tutoriale) i inne treści, które mogą być przydatne dla ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... produktu lub usługi dokonuje gruntownego researchu online (ROPO – research online, purchase offline) – najczęściej w sklepach internetowych lub za pomocą porównywarek cen. Wartość ... mobilnej. O ile oczywiście naszym celem jest dotarcie do klienta, a nie prowadzenie biznesu dla samej przyjemności bez zysków – zwraca uwagę Grzegorz Błażewicz, CEO ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... internetowych przedsięwzięć jest sprowadzenie potencjalnego klienta na plansze WWW zawierające ... wartość oraz jakie cele zamierza osiągnąć firma. Wynika z tego, iż wiodące miejsce powinno być przeznaczone na prezentację wiadomości korzystnych zarówno dla adresata jak i dla ... . Ich celem jest promowanie strony, produktu lub usługi. Aby aktywnie ...
-
Sektor finansowy: wartości korporacyjne 2009
... wartość ta nie została zakwalifikowana do 30 najpopularniejszych wartości. W tegorocznej edycji zajęła 7 miejsce w międzynarodowym rankingu wartości korporacyjnych dla ... wagę przykładają do komunikowania dostępności instytucji finansowych dla klienta (38%). Dużo niższa pozycja ... racjonalnego wyboru produktu finansowego wymaga opanowania specjalistycznej ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... reklamowych nie trzeba przekonywać żadnego marketera. Globalna wartość rynku CRM osiągnie w 2017 roku nawet ... tym samym zmiana konsumenta w klienta firmy. Następnie klient korzysta z produktu i przekonuje się, że jest on ... w środowisko mediów społecznościowych, tak że dla użytkowników zaczynają stanowić integralną część witryny, a nie „zewnętrzny” ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... page'u wyłącznie dla konkursu (co często jest efektem komunikacyjnego błędu myślenia zarówno po stronie klienta, jak i ... z jednej strony i nakłonienie do aktywności po stronie produktu z drugiej. Dzięki dialogowi - aktywności obu stron, informacja ... nie mają zbyt dużej wartości finansowej, dla fanów mają wartość emocjonalną. To efekt ich wysiłków, ...
-
Polityka cenowa firmy
... sytuacji klienta, relacji z nim, unikalnych usług, a także czynników związanych z realizacją konkretnej transakcji czy zamówienia. Dodatkowo, cena rynkowa dla jakiegokolwiek produktu, nieważne ... tym, co pozwala pokryć koszty działalności i tworzy wartość dla akcjonariuszy. Dla firm myślących w kategoriach przychodowych idea poprawy efektywności ...
-
Mikro i małe firmy 2013
... produktu lub usługi wymaga wdrażania innowacyjnych rozwiązań – badanie pokazało, że eksporterzy w grupie mikro i małych firm dużo częściej też inwestują w innowacje. Największą barierą w eksporcie jest ryzyko kursowe, a ponad połowa ankietowanych uważa, że wprowadzenie euro będzie korzystne dla ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... 96% klientów chciałoby mieć możliwość zwrotu produktu zamówionego w sklepie internetowym w jego stacjonarnej filii. ... dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta ... rzeczy, trzeba zaoferować kupującym wartość dodaną, zakupy muszą stać się dla nich przygodą. Ta trafna ...
-
W e-commerce rządzi cena
... produktu – dla 71 proc. ankietowanych to właśnie ona jest kluczowym czynnikiem wyboru sklepu. Okazuje się również, że względem minionego roku wzrósł (z 56 do 58 proc.) odsetek osób przywiązujących wagę do sprawdzenia wiarygodności sprzedawcy. Więcej jest również kupujących, dla ... dla kupującego zwrot zakupionego towaru. Jak się okazuje, to wartość ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... produktu czy dowolnego urządzenia są na tyle obiecujące, że powinniśmy spodziewać się szybkiej popularyzacji tej technologii. Świadczy o tym choćby fakt, że zdaniem analityków BI Intelligence do 2021 roku wartość ...
-
Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji
... oparciu o wartość marki – ... klienta oraz zaangażowanie marki. Sprzedawcy tradycyjni powinni uświadomić sobie, że kontakt klienta z marką nie zaczyna ani nie kończy się na wejściu i wyjściu ze sklepu. Raport Deloitte wylicza etapy „podróży” klienta. Jest to uświadomienie sobie potrzeby posiadania jakiegoś produktu ... duże znaczenie dla handlu: biometria, ...
-
Sztuczna inteligencja i biznes - związek (prawie) doskonały
... klienta, umożliwiając tym samym eliminację błędów, zwłaszcza tych wynikających z rutynowości wykonywanych przez człowieka prac. Gwarantuje to wysoką i co ważne, zawsze identyczną jakość produktu ...
-
6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy
... pracy. Głównym celem dla sztucznej ... wartość z istniejących już danych klienta. W dłuższej perspektywie wyniki produktywności wzrosną dzięki bardziej zaawansowanym funkcjom generatywnej sztucznej inteligencji, takim jak automatyzacja zadań i zdolność do proaktywnego wskazywania trendów i generowania spostrzeżeń – Jackie Rocca, wiceprezes ds. produktu ...
-
Skuteczny przedsiębiorca: 10 wskazówek
... opór, ponieważ zmniejszają one wartość majątku produkcyjnego. Jeśli mamy ... tysiąc puszek coli dodawanej do sprzedawanego produktu, losowanie wycieczki na Karaiby, prestiż i zewnętrzną ... kombinuje co tu jeszcze można zrobić. Dla prawdziwego przedsiębiorcy każda czynność może ... . Szczególnie wtedy, gdy zlecenie od klienta przeciąga się ponad ustalony czas, ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... statystyczne minionych 12 miesięcy wskazuje, że średnia wartość dokonywanej w tym czasie rezerwacji była tylko o 6 proc. ... oferty, dobra opinia o firmie i cena produktu, jaką przygotował dla danej oferty. O ile ta ostatnia jest ... . Naszą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klienta i samej branży stał się projekt sieci franczyzowej marki ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... dla odbiorcy rzeczywistą wartość. Czy rozwieją jego wątpliwości i pytania. Czy odpowiedzą na jego potrzeby. Gdy użytkownik otrzymuje konkretną wartość ... mogą podjąć decyzję o zakupie naszego produktu czy skorzystaniu z naszych ... spojrzeć na nasze produkty z perspektywy klienta. W artykule sponsorowanym możemy szczegółowo opisać wszystkie aspekty, ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... klienta z materiałem reklamowym w sklepie. To bardzo mało, biorąc pod uwagę, że 65% konsumentów kupuje produkty, których nie planowało przed wejściem do sklepu. Przy takiej dozie decyzji zakupowych opartych o tak szybkie decyzje wzrokowe, kluczowe jest odpowiednie wyeksponowanie produktu ...
-
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... jak np. prezentacja produktów w formie wideo, wizualizacja produktu offline z wykorzystaniem smartfona, wirtualne przymierzalnie, ... marka udzieli im odpowiedzi maksymalnie w ciągu 3 godzin. Dla co 4. klienta możliwy czas oczekiwania jest jeszcze krótszy ... raportu wyraźnie pokazuje, iż rośnie wartość średnia dla wydatków konsumentów on-line. W sieci ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... PMR, wartość rynku restauracyjnego, obejmującego ... dla tego klienta nie ma ono znaczenia. Ważna jest zawartość i duża gramatura opakowania. Oczywiście, nie wolno sądzić, że właściciele restauracji to ludzie niepodatni na reklamę. Wyraża się ona jednak w zupełnie innych działaniach i nie wymaga funduszy na ciekawe opakowanie. - Marketing produktu dla ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... stosowne ułatwienia (aplikacje lub strony mobilne) dla takich właśnie osób wdrożyło 31,49 proc. polskich e-sklepów ... czemu rynek m-commerce w Polsce osiągnie wartość miliarda złotych – mówi Piotr Krawiec, ... i 60,49 proc. firmy). Jak zachęcić klienta do korzystania ze strony ... np. z chęci porównania ceny produktu w różnych sklepach. Czynnikiem motywującym ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... usługi w sieci. Dziś, gdy zgodnie z estymacjami Sociomantic Labs, wartość tego rynku w Polsce wynosi 35,8 mld ... ”. Wystarczy, że kliknie wybraną grafikę 3D danego produktu, po czym za pośrednictwem kamery w telefonie komórkowym ... granice pomiędzy różnymi kanałami dotarcia do klienta zaczną się zacierać. Dla sprzedawców fakt, że konsument dokonał ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... jest niezmiernie ważna dla obu stron, dlatego powinna istnieć możliwość komunikowania się na kilka sposobów w zależności od możliwości klienta. 2. Jasno określone i opisane ... , otrzymać coś wartościowego z jego punktu widzenia. Wartość może być wyrażona poprzez specjalną formę produktu lub usługi, zniżkę, ciekawe informacje, możliwość uczestnictwa w ...
Tematy: -
Za wcześnie na aplikacje mobilne w firmach?
... USD. Według prognoz, już do 2016 r. jego wartość ma wzrosnąć do 143 mld USD . Co ważne ... czy atrakcyjnym interfejsie aplikacji dla klienta końcowego, zapominając o tym, że wygoda pracy dla kadry zarządzającej w organizacji jest ... użytkowników, co zwiększa zaangażowanie osób korzystających z produktu. Ta i podobne aplikacje ułatwiają komunikację ...
-
PR w nowych mediach
... klienta ... produktu poprzez budowanie świadomości istnienia nowej kategorii dolegliwości. Program edukował społeczeństwo na temat profilaktyki i zagrożeń wynikających z powikłań schorzeń zatok oraz wskazywał Ibuprom Zatoki jako skuteczny lek zwalczający bóle. Z badań przeprowadzonych przez PBS dla ...
-
Sprzedaż bezpośrednia w Polsce rośnie
... to trendom europejskim – na naszym kontynencie wartość sprzedaży bezpośredniej wzrosła do poziomu ... produktu. Badania rynku sprzedaży bezpośredniej i opinii konsumenckich wskazują na to, że o rosnącej popularności tej formy handlu decydują przede wszystkim indywidualne podejście do klienta ... zalet i jest korzystna dla kupującego. Współczynnik ten w ...
-
Polski rynek kosmetyczny rośnie szybciej niż francuski
... klienta z informacją – e-commerce, ale również związane z dostępem do nowych urządzeń, gadżetów, które doskonale uzupełniają doświadczenia związane z użytkowaniem danego produktu. Istotne dla ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... w abonamencie Smart, który zapewnia także darmowe opcje zwrotu. Dla dostaw w paczkomatach i punktach odbioru wartość koszyka zakupowego wrosła o 12,5% do 45 zł. ... co w tradycyjnym sklepie. Rośnie jednocześnie liczba e-sprzedawców, którzy walczą o klienta jakością obsługi, a nie tylko ceną produktu. Rynek jednak wciąż ewoluuje i ostatnich latach da ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... w co trzecim koszyku klienta sieci Tesco znajduje ... wyniosło 173 mln EUR.Na wartość tego salda złożyły się ... produktu, może go oddać, uzyskując zwrot gotówki. W Europie Środkowej sieć Tesco jest obecna nie tylko w Polsce, lecz także w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Dzięki temu, jak przekonuje Anna Grabowska, dział zakupów może składać zamówienia dla ...