-
Satysfakcja z pracy - sposób na zatrzymanie pracownika
... płeć wskazują te same aspekty najważniejsze dla poczucia satysfakcji. Kobiety wyżej oceniają jednak znaczenie kwestii związanych z organizacją ich życia – lokalizacji miejsca pracy, oferty świadczeń dodatkowych, możliwości pracy elastycznej. Zwracają też większą uwagę na wizerunek pracodawcy oraz środowisko pracy, oznaczające m.in. standard biura ...
-
Dzień Ziemi: czy influencerzy angażują się w ekologię?
... w zakresie obrony praw zwierząt Joanna Krupa. W zestawieniu zdecydowanie dominują kobiety, zwraca też uwagę brak przedstawicieli pokolenia Z. Wśród twórców rozpoznawanych ... Osoby bardziej kojarzone z troską o środowisko mają bowiem także silniejszy całościowy wizerunek oraz sumaryczny wskaźnik siły marki osobistej. – dodaje Agata Chojnowska-Postek. O ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... zgłosić się do konkursu, a spośród nadesłanych zgłoszeń zostaną wybrane trzy kobiety oraz trzech mężczyzn i wezmą udział w wirtualnej fotosesji. Wynagrodzenie to 1 milion ... wieżowców z apartamentami dla klientów marki. Takie działania nie tylko budują wizerunek marki wśród najbardziej rdzennego targetu, ale dają możliwość prowadzenia równoległych ...
-
KRD: długi Polaków 2008
... jest tyle samo, natomiast od 46 roku życia w gronie dłużników zaczynają dominować kobiety. 2 najmłodszych dłużników, to 15-latkowie, obaj trafili do KRD z powodu ... regulowania swoich własnych zobowiązań, co z kolei przekłada się na gorszy wizerunek przedsiębiorstwa i mniej korzystne warunki finansowe dostaw od kontrahentów. Najpoważniej sytuacja ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011
... , ale aktywnie wykorzystujących posprzedażowe ankiety do Klientów lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o skostniałym podejściu do Klienta ... a przy zakupach wyszukują te sklepy, które są polecane przez inne kobiety. KATEGORIA: MOTORYZACJA Ostatni sezon zimowy zapewnił tej branży niespotykany ruch. W ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... I PARADOKSÓW”. Dorota Gawryluk napisała z kolei, że mistrzostwa to impreza tylko dla mężczyzn, a kobiety zostają same z maturami dzieci. Jej publikacja spotkała się chyba z najbardziej krytycznym ... na ten temat, często z dogłębną analizą szczegółów, np. tego, jak na wizerunek Polaków wpłynąć może fakt, iż postać w reklamie trzyma buty na balkonie. ...
-
Polski Internet a randki online
... ale z głową! Zły wizerunek sieciowemu randkowaniu robią przypadki nieuczciwe, a nawet przestępcze: „Pamiętam program Ewy Drzyzgi, do którego zaprosiła kobiety, które miały ... jedna z internautek na zbrodniawbibliotece.pl. Facet.onet.pl zaprezentował z kolei historię kobiety, którą gnębił poznany w Internecie stalker: „Poznali się przez internet. Był ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... Widoczne na twarzy artystki rówieśniczki efekty najlepiej zachęcają do zakupu. Adresatkami są więc kobiety, które mimo upływu lat chcą nadal wyglądać i czuć się młodo. To ... – rzadkie bo rzadkie, ale jednak cenione spotkania towarzyskie czy wspólne wyjazdy w góry. Wizerunek seniora na dancingu czy wycieczce jeszcze nie jest powszechny w reklamie, a to ...
-
M-commerce: więcej kanałów sprzedaży powiększa sprzedaż?
... Factor. Męskie branże w kobiecych rękach”, wydanego przez Mobile Institute w maju 2015 wiemy, że choć kobiety i mężczyźni w bardzo podobnym stopniu wykorzystują w procesie zakupowym urządzenia mobilne, to mężczyźni znacznie ... z konsumentem już nie unikniemy. To co możemy zrobić, to zadbać o nasz spójny i dobry wizerunek w każdym z nich. Katarzyna ...
-
Co jesteśmy w stanie zrobić za "like"?
... wizerunek. Okazuje się również, że wbrew temu, co mogłoby się wydawać, mężczyźni przejmują się tym, czy dostają "like", a w pogoni za coraz większą ilością skierowanych ku górze kciuków są bardziej skłonni niż kobiety ... Polując na polubienia, mężczyźni zwykle posuwają się dalej niż kobiety, publikując coś, co stawia ich samych oraz ich znajomych w ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... stanowią dojrzałe kobiety. Mimo to efektów nie widać w marketingu i nadal najpopularniejszą figurą w reklamach gier komputerowych są atrakcyjne, młode kobiety. Powstaje pytanie, ... poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę. O negatywach posiadania oddanych ...
-
Gastronomia, czyli ważny element warszawskich biurowców
... ankietowanych (68%) przeznacza na lunch w trakcie dnia pracy 30 minut. Co ciekawe, kobiety spędzają na nim więcej czasu niż mężczyźni. Nie jesteśmy też ... . W dobie walki o specjalistów jest to ciekawy wyróżnik, budujący nowoczesny wizerunek i identyfikację z firmą. – Z przeprowadzonych rozmów i analiz wynika jasno, że pracownicy warszawskich ...
-
Polscy gracze to nie tylko młodzież. Na znaczeniu zyskuje silver gaming
... osób 55+. Może to być efekt metamorfozy, której w ostatnich latach uległ wizerunek graczy. Wiele pejoratywnych skojarzeń związanych ze światem gamingu odeszło w tym czasie do ... również nad Wisłą. Bardzo interesujące jest to, że w grupie graczy 55+ dominują kobiety (58%), które stanowią również 1/4 wszystkich grających Polek. Gracze w wieku 55+ grają ...
-
Strajki kobiet. Jaka jest medialna siła protestów?
... COVID-19 – komentuje Bartłomiej Pomałecki, analityk mediów PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wizerunek aktywistek z Ogólnopolskiego Strajku Kobiet kształtowany był w taki sposób, że ... tys. informacji. „To jest wojna” wystąpiło w 65 tys. doniesień, „Wyrok na kobiety” – w 47 tys. Dosadne „Wypierdalać” oraz „Jebać PiS” odpowiednio w 30 tys. oraz w ...
-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
... modowej. La Mania, unikając masowości, konsekwentnie buduje wizerunek luksusowej i ponadczasowej marki, co znajduje odzwierciedlenie w lojalności szerokiej grupy klientek – ... w naszym kraju – 64 proc. i jest spółką zarejestrowaną w Polsce - 60 proc. Kobiety oraz młodsze pokolenia (Z, Y) przykuwają dużą wagę do polskiej produkcji, mężczyźni i starsze ...
-
Wiarygodna witryna WWW
... witryny WWW w komunikacji organizacji z różnymi grupami otoczenia i jej wpływ na wizerunek firmy oraz odpowiadają na podstawowe pytanie: "Co daje wiarygodność witrynie ... można było porównać do samochodów, to zdecydowanie szacowna pokonałaby krzykliwe . Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie ochronę prywatności, potwierdzenia transakcji i ...
Tematy: -
Nowa witryna Procter&Gamble
... nowa witryna zyskuje na swoim międzynarodowym charakterze i wpisuje się w globalny wizerunek marki. Polskie internautki znajdą na niej wiadomości o kosmetykach, podzielonych na produkty ... swoje pytania oraz uwagi dotyczące produktów Olay. Z drugiej zaś strony kobiety mają możliwość w szybki sposób uzyskać poradę dostosowaną do swoich indywidualnych ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... energetyczne. Batony i wafl e dla przyjemności i poprawienia nastroju najczęściej kupują kobiety, natomiast motywacja wynikająca z chęci zaspokojenia głodu zdecydowanie przeważa u mężczyzn. ... w kręgu kilku ulubionych dobrze znanych marek batonów i wafli, którym ufa, i których wizerunek pasuje do jego stylu życia. Z tego powodu nowym markom bardzo ...
-
Rynek herbat stabilizuje się
... jeśli produkt adresuje się do dzieci. Teekanne wprowadziło niedawno zestaw ziołowych herbat, które wzmocnią organizm kobiety w czasie ciąży i karmienia piersią oraz wspomogą prawidłowy rozwój dziecka. Aby wzmocnić wizerunek marki, firma zaangażowała do współpracy znanych lekarzy dietetyków. Herbaty Yogi Tee też promuje autorytet ...
-
Badania marketingowe a wybór marki
... – współcześnie, staroświecko?” Uczestnicy badania zastanawiają się, jak wyobrażają sobie ubranie tej młodej kobiety. Ale nikt na tym etapie już nie pomyśli, że może to ... jest skojarzenie marki z atrybutem. W ten sposób – za pomocą atrybutów – można określić wizerunek marki i tzw. relevant awareness. Metoda ta została wynaleziona w USA do badania m. ...
-
Przedstawiciel handlowy: wymagający zawód
... wysokości 3285 zł brutto. Można również zauważyć, że w zawodzie przedstawiciela handlowego kobiety zarabiają mniej niż mężczyźni. Mediana wynagrodzenia płci pięknej jest o ... , czy usługę. Dobry handlowiec sprzedaje przede wszystkim swój własny wizerunek oraz korzyści, jakie uzyska klient – mówi Katarzyna Wójcikowska z poradni psychodynamicznej Assum. ...
-
Sprzedaż bezpośrednia w 2009 r. wzrosła
... zajmowało się ponad 869 tys. osób. W tym gronie nadal zdecydowanie przeważają kobiety – stanowią aż 88 proc. sprzedawców. Dla około 85 proc. dystrybutorów nie jest ... Polacy coraz chętniej korzystają z oferty sprzedawców bezpośrednich, pozytywnej zmianie ulega też wizerunek sektora. Biorąc pod uwagę korzystne perspektywy jego rozwoju, można założyć, ...
-
Świadczenia medyczne dla pracowników: słaba efektywność
... Mercer okazało się, że firmy wprowadzają świadczenia przede wszystkim dbając o swój wizerunek, a także dlatego, że wymusza to na nich konkurencja oraz coraz ... pracowników będzie trudne i kosztowne. Obecnie 24,4% Polaków jest w wieku 45-59/64 lat (odpowiednio kobiety i mężczyźni) i choć w 2020 r. odsetek ten wyniesie 22,3% to w 2035 r. będzie to ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... było wygodniej ją trzymać. Potem nastąpiło dodawanie kolejnych elementów, jak np. wizerunek lub kształt ulubionej postaci z bajki czy zwierzątka. Teraz wydaje się to ... i mężczyzn przy półkach z kieliszkami do win. Mając do wyboru kilkanaście rodzajów kieliszków, kobiety nie miały problemu, żeby zapytać sprzedawcy, który jest do czego, czym ...
-
Polacy a satysfakcja z pracy
... są źródłem największej satysfakcji. Tylko nieco mniej ankietowanych (60%) pozytywnie ocenia wizerunek firmy. Również ponad połowa osób ma poczucie samodzielności w pracy. Z czego ... w marcu 2011 roku. Ankietę on-line wypełniło łącznie 4 690 osób, z czego 56% stanowiły kobiety. 78% badanych legitymowało się wykształceniem wyższym oraz nie przekroczyło ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... stają na głowie by perfekcyjnie obsłużyć klienta i tym samym - wykreować swój pozytywny wizerunek w jego oczach. Choć wydawać się mogło, że cały tort polskiego ... podmiotów. "Zdrowie i uroda" Oczywistym jest, że dużą grupę docelową branży „Zdrowie i uroda” stanowią kobiety, a te zazwyczaj są wyczulone na jakość obsługi. Inwestycja sklepu w wysoki ...
-
Etykieta biznesu a relacje z klientami
... kobieta poda swoją dłoń. Płeć nie powinna mieć tu znaczenia. Niestety, niektóre kobiety z niechęcią przyjmują, że mężczyzna ma prawo pierwszy wyciągnąć do nich dłoń, ... talerza w jednej ręce, a kieliszka w drugiej uniemożliwia powitanie przez uścisk dłoni, psuje nasz wizerunek i w końcu przeszkadza w jedzeniu – nie da się przecież jeść widelcem czy ...
-
Polska mama narzeka na brak udogodnień w pracy
... V edycji konkursu najlepsze wyniki uzyskały firmy Danone, DOW Polska i Hay Group. Kobiety uczestniczące w badaniu ogólnopolskim wskazują, że najważniejsze udogodnienia, jakie ... przedsiębiorstwom uzyskiwać lepsze efekty biznesowe, a także znacząco wzmacniają wizerunek firmy. Reprezentantka jednej z nagrodzonych firm zauważyła, że posiadany tytuł ...
-
AIR FRANCE KLM: podróżujący Polacy są wymagający
... drugim miejscu. W dużo mniejszym stopniu liczy się dla podróżnych wizerunek linii lotniczych oraz rekomendacje innych. Obraz polskiego konsumenta Blisko połowa pasażerów z Polski lata w celach służbowych. Prawie 50 proc. pasażerów AIR FRANCE to kobiety. Linie KLM wybiera nieco więcej mężczyzn – ponad 60 proc ...
-
Uczciwość to terminowe opłaty za rachunki? Tak twierdzą Polacy
... zależności od płci i miejsca zamieszkania. Bardziej wyrozumiali są mężczyźni (52%) niż kobiety (44%). Być może dlatego, że jak pokazują dane Krajowego Rejestru Długów ... konsumentów i przedsiębiorców. A nagrodą nie będzie szacunek sąsiadów i znajomych, a doskonała opinia i wizerunek kogoś wyjątkowo wiarygodnego na rynku. A to się będzie coraz bardziej ...
-
Firmy rodzinne = 18% PKB
... w przemyśle. Ciekawą informacją jest to, że prawie 1/3 właścicieli firm rodzinnych to kobiety. Ale podobnie jest w grupie firm nierodzinnych. Przedsiębiorstwa rodzinne prowadzą takie ... dla dzieci „Świat pieniądza”) i przedsiębiorczość młodych ludzi. I budować wizerunek, na który firmy rodzinne w pełni zasługują – przedsiębiorstw rozwijających się, ...
-
Instagram: coraz większa popularność w e-commerce
... w sklepie artykułów. Uwzględnić należy przy tym również fakt, że większość użytkowników Instargama to młode kobiety. Podobnie jest w przypadku sklepów z artykułami sportowymi, które stanowią 19% korzystających z Instagrama sprzedawców ... temu można połączyć dwa kanały komunikacji z klientami i w ten sposób jeszcze intensywniej szerzyć wizerunek ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2016
... zmiana na rynku. Według Konfederacji Lewiatan ok. 1/3 właścicieli firm rodzinnych to kobiety. Luka płacowa ze względu na płeć w Polsce szacowane są na poziomie 6,5 proc., a ... Polaków, jedynie 4proc. badanych zwracało uwagę na wyniki finansowe banków. Budując wizerunek banku warto zastanowić się, czy zatrudnienie ambasadora jest niezbędne, ponieważ jak ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
... ofertą. Czy są to osoby młode czy starsze, mężczyźni czy raczej kobiety, emeryci czy młode matki, studenci czy osoby pracujące i niezależne finansowo, ... od nas upominek w postaci książki. Zapraszamy po odbiór.” Takim działaniem zbudujesz pozytywny wizerunek firmy znającej potrzeby klientów i zdobędziesz ich lojalność. Narzędzie geolokalizacji pozwoli ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... . użytkowników social mediów „lajkuje” różne marki. Nieco częściej robią to kobiety niż mężczyźni (6 p.p. przewagi). Niemal co drugi polski internauta śledzi marki w ... 58 proc. „zainteresowania”. Co nam się podoba, co krytykujemy Na wizerunek sieci handlowych w pierwszym półroczu 2016 negatywnie wpłynęły informacje opublikowane w mediach w styczniu ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media