-
Święto Zmarłych. Zobacz, jak obchodzą je inni
... życia, takie jak jedzenie, napoje czy zabawki i cygara. Przybierane są również domy i ulice – w oknach i na witrynach króluje wtedy wizerunek „la Catriny” – szkieletu kobiety w bogatym, kolorowym stroju, która symbolizuje śmierć. Odwiedzając Meksyk w listopadzie należy spróbować lokalnych specjałów przygotowywanych z okazji Święta Zmarłych: pan de ...
-
Rozdano Randstad Award 2017. KGHM Polska Miedź znowu górą
... firmy z sektora surowców i paliw: PGNiG oraz KGHM Polska Miedź. Kobiety najlepiej postrzegają pracę w firmę farmaceutycznej GlaxoSmithKline Pharmaceuticals. Liderami rankingu najbardziej ... wśród wyróżnionych nagrodą Randstad Award są firmy, które konsekwentnie dbają o swój wizerunek pracodawcy. Cieszy nas też fakt, że na szczycie zestawienia ...
-
Rynek pracy w 2017 r.
... employer brandingu, co dowodzi ich wrastającej świadomości w zakresie wagi, jaką ma wizerunek pracodawcy na trudnym dziś rynku pracy. Dbałość o politykę rekrutacyjną spodobała się ... nowej pracy szukał krócej niż miesiąc, a co piątego praca znalazła sama; Kobiety aktywne zawodowo – rośnie aktywność zawodowa Polek, wyrównują się płace kobiet i mężczyzn ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 14/2018
... o konieczności wprowadzenie zmian w regulacjach dot. dystrybucji środków oraz zachęcających kobiety do pozostania na rynku pracy. Sytuacja polskiego budżetu jest ... Kujawiński. Firmy, które stosują rozwiązania telemetryczne, skuteczniej budują również swój wizerunek. – Nowoczesna technologia może również pomóc w budowaniu pozytywnych relacji z ...
-
Rodzice w pracy potrzebują wsparcia
... pozapłacowe i work-life balance Według badań naukowców z uniwersytetów w Manchesterze i Essex, pracujące kobiety posiadające dzieci są nawet o 40% bardziej zestresowane od ... pracownika, który został rodzicem, istotnie wpływają na pozytywny wizerunek firmy. Urlopy rodzicielskie – nadchodzi rewolucja? Istotnym elementem debaty o rodzicielstwie w ...
-
Euro 2024, czyli wielka piłka i etyczne rozterki
... lepszego dla reklamodawcy, niż przełożenie tych emocji, zaangażowania czy wiary w zwycięstwo na wizerunek swojego produktu lub usługi? Może właśnie to czyni ze sponsoringu sportowego tak ... były wynagradzane w sporcie na równi z mężczyznami. Wciąż 20% Polaków twierdzi, że kobiety w sporcie są uczciwie wynagradzane. Mimo że 62% Polaków uważa, że sport ...
-
Dlaczego AI bywa niebezpieczna?
... Ofiarą takiej kampanii był prof. Jerzy Szaflik, okulista, którego wizerunek wykorzystano w mediach społecznościowych w fałszywych reklamach promujących preparat rzekomo przywracający wzrok ... zmodyfikowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia amerykańskiego aktora, wabili kobiety przekonując je, że rozmawiają z amerykańskim aktorem, a następnie prosili ...