-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... reklamach pojawiają się przedstawiciele obu płci mężczyźni są o 38% częściej pokazywani w istotniejszym miejscu niż kobiety. Wizerunek płci w komunikacji marketingowej nadal nie unika stereotypów – w większości reklam kobiety są przedstawiane jako „miłe” lub „opiekuńcze”, a w zaledwie 6% są autorytetami. Reklamy ukazujące postacie kobiece cieszące ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... - zdjęć przedstawiających silne, niezależne kobiety - uzyskał 54 proc. wzrost w sprzedaży. - Nie powinno dziwić, że kobiety chętnie sięgają po produkty, które w ... bezpośrednim otwarciem na klienta. 8. Patrz w przyszłość Microsoft - Girls Do Science Pozytywny wizerunek marki można budować już u najmłodszych odbiorców. Doskonale o tym wie Microsoft, ...
-
Studia techniczne: kobiety wciąż rzadkością
... szkół ponadgimnazjalnych. Nie pomaga tu też funkcjonujący wciąż w społeczeństwie przestarzały wizerunek nauk technicznych jako tych niezwykle trudnych, żmudnych i „brudnych”, ... do dziekana nie byłoby żadnej kobiety. Szklany sufit? – kariery naukowe kobiet na polskich uczelniach technicznych Kobiety stanowią 35,4% ogółu doktorantów na publicznych ...
-
Marka i wizerunek kraju 2008
... podróży specjalnych – Gwałtowny wzrost znaczenia dotychczasowej turystyki niszowej, w tym: Turystyka kobieca – Kobiety coraz częściej podróżują bez towarzystwa mężczyzn, stąd wyjazdy organizowane tylko dla kobiet stają się coraz bardziej popularne. Kobiety stanowią obecnie ponad połowę światowych turystów. Wnuki na pokładzie – Zamożni emeryci ...
-
Marka i wizerunek kraju 2007
... statystyk dotyczących aktywów marek, ich rozwoju i ekspansji. Ponad 2,600 respondentów z siedmiu krajów wzięło udział w badaniu dotyczącym podróżowania. Wśród uczestników uwzględniono kobiety i mężczyzn między 21 a 65 rokiem, którzy często podróżują (odbywają międzynarodowe biznesowe lub rekreacyjne podróże więcej niż raz w roku). W badaniu wzięło ...
-
Wizerunek Polaków: jacy jesteśmy?
... rodzin (90%) jak i instytucję małżeństwa (70%). Postrzegamy się także jako osoby szczere (70%), przy czym częściej wskazywały tę cechę ankietowane kobiety, respondenci w wieku do 60 lat, a także przedstawiciele rodzin z dziećmi. Pomimo tak wysokiego odsetka wskazań, Polacy rzadziej przyznają się do szczerości ...
-
Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy?
... innego Przykładem może być nietrafiony post na fanpage’u marki Gold’s Gym przestawiający zdjęcie gruszki z podpisem „To nie jest kształt dla kobiety”. Po fali protestów użytkowników, marka opublikowała na międzynarodowym profilu oficjalne przeprosiny i poinformowała o wszczęciu wewnętrznej procedury w celu zbadania sprawy i aby zapobiec ...
-
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
... kształtuje rzeczywistość. Jeżeli ma ona uwzględniać kobiety, to media powinny nie tylko chętniej rozmawiać z kobietami, ale także śmielej korzystać z feminatywów – podsumowuje Izabela Grzechnik, ekspertka ds. analiz, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Badanie „Wizerunek kobiety w debacie publicznej na podstawie telewizyjnych serwisów informacyjnych ...
Tematy: telewizja, serwisy informacyjne, telewizja, media, monitoring mediów, TVN, Polsat, TVP, równouprawnienie -
The Economist: równouprawnienie kobiet w Polsce ma się świetnie
... są w stanie wzmocnić społeczny wizerunek kobiety jako eksperta, szefowej, pracownika, czy polityka. – uważa Labudda–Krysztofczyk. Percepcja ma znaczenie – Zmiana społecznej percepcji kobiet na eksponowanych stanowiskach jest w stanie silnie wpłynąć na postawy społeczne, a w dłuższej perspektywie znacznie poprawić wizerunek, odbiór i, co za tym ...
-
Finanse zyskują kobiecą twarz
... również, że firmy dostrzegają, jaki wpływ na efektywność biznesową oraz wizerunek marki wywiera oparta na różnorodności kultura organizacyjna. Sytuacja kobiet ... kobiety coraz częściej sięgają po te tytuły. Powoli zmienia się również utarty przez historię wzorzec kobiety, nie tylko w ujęciu społecznym, ale nawet na szczeblu prawnym. W efekcie kobiety ...
-
Kobieta-szef budzi strach
... pracowników; Błąd "Wściekłej tygrysicy" - popełniają go kobiety szefowe poprzez skłonność do reakcji wybuchowych, okazywanie negatywnych uczuć wobec każdego pracownika, który akurat pojawi się w zasięgu wzroku; Błąd "Romantycznego łabędzia" - popełniają go menedżerki nadmiernie dbające o własny wizerunek. Szefowe tego typu często są nieobecne ...
-
Równość płci? Za 168 lat
... swoje możliwości w typowo męskich specjalizacjach. To najlepiej pokazuje, pod jak wielkim wpływem stereotypowych wyobrażeń o samych sobie są nadal kobiety. Nawet w Europie XXI wieku wizerunek kobiety, która robi karierę zawodową bywa negatywny, a to osłabia wolę, żeby próbować coś zmienić w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Ann-Sophie ...
-
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
... kobiet w mediach, masowy przekaz będzie niepełny i zubożony o ich cenną perspektywę – podsumowuje Urszula Nowakowska, Prezeska Fundacji Centrum Praw Kobiet. Badanie „Wizerunek kobiety w debacie publicznej na podstawie telewizyjnych serwisów informacyjnych” objęło łącznie 268 wydań „Faktów” TVN, „Wiadomości” TVP1 i „Wydarzeń” Polsatu w okresie od ...
Tematy: telewizja, serwisy informacyjne, telewizja, media, monitoring mediów, TVN, Polsat, TVP, równouprawnienie -
Wypić reklamowane piwo
... opakowania. Wyznaczono główny nurt w reklamie: piwo dla kobiet. Budowano wizerunek piwa, przy którym kobiety mogą się zrelaksować. W reklamówkach Karmi zagrał idol – Bogusław ... Reklama kończy się hasłem "Daj im Beeru". Reklamodawcy chcieli stworzyć nowy wizerunek kobiety - odważnej, pewnej siebie, która wie, czego chce. Sam tytuł kampanii nawiązywać ...
-
Jest praca w Holandii
... pokutuje negatywny wizerunek polskiego pracownika: awanturniczego „dresa” i bezrobotnego lenia, osoby bez wykształcenia, nie znającej języka, która przyjechała jedynie szybko się dorobić w pracy sezonowej. Tymczasem realia wyglądają zupełnie inaczej – mówi Ragan. Dziś ponad 55 proc. osób wyjeżdżających do pracy w Holandii to kobiety. Znajdują ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... hasłem „Druga młodość zaczyna się po 60. roku życia” i zaprezentowano wizerunek kobiety nie-celebrytki: radosnej, która akceptuje swój wiek i czuje się piękna. Jak ... wieku i skupić przekaz na zdrowiu, dbaniu o skórę i emocjach. Sami o sobie Wizerunek seniorów w przekazach reklamowych jest bardzo zróżnicowany. Coraz częściej seniorzy prezentowani są w ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... sprzedaży. Wśród użytkowników aptek internetowych zdecydowanie dominują kobiety. Użytkowników aptek można podzielić na dwa segmenty: kobiety w wieku 26-33 lata i osoby powyżej ... Wysokie zapamiętywanie działań mailingowych wskazuje również na pozytywny wpływ tej formy na wizerunek marek aptek. Social Media dla aptek to poboczny, ale kluczowy rodzaj ...
-
Rynek gier komputerowych oczami Polaków
... Grają kobiety, mężczyźni, przedstawiciele różnych pokoleń. Przeciętnie spędzamy na elektronicznej rozrywce aż 13 godzin tygodniowo. ... o nich dużo i dobrze. W ślad za sukcesami rynkowymi polskich producentów nie idzie jednak pozytywny wizerunek rodzimych gier wśród polskich użytkowników. Jak wynika z raportu opublikowanego przez Monday PR i Agencję ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... Goplana i Xenna jednogłośnie przekonywały na przykład, że każdy z ich produktów „rozumie kobiety”, Itaka i PKN Orlen zachwalały „radość podróżowania”, a Kia i Chio Chips ... motywy związane z góralszczyzną. Reklamowy Harnaś to rozbójnik, wcielenie siły i męskości. Chwacki wizerunek piwa wydawał się więc atrakcyjny, choć w polszczyźnie słowo „zbój” ...
-
Matka Polka Instagramowa
... z życia codziennego, jak np. relacje z kreatywnych zabaw z dzieckiem. Prawie co piąte zdjęcie przedstawiało wizerunek kobiety. We wpisach o sobie samej, kobieta najczęściej pisze o tym, w jaki sposób dba o siebie (porusza zarówno kwestie ... love). Chętnie używano opisów płci dziecka (#babyboy, #babygirl). Do wpisów podkreślających atrakcyjność kobiety ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... odsłonie kampanii kosmetyków Evelin, wykorzystano wizerunek Barbary Brylskiej. Obok promieniejącej radością aktorki widnieje claim: „Maksymalna skuteczność przeciwzmarszczkowa”. Wizerunek znanej osoby ... , w które zaangażowane zostały znane osoby. Jednak o ile wizerunek Jane Fondy, bogatej kobiety, która może pozwolić sobie na częste liftingi czy inne ...
-
Social media pracownika rysą na wizerunku firmy?
... pracownicy danej organizacji, a nasze działania mogą znacząco wpłynąć m.in. na wizerunek firm, które reprezentujemy. Patrząc w ten sposób na cyfrową część naszego świata ... aktywności w mediach społecznościowych. Podobne deklaracje w tym zakresie składają zarówno kobiety (24%) oraz mężczyźni (23%), jak i wszystkie grupy wiekowe. Media społecznościowe ...
-
Cross marketing wabi panie
... wizerunek autorki bloga, która podpisuje się pod publikowaną opinią, kobieta musi być całkowicie przekonana do danego produktu i zdecydowanie zadowolona z jego działania. Na stronie www.znamy-sie.pl kobiety ...
-
Polacy a działalność i finansowanie samorządów
... . Prezentacja wyników badanie została podzielona na 5 bloków tematycznych: Blok A: Wizerunek samorządów Blok B: Podatki i inwestycje Blok C: Usługi publiczne Blok D: Wykorzystanie środków ... w 100% w gestii samorządów. Ciekawe jest to, że nieco inaczej sprawę widzą kobiety i mężczyźni. Mężczyźni częściej opowiadają się za powierzeniem spraw lokalnych ...
-
7 czynników sukcesu firmy rodzinnej
... 95%) oraz etykę prowadzenia biznesu (wg 97%). Kobiety na wysokich stanowiskach W firmach rodzinnych kobiety odgrywają większą rolę niż w pozostałych przedsiębiorstwach. Ponad ... biznesem. 64% respondentów twierdzi, że to ich wyróżnia i buduje pozytywny wizerunek wśród klientów. 68% silnie identyfikuje się z firmą, która jest częścią ich istnienia, ...
-
Wyjazdy turystyczne 2014
... 54 proc. wyjeżdżających w pojedynkę stanowią kobiety. I jeszcze jeden znamienny fakt: wśród użytkowników strony www.travelplanet.pl aż 63% stanowiły kobiety. Mamy zatem do czynienia ... tworzenia zintegrowanej oferty, nagradzania za lojalność, dbanie przez firmy o wizerunek i kontakty z mediami - szerokie postrzeganie konkurencji i odpowiadania na jej ...
-
Portale randkowe: profil użytkowniczek
... bliższym przyjrzeniu się pozwala odkryć sporo subtelnych szczegółów, składających się na pełny wizerunek dorosłej internautki. Portret Polki Jak wynika z badań, użytkowniczki portali randkowych mają nowoczesne podejście do życia. Uważają, że kobiety powinny realizować się w pracy (40% respondentek spełnia się zawodowo), a rodzice powinni ...
-
Nadchodzi jawność wynagrodzeń. Czy jesteśmy gotowi?
... , jakie jest wynagrodzenie na danym stanowisku. Niemal 8 na 10 kandydatów lepiej ocenia wizerunek pracodawcy, który stawia na transparentność w tym zakresie. Tu ponownie ... kursy i szkolenia z zarządzania finansami osobistymi. Ponownie – takie wsparcie bardziej docenią kobiety (55%) i nieco mniej, ale również w dużej mierze mężczyźni (48%). Aż 75% ...
-
Najlepsza firma dla inżyniera 2010
... General Electric, 3. ABB, 4. 3M Poland, 5. Philips, Mostostal Warszawa oraz Procter&Gamble Operations Polska. Kobiety do 27 roku życia swoje głosy najczęściej oddawały na takie firmy ... to osiągnąć muszą dbać o swój wizerunek, ten zewnętrzny, który zainteresuje potencjalnych kandydatów, a przede wszystkim o wizerunek wewnątrz firmy, co pozwoli na ...
-
Nie tylko praca zdalna. Jakie innowacje na rynku pracy?
... się w szeroko rozumiane dyskusje dotyczące wsparcia kobiet na rynku pracy. Kobiety w czasie miesiączki odczuwają większe zmęczenie oraz ból, nieraz utrudniające skuteczne i ... praca zdalna to przykładowe kroki wyprzedzające prawo, które mogą budować wizerunek nowoczesnego pracodawcy. O BADANIU Badanie “Praca w czasach zmian” zostało przeprowadzone we ...
-
Marki godne zaufania 2011 - leki
... Centrum częściej wybierały kobiety, osoby w wieku 30–39 lat oraz osoby reprezentujące gospodarstwa domowe złożone tylko z osób dorosłych. Centrum jest laureatem również w Czechach oraz w Portugalii. Jako równoczesny zdobywca Kryształowego Godła marka Centrum została szczególnie wysoko oceniona za jakość, wizerunek i zrozumienie potrzeb klienta ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... – „każdy może być klientem” lub skupiać się na ogólnikach typu „kobiety z większych miast po 30-tce” lub „mężczyźni z wyższym wykształceniem zainteresowani ... (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień. 3. Buduję wizerunek. Teoretycznie najprostszy cel kampanii wcale nie musi pochłaniać ogromnego budżetu, by ...
-
Tydzień 37/2006 (11-17.09.2006)
... , jak i każda porażka, będą zauważone i wpłyną na Twój zawodowy menedżerski wizerunek, na Twoje przyszłe możliwości i przyszłe szanse na szeroko rozumiany awans. Jednak ... i kobiet w pierwszym etapie na poziomie 65 lat (obecnie 65 - mężczyźni i 60 lat - kobiety). Obawy o stabilność FUS w Polsce są w pełni uzasadnione tym bardziej, że przyrost naturalny ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... zostanie zoptymalizowana tematycznie (np. tylko top management lub tylko kobiety zainteresowane fitnessem) i będzie zawierała aktualne adresy e-mail. Kolejna kwestia to legalność ... W pierwszym wypadku sukcesem może być już samo odczytanie wiadomości, która wzmacnia wizerunek firmy, produktu czy usługi. W drugim wypadku z otworzonej wiadomości klient ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... roku. FUS stwierdza, że jest to wynikiem urodzeń dzieci przez kobiety z zagranicznym paszportem. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Według eksperckiej firmy Coders Center sp. ... Polsce czy usług oferowanych przez rodzime firmy trafia do konsumentów, tym ten wizerunek jest lepszy. Według prezesa firmy Coders Center, w przypadku firm działających na ...