-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... reklamy on-line w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku. Reklama wideo także rośnie w siłę, podobnie jak wydatki na reklamę produktową. Raport z badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC wskazuje, że wartość rynku reklamy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... , między innymi obserwowany jest dalszy wzrost SEM i reklamy wideo. Pomimo ciągłych spadków na wydatki reklamowe w prawie wszystkich mediach, rynek online nadal rośnie ... : finanse i motoryzacja. Te branże globalnie zmniejszały swoje wydatki na reklamę, ale jeśli chodzi o internet ich wydatki wzrastały w tempie dwucyfrowym – dodaje prezes IAB Polska. ...
-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... (telewizja +0,6%, radio +0,4%). W odniesieniu do reklamy OOH prognozy wydatków zostały podwyższone z 1,8% do 2,3%. W przypadku reklamy prasowej prognozuje się spadki na podobnym poziomie względem roku 2018, gdzie wydatki na reklamę w magazynach stopnieją o około -9,7%, a na dzienniki nawet o -10,2%. Rynek reklamy - świat Jak czytamy w komunikacie ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... aby udało się pobić wyniki z 2019 roku, kiedy to wydatki na reklamy wyniosły 634 mld USD. Istotną zmianę (wzrost wydatków do 652 ... reklamy są mniej rozwinięte - stanowią 0,4% PKB w porównaniu z 0,7% w regionie Azji i Pacyfiku - i mają szybszą podstawową stopę wzrostu. Według prognozy agencji mediowej Zenith, wydatki w obu regionach skurczą się o 6% ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... reklamy rośnie zatem znacznie szybciej niż rodzima gospodarka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w I połowie 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2024 r. rynek reklamy ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, vanów, ASO oraz części samochodowych. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... polskiego rynku reklamowego - już wkrótce łączne wydatki na wszystkie formaty reklamy cyfrowej mają bowiem przekroczyć to, co reklamodawcy zwykli wydawać na spoty telewizyjne. W analizowanym okresie ciągle widoczne były kluczowe mechanizmy decydujące o obecnym obrazie rynku reklamy online. Dynamicznie nadal rozwija się reklama w urządzeniach ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... reklamy. W latach 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... zł, a goniąca ją branża farmaceutyczna – 254 mln zł. Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Handel: marki ...
-
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
... „bijając” po raz pierwszy wartość rynku reklamy radiowej. Na marginesie, choć wynik zacny to w porównaniu z wartością rynku reklamy online za granicą co najmniej skromny. W ... odnotuje w 2009 roku ujemny wzrost gospodarczy na poziomie minus 1,3% PKB. W rezultacie wydatki na reklamę online w przyszłym roku będą niższe niż dwa lata wcześniej" - dodaje ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... wydatki na komunikację cyfrową zdołały osiągnąć wartość rzędu 3,17 mld zł. Doskonałą kondycję sektora potwierdza prezes IAB Polska, Włodzimierz Schmidt. „To już kolejny raz, gdy rynek reklamy ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... zł więcej niż podążająca za nią branża handlowa. Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.). Najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie, branża telekomunikacyjna w październiku ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio ... .). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... tle Europy Zachodniej. Tam udział reklamy internetowej w całym rynku reklamy wynosi nawet do 6% w Wielkiej Brytanii. Jak prognozuje JupiterResearch na podstawie 17 rynków europejskich, w 2006 roku wydatki na reklamę internetową wyniosą łącznie około 2,7 mld EURO. Jak szacują internauci? Jak postrzegają rynek reklamy internetowej w Polsce sami ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... wprowadzania nowych usług i droższych pakietów danych. Wszystkie te tendencje pomogą napędzić dynamikę wydatków w segmencie reklamy w telekomunikacji w ciągu najbliższych trzech lat. Agencja mediowa Zenith przewiduje, że wydatki na reklamę w tym sektorze wzrosną o 4,7% w 2021 roku, 4,4% w 2022 i 4,3% w 2023 roku. Platformy digitalowe pomagają ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
... Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie bierze pod lupę wydatki na reklamę telewizyjną w I półroczu bieżącego roku, pochylając się jednocześnie ... wzrost rynku mają istotny wpływ wydatki spółek Skarbu Państwa. Biorąc pod uwagę wszystkie formy reklamy rynek wzrósł o 4,1%, jednak jeśli wyłączymy z analizy wydatki spółek Skarbu Państwa wzrost ten ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... kwartale wzrosły także przychody z tej formy reklamy na portalach polskich wydawców. Według analityków Publicis Groupe, rynek reklamy radiowej w 2024 r. odnotował wzrost na ... na reklamę w kinie zaliczył sektor finanse – reklamodawcy z tego sektora zmniejszyli wydatki o 4,5 mln zł (dyn. - 17,1%). W 2024 r. inwestycje reklamowe w magazynach spadły rok ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... były obniżone po katastrofie smoleńskiej wydatki na reklamę. Zakładając nieobniżony poziom inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki w Internecie – w stosunku do analogicznego okresu ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... słabszy od ubiegłego (sprzedaż 37,8 mln hl piwa w 2012 ) i spaść o 2%. Duże wydatki liderów rynku W 2013 roku grupa największych reklamodawców na rynku piwa ... producentów piwa w porach Prime Time-u i Late Night. Chociaż marketerzy chętnie korzystają również z reklamy zewnętrznej (10% udziałów w wydatkach) i kinowej, która może pochwalić się ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... ”. Może za kilkaset lat nasi potomkowie uwierzą w prezentacyjną rolę reklamy – ale dzisiaj niechętnie traktujemy jej związek z doświadczaną przez nas rzeczywistością jako ... . Informacje O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... odsłona realizowanego przez PwC badania IAB AdEx. W 2017 roku rynek reklamy cyfrowej mógł poszczycić się dość umiarkowaną dynamiką na poziomie 9%. W kolejnych ... oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników ...
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
... reklamy telewizyjnej w minionych 12 miesiącach. Okazuje się, że wydatki na spoty ... wydatki reklamowe w bieżącym roku, zwłaszcza jeśli naszej reprezentacji uda się awansować do mistrzostw. Kolejnym atrakcyjnym wydarzeniem dla widzów i reklamodawców będą Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Zbliżają się także wybory samorządowe, ale ich wpływ na rynek reklamy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... niewiele - wydatki na reklamę mobilną notują bowiem aż trzycyfrowe wzrosty. Największą dynamiką charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online - czytamy w najnowszym raporcie z badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC. Drugie półrocze minionego roku przyniosło wzrost dynamiki wartości reklamy cyfrowej ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... w cyfrowym torcie reklamowym pozostaje bez zmian. Nadal obserwowany jest wzrost znaczenia reklamy graficznej, która zwiększyła swą wartość o 27% a udział o prawie 4 punkty ... danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... , cyklicznego badania IAB AdEx. Dobrą sytuację na rynku reklamy internetowej potwierdza Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska: - Wydatki reklamowe dokonane w pierwszym półroczu bieżącego roku ... na social media. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno ...
-
Co przyniesie zakaz reklamy leków OTC i suplementów?
... rynku reklamy telewizyjnej udział ten wynosi jeszcze więcej. Ostrożne szacunki analityków pracujących nad raportem wskazują, że zakaz reklamy leków przyniesie spadek przychodów ze sprzedaży reklamy na poziomie co najmniej 7-8 procent, w mediach publicznych - ze względu profil widowni – jeszcze więcej. Czytaj także: - Branża farmaceutyczna: wydatki ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... tradycyjnych do cyfrowych, przyczynia się do znacznego wzrostu cen mediów, szczególnie w telewizji. Koszt reklamy telewizyjnej wzrósł w tym roku średnio o 5%, choć zróżnicowanie pomiędzy rynkami i widownią jest duże. Wydatki na telewizję wzrosły o 1%, przy konsekwentnym spadku zasięgów. Wzrost mediów cyfrowych jest natomiast napędzany głównie ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... Handlowe, ale reklamy lokowane były także w magazynach kobiecych oraz w periodykach o gotowaniu. Inwestycje w dziennikach uzyskały jednak najmniej spośród wszystkich mediów - poniżej 1 mln złotych, notując dodatkowo spadek o 24% w porównaniu do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Największy wzrost zaliczyła reklama kinowa. Wydatki na nią ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... przyciągającym największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz stowarzyszenie IAB Polska - prognozują dalszy rozwój rynku reklamy w Internecie. Badanie AdEx 2008 Wartość całego polskiego rynku reklamy online osiągnęła w 2008 roku wartość 1,174 mld złotych ...
-
Nadchodzą nowe formy reklamy online
... reklamy internetowej ustępują pola nowym, inteligentnym formom. W ciągu najbliższych 3 lat ich udział w rynku spadnie z 47 do 17 procent, wynika z najnowszych badań. Wzrośnie natomiast znaczenie reklamy osobistej, czyli dopasowanej do potrzeb potencjalnego klienta. Wydatki ... najnowszych badań tegoroczne wydatki na zautomatyzowaną reklamę osobistą (ang ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... w reklamy oferty na abonament, oferty łączonej (TV, internet, telefon), a także oferty dla firm. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-30 listopada 2017 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - w pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o 9% rdr, osiągając tym samym pułap 1,1 mld zł. Dodatkowe, poparte badaniami Starcom, analizy, wskazują, że wydatki ... reklamy online w Polsce) czy analizy i szacunki PwC, w których prognozowano, że momentem, w którym wydatki na ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... komunikacji cyfrowej. Najczęściej rewizję nakładów deklarowano w odniesieniu do liderów tortu reklamy w internecie: reklamy w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM 48%) i reklamy graficznej (klasyczny display: 45%, wideo: 42%). Najrzadziej redukowano wydatki na SEM, wideo, programmatic, reklamę w social media. Wyłącznie spadki deklarowano ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
... się jednak, że nie zawsze duże wydatki przekładają się na zwiększone zainteresowaniu potencjalnych i obecnych klientów w sieci. Również ciekawie prezentuje się sytuacja podmiotów udzielających tzw. szybkich pożyczek. Instytut Monitorowania Mediów porównał wydatki z 3 kwartału 2013 r., na reklamy usług i produktów finansowych ze skalą dyskusji ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... jest Vivus, przed SKOK-iem i Providentem. Reklamy kont osobistych i ... Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...