-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... rynku reklamowego ma sięgnąć 4,9%. Jeszcze większa dynamiką – 5,3% - mają charakteryzować się wydatki na reklamę alkoholi. W kolejnych dwóch latach budżety producentów alkoholi mają rosnąć równo z ... pochłonie reklama cyfrowa? Doniesienia raportu Zenith dotyczą reklamy wszystkich rodzajów piwa i napojów wysokoprocentowych na 12 kluczowych rynkach, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... to wzrost o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). Widać wyraźny wzrost nakładów finansowych na reklamę wideo oraz w urządzeniach mobile. Wydatki na reklamę online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... . Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-28 lutego 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że wydatki na reklamę w sieci wzrosły w ubiegłym ... i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników ...
-
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
... . Co ciekawe – podczas gdy wartość wydatków zgrupowanych branż FMCG spadła o około 15%, wydatki na dobra trwałe, pomimo znacznego spowolnienia, utrzymały znak dodatni. IAB Polska podkreśla przy tym, ... , a firmy muszą kontynuować swoje działania, co jest bardzo trudne bez reklamy. Obecnie mamy do czynienia z drugą falą lockdownu, ale nikt nie jest ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... wzrosły aż dwukrotnie. Połowa tej kwoty to wydatki 10 największych reklamodawców finansowych ... Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... Wzrost ten będzie wynikał z silnej dynamiki sektora mobilnego, mediów społecznościowych oraz segmentem reklamy VOD. Kino i radio raczej nie mogą liczyć na wzrosty ... i tzw. czas wolny (-6,4%). Wydatki ograniczą również producenci odzieży (-6%), biura podróży (-4%) i branża motoryzacyjna (-2,8%). Stabilne pozostaną wydatki takich branż jak żywność, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... wydatki na reklamę internetową pod kątem poszczególnych segmentów, należy zwrócić uwagę na dynamicznie rosnący udział różnych form reklamy w wyszukiwarkach (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... instytucji finansowych. Względem analogicznego okresu 2014 roku (Q3 2014) wartość reklamy mediowej banków podskoczyła bowiem zaledwie o 260 tys. zł. W okresie ... wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Podobnie jak w poprzednich latach, królowały wydatki w II i IV kwartale roku. Reklama online przewyższa pod kątem udziałów pozostałe ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
... turystyczna postanowiła zwiększyć budżety reklamowe. Względem analogicznego okresu roku minionego wydatki na działania promocyjne wzrosły o 16 procent, sięgając 119 mln zł. Największym ... Jest to kwota o ok 2% większa niż w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2014 roku. Reklamy najczęściej pojawiały się w Polsacie i TVN. Bardzo chętnie wybierany był kanał ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... zatem dziwnego, że reklamodawcy z branży farmaceutycznej podnoszą wydatki właśnie na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów reklamowych ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ubiegłym roku wydatki tej kategorii ... Equinox Polska, przygotowanych na podstawie danych Kantar Media wynika, iż wydatki sektora branży energetycznej rosną systematycznie od kilku lat. Pomimo, iż nie są to duże ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
... Mediów porównał wydatki z IV kwartału 2013 r., na reklamy usług i ... wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... stosunku do drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamowe w branży finansowej spadły o 23 ... Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... także dynamika poszczególnych formatów – wszystkie z nich wypracowały dodatnie indeksy, oprócz reklamy e-mail, która wciąż notuje wskaźnik ujemny. Zmianie nie uległ także ... oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody ...
-
Świetlana przyszłość reklamy wideo
Wydatki na reklamę internetową w formie plików wideo osiągną w tym roku poziom 410 ... internetowe reklamy wideo. Liczby są imponujące, jednak należy na nie spojrzeć z perspektywy całego rynku reklamy internetowej. Reklamy wideo stanowią obecnie zaledwie 2,6 proc. tego szacowanego w tym roku w Stanach Zjednoczonych na 15,9 mld dolarów rynku. Wydatki ...
-
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
... z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy telewizyjnej wciąż pozostaje TVP, która zebrała łącznie 666,9 mln zł. Przedsiębiorstwa zwiększyły średnio swoje wydatki na reklamę w tej stacji ... z 17,13 proc.), nie zdołała przekuć tego sukcesu na wpływy z reklamy. Firmy zwiększyły w niej wydatki na reklamę zaledwie o 2,6 proc, przez co Polsat musiał się ...
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
... zajęła Toyota z udziałem przekraczającym 7,1%. Należy jednak zaznaczyć, iż japoński koncern zmniejszył wydatki reklamowe w bieżącym roku o 2,3 mln zł w stosunku do roku 2011. Ogółem ... reklamowych, które przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno sprzedane auto w 2011 roku wzrósł o prawie 21%, w porównaniu ...
-
Europejski rynek reklamy online rośnie
... 65 proc. spośród ankietowanych przez Jupiter marketerów musiało zwiększyć wydatki na płatne wyszukiwanie. Podążając za konsumentem, w sieci pojawia się coraz więcej ... rezultatem rosnącej we wszystkich branżach świadomości tego, jak ważne jest włączenie reklamy internetowej do marketingu mix.” – wynika z raportu. Boom na kupowanie w sieci z pewnością ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... skorzystać, a większość tych, które korzystają pozostawią wydatki na niezmienionym poziomie. 8% zamierza zwiększyć wydatki w kanale mobile (GSM), firmy pozytywnie oceniają skuteczność ... – i jest kolejnym krokiem Związku służącym pogłębianiu wiedzy o polskim rynku reklamy. „Postanowiliśmy pójść krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... Branża, której spada dynamika, choć w ujęciu procentowym wydatki są porównywalne, należy do wiodących na rynku reklamy (prawie 12,6% udziałów w całości wydatków reklamowych w Polsce ... lidera od pozycji nr 2 został wydłużony z prawie 3 do ponad 4 razy. - Tak wysokie wydatki Aflofarmu prowadzą do silnej nierównowagi pomiędzy pozostałymi graczami. Top 10 ...
-
Rynek mediów i reklamy X 2005
... koniunktury na rynku reklamy i mediów. ... reklamy nie ulegnie zmianie, a 41% twierdzi, że sytuacja ta poprawi się. Oczekiwania dalszej poprawy sytuacji w branży wynikają z przekonania, że trend będzie kontynuowany i marki będą nadal inwestować. Poprawie sytuacji sprzyja również nadchodzący okres przedświąteczny, podczas którego wzmożone są wydatki ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... reklamy video nie będą również polem do walki. eMarketer szacuje iż wydatki na video reklamę online w USA, do roku 2007 potroją się i wyniosą 640 milionów dolarów. Natomiast pod koniec dekady reklamodawcy wydadzą w USA na ten typ reklamy ... "ful service". Te, które specjalizują się tylko w typie reklamy online lub offline, będą musiały szukać partnerów ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
... wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym ... tegoroczne prognozy dla Europy Środkowej i Wschodniej. Z raportu wynika, że w 2007 r. wydatki reklamowe w naszej części świata będą wyższe o 18,3 proc. niż w roku ubiegłym ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... miejscu drugim Outdoor – 7% i na miejscu trzecim - Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych oraz danych Kantar Media. Wydatki podane w kwotach ratecard (bez Internetu).
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... , czyli radio, kina, gazety i reklamy outdoorowe stanowią zaledwie 7% udziału i zaczynają pełnić marginalną rolę w całościowym media-miksie. Analitycy Equinox Polska spodziewają się nawet dwucyfrowej dynamiki we wzroście inwestycji internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki na reklamę w sieci prześcigną te ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
96 milionów złotych. Tę kwotę zdołały przewyższyć wydatki reklamowe, które w I półroczu br. branża modowa poniosła w związku z promocją swoich wyrobów. Największa część reklamowego tortu to reklamy w luksusowych pismach kobiecych. W podziale na kategorie dominowała odzież, przed zegarkami i biżuterią oraz obuwiem. To niektóre z wniosków płynących ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2013. Całkowite wydatki osiągnęły poziom 499,6 mln zł (wydatki cennikowe netto z uwzględnieniem wydatków w Internecie)” – dodają analitycy Equinox Polska. Banki coraz mniej inwestują w telewizję i "uciekają" od reklamy w prasie codziennej Przedstawiciele domu mediowego zwracają uwagę, że pomimo ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... działania reklamowe, o tyle ograniczenia graczy na rynku, spowoduje iż, ogólnie wydatki w tej kategorii będą spadały. Ubezpieczenia zwiększają budżety i coraz chętniej pokazują się ... zaletą tego rodzaju medium jest niemożność ominięcia czy nie zauważenia reklamy. Co dziwne, ale również prasa codzienna odnotowała wzrost swojego udziału do 3% z 1,9% ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... wszystkich wydatków. W dwóch poprzednich latach najmniejsze wydatki na reklamę cechowały styczeń i luty, w marcu i kwietniu wydatki rosły. Najprawdopodobniej schemat ten powtórzy się także w ... okazji cenowych. Najczęściej czerpie o nich wiedzę z gazetek promocyjnych, ale reklamy w mediach też stanowią ważną cześć działań, które mają przyciągać do ...
-
Boom na rynku reklamy internetowej
... i prognozy dotyczące tego obszaru w pełni uzasadniają optymizm. Group M przewiduje, że wydatki na reklamę online w Europie Zachodniej wzrosną o 33,5 proc. w tym ... jak pieniądze, które "przechodzą" przez sieć. Dlatego tempo wzrostu wydatków na reklamy online prawdopodobnie będzie jeszcze wyższe, zwłaszcza w Europie - komentuje A. Smith, futures ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... . Z kolei wydatki reklamowe firm z branży telefonii komórkowej zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... , Intimissimi, Wólczanka, Mango, Solar i Triumph. Na dobry wynik zegarków i biżuterii zaważyły wydatki 20 brandów, których udział kosztowy we wszystkich wydatkach wyniósł prawie 80%. Najwięcej wydał ... , który umożliwia dłuższy i pełniejszy kontakt z przekazem. Dodatkowo cykl życia reklamy prasowej jest dłuższy niż w innych mediach, a wiele tytułów ma ...
-
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
... użytkowników. Ta kwestia powinna zwracać uwagę reklamodawców i wydawców. Na razie wydatki na reklamę mobilną są niewspółmierne do wielkości ruchu generowanego w kanale mobile. A to ... telefonu, w tym m.in. GPS. Jakościowe kampanie W przypadku reklamy mobilnej dbałość o odpowiednie targetowanie reklamy jest wyjątkowo ważna. Dzięki danym można nie tylko ...