-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... reklamowych. Już ponad jedna czwarta kampanii prowadzonych w sieci sięga po reklamy wideo typu preroll, midroll i postroll (według raportu AdMonitor Gemiusa ... dłuższej perspektywie bowiem przełoży się to na reputację portalu, a także – zracjonalizuje wydatki reklamowe (wskaże właściwe ścieżki dotarcia do odbiorcy, pozwoli wypracować skuteczne ...
-
Mobile i programmatic - duet doskonały?
... tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej? Siła reklamy mobilnej Szacuje się, że w 2018 wydatki na reklamę mobilną mogą wynieść nawet 116,1 ... razy większe zaangażowanie konsumentów niż te standardowe. Z analiz Sociomantic Labs wynika, że reklamy w aplikacjach generują o 50% większą sprzedaż od tych umieszczanych na ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... wideo na żądanie (SVOD), która umożliwia odbiorcom unikanie bezpośredniej reklamy, sprawi, że będzie to jeszcze trudniejsze, podobnie jak wycofanie ... udział sprzed pandemii, który w 2019 r. wynosił 6,8%. Wydatki na reklamę w branży FMCG podążą za wzrostem całego rynku, wychodząc z 11% spadku w 2020 r. Wydatki w branży FMCG spadły w 2020 r. ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... jednak Lidl odnotował więcej publikacji prasowych. Lidl zainwestował dwa razy więcej w reklamy niż Biedronka, by pojawiać się ze swoimi przekazami reklamowymi w mediach trzy ... a 31 grudnia 2012 roku. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku ... wzrost, którego przyczyn - jak podkreślają analitycy domów mediowych - upatrywać należy w niespodziewanie słabych wynikach stacji telewizyjnych. - Wydatki w telewizji zwiększyły się tylko o 0,6 procent, podczas gdy rok wcześniej wzrost wyniósł aż 7,2 procent. ...
-
Dynamiczny remarketing
... wyświetlano reklamy, były treść i tematyka strony odwiedzanej przez użytkowników. Obecnie najefektywniejsze formy reklamy ... wydatki na reklamę internetową w modelu RTB wzrosną z 4 do 138 milionów w 2014 r. Wszystko wskazuje na to, że branża e-commerce w najbliższych latach nadal będzie się dynamicznie rozwijać. Postępująca specjalizacja reklamy ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... wydatki na reklamę mobilną wyniosą 51 proc. całości nakładów na e-reklamę w USA. W Polsce mobile stanowi jeden z najszybciej rozwijających się obszarów rynku reklamy cyfrowej – w ciągu trzech kwartałów tego roku wydatki ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... będzie wystarczająco skuteczne. A takie wydają się być linki sponsorowane. Rynek reklamy internetowej powoli wychodzi z tzw. dołka. Rosnące nakłady na promocję w ... skala jego zastosowania na świecie. Oto, według jednego z ostatnich raportów IAB/PricewaterhouseCoopers1, wydatki w USA na reklamę w wyszukiwarkach internetowych stanowiły w drugim ...
-
Internetowe oszustwa w pay-per-click
... nawet przerwali swoją reklamę pay-per-click, z czego 16 proc. ograniczyło takie wydatki całkowicie. 75 proc. badanych przyznało, że doświadczyli fałszywych kliknięć, a 7 proc. przyznało, ... : "Microsoft uznaje, że nieważne kliknięcia są poważnym problemem dla reklamy typu pay-per-click". Zarówno Google jak i Yahoo byli oskarżeni o fałszywe kliknięcia ...
-
Reklama w grach komputerowych
... wydatki na reklamę umieszczaną w grach wyniosły ok. 370 mln dol., tymczasem w 2012 r. mają sięgnąć sumy 2 mld dol. Sceptycyzm marketerów wobec gry jako środka reklamy może okazać się błędem. Reklamodawcy obawiają się, że reklamy ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... się, że w Stanach Zjednoczonych wydatki na taki rodzaj kampanii reklamowych, wzrosną w tym roku aż o 43,4% i osiągną kwotę 4,66 miliarda dolarów. Błąd 5. Brak rozwiązań mobilnych Zaniedbywanie użytkowników smartfonów i tabletów, to kolejny „grzech” polskich e-sprzedawców. Nie tylko w kwestii reklamy mobilnej, ale również w kwestii dostosowywania ...
-
Reklama online - trendy 2015
... reklamy telewizyjnej - prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych 3-4 lat odda przestanie być ona liderem, oddając palmę pierwszeństwa reklamie internetowej. Już dziś wydatki na promocję ... taki przekaz cechuje się 2-krotnie większą skutecznością niż standardowe reklamy. Komentarz, Paweł Ostrowski, Digital Projects & E-commerce Director w NC+ 3. ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
Firma Adobe opublikowała wnioski z raportu Adobe Digital Index, zawierającego opis sytuacji w branży reklamy cyfrowej w II kwartale 2012 r. oraz prognozę do końca roku. Według raportu wydatki reklamodawców na marketing w wyszukiwarkach utrzymują się na wysokim poziomie, z tendencją wzrostową w obszarze urządzeń mobilnych, ponieważ wskaźniki ...
-
Optymistycznie w e-reklamie
... , że wzrost wpływów z reklamy online jest szybszy, niż prognozowano. ... reklamy online wynikiem 6 mld USD, czyli aż o 26% słabszym niż 8,1 mld USD uzyskane w rekordowym roku 2000 i o 16% słabszym niż wpływy z roku 2001. Statystycznie co trzeci dolar wydany w ubiegłym roku w USA na reklamę internetową został przeznaczony na banery reklamowe. Wydatki ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... pokazują, że średnia globalna liczba kliknięć w reklamy na Facebooku wynosi zaledwie 4 na 1000 wyświetleń. Najlepsze wyniki osiągają reklamy gier – 6 kliknięć na 1000 wyświetleń, natomiast ... branży retail wynika, że koszty kampanii na Facebooku stale rosną. Większe wydatki są efektem wzrostu popularności reklam Facebook Ads w branży, która jest ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... Perlage z udziałem Moniki Bellucci. Wydatki jak widać się opłaciły - bo ... wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe w III kwartale 2013 roku. Podobnie jak w ... wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... dwucyfrowo. Wysoki indeks wciąż osiągają też wszystkie kluczowe kanały sprzedaży reklamy online: w modelu programmatic, w urządzeniach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Biorąc ... średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... szukał Instytut Monitorowania Mediów. Nie ma nic za darmo – wydatki reklamowe W badanym okresie największe wydatki reklamowe na przekazy dotyczące środków na przeziębienie i ... . Do porównania wybrano 10 firm, które w badanym okresie zanotowały największe wydatki reklamowe. Są nimi: Aflofarm, Berlin Chemie AG, GlaxoSmithKline, Nepentes S.A., Novartis, ...
-
Reklama w motoryzacji IV 2005
... reklamy samochodów osobowych pokazano w kwietniu 6.797 razy (+21,6 procent). Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe niż przed rokiem o 26,4 procent, a liczba emisji wyniosła 59.657 (+88,8 proc.). Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem firmy Expert-Monitor, a podane wydatki ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2005
... reklamy motoryzacyjne ukazywały się w stacjach radiowych - 7 tys. 217 razy, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego miesiąca roku ubiegłego o 111,8 procent. Od początku roku wydatki ...
-
Sprzedaż w dół, reklama w górę
... reklamy, mające zachęcić niezdecydowanych klientów. W listopadzie wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 68 mln 789 tys. zł. Dla porównania, wydatki ... natomiast rok wcześniej było to 5,5 procent. W porównaniu z danymi w listopadzie 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o prawie 40 procent, natomiast liczba ...
-
Reklama w motoryzacji III 2005
... nakładów na reklamę wyniósł 4,8 proc. W porównaniu z danymi z marca 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 43,4 procent, natomiast liczba emisji wyniosła ... 356 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów osobowych pokazano w marcu 8.596 razy (wzrost o 139 procent względem marca 2004 r.). Od początku roku wydatki na reklamę ...
-
Cele i wartość marketingu
... do większej sprzedaży i lepszych wyników. Ale nawet kiedy wiadomo, że takie reklamy mają pozytywny efekt finansowy, to nadal nie ma gwarancji, że ... marki oraz innowacyjność są kluczowe. Tego rodzaju dane traktują inwestycje strategiczne jako wydatki odliczane z bieżących zysków i nie uwzględniającą przyszłych dochodów, do których się przecież ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
... tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera na krajobraz rynku reklamy online, mówi się nie od dziś. Jak potężna jest to ekspansja ... IAB. Ten ostatni opublikował ostatnio badanie, z którego wynika, że wydatki marketerów, wydawców i twórców technologii na dane o internautach i rozwiązania oparte o ich analitykę wciąż ...
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
... i niedziele - reklama emitowana w te właśnie dni kosztowała 43 mln zł. Najniższe wydatki reklamowe (18,4 mln zł) dotyczyły piątków. Najhojniejszym reklamodawcą czerwca ... zł). W czerwcu 2019 roku najwyższe budżety w branży finansowej zostały przeznaczone na reklamy bankowości (51 proc.) oraz usług finansowych (17 proc.). Inwestowano również w promocję ...
-
2 mld USD na reklamę internetową
... wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych w Stanach Zjednoczonych sięgną w 2007 roku poziomu 865 mln dolarów, co ... mld dolarów. Raport "Social Network Marketing: Ad Spending Update" stworzony przez firmę eMarketer przewiduje, że wydatki te sięgną 2,15 mld dolarów w 2010 roku. Liderem wśród stron społecznościowych pozostanie MySpace, z 60 proc. ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... wydatki na emisję wyasygnowano na reklamę prezentującą SEATa Toledo. Za 3,3 mln zł widzowie mogli obejrzeć ten spot 1.270 razy. Chrysler Voyager okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem częstotliwości emisji reklamy od stycznia do końca lipca. Materiał był pokazywany w telewizji łącznie 1.965 razy. Wszystkie podane wydatki ...
-
Video w Internecie coraz popularniejsze
... jednego użytkownika wydłużył się również o 18 proc. eMarketer prognozuje natomiast, że rynek reklamy video wzrośnie w tym roku o 71 proc. osiągając wartość 640 ... video jako nieodzowną część kampanii marketingowej.” – powiedział David Hallerman, analityk eMarketera. Wydatki na internetową reklamę video w Stanach Zjednoczonych potroją się i do roku ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... wydatki na technologie i usługi z nimi związane mają, tylko w Europie Zachodniej, sięgnąć 3 miliardów dolarów. W ciągu najbliższych czterech lat poziom ten ma być ponad dwukrotnie wyższy. Z Big Data korzysta również branża reklamy ... wyniesie w 2014 roku w Europie Zachodniej nawet 2,9 miliarda dolarów. Wydatki te będą stale rosły i w 2018 roku mogą ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... przedsiębiorstw parających się handlem tradycyjnym przyznaje, że w minionym roku podniosła wydatki związane z komunikacją mobilną - wynika z badania, które Ipsos Polska zrealizował ... . Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub ...
-
Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... wydatków, i tym samym umożliwia wnikliwą analizę budżetu z podziałem na konkretne wydatki. Zdania na temat tego rozwiązania są podzielone. Jedni twierdzą, ... w szczególności jeśli chodzi o pozyskiwanie informacji na temat swoich klientów. Świat reklamy cyfrowej czeka sporo przekształceń i nowych wyzwań. Zapewne będziemy świadkami zarówno wielu ...
-
Internet w 2003 r.
... wzrosną wydatki na reklamę i marketing w internecie, a szczególnie na ich interaktywne formy. Pamela Parker z serwisu ClickZ Today przedstawiła ... kosztowo formy, takie jak płatne linki w rezultatach wyszukiwania czy inne tego typu formy reklamy. Mailing W tym roku nadal powinny rozwijać się relacje spółek z ich klientami. Im więcej danych firmy ...
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
... w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel i ... a wydatkami na nie. Przy trzydziesto-procentowym wzroście ilości kampanii launchingowych, wydatki na nie wzrosły zaledwie o 1 proc. (1 930 478 611 zł w 2003 r. i ...