-
Ataki hakerskie w III 2019
... się, że na pierwszym miejscu cyberniebezpieczeństw uplasowała się szkodliwa koparka Cryptoloot. Wśród zagrożeń mobilnych miano lidera zyskał wyświetlający złośliwe reklamy malware Hiddad. Wydatki na systemy, które zapewniać mają cyberbezpieczeństwo, systematycznie pną się w górę. Liderami na tym polu okazują się być cyberprzestępcy, którzy ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... wartości rynku reklamy online, która w 2007 roku, kiedy to po raz pierwszy jako osobne kategorie uwzględnione zostały wydatki na SEM, e-mail marketing i ogłoszenia, zanotowała trzykrotny skok. Dziś obraz mamy zdecydowanie szerszy i pełniejszy. A co najważniejsze – optymistyczny, pomimo kryzysu, jaki dotknął branżę reklamy. Reklamy wszystkich niemal ...
-
Reklama w Internecie 2010
... czarno-biała. Tym bardziej, że - jak podkreślają autorzy raportu Rynek reklamy kontekstowej 2010 - kampanie reklamy kontekstowej bardzo rzadko realizowane są tylko w jednej sieci. Na czym ... budżetów w tym roku można szacować na 20 procent. Czy globalne wydatki na reklamę w Internecie i w tym roku osiągną spektakularny poziom? Zapewne wynik będzie ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... Freshmarket. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... reklamy w internecie kolejnym wzrostem wartości oraz złamaniem magicznej granicy – pierwszy raz w historii wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. Dane rynkowe pokazują, że cały rynek reklamy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,67% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,54%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,4% - a na drugim Kaufland, z udziałem na poziomie 1,7%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2023 ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,32% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 1,94%. Trzecie miejsce należało do Kinder, z udziałem 1,45%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,81% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,31%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,19%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK REKLAMY ... mld kontaktów i 72,79% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową Najwyższy udział ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... formatem reklamy. Ilość wydatków na reklamę wideo w ciągu roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social media (26%). Biorąc pod uwagę strukturę branżową, najwięcej na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału), motoryzacja (11%), telekomunikacja (8%), finanse (7%) i żywność (7%). Kluczowymi dla branży reklamy cyfrowej ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... wydatki na nią będą stale wzrastać. Szacuje się, że wydatki na reklamę mobile w 2020 roku wzrosną do 13 miliardów dolarów. Reklama natywna: jak w przypadku wspomnianej wyżej reklamy mobile, wzrost popularności tego formatu jest nieunikniony. Główną zaletą reklamy ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... in.: Jaką dynamiką charakteryzowały się w minionym roku wydatki na reklamę online? Które branże wydały na reklamę w internecie najwięcej? Jaki rodzaj reklamy pozyskuje lwią część tortu ... dobrą wiadomością nie tylko dla branży. Wydatki reklamowe są jak papierek lakmusowy dla gospodarki, a 12,6% wzrostu reklamy cyfrowej, która w ubiegłym roku stanowiła ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... tym samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... Polacy wydali na zakupy w Internecie 3,1 miliarda złotych. Wydatki w Internecie stanowiły już około 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Rok 2005 - kolejny rok rozwoju reklamy internetowej w Polsce W 2005 roku polskie firmy znacznie zwiększyły wydatki na reklamę internetową. Wydatki na reklamę w sieci wyniosły 140 mln zł wobec ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... są najczęściej wyszukiwane oraz analizuje wybrane trendy sezonowe w branży motoryzacyjnej. 56 proc. wzrostu! Jak wynika z raportu Starlink podsumowującego rynek reklamy i mediów w minionym roku, wydatki na marketing sieciowy podskoczyły o ponad 6 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Które sektory postanowiły zainwestować w promocję dodatkowe 70 ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... . Pierwsza piątka obejmuje również inne kanały kontaktu bezpośredniego, w tym reklamy kinowe, reklamy w punktach sprzedaży i poza domem (analogowe i cyfrowe). Badanie ujawniło znaczny ... z 12. miejsca na 20. Tylko 6% marketerów twierdzi, że w 2024 roku zwiększy wydatki na reklamę telewizyjną. Gonca Bubani, zajmująca w Kantar stanowisko Global Thought ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... największym zaufaniem. Już od kilku lat obserwujemy, że reklamodawcy wycofują swoje wydatki marketingowe z serwisu X. Ponieważ trend ten wyraźnie przyspieszył w ciągu ostatnich ... z natarczywością. Inne preferowane kanały komunikacji to reklamy kinowe, wydarzenia sponsorowane, reklamy prasowe i reklama zewnętrzna. Najpopularniejsze kanały medialne w ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... po telewizji. Wyniki raportu IAB Europe AdEx wskazują, że w 2010 roku wydatki na reklamę online wyniosły w Polsce prawie 1,6 mld zł, co oznacza 15-proc. wzrost ... sieci pojawiają się także reklamy wideo, przypominające tradycyjne reklamy telewizyjne, umożliwiające jednak użytkownikowi interakcję i przejście na witrynę reklamodawcy. Reklamy tego typu ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... , Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... wydatki programmatic na sektor mobile wyniosą 8,36 mld dolarów i po raz pierwszy przekroczą nakłady na reklamę desktopową – 6,52 mld dolarów. Jak podkreślają eksperci, siła programmatic tkwi w tym, że wszystkie strony zaangażowane w proces zakupu reklamy ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... w dużym stopniu z jego syntetycznego charakteru. Porównuje się wyłącznie efektywność kosztową reklamy na różnych serwisach WWW. Wiadomo gdzie opłaca się reklamować bardziej, a gdzie mniej. ... świadomi sytuacji na zagranicznych giełdach przykręcali kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej ...
Tematy: -
Kampanie reklamowe dla seniorów
... pomocą finansową dla swoich dzieci. Model ścisłej kontroli wydatków (w tym miesięczne wydatki na lekarstwa) jest jego drogą życiową, a wszystkie zakupy, które wykraczają poza ... aktywizacji starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już oczekuje ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... dobry rok dla rynku trójmiejskiego, który wzrósł o 5,6%. Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 67 do 69. Towarzyszył temu wzrost średniego budżetu o 5,6%. Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach odnotował zwyżkę w 2012 roku o 2%. Liczba aktywnych reklamodawców spadła z 56 do 53. Średni budżet wzrósł o 7,7%. Rynek łódzki był najszybciej ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... „wielosztuki”, co w podsumowaniu kwartału przełożyło się na wydatki rzędu 12 mln zł i trzecią ... wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... . Jednak nadal częstą praktyką w budowaniu strategii reklamowych jest uwzględnianie tylko lub głównie reklamy w telewizji, radiu czy prasie drukowanej. Niestety koszty reklamy tzw. tradycyjnej nierzadko liczone są w milionach, a z kolei na takie wydatki mogą pozwolić sobie tylko najwięksi gracze na rynku. Jeśli mówimy o skuteczności tak ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... kampaniach SEM i SEO. Firma właśnie przeprowadziła badanie pokazujące wydatki na reklamę w wyszukiwarce Google symulowane dla statystycznego, polskiego przedsiębiorstwa ... Blink.pl. Ile dokładnie kosztuje reklama materiałów budowlanych? Aby oszacować koszty reklamy w wyszukiwarce Google dla branży budowlanej, Blink.pl przeprowadził symulację z ...
-
Dane paliwem cyfrowej gospodarki
... użytkowników Internetu są paliwem dla tych obszarów cyfrowego marketingu. Potwierdza to rosnący rynek reklamy programmatic, który globalnie osiągnie w tym roku wartość 75 mld dolarów, co daje ... skuteczność uzależniona jest od jakości danych. Miesiąc po wejściu w życie RODO wydatki na kampanie w tym modelu wróciły do poziomu, na jakim były zanim ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... zdecydowanie bardziej ostrożna i nie ma tak optymistycznych poglądów na przyszłość reklamy internetowej. Środowiska te traktują ogólny trend wzrostowy wydatków na ... MarketingProfs wykazało, że w reakcji na spowolnienie gospodarcze 60% przedsiębiorców planuje zwiększyć wydatki na reklamę internetową. Zdaniem analityków przedsiębiorców powinno się ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... 2019 Report, w 2019 roku europejskie wydatki na kampanie mobilne po raz pierwszy były większe od kwot przeznaczonych na reklamy desktopowe - przekroczyły 30 mld ... reklamy online, dzięki czemu ten kanał znacznie łagodniej przejdzie przez kryzys wywołany pandemią niż tradycyjne media. Co prawda jak twierdzi firma WARC, w ujęciu globalnym wydatki ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... polskim rynku e-commerce. Oto kluczowe wnioski płynące z tej analizy. Wydatki na reklamę w internecie w górę Wartość oglądanych przez nas w internecie reklam to ... 22 mld dolarów rocznie. Polska jest w czołówce państw, w których internauci blokują reklamy. Według danych PageFair, korzysta z tego prawie 40 proc. polskich internautów. Większy odsetek ...
-
Internet w 2006 wg eMarketer
... przeznaczona na reklamę online. Po raz pierwszy te wydatki przekroczą barierę pięciu procent. Do roku 2009 mimo przewidywanego ogólnego spadku wydatków reklamowych, wydatki w kanale Internetu wzrosną do 7,5% wydatków ogółnych (22 miliardy dolarów) i mogą przewyższyć udziały reklamy w radio. 2. Handel online Przychody ze sprzedaży detalicznej ...