-
Video w Internecie coraz popularniejsze
... jednego użytkownika wydłużył się również o 18 proc. eMarketer prognozuje natomiast, że rynek reklamy video wzrośnie w tym roku o 71 proc. osiągając wartość 640 ... video jako nieodzowną część kampanii marketingowej.” – powiedział David Hallerman, analityk eMarketera. Wydatki na internetową reklamę video w Stanach Zjednoczonych potroją się i do roku ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... wydatki na technologie i usługi z nimi związane mają, tylko w Europie Zachodniej, sięgnąć 3 miliardów dolarów. W ciągu najbliższych czterech lat poziom ten ma być ponad dwukrotnie wyższy. Z Big Data korzysta również branża reklamy ... wyniesie w 2014 roku w Europie Zachodniej nawet 2,9 miliarda dolarów. Wydatki te będą stale rosły i w 2018 roku mogą ...
-
Zakupy online zamiast kolejek. Świąteczny e-commerce bije rekordy popularności
... reklamy pojawiają się za wcześnie. Polacy cenią e-commerce za wygodę, brak tłumów i możliwość rozłożenia kosztów w czasie. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kiedy Polacy rozpoczynają świąteczne zakupy i jak wielu z nich planuje wydatki ... wyglądają także opinie Polaków o tym, czy produkty i reklamy świąteczne pojawiają się w odpowiednim czasie. ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... przedsiębiorstw parających się handlem tradycyjnym przyznaje, że w minionym roku podniosła wydatki związane z komunikacją mobilną - wynika z badania, które Ipsos Polska zrealizował ... . Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub ...
-
Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... wydatków, i tym samym umożliwia wnikliwą analizę budżetu z podziałem na konkretne wydatki. Zdania na temat tego rozwiązania są podzielone. Jedni twierdzą, ... w szczególności jeśli chodzi o pozyskiwanie informacji na temat swoich klientów. Świat reklamy cyfrowej czeka sporo przekształceń i nowych wyzwań. Zapewne będziemy świadkami zarówno wielu ...
-
Internet w 2003 r.
... wzrosną wydatki na reklamę i marketing w internecie, a szczególnie na ich interaktywne formy. Pamela Parker z serwisu ClickZ Today przedstawiła ... kosztowo formy, takie jak płatne linki w rezultatach wyszukiwania czy inne tego typu formy reklamy. Mailing W tym roku nadal powinny rozwijać się relacje spółek z ich klientami. Im więcej danych firmy ...
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
... w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel i ... a wydatkami na nie. Przy trzydziesto-procentowym wzroście ilości kampanii launchingowych, wydatki na nie wzrosły zaledwie o 1 proc. (1 930 478 611 zł w 2003 r. i ...
-
Ataki hakerskie w III 2019
... się, że na pierwszym miejscu cyberniebezpieczeństw uplasowała się szkodliwa koparka Cryptoloot. Wśród zagrożeń mobilnych miano lidera zyskał wyświetlający złośliwe reklamy malware Hiddad. Wydatki na systemy, które zapewniać mają cyberbezpieczeństwo, systematycznie pną się w górę. Liderami na tym polu okazują się być cyberprzestępcy, którzy ...
-
45% budżetów na influencer marketing jest marnowane - alarmujący raport CreativeX
... nieskuteczne. Eksperci ostrzegają, marki ślepo wierzą w "autentyczność", zapominając o fundamentach skutecznej reklamy. Z tego artykułu dowiesz się: Jak duża część budżetu ... mieć brak łączenia autentyczności z zasadami efektywnej komunikacji W 2024 roku globalne wydatki na influencer marketing przekroczyły 24 miliardy dolarów. To historyczny rekord ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... wartości rynku reklamy online, która w 2007 roku, kiedy to po raz pierwszy jako osobne kategorie uwzględnione zostały wydatki na SEM, e-mail marketing i ogłoszenia, zanotowała trzykrotny skok. Dziś obraz mamy zdecydowanie szerszy i pełniejszy. A co najważniejsze – optymistyczny, pomimo kryzysu, jaki dotknął branżę reklamy. Reklamy wszystkich niemal ...
-
Reklama w Internecie 2010
... czarno-biała. Tym bardziej, że - jak podkreślają autorzy raportu Rynek reklamy kontekstowej 2010 - kampanie reklamy kontekstowej bardzo rzadko realizowane są tylko w jednej sieci. Na czym ... budżetów w tym roku można szacować na 20 procent. Czy globalne wydatki na reklamę w Internecie i w tym roku osiągną spektakularny poziom? Zapewne wynik będzie ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... Freshmarket. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... reklamy w internecie kolejnym wzrostem wartości oraz złamaniem magicznej granicy – pierwszy raz w historii wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. Dane rynkowe pokazują, że cały rynek reklamy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,67% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,54%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,4% - a na drugim Kaufland, z udziałem na poziomie 1,7%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2023 ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,32% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 1,94%. Trzecie miejsce należało do Kinder, z udziałem 1,45%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,81% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,31%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,19%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK REKLAMY ... mld kontaktów i 72,79% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową Najwyższy udział ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... formatem reklamy. Ilość wydatków na reklamę wideo w ciągu roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social media (26%). Biorąc pod uwagę strukturę branżową, najwięcej na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału), motoryzacja (11%), telekomunikacja (8%), finanse (7%) i żywność (7%). Kluczowymi dla branży reklamy cyfrowej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025
... reklamowych. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,7% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,5%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,95%. RYNEK REKLAMY ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... wydatki na nią będą stale wzrastać. Szacuje się, że wydatki na reklamę mobile w 2020 roku wzrosną do 13 miliardów dolarów. Reklama natywna: jak w przypadku wspomnianej wyżej reklamy mobile, wzrost popularności tego formatu jest nieunikniony. Główną zaletą reklamy ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... in.: Jaką dynamiką charakteryzowały się w minionym roku wydatki na reklamę online? Które branże wydały na reklamę w internecie najwięcej? Jaki rodzaj reklamy pozyskuje lwią część tortu ... dobrą wiadomością nie tylko dla branży. Wydatki reklamowe są jak papierek lakmusowy dla gospodarki, a 12,6% wzrostu reklamy cyfrowej, która w ubiegłym roku stanowiła ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... tym samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... Polacy wydali na zakupy w Internecie 3,1 miliarda złotych. Wydatki w Internecie stanowiły już około 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Rok 2005 - kolejny rok rozwoju reklamy internetowej w Polsce W 2005 roku polskie firmy znacznie zwiększyły wydatki na reklamę internetową. Wydatki na reklamę w sieci wyniosły 140 mln zł wobec ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... są najczęściej wyszukiwane oraz analizuje wybrane trendy sezonowe w branży motoryzacyjnej. 56 proc. wzrostu! Jak wynika z raportu Starlink podsumowującego rynek reklamy i mediów w minionym roku, wydatki na marketing sieciowy podskoczyły o ponad 6 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Które sektory postanowiły zainwestować w promocję dodatkowe 70 ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... . Pierwsza piątka obejmuje również inne kanały kontaktu bezpośredniego, w tym reklamy kinowe, reklamy w punktach sprzedaży i poza domem (analogowe i cyfrowe). Badanie ujawniło znaczny ... z 12. miejsca na 20. Tylko 6% marketerów twierdzi, że w 2024 roku zwiększy wydatki na reklamę telewizyjną. Gonca Bubani, zajmująca w Kantar stanowisko Global Thought ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... po telewizji. Wyniki raportu IAB Europe AdEx wskazują, że w 2010 roku wydatki na reklamę online wyniosły w Polsce prawie 1,6 mld zł, co oznacza 15-proc. wzrost ... sieci pojawiają się także reklamy wideo, przypominające tradycyjne reklamy telewizyjne, umożliwiające jednak użytkownikowi interakcję i przejście na witrynę reklamodawcy. Reklamy tego typu ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... , Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... największym zaufaniem. Już od kilku lat obserwujemy, że reklamodawcy wycofują swoje wydatki marketingowe z serwisu X. Ponieważ trend ten wyraźnie przyspieszył w ciągu ostatnich ... z natarczywością. Inne preferowane kanały komunikacji to reklamy kinowe, wydarzenia sponsorowane, reklamy prasowe i reklama zewnętrzna. Najpopularniejsze kanały medialne w ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... wydatki programmatic na sektor mobile wyniosą 8,36 mld dolarów i po raz pierwszy przekroczą nakłady na reklamę desktopową – 6,52 mld dolarów. Jak podkreślają eksperci, siła programmatic tkwi w tym, że wszystkie strony zaangażowane w proces zakupu reklamy ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... w dużym stopniu z jego syntetycznego charakteru. Porównuje się wyłącznie efektywność kosztową reklamy na różnych serwisach WWW. Wiadomo gdzie opłaca się reklamować bardziej, a gdzie mniej. ... świadomi sytuacji na zagranicznych giełdach przykręcali kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej ...
Tematy:


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem