-
Stare nawyki czy nowe zwyczaje? Jak robimy zakupy online?
Pojawiły się właśnie wyniki szóstej edycji badania agencji badawczej Inquiry, a w niej garść najświeższych informacji dotyczących zwyczajów zakupowych w internecie. Opracowanie wskazuje najważniejsze trendy konsumenckie, potwierdzając m.in., że Polacy to zaawansowani już użytkownicy elektronicznych kanałów sprzedaży. Z tego tekstu dowiesz się m.in ...
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?
Lojalność klientów to dziś efekt jakości, obsługi i wygody, a nie tylko ceny. Z badania PolCard from Fiserv wynika, że 91% Polaków najczęściej wraca tam, gdzie jakość produktów i usług jest wysoka. Cena znalazła się dopiero na drugim miejscu. Coraz większe znaczenie mają również nowoczesne formy płatności i usługi samoobsługowe, takie jak click & ...
-
Sklepy convenience na fali, dyskonty w odwrocie? Nowe trendy zakupowe
Czy dyskonty tracą swoją pozycję lidera? Wiele wskazuje na to, że materializuje się właśnie taki scenariusz. Polacy coraz chętniej robią zakupy w sklepach convenience i hipermarketach, zostawiając dotąd dominujące dyskonty nieco w tyle. Co stoi za tą zmianą? Jak zmieniają się nasze nawyki i czego naprawdę oczekujemy od sklepów? Sprawdź, kto dziś ...