-
Polska: wydarzenia tygodnia 14/2015
... ubiegłego roku deflacja. Dzięki niej przez cały 2014 r. inflacja roczna wyniosła 0. Na zjawisko spadku cen w całej gospodarce nakładają się promocje sieci handlowych. Prof. Kowalski podkreśla, że co prawda trudno przewidzieć zachowanie sklepów przed samymi świętami, ale prawdopodobne jest, że będą próbowały ...
-
Płatności mobilne, beacony, inteligentne domy - najbliższa przyszłość
... , że spersonalizowane wiadomości mają wpływ na ich decyzje zakupowe. „Beacony będą miały ogromny wpływ na budowanie lojalności konsumentów wobec danej sieci handlowej, a także wygodę zakupów. Sprzedawcy muszą jednak uważać aby nie przesadzić i nie przekroczyć cienkiej granicy, ponieważ wciąż wielu klientów nie ...
-
W m-commerce króluje Android
... i smartfonów, jest Android. Aplikację na urządzenia z systemem operacyjnym Google wybiera łącznie aż 90% użytkowników. Niezależnie od używanego systemu, do zakupów w sieci Polacy najczęściej wybierają smartfony. Udział konsumentów, którzy korzystają z telefonów komórkowych pracujących na Androidzie wynosi 67%, zaś z iPhone’ów – 9%. Łącznie jest ...
-
Zakupy przez Internet najczęściej w poniedziałek
... , Polacy najczęściej kupują on-line w pierwszej połowie dnia, zapewne będąc w pracy, a następnie wieczorem, kiedy większość upora się już z domowymi obowiązkami. - Kupując w sieci warto pamiętać, że o ile płatność dokonana zwykłym przelewem w godzinach porannych lub wczesnym popołudniem, ma szansę zostać zaksięgowana na koncie sprzedawcy ...
-
Płatność przy odbiorze: tak lubimy najbardziej
... e-commerce, na co wpływ wywierać będzie m.in. doskonalenie tzw. „user experience” oraz coraz liczniejsze udogodnienia wdrażane przez e-sklepy. - Transakcje w sieci są wygodne, szybkie i coraz bardziej intuicyjne dzięki narzędziom usprawniającym proces zakupowy udostępnianym przez e-sklepy - mówi A. Wojtczuk. - Wdrożenie nowych przepisów o ochronie ...
-
Ochrona danych: zabezpiecz komputer na wypadek utraty zasilania
... zminimalizować ryzyko utraty danych podczas wahań napięcia? Ochrona przeciwprzepięciowa – Zarówno domowi, jak i biznesowi użytkownicy komputerów powinni wziąć pod uwagę zakup uziemionych listew zasilających. Te proste i stosunkowo niedrogie urządzenia zabezpieczą sprzęt przed skokami napięcia, które mogłyby w konsekwencji spowodować utratę danych ...
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
... i spersonalizowane przekazy reklamowe kampania retargetingowa może przynieść imponujące efekty – twierdzi Wyszyński. Kolejnym sposobem na skuteczną kampanię przedświąteczną w sieci jest wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych. Jeżeli grupą celu e-sklepu są młodzi ludzie, którzy spędzają sporo czasu w serwisach społecznościowych ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... . Ma on największe znaczenie w przypadku zakupów kosmetyków i perfum – 43% zamożnych i bogatych Polaków przyznało, że polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015” jest szóstą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce ...
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... w sklepach internetowych produktów. Średni koszt dostawy w ramach Paczki w Ruchu wynosi 5,72 zł. Obecnie na terenie Polski znajduje się 2 000 punktów sieci Ruch, w których możliwy jest odbiór przesyłek. Współpracę w kwestii dostawy przesyłek nawiązała z Pocztą Polską także sieć stacji paliw Orlen. Usługa Stacja ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... raczej skojarzenia z artykułami i notkami prasowymi i mediami tradycyjnymi, niż z atrybutami i zmianami, jakie wniosły do komunikacji media społecznościowe” - ocenia. Monitorowanie w sieci nazwy własnej marki lub własnego nazwiska daje możliwości analityczne, umożliwia raportowanie, ocenę wydźwięku, czy porównanie skali dyskusji między markami ...
-
Po piwo idziemy do małego sklepu
... , że polscy piwosze są do tego kanału mocno przywiązani. – Związek kategorii piwa z handlem małoformatowym jest silny i obustronny. Mimo rosnącego znaczenia sieci wielkopowierzchniowych, małe sklepy nadal pozostają najważniejszym kanałem sprzedaży piwa, a jednocześnie, z perspektywy obrotów tych sklepów, piwo jest kluczową kategorią mającą 25 ...
-
Wakacje 2016: w TUI Poland sporo taniej niż rok temu
... egzotyki, jest wynikiem daleko lepszym od rynku jako całości. Potwierdza on opisywany już kilkakrotnie trend zyskiwania przewagi w dynamice sprzedaży przez sieci placówek firmowych i dużych multiagentów nad biurami agencyjnymi. O ile agentów z mniejszych miejscowości Polski B zacznie w sprzedaży już niebawem wspierać program 500+, to ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... często kopie oryginalnych stron, które są zintegrowane ze specjalnymi zestawami phishingowymi. Jedyną czynnością, którą należy wykonać, aby umieścić sfałszowany sklep w sieci, jest wprowadzenie danych docelowych do formularza. Sfałszowane strony często wyglądają jak oryginalne, niemniej zawierają błędy językowe, wynikające z błędnego tłumaczenia ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy ... ofert online. Telekomunikacja – synergia sił mobile i programmatic Dla firm telekomunikacyjnych, producentów telefonów i operatorów sieci komórkowych kanał mobilny wydaje się naturalnym środowiskiem, w którym przebywają potencjalni klienci. Co więcej ...
-
W e-commerce rządzi cena
... sklepy stacjonarne (61 proc.). Po drugie, nie mają potrzeby kupowania online (47 proc.), a po trzecie, deklarują brak zaufania do zakupów w sieci (15 proc.). Co dziesiąty ankietowany uważa kupowanie w internecie za zbyt skomplikowane. Kluczowym aspektem zakupów internetowych pozostaje niska cena produktu – dla ...
-
Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista
... deklarują kupujący za pomocą desktopa (58%) oraz tabletu (57%). W porównaniu do klientów desktopowych, dla kupujących z poziomu smartfona dużą rolę odgrywają sieci społecznościowe, gdzie zamieszczają zdjęcia zakupionych towarów (takie zachowanie zadeklarowało 37% użytkowników urządzeń mobilnych vs. 20% klientów, którzy dokonują transakcji za ...
Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet, odzież, m-commerce, badania konsumenckie -
Galeria Zegrzyńska - nowe centrum handlowe w Legionowie
... w pełni dostosowane do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością ruchową. Procent komercjalizacji obiektu wynosi obecnie 63%. Jednym z najemców jest ZDROFIT - jednak z największych sieci fitness w naszym kraju. Ponadto na parterze znajdzie się punkt z prasą, piekarnio-cukiernia, apteka, sklepy z odzieżą i obuwiem. Inwestorem jest polska spółka WRI ...
-
Aplikacje mobilne. Jak będzie wyglądać ich przyszłość?
... głębsze doświadczenie życia i rzeczywistości. To może zmienić nie tylko nasze codzienne życie, lecz także sposób patrzenia na przyszłość”. Nowe sieci (Decentralizacja wywołana przez technologie blockchain i edge computing) Foresight Factory przewiduje znacznie większą decentralizację, spowodowaną przez rosnącą popularność technologii blockchain ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2017
... bardziej wypełniony jest trójkąt, tym więcej i częściej można dany produkt spożywać. Produkty oznakowane systemem SENS pojawią się we wszystkich sklepach sieci Carrefour już jesienią. Oznakowane nimi będą artykuły spożywcze marek własnych Carrefour oraz Jakość z Natury. Sieć jest jednak otwarta na współpracę ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2017
... atak zakłócił pracę portów, szpitali i banków, uderzył w wiele przedsiębiorstw. Najbardziej dotknęło to gospodarkę ukraińską, ale hakerzy włamali się też do sieci elektrowni atomowych w USA. Ten cyberatak dotyczył jedynie biznesowej części tych elektrowni, a nie krytycznej infrastruktury. Ucierpiały też rosyjskie banki, systemy teleinformatyczne ...
-
Black Friday - prawdziwe okazje czy ściema?
... dotyczą wszystkich produktów. Czy wówczas są to prawdziwe okazje? Postanowiliśmy sprawdzić poziom cen dla dziesięciu losowo wybranych, bardzo popularnych pozycji w sieci. Jak widać, w przypadku niektórych towarów ceny w ogóle nie odnotowały zmian (telewizor LG, aparat Nikon czy zegarek Daniel Wellington). Jednak już ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, którą w 1939 roku napisał Robert L. May na zlecenie sieci sklepów Montgomery Ward. Opowieść o czerwononosym Rudolfie rozdawano dzieciom, które wraz z rodzicami robiły zakupy w sklepach. Bajka zyskała ogromną popularność i teraz nikt ...
-
Urządzenia IoT, czyli najwyższy czas pomyśleć o bezpieczeństwie
... w 2017 roku było ich "zaledwie" 8,4 miliarda. Nie ma w tym jednak nic specjalnie zaskakującego. Już dziś nie lada wyzwaniem okazuje się zakup telewizora, który nie łączyłby się z internetem. Inteligentne gadżety trafiają na podatny grunt - kupujący uwielbiają wszak różnego rodzaju nowinki. Tu jednak ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2018
... wyniosły 30,7 mld USD (wzrost o 46 proc. w ciągu roku). To głównie skutek agresywnej polityki Amazona w branży spożywczej, którą prowadziła dzięki sieci Whole Foods. Zysk operacyjny wyniósł ok. 1,9 mld USD. Świat kryptowalut. I kwartał na rynkach kryptowalut był niezbyt udany, obserwowaliśmy spore spadki ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2018
... zaczynać 2018 r. z dziurą w domowych finansach. Wyprzedaże przyciągają nie tylko do sklepów stacjonarnych. Polscy konsumenci coraz chętniej robią bowiem zakupy również w sieci. Rosną też rachunki za zakupy w internecie. Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że ponad 30 proc. realizowanych zamówień przez e-sklepy opiewa ...
-
Wyprawka szkolna nie musi być droga
... przy tym z jakości. Przykładowo, uczestnicy PAYBACK mogą szybko i wygodnie skompletować wyprawkę szkolną, zbierając punkty i wymieniając je na kolejne zakupy w sklepach sieci Kaufland oraz u naszych licznych partnerów online – komentuje Robert Olędzki, Digital Director w PAYBACK Polska. Najwięcej respondentów badania PAYBACK Opinion Poll – prawie ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... , który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – mówi Agata Czarnecka, Dyrektor w Dziale Doradztwa i Badań Rynku CBRE. Nowe technologie w handlu Tradycyjne sieci handlowe, sięgając po innowacje, mają realne szanse wzmocnić swoją pozycję względem dynamicznie rozwijających się sektorów m-commerce i e-commerce. Te innowacje mogą ...
-
Jak się ma cyberbezpieczeństwo w polskim e-commerce?
... prawdopodobnie doszło (20 proc. twierdzących odpowiedzi) do incydentu związanego z naruszeniem bezpieczeństwa, takiego jak np.: wyciek danych, phishing, cyberszpiegostwo, włamanie do sieci czy oszustwo popełnione przez pracownika. Mimo tego, zaledwie 40 proc. e-sklepów przeprowadza testy penetracyjne, choć i tak nie robi tego regularnie ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... związanych z logistyką, są pozytywnie nastawieni do handlu internetowego, m.in. 40 proc. z nich kupuje przez internet małe narzędzia oraz odzież roboczą. W sieci powstaje także coraz więcej platform, które pozwalają im sprzedawać świeże produkty. Mimo iż 60 proc. badanych zadeklarowało, że przegląda internet ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... . Jego roczny wzrost w kanałach online przekracza 60 proc. Wyprzedza go jednak, piąty w TOP 100, Gucci. W ubiegłym roku sprzedaż tej marki w sieci wzrosła o 86 proc. Około połowa przychodów pochodziła z zakupów zrobionych przez osoby z tzw. pokolenia Y, a więc urodzonych w latach 80. i 90. To wpłynęło ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
W tym roku pod choinką królować będą kosmetyki, perfumy, elektronika i książki. I choć w prezenty najczęściej zaopatrujemy się w sklepach stacjonarnych, to jednocześnie z roku na rok maleje dystans pomiędzy świątecznymi zakupami off i online. Ci ze sprzedawców, którzy liczą na świąteczny sukces w e-commerce, powinni zwrócić uwagę na 3 czynniki. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 51/2018
... co powinniśmy uważać, aby nie paść ofiarą cyberprzestępców? W oczekiwaniu na Mikołaja Tegoroczny Black Friday ustanowił rekord sprzedaży w e-sklepach. Na zakupy w sieci Polacy wydali o 176% więcej, niż wynosiła średnia dzienna w październiku – na każdy koszyk przypadło przeciętnie 190 zł. Liczba transakcji wzrosła o 112 ...
-
Kryptowaluty: już nie technologia, ale sposób płatności
... cyberprzestępców padło - bagatela - 530 milionów dolarów. Oba świadczą o braku zabezpieczeń oraz łatwości, z jaką cyberprzestępcy mogą uzyskać dostęp do aktywnych sieci, powodując ogromne, nieodwracalne szkody. Jeżeli z giełdy kryptowaluty skradzione zostaną wszystkie pieniądze, zostanie ona zamknięta, a inwestorzy zostaną z niczym. Szczególnie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... - po trzech pierwszych kwartałach minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o niemal 400 mln zł, osiągając tym samym pułap 3 mld zł. Taki ... średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane ...
-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... w Warszawie trzy lata temu. Najwięcej sklepów spożywczych (14) znajduje się w centralnej części ul. Marszałkowskiej. Są to głównie lokale franczyzowe dużych sieci, np. Carrefour Express lub Żabka. Co ciekawe, udział sklepów specjalistycznych, takich jak piekarnie czy sklepy mięsne, jest stosunkowo niewielki. Jednak ...