-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... się najbardziej popularnym prezentom, na temat których internauci dyskutują w kanałach społecznościowych w okresie, poprzedzającym Boże Narodzenie. Chociaż lista życzeń jest długa, a w sieci pada wiele pytań na temat świątecznych zakupów, to jednak ich duży odsetek pozostaje bez odzewu. Jeszcze rzadziej do dyskusji na ...
-
6 rad jak wybrać backup
... bezpośrednio zagadnąć dostawcę swojego rozwiązania? I wreszcie – gdy już rozwiązanie kupisz – czy ktoś pomoże ci ze sprawnym wdrożeniem nowego produktu w twojej sieci? Warto też sprawdzić, czy twoje rozwiązanie jest rozwijane zgodnie z zapotrzebowaniem rynku. Jeżeli ostatnia aktualizacja pochodzi sprzed 3 lat można ponownie przemyśleć ...
-
Cyberprzestępczość kobiecie niestraszna
... bezpieczeństwa w sieci - wynika ze wspólnego badania zrealizowanego przez Kaspersky Lab i B2B International. Ta postawa może ... było wyższe w przypadku mężczyzn (22% w stosunku do 19%). Mężczyźni zwykle częściej wydają pieniądze na zakup specjalnych programów stworzonych w celu czyszczenia systemu lub zabezpieczenia go w przyszłości, podczas gdy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 14/2015
... ubiegłego roku deflacja. Dzięki niej przez cały 2014 r. inflacja roczna wyniosła 0. Na zjawisko spadku cen w całej gospodarce nakładają się promocje sieci handlowych. Prof. Kowalski podkreśla, że co prawda trudno przewidzieć zachowanie sklepów przed samymi świętami, ale prawdopodobne jest, że będą próbowały ...
-
Płatności mobilne, beacony, inteligentne domy - najbliższa przyszłość
... , że spersonalizowane wiadomości mają wpływ na ich decyzje zakupowe. „Beacony będą miały ogromny wpływ na budowanie lojalności konsumentów wobec danej sieci handlowej, a także wygodę zakupów. Sprzedawcy muszą jednak uważać aby nie przesadzić i nie przekroczyć cienkiej granicy, ponieważ wciąż wielu klientów nie ...
-
W m-commerce króluje Android
... i smartfonów, jest Android. Aplikację na urządzenia z systemem operacyjnym Google wybiera łącznie aż 90% użytkowników. Niezależnie od używanego systemu, do zakupów w sieci Polacy najczęściej wybierają smartfony. Udział konsumentów, którzy korzystają z telefonów komórkowych pracujących na Androidzie wynosi 67%, zaś z iPhone’ów – 9%. Łącznie jest ...
-
Zakupy przez Internet najczęściej w poniedziałek
... , Polacy najczęściej kupują on-line w pierwszej połowie dnia, zapewne będąc w pracy, a następnie wieczorem, kiedy większość upora się już z domowymi obowiązkami. - Kupując w sieci warto pamiętać, że o ile płatność dokonana zwykłym przelewem w godzinach porannych lub wczesnym popołudniem, ma szansę zostać zaksięgowana na koncie sprzedawcy ...
-
Płatność przy odbiorze: tak lubimy najbardziej
... e-commerce, na co wpływ wywierać będzie m.in. doskonalenie tzw. „user experience” oraz coraz liczniejsze udogodnienia wdrażane przez e-sklepy. - Transakcje w sieci są wygodne, szybkie i coraz bardziej intuicyjne dzięki narzędziom usprawniającym proces zakupowy udostępnianym przez e-sklepy - mówi A. Wojtczuk. - Wdrożenie nowych przepisów o ochronie ...
-
Ochrona danych: zabezpiecz komputer na wypadek utraty zasilania
... zminimalizować ryzyko utraty danych podczas wahań napięcia? Ochrona przeciwprzepięciowa – Zarówno domowi, jak i biznesowi użytkownicy komputerów powinni wziąć pod uwagę zakup uziemionych listew zasilających. Te proste i stosunkowo niedrogie urządzenia zabezpieczą sprzęt przed skokami napięcia, które mogłyby w konsekwencji spowodować utratę danych ...
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
... i spersonalizowane przekazy reklamowe kampania retargetingowa może przynieść imponujące efekty – twierdzi Wyszyński. Kolejnym sposobem na skuteczną kampanię przedświąteczną w sieci jest wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych. Jeżeli grupą celu e-sklepu są młodzi ludzie, którzy spędzają sporo czasu w serwisach społecznościowych ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... . Ma on największe znaczenie w przypadku zakupów kosmetyków i perfum – 43% zamożnych i bogatych Polaków przyznało, że polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015” jest szóstą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce ...
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... w sklepach internetowych produktów. Średni koszt dostawy w ramach Paczki w Ruchu wynosi 5,72 zł. Obecnie na terenie Polski znajduje się 2 000 punktów sieci Ruch, w których możliwy jest odbiór przesyłek. Współpracę w kwestii dostawy przesyłek nawiązała z Pocztą Polską także sieć stacji paliw Orlen. Usługa Stacja ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... raczej skojarzenia z artykułami i notkami prasowymi i mediami tradycyjnymi, niż z atrybutami i zmianami, jakie wniosły do komunikacji media społecznościowe” - ocenia. Monitorowanie w sieci nazwy własnej marki lub własnego nazwiska daje możliwości analityczne, umożliwia raportowanie, ocenę wydźwięku, czy porównanie skali dyskusji między markami ...
-
Po piwo idziemy do małego sklepu
... , że polscy piwosze są do tego kanału mocno przywiązani. – Związek kategorii piwa z handlem małoformatowym jest silny i obustronny. Mimo rosnącego znaczenia sieci wielkopowierzchniowych, małe sklepy nadal pozostają najważniejszym kanałem sprzedaży piwa, a jednocześnie, z perspektywy obrotów tych sklepów, piwo jest kluczową kategorią mającą 25 ...
-
Wakacje 2016: w TUI Poland sporo taniej niż rok temu
... egzotyki, jest wynikiem daleko lepszym od rynku jako całości. Potwierdza on opisywany już kilkakrotnie trend zyskiwania przewagi w dynamice sprzedaży przez sieci placówek firmowych i dużych multiagentów nad biurami agencyjnymi. O ile agentów z mniejszych miejscowości Polski B zacznie w sprzedaży już niebawem wspierać program 500+, to ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... często kopie oryginalnych stron, które są zintegrowane ze specjalnymi zestawami phishingowymi. Jedyną czynnością, którą należy wykonać, aby umieścić sfałszowany sklep w sieci, jest wprowadzenie danych docelowych do formularza. Sfałszowane strony często wyglądają jak oryginalne, niemniej zawierają błędy językowe, wynikające z błędnego tłumaczenia ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy ... ofert online. Telekomunikacja – synergia sił mobile i programmatic Dla firm telekomunikacyjnych, producentów telefonów i operatorów sieci komórkowych kanał mobilny wydaje się naturalnym środowiskiem, w którym przebywają potencjalni klienci. Co więcej ...
-
W e-commerce rządzi cena
... sklepy stacjonarne (61 proc.). Po drugie, nie mają potrzeby kupowania online (47 proc.), a po trzecie, deklarują brak zaufania do zakupów w sieci (15 proc.). Co dziesiąty ankietowany uważa kupowanie w internecie za zbyt skomplikowane. Kluczowym aspektem zakupów internetowych pozostaje niska cena produktu – dla ...
-
Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista
... deklarują kupujący za pomocą desktopa (58%) oraz tabletu (57%). W porównaniu do klientów desktopowych, dla kupujących z poziomu smartfona dużą rolę odgrywają sieci społecznościowe, gdzie zamieszczają zdjęcia zakupionych towarów (takie zachowanie zadeklarowało 37% użytkowników urządzeń mobilnych vs. 20% klientów, którzy dokonują transakcji za ...
Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet, odzież, m-commerce, badania konsumenckie -
Galeria Zegrzyńska - nowe centrum handlowe w Legionowie
... w pełni dostosowane do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością ruchową. Procent komercjalizacji obiektu wynosi obecnie 63%. Jednym z najemców jest ZDROFIT - jednak z największych sieci fitness w naszym kraju. Ponadto na parterze znajdzie się punkt z prasą, piekarnio-cukiernia, apteka, sklepy z odzieżą i obuwiem. Inwestorem jest polska spółka WRI ...
-
Aplikacje mobilne. Jak będzie wyglądać ich przyszłość?
... głębsze doświadczenie życia i rzeczywistości. To może zmienić nie tylko nasze codzienne życie, lecz także sposób patrzenia na przyszłość”. Nowe sieci (Decentralizacja wywołana przez technologie blockchain i edge computing) Foresight Factory przewiduje znacznie większą decentralizację, spowodowaną przez rosnącą popularność technologii blockchain ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2017
... bardziej wypełniony jest trójkąt, tym więcej i częściej można dany produkt spożywać. Produkty oznakowane systemem SENS pojawią się we wszystkich sklepach sieci Carrefour już jesienią. Oznakowane nimi będą artykuły spożywcze marek własnych Carrefour oraz Jakość z Natury. Sieć jest jednak otwarta na współpracę ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2017
... atak zakłócił pracę portów, szpitali i banków, uderzył w wiele przedsiębiorstw. Najbardziej dotknęło to gospodarkę ukraińską, ale hakerzy włamali się też do sieci elektrowni atomowych w USA. Ten cyberatak dotyczył jedynie biznesowej części tych elektrowni, a nie krytycznej infrastruktury. Ucierpiały też rosyjskie banki, systemy teleinformatyczne ...
-
Black Friday - prawdziwe okazje czy ściema?
... dotyczą wszystkich produktów. Czy wówczas są to prawdziwe okazje? Postanowiliśmy sprawdzić poziom cen dla dziesięciu losowo wybranych, bardzo popularnych pozycji w sieci. Jak widać, w przypadku niektórych towarów ceny w ogóle nie odnotowały zmian (telewizor LG, aparat Nikon czy zegarek Daniel Wellington). Jednak już ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, którą w 1939 roku napisał Robert L. May na zlecenie sieci sklepów Montgomery Ward. Opowieść o czerwononosym Rudolfie rozdawano dzieciom, które wraz z rodzicami robiły zakupy w sklepach. Bajka zyskała ogromną popularność i teraz nikt ...
-
Urządzenia IoT, czyli najwyższy czas pomyśleć o bezpieczeństwie
... w 2017 roku było ich "zaledwie" 8,4 miliarda. Nie ma w tym jednak nic specjalnie zaskakującego. Już dziś nie lada wyzwaniem okazuje się zakup telewizora, który nie łączyłby się z internetem. Inteligentne gadżety trafiają na podatny grunt - kupujący uwielbiają wszak różnego rodzaju nowinki. Tu jednak ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2018
... wyniosły 30,7 mld USD (wzrost o 46 proc. w ciągu roku). To głównie skutek agresywnej polityki Amazona w branży spożywczej, którą prowadziła dzięki sieci Whole Foods. Zysk operacyjny wyniósł ok. 1,9 mld USD. Świat kryptowalut. I kwartał na rynkach kryptowalut był niezbyt udany, obserwowaliśmy spore spadki ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2018
... zaczynać 2018 r. z dziurą w domowych finansach. Wyprzedaże przyciągają nie tylko do sklepów stacjonarnych. Polscy konsumenci coraz chętniej robią bowiem zakupy również w sieci. Rosną też rachunki za zakupy w internecie. Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że ponad 30 proc. realizowanych zamówień przez e-sklepy opiewa ...
-
Wyprawka szkolna nie musi być droga
... przy tym z jakości. Przykładowo, uczestnicy PAYBACK mogą szybko i wygodnie skompletować wyprawkę szkolną, zbierając punkty i wymieniając je na kolejne zakupy w sklepach sieci Kaufland oraz u naszych licznych partnerów online – komentuje Robert Olędzki, Digital Director w PAYBACK Polska. Najwięcej respondentów badania PAYBACK Opinion Poll – prawie ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... , który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – mówi Agata Czarnecka, Dyrektor w Dziale Doradztwa i Badań Rynku CBRE. Nowe technologie w handlu Tradycyjne sieci handlowe, sięgając po innowacje, mają realne szanse wzmocnić swoją pozycję względem dynamicznie rozwijających się sektorów m-commerce i e-commerce. Te innowacje mogą ...
-
Jak się ma cyberbezpieczeństwo w polskim e-commerce?
... prawdopodobnie doszło (20 proc. twierdzących odpowiedzi) do incydentu związanego z naruszeniem bezpieczeństwa, takiego jak np.: wyciek danych, phishing, cyberszpiegostwo, włamanie do sieci czy oszustwo popełnione przez pracownika. Mimo tego, zaledwie 40 proc. e-sklepów przeprowadza testy penetracyjne, choć i tak nie robi tego regularnie ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... związanych z logistyką, są pozytywnie nastawieni do handlu internetowego, m.in. 40 proc. z nich kupuje przez internet małe narzędzia oraz odzież roboczą. W sieci powstaje także coraz więcej platform, które pozwalają im sprzedawać świeże produkty. Mimo iż 60 proc. badanych zadeklarowało, że przegląda internet ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... . Jego roczny wzrost w kanałach online przekracza 60 proc. Wyprzedza go jednak, piąty w TOP 100, Gucci. W ubiegłym roku sprzedaż tej marki w sieci wzrosła o 86 proc. Około połowa przychodów pochodziła z zakupów zrobionych przez osoby z tzw. pokolenia Y, a więc urodzonych w latach 80. i 90. To wpłynęło ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
W tym roku pod choinką królować będą kosmetyki, perfumy, elektronika i książki. I choć w prezenty najczęściej zaopatrujemy się w sklepach stacjonarnych, to jednocześnie z roku na rok maleje dystans pomiędzy świątecznymi zakupami off i online. Ci ze sprzedawców, którzy liczą na świąteczny sukces w e-commerce, powinni zwrócić uwagę na 3 czynniki. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 51/2018
... co powinniśmy uważać, aby nie paść ofiarą cyberprzestępców? W oczekiwaniu na Mikołaja Tegoroczny Black Friday ustanowił rekord sprzedaży w e-sklepach. Na zakupy w sieci Polacy wydali o 176% więcej, niż wynosiła średnia dzienna w październiku – na każdy koszyk przypadło przeciętnie 190 zł. Liczba transakcji wzrosła o 112 ...