-
Outdoor w badaniu Mediapanel
09:52 10.10.2024
Badanie Mediapanel obejmie kolejne medium - outdoor, w tym nośniki tradycyjne (OOH) i cyfrowe (Digital OOH). Jest to wspólna inicjatywa reprezentantów rynku out of home oraz Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą.
-
ESG cieszy się coraz większym zainteresowaniem w internecie
10:21 07.10.2024
Internauci coraz częściej wyszukują informacje związane z tematem ESG. Z analizy Instytutu Przywództwa wynika, że na przestrzeni roku liczba zapytań w wyszukiwarce Google wzrosła o ponad 20%. O co najczęściej pytają internauci?
-
Nowe prawo autorskie osłabia ruch z mediów społecznościowych
11:00 03.10.2024
Najświeższe dane z badania Mediapanel PBI i Gemius nie pozostawiają złudzeń - kilka dni obowiązywania nowych przepisów prawa autorskiego wystarczyło, aby w znacznym stopniu ograniczyć zasięgi serwisów z treściami redakcyjnymi. Okazuje się, że u schyłku września bieżącego roku ruch ...
-
W Polsat Box pakiet Stream+ z Disney+ i Max od 25 zł
10:47 13.09.2024
Polsat Box wprowadził nową, niższą cenę pakietu Stream+ dostępnego w ofertach telewizji satelitarnej i internetowej. Z łączonej oferty serwisów Disney+ i Max można korzystać już od 25 zł miesięcznie. Abonenci Polsat Box mają także dostęp do serwisu Polsat Box Go bez dodatkowych ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
10:44 06.09.2024
Stwierdzenie, że media społecznościowe zamieniły się w słupy reklamowe, nie jest przesadą. Nie jest też jednak zaskoczeniem, że przeciętny marketingowiec nader chętnie stawia na reklamę właśnie w social mediach. Przemawia za tym chociażby ich zasięg. Nie wszystkie serwisy cieszą ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2024. Gazeta Wyborcza liderem
10:34 29.08.2024
W lipcu 2024 liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów została Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach podium znalazły się TVN24 oraz Rzeczpospolita.
-
Twórcy internetowi stawiają na lifestyle i media społecznościowe
09:48 12.07.2024
Twórcy internetowi rozwijają swoją działalność w dynamicznym tempie. Na ich sukces wpływa wiele czynników. Zabiegając o zainteresowanie odbiorców i przewagę konkurencyjną, muszą umiejętnie dopasowywać swoje strategie. Liczy się m.in. właściwy dobór tematyki kanału, medium czy ...
-
Zwolnienia pracowników w mediach: rośnie liczba publikacji
09:55 04.07.2024
Rośnie liczba publikacji w mediach o zwolnieniach pracowników - wynika z danych Instytutu Przywództwa. W rekordowym marcu 2024 roku na portalach internetowych ukazało się ich prawie 11 tysięcy. Od stycznia 2022 roku liczba tych doniesień wzrosła o ponad 40%.
-
Social media 2024. Kto i jak korzysta?
11:24 02.07.2024
Z najnowszego raportu "Social Media" przygotowanego przez firmy Gemius, PBI oraz IAB Polska wynika, że najliczniejszą grupą korzystającą z mediów społecznościowych są osoby w wieku od 55 do 75 lat, ale najbardziej zaangażowane są osoby młode. Jak wygląda konsumpcja social mediów w ...
-
W czym lepsi są drobni influencerzy i jak z nimi współpracować?
00:40 29.06.2024
Influencer marketing zyskuje coraz większą popularność. Nie powinno to być jednak żadnym zaskoczeniem - pewnych usług lub towarów nikt nie sprzeda lepiej niż znana twarz z miilonowymi zasięgami. Okazuje się jednak, że współpracę warto nawiązać nie tylko z gwiazdami, ale również z ...
-
Najczęściej cytowane media V 2024. Onet liderem
09:50 28.06.2024
W maju 2024 zmiana lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Zwyciężył Onet, wyprzedzając dotychczasowego lidera - TVN24 oraz Rzeczpospolitą.
-
Social media w pracy rekrutera. Są zalety, są wady
10:00 07.06.2024
Wraz z rozwojem internetu branża HR poyskała nowe sposoby rekrutacji pracowników. Obecnie w tym procesie dość intensywnie wspierają HR-owców media społecznościowe. Serwis okpraca24.pl we współpracy z ekspertami Uniwersytetu Warszawskiego postanowili sprawdzić, jakie social media i w ...
-
Która sejmowa komisja śledcza zyskała najwięcej followersów?
07:00 04.06.2024
Komisje śledcze gromadzą przed telewizorami całkiem znaczną rzeszę obserwatorów, wzbudzając przy tym niemałe kontrowersje. Agencja doradcza PRCN, w ramach raportu „Polscy parlamentarzyści. Analiza korzystania z mediów społecznościowych”, postanowiła przyjrzeć się popularności ...
-
ESG - gorący temat w internecie
09:09 15.05.2024
Kwestie ESG zyskują w naszym kraju coraz większą popularność. Dobitnym tego potwierdzeniem może być chociażby analiza zrealizowana przez Instytut Przywództwa. Okazuje się, że kwiecień bieżącego roku przyniósł rekordową wręcz liczbę publikacji wzmiankujących o ESG. Co więcej, na ...
-
Politycy w social mediach: posłowie czy już influencerzy?
11:02 10.05.2024
Jeszcze do niedawna kampanie wyborcze bazowały w głównej mierze na ulotkach, banerach i rozmowach z potencjalnym elektoratem. Nie jest jednak dużym zaskoczeniem, że w dobie internetu polem intensywnych działań kampanijnych są media społecznościowe. Agencja doradcza PRCN postanowiła ...
-
Najczęściej cytowane media III 2024. TVN24 wciąż liderem
13:28 26.04.2024
TVN24 wciąż jest liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). W marcu 2024 na kolejnych miejscach podium Gazeta Wyborcza i Wirtualna Polska.
-
O wynikach II tury wyborów współdecydują media społecznościowe
11:58 19.04.2024
W I turze wyborów samorządowych wyłoniono tylko część włodarzy rodzimych miast. Tam, gdzie się to nie udało, mieszkańcy zagłosują ponownie już 21 kwietnia. Z dużą dozą pewności można stwierdzić, że podczas I tury istotny wpływ na decyzje wyborcze wywarły media ...
-
Aktywny rodzic: czy "babciowe" stanie się problemem pracodawców?
09:55 11.04.2024
9 kwietnia bieżącego roku Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu małego dziecka. Program „Aktywny rodzic” ma stanowić rozbudowaną wersję tzw. babciowego. Jego założeniem jest ułatwienie rodzicom sprawnego łączenia ...
-
Wybory samorządowe: prezydenci miast jak influencerzy?
10:24 05.04.2024
7 kwietnia bieżącego roku Polacy pójdą do wyborów samorządowych. W kampanii wyborczej i komunikacji z wyborcami istotną rolę odegrały media społecznościowe. Niektórzy z kandydatów swoją aktywnością w serwisie X czy na Instagramie zasłużyli sobie nawet na miano influencerów ...
-
Najczęściej cytowane media II 2024. TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza na podium
09:26 26.03.2024
TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza - tak wygląda podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w lutym 2024 roku, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
VOD to już nie tylko seriale, ale wielkie kino?
08:39 18.03.2024
Wybuch pandemii stał się siłą, która niewątpliwie wzmogła popularność serwisów streamingowych. Dziś pozycja platform VOD i OTT jest już bardzo dobrze ugruntowana. Co więcej, platformy coraz śmielej wchodzą na rynek zarezerwowany dotychczas dla największych wytwórni walcząc z nimi ...
-
Protest rolników w mediach europejskich. Gdzie najwięcej publikacji?
10:53 16.02.2024
Protesty rolników zdominowały media europejskie, Najwięcej publikacji pojawiło się w Niemczech, Francji i we Włoszech. Polska znalazła się na czwartym miejscu - wynika z analizy Instytutu Przywództwa.
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
00:20 08.02.2024
Publicis Groupe opublikowała najnowszą analizę sytuacji panującej na rynku reklamy telewizyjnej w minionych 12 miesiącach. Okazuje się, że wydatki na spoty telewizyjne wzrosły w całym roku o 3,7%. Prognozy na najbliższą przyszłość są dość optymistyczne.
-
Najczęściej cytowane media 2023. Rzeczpospolita liderem
08:47 01.02.2024
Rzeczpospolita, TVN24 i Wirtualna Polska znalazły się na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
00:55 06.01.2024
Influencer marketing to jeden z najpopularniejszych ostatnio elementów strategii marek i to nie tylko w przypadku dużych, ale również mniejszych graczy. I nie ma w tym nic zaskakującego, skoro współpraca z influencerami o rozpoznawalnych twarzach niewątpliwe zwiększa szanse na dotarcie do ...