-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
11:51 22.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża ...
-
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
12:33 13.06.2018
Kim są użytkownicy mediów społecznościowych? To zależy których. Z najnowszego badania platformy do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat wynika m.in., że z Facebooka i Messengera najaktywniej korzystają użytkownicy w wieku 25-34 lata. Z kolei Instagram szczególną ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
00:23 06.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2018
13:17 28.05.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w kwietniu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły niewielkie zmiany. Na pozycję lidera wskoczył z miejsca trzeciego TVN, natomiast radio RMF FM spadło na pozycję trzecią. Na miejscu drugim bez ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2018
08:40 25.05.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w kwietniu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Rzeczpospolita. Na kolejnych miejscach podium także zmiany. Na miejscu drugim uplasował się Fakt, a Gazeta Wyborcza ...
-
YouTube angażuje bardziej niż Facebook
11:20 18.05.2018
YouTube wyraźnie depcze Facebookowi po piętach, intensywnie rozbudowując swoje funkcje społecznościowe. Co więcej, udaje mu się to świetnie. Analiza przeprowadzona przez LifeTube - partnerską sieć zrzeszającą youtuberów i agencji influencer marketingu - dowodzi, że materiały ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2018
09:48 26.04.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w marcu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu zadebiutował Super Express. Na kolejnych miejscach podium także zmiany. Na miejsce drugie spada z pierwszego Gazeta Wyborcza. Na pozycji ...
-
Najczęściej cytowane media III 2018
13:27 25.04.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w marcu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów dwa pierwsze miejsca pozostały bez zmian. Liderem wciąż jest radio RMF FM, a na miejscu drugim bez zmian - TVN24. Natomiast na miejsce trzecie awansowała z ...
-
Social media 2017. Zasięg i intensywność korzystania
13:44 06.04.2018
Youtube to serwis z wyższym zasięgiem wśród internautów niż Facebook – zarówno ogólnie, jak i na urządzeniach mobilnych. Facebook natomiast cechuje się znacznie wyższą intensywnością korzystania niż Youtube – zarówno ogólnie, jak i na urządzeniach mobilnych – liczby te ...
-
Najczęściej cytowane media II 2018
12:14 28.03.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w lutym 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów znów nastąpiły zmiany. Liderem zostało radio RMF FM. Na miejsce drugie z trzeciego wskoczyła TVN24, a na trzecie awansowała Rzeczpospolita. Na czwartym i ...
-
Monitoring mediów: cytowania II 2018
09:33 27.03.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lutym 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w styczniu była Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach podium zmiany. Na miejsce drugie wskakuje z szóstego - Dziennik ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
12:41 19.03.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
10:24 06.03.2018
Przed nami najnowsze opracowanie agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła 8,8 mld zł, co oznacza, że mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie +2,3%. To dobry wynik ...
-
Najczęściej cytowane media I 2018
12:45 05.03.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w styczniu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów nastąpiły zmiany. Liderem została TVN. Na miejsce drugie wskoczyło radio RMF FM, a na trzecie TVN24. Na czwartym i piątym miejscu znalazły się ...
-
DIY - szansa na produktowy product placement
13:09 02.03.2018
DIY jest kojarzone z hobbistyczną dłubaniną, podczas której robimy coś z niczego. Coraz częściej jednak ta dłubanina ma twarz znanych marek, które nawiązują współpracę z influencerami. Postanowiliśmy przyjrzeć się dyskusji na temat DIY, która miała miejsce na przestrzeni ...
Tematy: DIY, monitoring mediów -
Monitoring mediów: cytowania I 2018
13:40 21.02.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w styczniu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w grudniu 2017 była Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce na podium także bez zmian - to Rzeczpospolita. Zmiana na trzecim ...
-
Jak żyje fake news?
00:44 19.02.2018
Jak wygląda struktura dyskusji o fake news w Polsce? Korzystając z algorytmów do przetwarzania treści poddaliśmy analizie treści tweety wprost odwołujące się do fakenews i pokazaliśmy jak wygląda cykl życia fake news w internecie.
-
Najlepsze blogi podróżnicze
13:42 13.02.2018
Monitoring polskiego internetu pozwala oszacować, że w jego przestrzeni funkcjonuje około tysiąca blogów podróżniczych. Niektóre z nich są często aktualizowane i prowadzone z dużą starannością. Zachęcają internautów nie tylko atrakcyjnymi zdjęciami, ale też interesującą ...
-
Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?
09:31 12.02.2018
Kiedy i gdzie internauci zaczynają wzajemnie ze sobą dyskutować w efekcie postów marek i mediów na Facebooku? Na przykładzie danych nieprezentowanych w standardowych narzędziach do analityki social media pokazaliśmy, dlaczego markom się to nie opłaca.
-
Najczęściej cytowane media 2017
13:45 31.01.2018
Instytut Monitorowania Mediów, który co miesiąc przygotowuje zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, tym razem dokonał analizy i podsumowania całego roku 2017. Liderem została "Rzeczpospolita", a kolejne miejsca na podium zajęły Radio Zet i radio RMF FM. Na kolejnych ...
-
Monitoring mediów: cytowania 2017
08:25 29.01.2018
Newton Media przeprowadził analizę cytowań, z której wynika, że w całym 2017 roku liderem wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (1831, w 2016 roku - 2563). Najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym został Polska The Times (336, w 2016 roku - 202). Natomiast ...
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2017
13:20 24.01.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w grudniu 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w listopadzie była Gazeta Wyborcza. Kolejne miejsca na podium także bez zmian. Na drugim Rzeczpospolita, a na trzecim ...
-
Czego najczęściej dotyczy fake news?
00:25 18.01.2018
Fake news to dość prymitywne zjawisko, które w dobie niemal naczelnego znaczenia informacji zyskuje szczególną rolę. W 2017 roku zyskał swoje miejsce w zestawieniu opracowanym przez słownik Collinsa. Fałszywe wiadomości powoli zagrzewają miejsca również w polskich mediach. Z badania ...
-
Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?
10:10 17.01.2018
Standardowo na Facebooku, aby ocenić jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji.
-
Najczęściej cytowane media XII 2017
09:26 12.01.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w grudniu 2017 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów nastąpiły zmiany. Liderem została "Rzeczpospolita". Na miejscu drugim pojawiła się TV Trwam, a radio RMF FM spadło na miejsce trzecie. Na czwartym i ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność