-
Marki odzieżowe w social media
10:29 02.07.2013
Najważniejszym i najskuteczniejszym, bo bezpośrednim sposobem komunikowania się marki, w wielu branżach, są obecnie media społecznościowe. Facebook, YouTube, Twitter czy Pinterest zrewolucjonizowały branżę odzieżową. Za ich pośrednictwem firma dociera do adresatów swoich produktów ...
-
Najczęściej cytowane media V 2013
11:28 27.06.2013
W TOP 15 najczęściej cytowanych mediów aż 11 stanowią tytuły prasowe - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W maju najwięcej doniesień opublikowano za Rzeczpospolitą, na drugim miejscu jest Gazeta Wyborcza, za nią tygodnik Wprost. Powołania na tę trójkę stanowiły ...
-
Polski Internet a talent show
14:06 10.06.2013
Finał Top Model za nami, precastingi do Mam Talent i castingi do Got to Dance trwają, media donoszą o zmianach w jury X Factor - czyżby plotki o końcu ery talent show były przesadzone? Programy tego rodzaju były w minionym sezonie w każdej niemal ramówce, jesień chyba nie przyniesie zmian ...
-
Polski Internet a choroby nowotworowe
11:32 03.06.2013
Rak prowadzi do rozwodów, rozkwitu handlu żywym towarem i... uwolnienia olbrzymich zasobów dobra i optymizmu w nie zawsze przyjaznym dziś internecie. Kiedy nowotwór bez skrupułów chce odebrać siłę i zdrowie, nowe media i społeczności internetowe sprawiają, że przesłanie oraz głos ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2013
13:21 28.05.2013
Nadszedł czas politycznych solistów: w centrum zainteresowania znalazł się Jarosław Gowin, jego opinia na temat zarodków oraz dymisja, następnie podejrzany przez tygodnik Newsweek o lobbing Aleksander Kwaśniewski, dalej minister Sławomir Nowak i kolekcja zegarków będąca solą w oku ...
-
Polski Internet a matura 2013
13:43 07.05.2013
Odstaw alkohol, nie bój się pytać starszych o radę, zrezygnuj z wizyt u fryzjera i przede wszystkim zachowaj spokój. Czy to uniwersalna recepta gwarantująca maturalny sukces AD 2013? Zanim zakwitły kasztany Instytut Monitorowania Mediów szukał w sieci odpowiedzi na pytania, które ...
-
Długi weekend majowy w 2012 i 2013 roku
00:31 01.05.2013
Replise Poland przygotowało raport dotyczący treści publikowanych na temat majówki w roku 2012 i 2013. Dzięki badaniu uzyskano porównawcze insighty odnoszące się do kierunków destynacji, przewidywanych sposobów spędzania wolnego czasu, osób, które towarzyszą nam w trakcie urlopu oraz ...
-
Najczęściej cytowane media III 2013
13:34 29.04.2013
Niefortunna wypowiedź Lecha Wałęsy na temat osób homoseksualnych, roszady po lewej stronie sceny politycznej, plany powrotu Aleksandra Kwaśniewskiego – polityka w marcu znów interesowała media najbardziej. Na drugim miejscu najczęściej poruszanych tematów wyrósł jednak polityce ...
-
Reklamy coraz bardziej nas irytują
21:08 15.04.2013
Reklamy coraz bardziej irytują, w ciągu ostatnich czterech lat średni Wskaźnik Irytacji Reklamą wzrósł o około 20 punktów procentowych – wynika z badania przeprowadzonego przez dom mediowy OMD. Bardzo wysokie wartości tego wskaźnika zanotowano w ostatnim półroczu, jednak mogą one ...
-
Kadra zarządzająca w social media I-III 2013
13:16 15.04.2013
Branża telekomunikacyjna wzbudzała największe zainteresowanie mediów w pierwszym kwartale 2013 roku - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie. Spośród firm telekomunikacyjnych najczęściej wspominane było Orange, a najbardziej medialnym prezesem był Maciej Witucki ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
13:38 02.04.2013
Gotowanie w domu - moda, sposób na zdrowie, szczupłą sylwetkę czy skuteczne odciążenie domowego budżetu? A jeśli ktoś się z talentem i umiejętnościami nie urodził, gdzie może nadrobić braki? U mamy, Makłowicza, Okrasy czy Pascala? - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut ...
-
Polski Internet a Święta Wielkanocne
12:21 29.03.2013
Rekolekcje wielkopostne mają w Internecie większą popularność niż przepis na wielkanocną babę i wskazówki dotyczące dekorowania stołu na święta! Zaskakujące uduchowienie Polaków? Tylko pozornie - dopóki bazujemy na suchych statystykach. Głębsza analiza wypowiedzi internautów ...
-
Telewizja Polska mocno na minusie
18:15 28.03.2013
W 2012 roku Telewizja Polska odnotowała stratę w wysokości 218,8 mln zł. Do złego wyniku przyczyniły się między innymi nakłady na nadawanie w dwóch technologiach, czyli cyfrowej i analogowej oraz spadek przychodów z reklam. Wzrosły za to przychody TVP z abonamentu.
-
Polskie tygodniki opinii w roku 2012
13:13 26.03.2013
2012 - taki rok na rynku tygodników opinii już się chyba nie powtórzy. Tomasz Lis rozpoczął go we Wprost, zakończył w Newsweeku. Przekrojem przez 10 miesięcy dowodził Roman Kurkiewicz, po czym przekazał stery w ręce Marcina Prokopa i Zuzanny Ziomeckiej. Uważam Rze ze stycznia 2012 roku ...
-
Najczęściej cytowane media II 2013
12:45 25.03.2013
Związki partnerskie, starcia na linii Anna Grodzka - Krystyna Pawłowicz, doświadczenia Władysława Serafina z drogówką, zmiany, sojusze i rozstania po obu stronach sceny politycznej - luty był miesiącem polityki jak żaden do tej pory - prawie co czwarta cytowana informacja dotyczyła tego ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
12:45 19.03.2013
Co należy zrobić, by stać się najpopularniejszą siecią handlową w mediach? Lidl postawił na wzmożoną emisję reklam, Biedronka na mocne nazwisko. Dane Instytutu Monitorowania Mediów wskazują, że obie drogi były błędne – Biedronka co prawda zwyciężyła pod względem popularności ...
-
Najczęściej cytowane media I 2013
12:25 04.03.2013
Rzeczpospolita i Perspektywy, ale też Przegląd Sportowy i Dziennik Gazeta Prawna – te i inne media opublikowały w styczniu różnego rodzaju rankingi i wyniki sondaży, co jest świetnym posunięciem w zakresie cytowalności. Właśnie publikacja rankingu szkół ponadgimnazjalnych zapewniła ...
-
Polski Internet a środki na grypę
11:18 26.02.2013
Przeziębienie? Grypa? Instytut Monitorowania Mediów w ramach usługi admonit sprawdził, jak w najgorętszym okresie grypowym wyglądały wydatki reklamowe producentów środków na te przypadłości, porównał to z medialnością poszczególnych medykamentów i zaprosił specjalistów do ...
-
Polski Internet a Walentynki
12:17 14.02.2013
Wszechobecne serca i czerwień w każdym odcieniu to niezbity dowód na to, że zbliżają się Walentynki i że jest to święto co najmniej lubiane w sklepach i punktach usługowych. A co sądzą o nim internauci? Z analizy publikacji internetowych i walentynkowych fanpage’y wynika, że luty ...
-
Najczęściej cytowane media 2012
12:36 13.02.2013
Rok 2012 obfitował w medialne burze - Amber Gold, sprawa Madzi z Sosnowca, czy trotyl na wraku Tupolewa - w ostatecznym rozrachunku jednak najczęstszym tematem cytowań była prostu polityka, a za nią ekonomia. W tym czasie najczęściej cytowanym medium była Gazeta Wyborcza - wynika z analizy ...
-
Sesja egzaminacyjna na Facebooku
10:26 01.02.2013
Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów sprawdził, co najbardziej odciąga studentów od nauki w czasie trwającej właśnie sesji egzaminacyjnej. Z analizy powstających jak grzyby po deszczu fanpage’y wynika, że żubry, pandy, lwy morskie i pingwiny nie mogą przecież podglądać ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2012
13:50 25.01.2013
W grudniowych mediach powrócił temat trotylu. Na szczycie zestawienia najczęściej cytowanych mediów pojawiła się Rzeczpospolita, a tuż za nią Gazeta Wyborcza - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Jednak najwięcej wiadomości, na które powoływały się inne media odnosiło ...
-
Ulubione sklepy Polaków
10:48 25.01.2013
Nasze ulubione sklepy? Nie zawsze to o nich mamy najwięcej informacji. W mediach najczęściej występuje Biedronka, pomimo że to Allegro wygrało w badaniu najchętniej wybieranych miejsc zakupów - wynika z analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w social ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
12:22 22.01.2013
Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową, na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo iż w badanym miesiącu poniósł największe ...
-
Polskie media a WOŚP
13:46 15.01.2013
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to fenomen w skali świata. Mobilizacja tysięcy ludzi, którzy mobilizują jeszcze większe zastępy w szczytnym celu – media nie mogą patrzeć na to obojętnie. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, jak wygląda medialna popularność WOŚP w prasie i ...