-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
12:12 14.07.2017
Wielu z nas uważnie śledzi wiadomości z kraju i ze świata. Skąd jednak czerpiemy informacje? Z raportu Attention Marketing Research wynika, że dla przeszło połowy z nas źródłem informacji są portale internetowe. Równie liczna rzesza korzysta z telewizji, a 28 proc. śledzi bieżące ...
-
Wziąść i włanczać. Jakie błędy językowe popełniamy najczęściej?
12:10 10.07.2017
Monitorując codziennie internet i media społecznościowe, analitycy IMM natrafiają na publikacje różnego rodzaju. Część z nich zainspirowała nas do stworzenia raportu na temat najpopularniejszych błędów językowych.
-
Najczęściej cytowane media V 2017
15:05 29.06.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w maju 2017 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów nastąpiła zmiana na miejscu drugim, na które awansowało z trzeciego radio RMF FM, spychając "Rzeczpospolitą" na pozycję trzecią. Na pierwszym miejscu bez ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2017
10:00 27.06.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w maju 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwsze miejsce wysunęła się Gazeta Wyborcza. Kwietniowy lider - Rzeczpospolita spadła na miejsce drugie. Trzecie miejsce zajął natomiast Super Express. ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
11:45 20.06.2017
Od początku stycznia do końca marca bieżącego roku branża farmaceutyczna wydała na reklamę przeszło 311 mln złotych, co jest wynikiem o 10% wyższym od zanotowanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. Na uwagę zasługuje przede wszystkim Aflofarm, który na promocję przeznaczył ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2017
12:00 30.05.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w kwietniu 2017 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w marcu uplasowała się Rzeczpospolita. Gazeta Wyborcza spadła z miejsca drugiego na trzecie. Drugie miejsce zajął ...
-
Fake news okiem polskich dziennikarzy
11:04 29.05.2017
Informacja stała się czymś niemal kluczowym. Takie realia to podatny grunt dla zjawiska, które w dość prymitywny sposób może oddziaływać na naszą rzeczywistość. Chodzi tu o tzw. fake news, a więc wszelkiego rodzaju przeinaczenia, nadinterpretacje oraz nieprawdziwości w publikowanych ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2017
00:45 29.05.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w kwietniu 2017 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów nastąpiła zmiana lidera. Na pierwszym miejscu znalazło się bowiem Radio ZET, spychając "Rzeczpospolitą" na miejsce drugie. Na trzeciej pozycji bez zmian ...
-
Internet Rzeczy. Co o IoT mówią media?
13:30 19.05.2017
Internet rzeczy to koncepcja, według której przedmioty mogą gromadzić, przetwarzać i wymieniać między sobą dane za pośrednictwem sieci. Szacuje się, że w 2020 roku do internetu będzie podłączonych od 25 do 50 miliardów urządzeń, czyli dużo więcej niż samych mieszkańców Ziemi ...
-
Jak social media spędziły majówkę?
00:29 09.05.2017
Jak wyglądała tegoroczna majówka w internecie? Jak "bawiły się" social media? Okazuje się, że młodzi użytkownicy, w tym zwłaszcza influencerzy, postanowili się nie wylogowywać. Nie próżnowały też marki G2A, Orange, McDondal’s i Avon. Na Youtube dominowały grupa Abstra i ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2017
09:42 02.05.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w marcu 2017 roku nastąpiła zmiana na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich. Na pierwszym miejscu uplasowała się Rzeczpospolita, a Gazeta Wyborcza spadła na drugą pozycję. Wśród dzienników regionalnych liderem ...
-
Najczęściej cytowane media III 2017
09:26 28.04.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w marcu 2017 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów na pierwszym miejscu znalazł się dziennik "Rzeczpospolita", na drugim Radio Zet, a na trzecim RMF FM. Tuż poza podium znalazła się Gazeta Wyborcza. Na ...
-
Kto używa Tindera?
10:54 26.04.2017
Pod koniec marca Tinder zapowiedział uruchomienie oficjalnej wersji komputerowej swojej aplikacji. Ma być skierowana przede wszystkim do osób posiadających mniej nowoczesne telefony. W chwili obecnej jest ona w fazie testów w kilku wybranych krajach: Meksyku, Argentynie, Brazylii, Kolumbii ...
Tematy: Tinder, media społecznościowe -
#instamatka, czyli macierzyństwo 2.0
10:55 12.04.2017
Życie w coraz większym stopniu przenosi się do mediów społecznościowych, a każdy portal tego typu rządzi się swoimi prawami. IMM zmonitorował jeden z ważniejszych trendów na Instagramie, czyli #instamatki wychowujące swoje dzieci z aparatem w ręku. Oto macierzyństwo w wersji 2.0.
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
10:32 04.04.2017
Ubiegłoroczne wydatki reklamowe branży e-commerce okazały się o niemal 17 mln zł niższe niż rok wcześniej. Za taki obrót spraw odpowiedzialni są m.in. dwaj najwięksi reklamodawcy czyli Allegro i Zalando, którzy okroili swoje budżety na promocję o odpowiednio 45% i 39%. Nie wszyscy ...
-
Najpopularniejsi polscy sportowcy. Lewy, Żyła czy Chodakowska?
12:32 28.03.2017
Jakie są największe gwiazdy sportu dla polskich internautów? Jaki sportowiec najbardziej traci, a czyja popularność najbardziej rośnie. Insight IRCenter na temat dominujących i rosnących gwiazd sportu.
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
11:03 21.03.2017
Dom mediowy Codemedia przeanalizował ubiegłoroczne wydatki na reklamę w branży handlowej i dowiódł, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Łączny budżet reklamowy wszystkich przeanalizowanych podmiotów przewyższył 1 miliard złotych, co względem poprzedniego roku oznacza wzrost na ...
-
Monitoring mediów: cytowania II 2017
11:05 17.03.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lutym 2017 roku nastąpiła zmiana na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich. Na pierwszym miejscu uplasowała się Gazeta Wyborcza, a Rzeczpospolita spadła na drugą pozycję. Zmiana także wśród dzienników ...
-
Co o VR mówi się w internecie?
12:10 16.03.2017
Temat wirtualnej rzeczywistości przestał być traktowany wyłącznie w kategorii zabawki dla dużych dzieci. IMM zmonitorował to wirtualne zagadnienie w internecie i mediach społecznościowych, żeby zaprezentować bardzo rzeczywiste wyniki. Rośnie nie tylko skala wzmianek w mediach o VR, na ...
-
Kim jest użytkownik social media?
11:40 15.03.2017
W 2016 roku w Social Media dominowały: kulinaria, zdrowe odżywianie, moda i uroda – najchętniej czytane na blogach, Facebooku i Youtube. Użytkownicy blogów, Instagrama, Twittera starzeją się. Prezentujemy kolejne wyniki projektu Social Media 2016 – z badania CAWI wśród 2110 ...
-
Najczęściej cytowane media I 2017
12:02 03.03.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w styczniu 2017 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły zmiany. Na pierwszym miejscu znalazł się dziennik "Rzeczpospolita", na drugim Radio Zet, a na trzecim RMF FM. Tuż poza podium znalazł się ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2017
12:35 28.02.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w styczniu 2017 roku liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita, która zepchnęła Gazetę Wyborczą na drugą pozycję. Wśród dzienników regionalnych liderem był podobnie jak w grudniu 2016 - Głos ...
-
Monitoring mediów: cytowania 2016
10:21 20.02.2017
Newton Media przeprowadził analizę cytowań, z której wynika, że w całym 2016 roku liderem wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (2563). Najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym został Polska The Times (202). Natomiast wśród tygodników ogólnopolskich liderem ...
-
Święto Zakochanych: gdzie, z kim, za ile?
13:35 14.02.2017
Święto Zakochanych – triumf miłości czy zakupów? To pytanie pojawia się co roku. Sprawdziliśmy co ten dzień oznacza dla internautów – gdzie, z kim i w jaki sposób użytkownicy mediów społecznościowych spędzą 14 lutego.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
13:27 13.02.2017
Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10 ...