-
Kim jest użytkownik social media?
11:40 15.03.2017
W 2016 roku w Social Media dominowały: kulinaria, zdrowe odżywianie, moda i uroda – najchętniej czytane na blogach, Facebooku i Youtube. Użytkownicy blogów, Instagrama, Twittera starzeją się. Prezentujemy kolejne wyniki projektu Social Media 2016 – z badania CAWI wśród 2110 ...
-
Najczęściej cytowane media I 2017
12:02 03.03.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w styczniu 2017 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły zmiany. Na pierwszym miejscu znalazł się dziennik "Rzeczpospolita", na drugim Radio Zet, a na trzecim RMF FM. Tuż poza podium znalazł się ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2017
12:35 28.02.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w styczniu 2017 roku liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita, która zepchnęła Gazetę Wyborczą na drugą pozycję. Wśród dzienników regionalnych liderem był podobnie jak w grudniu 2016 - Głos ...
-
Monitoring mediów: cytowania 2016
10:21 20.02.2017
Newton Media przeprowadził analizę cytowań, z której wynika, że w całym 2016 roku liderem wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (2563). Najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym został Polska The Times (202). Natomiast wśród tygodników ogólnopolskich liderem ...
-
Święto Zakochanych: gdzie, z kim, za ile?
13:35 14.02.2017
Święto Zakochanych – triumf miłości czy zakupów? To pytanie pojawia się co roku. Sprawdziliśmy co ten dzień oznacza dla internautów – gdzie, z kim i w jaki sposób użytkownicy mediów społecznościowych spędzą 14 lutego.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
13:27 13.02.2017
Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10 ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
00:34 10.02.2017
Polskie firmy odzieżowe coraz lepiej radzą sobie na rynku przepełnionym po brzegi tanią ofertą sieciówek. Okazuje się jednak, że na pochwałę zasługuje nie tylko ich sprzedaż i jakość oferowanych produktów, ale także sposób, w jaki funkcjonują one w internecie, a w szczególności ...
-
Najczęściej cytowane media 2016
11:40 09.02.2017
Instytut Monitorowania Mediów, który co miesiąc przygotowuje zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, tym razem dokonał analizy i podsumowania całego roku 2016. Liderem została "Rzeczpospolita", a kolejne miejsca na podium zajęły "Gazeta Wyborcza" i radio RMF FM.
-
Jakie były postanowienia noworoczne 2017?
13:39 07.02.2017
W 2017 roku postanowienia noworoczne przestały być tak wyraziste, jak w zeszłym roku. Nadal obracają się wokół regularnych ćwiczeń. Fitness jest jest jeszcze bardziej masowy, a siłownia przestaje być już tak atrakcyjna jak rok temu.
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2016
12:24 31.01.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w grudniu 2016 roku liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich ponownie została Gazeta Wyborcza. Głos Wielkopolski był najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym, natomiast wśród tygodników ogólnopolskich liderem ...
-
Dostawcy energii i samochody elektryczne. O tym mówi Internet
09:50 26.01.2017
W Internecie energia równa się dostawcy energii i samochody elektryczne. O tych dwóch tematach popularność na portalach i w social media i w Google rośnie nieprzerwanie od 3 lat – w kontekście obsługi klienta, lokalnej sieci i wieści o elektrycznych samochodach z zagranicy i oczekiwań ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2016
14:20 24.01.2017
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w grudniu 2016 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły zmiany. Pierwsze miejsce na podium należy tym razem do Radia ZET. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN24, a na trzecie wskoczyła ...
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
12:24 23.01.2017
Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej.
-
Jak smog rozprzestrzenił się w Internecie?
10:37 19.01.2017
Pierwsza fala ponadprzeciętnego stężenia smogu trwała dotychczas 5 dni. W internecie ten temat angażował 6 dni. Od początku to media społecznościowe przyczyniły się do rozwoju informacji o wysokim stężeniu. Duże komercyjne media niekoniecznie zdały egzamin.
-
Kluby fitness w social mediach. Co mówią internauci?
13:26 16.01.2017
Rok 2017 rozpoczęty, listy postanowień noworocznych gotowe - czas na wizytę w klubie fitness. Wielu Polaków jak co roku zadeklarowało w mediach społecznościowych chęć podjęcia pracy nad sylwetką i kondycją fizyczną. Od początku września do 5 stycznia pojawiło się największe kluby ...
-
San Escobar istnieje... w mediach
11:46 13.01.2017
San Escobar w zaledwie kilka dni zyskało w Polsce taki rozgłos, o jakim inne kraje mogą jedynie pomarzyć. Wszystko za sprawą kolejnej już wpadki ministra spraw zagranicznych i nie znającej granic fantazji internautów. Sprawa zatoczyła jednak tak szeroki krąg, że podchwyciły ją media ...
-
Social media: frustracja przyćmiewa przyjemność
10:36 12.01.2017
Celem, który przyświecał pomysłodawcom portali społecznościowych, było stworzenie miejsca, które służyć będzie podtrzymywaniu kontaktów ze znajomym i dzieleniu się z nimi wspomnieniami. Zasadniczo zatem social media powinny wywoływać przyjemne skojarzenia. Okazuje się jednak, że ...
-
W Boże Narodzenie porzucamy social media
11:27 10.01.2017
Chociaż mówi się już o pewnym uzależnieniu od mediów społecznościowych, to okazuje się jednak, że w pewnych okolicznościach porzucamy je na koszt innych, ważniejszych spraw. Tak jest m.in. w okresie świątecznym. IRCenter przyjrzał się m.in., jak wyglądała aktywność ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
13:16 02.01.2017
W pierwszych trzech kwartałach minionego roku wydatki na reklamę w branży farmaceutycznej były o 14% wyższe w stosunku do analogicznego okresu roku wcześniejszego i wyniosły niemal 670 mln złotych - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. 18% tej sumy pochłonęła promocja leków ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
10:50 23.12.2016
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę. Z analizy Codemedia wynika, że na przestrzeni trzech pierwszych kwartałów br. budżety reklamowe banków, ubezpieczycieli i innych instytucji finansowych zostały obcięte o 20%. Największym reklamodawcą okazał się ING Bank Śląski, który ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2016
12:57 20.12.2016
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w listopadzie 2016 roku wynika, że podobnie jak w październiku najczęściej cytowanym medium była "Gazeta Wyborcza". Nie zmieniły się też pozostałe media na podium. Na drugim i trzecim miejscu tak jak przed miesiącem ...
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2016
11:46 19.12.2016
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w listopadzie 2016 roku liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich ponownie została Gazeta Wyborcza. Dziennik Polska The Times był najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym, natomiast wśród tygodników ogólnopolskich ...
-
Szczepionka przeciw grypie. Tak czy nie?
13:22 16.12.2016
Zdaniem specjalistów szczepionka przeciw grypie to najskuteczniejszy sposób zapobiegania tej chorobie i jej groźnym powikłaniom. Jaki stosunek mają Polacy do szczepień przeciw grypie? Ilu z nich zaszczepiło się do tej pory, a ilu jeszcze zamierza zaszczepić się w tym sezonie? Co ...
-
Spotkał katar... social media
13:40 13.12.2016
Wraz z nadejściem jesienno-zimowego szczytu zachorowań, Facebook i Twitter zapełniają się skargami Polaków na dolegliwości związane z grypą i przeziębieniami.
-
Monitoring mediów: cytowania X 2016
12:53 29.11.2016
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media w październiku 2016 roku wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich ponownie została Gazeta Wyborcza. Dziennik Polska The Times był najczęściej cytowanym dziennikiem regionalnym, natomiast wśród tygodników ogólnopolskich ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei