-
Robert Lewandowski wart tyle co cała reprezentacja
10:56 01.06.2016
Euro 2016 coraz bliżej, znamy już ostateczną kadrę, a przygotowania reprezentacji Polski stają się numerem jeden w prasie, RTV i internecie. „Czarnym koniem” na boisku i w mediach jest Robert Lewandowski. Czy pod względem liczby publikacji i promocji udało mu się pokonać cały skład?
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2016
13:52 27.05.2016
W kwietniowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań została Gazeta Wyborcza (189), która wyprzedziła Rzeczpospolitą (132). Trzecie miejsce zajął Dziennik Gazeta Prawna (90). W rankingu tygodników ogólnopolskich zwyciężył Do ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2016
14:11 25.05.2016
W kwietniu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie zajęła Rzeczpospolita przed Gazetą Wyborczą. Trzecie miejsce przypadło TVN24. Wśród rozgłośni radiowych triumfowało Radio ZET, z kolei wśród portali internetowych onet.pl.
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
11:52 23.05.2016
Duże i małe problemy związane z ubiorem i modą Polki coraz częściej rozwiązują w mediach społecznościowych – wynika z badania IMM i modowego butiku Freeshion. W centrum zainteresowania są sukienki, a aż 15% pytań zadawanych w serwisach takich jak Facebook czy Twitter dotyczy ...
-
Politycy i partie w mediach IV 2016
13:40 19.05.2016
Jak wynika z kwietniowej analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, Prawo i Sprawiedliwość jest niezmiennie najczęściej przywoływaną w mediach partią, choć liczba publikacji na jej temat spadła w stosunku do marca o 5 tysięcy. Wśród polityków również bez niespodzianek – króluje ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
12:44 18.05.2016
Tylko od początku 2016 roku branża motoryzacyjna zanotowała 12 mln interakcji w social media oraz ponad 600 tys. publikacji, które miały szansę zostać wyświetlone aż 4 mld razy. To właśnie w internecie użytkownicy i dziennikarze najchętniej odnosili się do znanych marek samochodów ...
-
Pierwsza Komunia Święta: dron i quad w prezencie
12:37 17.05.2016
Maj to miesiąc, kiedy dzieci tradycyjnie przystępują do Pierwszej Komunii Świętej. Jest to wyzwanie nie tylko dla nich i ich rodziców, lecz również dla zaproszonych gości, którzy muszą zmierzyć się z oczekiwaniami w kwestii wyboru odpowiedniego prezentu. Dawniej wystarczał medalik ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
15:01 16.05.2016
Media społecznościowe istotnie oddziałują na nasze codzienne życie, i nie pozostają bez wpływu na branżę nieruchomości - wynika z badania przeprowadzonego przez Freedom Nieruchomości i IMM. W jaki sposób nowe media wpłynęły na sposób poszukiwania nieruchomości przez klientów? Jak ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
00:45 15.05.2016
Amazon ogłosił, że polskie firmy będą mogły sprzedawać swoje produkty na jego platformie. I choć Polska nadal czeka na otwarcie pełnej krajowej wersji sklepu, to w dyskusjach internautów marka sklepu pojawia się dziś blisko trzy razy częściej niż przed rokiem.
-
Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie
00:44 14.05.2016
Obecnie najpopularniejszy polski profil na Instagramie należy do Roberta Lewandowskiego. Wysoko znalazła się również jego żona Anna. NapoleonCat przyjrzał się, które profile cieszą się największym zainteresowaniem w czterech kategoriach, między innymi "marki" oraz "osoby".
-
Prezes Rzepliński milczy, a Internet szaleje #BoRejting
10:35 13.05.2016
Kilka dni temu minister Szałamacha wezwał prezesa Rzeplińskiego do powstrzymania się od wypowiedzi w mediach do dnia ogłoszenia wiarygodności kredytowej naszego kraju. Temat natychmiast podchwycili internauci. Od 5 maja akcja #borejting zdołała podbić media społecznościowe - na Facebooku ...
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
12:12 12.05.2016
Polacy w internetowych rozmowach o najdroższych technologicznych markach świata najczęściej wymieniają Facebooka, lecz największe emocje wywołują dyskusje o Samsungu - wynika z analizy wpisów w mediach społecznościowych w IMM. Siły podobnie rozkładają się w mediach tradycyjnych, lecz ...
-
Podatek obrotowy w social media
15:25 10.05.2016
Jak dotąd 62% zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od hipermarketów" – wynika z analizy IMM prowadzonej od lutego do kwietnia. W prasie ogólnopolskiej i regionalnej nastroje są ...
-
Chcesz popularności? Zniknij jak Radiohead!
10:54 09.05.2016
Jeżeli znikać z mediów społecznościowych, to tylko tak jak zespół Radiohead. Od kiedy grupa przygotowując się do promocji nowej płyty usunęła wpisy ze swoich kont na Facebooku i Twitterze, mówi się o niej nawet 6 razy częściej niż zwykle. Jak wynika z analizy publikacji w social ...
-
Oddajemy krew w social media
13:48 02.05.2016
Facebook, Twitter i Instagram coraz częściej służą osobom prywatnym, fundacjom i instytucjom do promocji krwiodawstwa i poszukiwania dawców krwi dla potrzebujących osób - wynika z analizy publikacji w social media w IMM. Od stycznia do kwietnia w serwisach społecznościowych pojawiło się ...
-
Najczęściej cytowane media III 2016
00:59 02.05.2016
W marcu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła Rzeczpospolita, drugie miejsce przypadło Gazecie Wyborczej, a trzecie portalowi wpolityce.pl.
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2016 r.
11:43 29.04.2016
Jak wynika z najnowszego cyklicznego raportu "Stolice Regionów", przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów", w pierwszym kwartale 2016 roku na temat miast wojewódzkich ukazały się w prasie, internecie radiu i telewizji łącznie blisko 2 miliony informacji. Zdecydowanym liderem ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
12:04 28.04.2016
Banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne w czwartym kwartale 2015 r. wydały na reklamę łącznie blisko 132 mln zł. To o 15% mniej niż w analogicznym okresie 2014 r. Całość wydatków reklamowych branży ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
12:48 27.04.2016
W badanym okresie ponad 90% informacji na temat branży bankowej opublikowano w social media oraz na portalach. To z jednej strony pokazuje, jak wiele emocji w internautach wzbudzają dyskusje o oszczędnościach, a z drugiej strony jest wskazówką dla banków, że mogą aktywnie prowadzić dialog ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2016
12:00 22.04.2016
W marcowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań została Rzeczpospolita (226), która wyprzedziła Gazetę Wyborczą (214). Trzecie miejsce zajął Fakt (77). W rankingu tygodników ogólnopolskich ponownie zwyciężyła Polityka ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
11:41 21.04.2016
Tylko od początku kwietnia Polscy internauci na Facebooku i Twitterze blisko 10 tysięcy razy pytali o polecane miejsca zakupu różnego rodzaju produktów i usług - wynika z monitoringu social media w IMM. Wpisy, w których treści padły słowa „gdzie kupić...” lub „gdzie”, doczekały ...
-
Robert Lewandowski pokonał w marcu Agnieszkę Radwańską
13:00 20.04.2016
Choć Agnieszka Radwańska bardzo dobrze radziła sobie w marcu nie tylko na korcie, ale i w mediach, musiała uznać wyższość Roberta Lewandowskiego. Na temat piłkarza pojawiło się aż 7,9 tys. doniesień, o 2,5 tys. więcej niż o tenisistce.
-
Michał Sołowow ulubieńcem mediów
13:05 19.04.2016
Jeśli dziesięciu najbogatszych Polaków musiałoby wydać na promocję tyle, ile wyniosła wartość informacji medialnych na ich temat, to ich majątek uszczupliłby się o - bagatela - 190 mln złotych - wynika z analizy zrealizowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Jej autorzy ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
14:20 15.04.2016
Krzesła, sofy, kanapy, stoły i szafy. Czy stawiamy na wnętrze bardziej minimalistyczne czy w stylu „na bogato” – dokonujemy zawsze mniej lub bardziej świadomego wyboru marki, na której produktach będziemy odpoczywać, pracować, czy gotować. Z zakupem mebli wiąże się wiele decyzji ...
-
Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media
15:01 13.04.2016
Jakie wymagania, potrzeby i preferencje charakteryzują polskich konsumentów przekazów medialnych? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwali autorzy raportu zatytułowanego „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”. Oto wyniki ich analizy. Sprawdź, czy należysz do Uppies ...