-
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
13:46 07.06.2016
W mediach społecznościowych sportowcy i biegacze częściej dyskutują o sprzęcie GPS niż fani motoryzacji i kierowcy - wynika z monitoringu mediów w IMM. Wiosną we wszystkich mediach pojawia się coraz więcej informacji na ten temat. Wśród producentów sprzętu największe ...
-
Arłamów vs. Jurata 1:0
13:42 02.06.2016
Arłamów powinien podziękować Robertowi Lewandowskiemu i innym reprezentantom Polski na Euro 2016 roku. Zaledwie w ciągu dwóch tygodni o mało znanym dotychczas mieście pojawiło się ponad 7 tys. wzmianek. Tego wyniku nie udało się pobić Juracie, która również gościła polskich ...
-
Robert Lewandowski wart tyle co cała reprezentacja
10:56 01.06.2016
Euro 2016 coraz bliżej, znamy już ostateczną kadrę, a przygotowania reprezentacji Polski stają się numerem jeden w prasie, RTV i internecie. „Czarnym koniem” na boisku i w mediach jest Robert Lewandowski. Czy pod względem liczby publikacji i promocji udało mu się pokonać cały skład?
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2016
13:52 27.05.2016
W kwietniowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań została Gazeta Wyborcza (189), która wyprzedziła Rzeczpospolitą (132). Trzecie miejsce zajął Dziennik Gazeta Prawna (90). W rankingu tygodników ogólnopolskich zwyciężył Do ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2016
14:11 25.05.2016
W kwietniu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie zajęła Rzeczpospolita przed Gazetą Wyborczą. Trzecie miejsce przypadło TVN24. Wśród rozgłośni radiowych triumfowało Radio ZET, z kolei wśród portali internetowych onet.pl.
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
11:52 23.05.2016
Duże i małe problemy związane z ubiorem i modą Polki coraz częściej rozwiązują w mediach społecznościowych – wynika z badania IMM i modowego butiku Freeshion. W centrum zainteresowania są sukienki, a aż 15% pytań zadawanych w serwisach takich jak Facebook czy Twitter dotyczy ...
-
Politycy i partie w mediach IV 2016
13:40 19.05.2016
Jak wynika z kwietniowej analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, Prawo i Sprawiedliwość jest niezmiennie najczęściej przywoływaną w mediach partią, choć liczba publikacji na jej temat spadła w stosunku do marca o 5 tysięcy. Wśród polityków również bez niespodzianek – króluje ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
12:44 18.05.2016
Tylko od początku 2016 roku branża motoryzacyjna zanotowała 12 mln interakcji w social media oraz ponad 600 tys. publikacji, które miały szansę zostać wyświetlone aż 4 mld razy. To właśnie w internecie użytkownicy i dziennikarze najchętniej odnosili się do znanych marek samochodów ...
-
Pierwsza Komunia Święta: dron i quad w prezencie
12:37 17.05.2016
Maj to miesiąc, kiedy dzieci tradycyjnie przystępują do Pierwszej Komunii Świętej. Jest to wyzwanie nie tylko dla nich i ich rodziców, lecz również dla zaproszonych gości, którzy muszą zmierzyć się z oczekiwaniami w kwestii wyboru odpowiedniego prezentu. Dawniej wystarczał medalik ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
15:01 16.05.2016
Media społecznościowe istotnie oddziałują na nasze codzienne życie, i nie pozostają bez wpływu na branżę nieruchomości - wynika z badania przeprowadzonego przez Freedom Nieruchomości i IMM. W jaki sposób nowe media wpłynęły na sposób poszukiwania nieruchomości przez klientów? Jak ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
00:45 15.05.2016
Amazon ogłosił, że polskie firmy będą mogły sprzedawać swoje produkty na jego platformie. I choć Polska nadal czeka na otwarcie pełnej krajowej wersji sklepu, to w dyskusjach internautów marka sklepu pojawia się dziś blisko trzy razy częściej niż przed rokiem.
-
Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie
00:44 14.05.2016
Obecnie najpopularniejszy polski profil na Instagramie należy do Roberta Lewandowskiego. Wysoko znalazła się również jego żona Anna. NapoleonCat przyjrzał się, które profile cieszą się największym zainteresowaniem w czterech kategoriach, między innymi "marki" oraz "osoby".
-
Prezes Rzepliński milczy, a Internet szaleje #BoRejting
10:35 13.05.2016
Kilka dni temu minister Szałamacha wezwał prezesa Rzeplińskiego do powstrzymania się od wypowiedzi w mediach do dnia ogłoszenia wiarygodności kredytowej naszego kraju. Temat natychmiast podchwycili internauci. Od 5 maja akcja #borejting zdołała podbić media społecznościowe - na Facebooku ...
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
12:12 12.05.2016
Polacy w internetowych rozmowach o najdroższych technologicznych markach świata najczęściej wymieniają Facebooka, lecz największe emocje wywołują dyskusje o Samsungu - wynika z analizy wpisów w mediach społecznościowych w IMM. Siły podobnie rozkładają się w mediach tradycyjnych, lecz ...
-
Podatek obrotowy w social media
15:25 10.05.2016
Jak dotąd 62% zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od hipermarketów" – wynika z analizy IMM prowadzonej od lutego do kwietnia. W prasie ogólnopolskiej i regionalnej nastroje są ...
-
Chcesz popularności? Zniknij jak Radiohead!
10:54 09.05.2016
Jeżeli znikać z mediów społecznościowych, to tylko tak jak zespół Radiohead. Od kiedy grupa przygotowując się do promocji nowej płyty usunęła wpisy ze swoich kont na Facebooku i Twitterze, mówi się o niej nawet 6 razy częściej niż zwykle. Jak wynika z analizy publikacji w social ...
-
Oddajemy krew w social media
13:48 02.05.2016
Facebook, Twitter i Instagram coraz częściej służą osobom prywatnym, fundacjom i instytucjom do promocji krwiodawstwa i poszukiwania dawców krwi dla potrzebujących osób - wynika z analizy publikacji w social media w IMM. Od stycznia do kwietnia w serwisach społecznościowych pojawiło się ...
-
Najczęściej cytowane media III 2016
00:59 02.05.2016
W marcu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła Rzeczpospolita, drugie miejsce przypadło Gazecie Wyborczej, a trzecie portalowi wpolityce.pl.
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2016 r.
11:43 29.04.2016
Jak wynika z najnowszego cyklicznego raportu "Stolice Regionów", przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów", w pierwszym kwartale 2016 roku na temat miast wojewódzkich ukazały się w prasie, internecie radiu i telewizji łącznie blisko 2 miliony informacji. Zdecydowanym liderem ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
12:04 28.04.2016
Banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne w czwartym kwartale 2015 r. wydały na reklamę łącznie blisko 132 mln zł. To o 15% mniej niż w analogicznym okresie 2014 r. Całość wydatków reklamowych branży ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
12:48 27.04.2016
W badanym okresie ponad 90% informacji na temat branży bankowej opublikowano w social media oraz na portalach. To z jednej strony pokazuje, jak wiele emocji w internautach wzbudzają dyskusje o oszczędnościach, a z drugiej strony jest wskazówką dla banków, że mogą aktywnie prowadzić dialog ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2016
12:00 22.04.2016
W marcowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań została Rzeczpospolita (226), która wyprzedziła Gazetę Wyborczą (214). Trzecie miejsce zajął Fakt (77). W rankingu tygodników ogólnopolskich ponownie zwyciężyła Polityka ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
11:41 21.04.2016
Tylko od początku kwietnia Polscy internauci na Facebooku i Twitterze blisko 10 tysięcy razy pytali o polecane miejsca zakupu różnego rodzaju produktów i usług - wynika z monitoringu social media w IMM. Wpisy, w których treści padły słowa „gdzie kupić...” lub „gdzie”, doczekały ...
-
Robert Lewandowski pokonał w marcu Agnieszkę Radwańską
13:00 20.04.2016
Choć Agnieszka Radwańska bardzo dobrze radziła sobie w marcu nie tylko na korcie, ale i w mediach, musiała uznać wyższość Roberta Lewandowskiego. Na temat piłkarza pojawiło się aż 7,9 tys. doniesień, o 2,5 tys. więcej niż o tenisistce.
-
Michał Sołowow ulubieńcem mediów
13:05 19.04.2016
Jeśli dziesięciu najbogatszych Polaków musiałoby wydać na promocję tyle, ile wyniosła wartość informacji medialnych na ich temat, to ich majątek uszczupliłby się o - bagatela - 190 mln złotych - wynika z analizy zrealizowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Jej autorzy ...