-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydowała aktywność w social media?
15:14 28.10.2015
25 października 2015r. był gorącym dniem nie tylko pod względem politycznym. Zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości w niedzielnych wyborach podniosło także temperaturę dyskusji wśród marketingowców i PR-owców. Dlaczego?
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
00:59 24.10.2015
O polskiej blogosferze mówi się coraz więcej. Medialny rozgłos zyskują zwłaszcza blogerki modowe, o których ostatnio było głośno m.in. przy okazji ujawnienia stawek ich wynagrodzeń. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postanowił przyjrzeć się, która z nich najbardziej zaznacza ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
10:59 23.10.2015
Na rynku wydawniczym w centrum uwagi jest przede wszystkim książka i jej autor. Wydawnictwo literackie natomiast, które umożliwia wydostanie się treści z przysłowiowej ‘szuflady’, stoi nieco w cieniu za głównymi bohaterami. Analiza przeprowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów ...
-
Konkurs Chopinowski w internecie i social media
13:25 22.10.2015
XVII Konkurs Chopinowski od strony medialnej to transmisje wszystkich przesłuchań w telewizji, radiu i internecie, gorące komentarze ekspertów na żywo, dziesiątki tysięcy najróżniejszego typu publikacji i komentarzy w internecie oraz zasięg wzmianek w social media sięgający 70 mln osób ...
-
Ewa Kopacz vs Beata Szydło: internauci bezlitośni
12:15 21.10.2015
Na polityczne starcie kandydatek na fotel premiera internauci wyczekiwali z przejęciem już od momentu podania informacji do wiadomości publicznej. W ciągu ostatnich dni, w okresie od 16 do 20 października w odniesieniu do hasła „debata” pojawiło się ponad 53 tys. informacji, z czego ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2015
10:37 20.10.2015
We wrześniowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (131). Drugie miejsce zajmuje Rzeczpospolita (45), a trzecie – Przegląd Sportowy (44). W rankingu tygodników ogólnopolskich tytuł lidera uzyskał ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w III kw. 2015 r.
12:48 19.10.2015
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował wyniki najnowszego badania dotyczącego popularności miast wojewódzkich w mediach. W III kwartale 2015 r. łączna wartość materiałów odnośnie stolic poszczególnych województw wyniosła 9,5 mld złotych. Najczęściej pisano o Warszawie, ale w ...
-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
11:41 16.10.2015
Jak wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, wśród sieci handlowych największą popularnością niezmiennie cieszy się Biedronka. W trzech kategoriach zdobyła łącznie więcej punktów niż drugie w zestawieniu Tesco. Na ...
-
Top Marka w mediach 2015 - bankowość
14:34 13.10.2015
Które z banków są najbardziej widoczne w mediach? Z tegorocznego rankingu „Top Marka” przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że absolutną czołówką są tu PKO BP, Bank Zachodni WBK oraz Pekao. Drugi z nich zasłużył również na ...
-
Top Marka: motoryzacja najbardziej medialną branżą
13:11 08.10.2015
Branża motoryzacyjna okazała się najbardziej lubianą przez media – wynika z badania Top Marka, przeprowadzonego przez magazyn „Press” i i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W prasie i Internecie pod względem liczby publikacji zwyciężył Volkswagen, jednak w mediach ...
-
Lokowanie produktu na You Tube? Czy to ma sens?
13:29 07.10.2015
Badania zrealizowane ostatnio przez agencję badawczą IRCenter dowodzą, że YouTube to serwis posiadający niezwykle duży potencjał, jeżeli chodzi o lokowanie produktu. Okazuje się bowiem, że widzów platformy charakteryzuje dość pozytywne nastawienie do umieszczanych w filmikach ...
-
Chicago Bulls i Cinkciarz.pl w mediach
12:48 07.10.2015
Internetowy kantor Cinkciarz.pl będzie jednym ze sponsorów drużyny koszykarskiej Chicago Bulls. O współpracy firma poinformowała w specjalnym bloku reklamowym, w którym wystąpili byli prezydenci Polski Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa. W mediach komentowano to nie rzadziej, niż sam ...
-
Top Marka w mediach 2015
11:48 02.10.2015
Magazyn "Press" oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyłoniły zwycięzców VIII edycji badania Top Marka. Pod uwagę wzięto teksty w prasie, internecie oraz mediach społecznościowych z dziesięciu branż: motoryzacji, energetyki, telewizji, telekomunikacji, stacji paliw, banków ...
-
Czy Sam Smith zdoła przyćmić Adele?
15:40 30.09.2015
Przewodnie utwory muzyczne do filmów o przygodach Jamesa Bonda wzbudzają podobne emocje jak dobór żeńskiej obsady dla głównego bohatera. To musi być po prostu ideał, w którym zakochamy się od pierwszego wejrzenia. W najnowszej odsłonie filmu pt.: „Spectre” szansę podbicia serc ...
-
Festiwale muzyczne 2015 w mediach
11:34 28.09.2015
Sezon letnich festiwali muzycznych już za nami. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się, jak wyglądała popularność poszczególnych imprez w mediach. Okazuje się, że choć najszerzej rozpisywano się o Przystanku Woodstock, liderem pod względem wskaźnika dotarcia oraz ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2015
14:32 24.09.2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki sierpniowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się Gazeta Wyborcza, a na drugim – Rzeczpospolita. Wśród rozgłośni radiowych tym razem zwyciężyło PR1 przed Tok FM.
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2015
14:43 21.09.2015
W sierpniowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (212) Drugie miejsce zajmuje Rzeczpospolita (143), a trzecie – Super Express (93). W rankingu tygodników ogólnopolskich tytuł lidera uzyskała Polityka ...
-
Aplikacja UBER – kontrowersje na drogach i w social media
14:32 18.09.2015
Uber miał być kolejną inicjatywą z cyklu sharing economy – idei, zgodnie z którą konsumenci wymieniają się wzajemnymi dobrami i usługami, nie nastawiając się na zysk. A że od przybytku głowa nie boli, to pomysłodawca aplikacji – Travis Kalanick, chciał jednak dużo więcej.
-
O czym jeszcze nie wiedzą uchodźcy?
12:52 15.09.2015
„Myślałam, że to jakaś zabawa twitterowiczów, a tu starsza część TT się bawi” - skomentowała ten trend twitterowiczka @szmejted. Wyniki monitoringu social mediów w IMM potwierdzają, że zabawa „starszej części” Twittera trwa w najlepsze.
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
12:14 11.09.2015
Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w II kwartale 2015 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na ...
-
Lokowanie miasta. Które seriale zapewniają najlepszą promocję?
09:48 09.09.2015
To już piąty raz, gdy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się promocji, jaką dają polskim miastom najpopularniejsze seriale telewizyjne. Analiza dowiodła m.in., że największym beneficjentem pod względem wartości materiałów wyrażonej ekwiwalentem reklamowym jest Warszawa, ...
-
Uchodźcy w Polsce: a co na to internauci?
12:30 08.09.2015
Prawie 23 tysiące komentarzy związanych z problemem uchodźców w Europie ukazało się w polskim internecie i mediach społecznościowych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów przeprowadzonej między 16 lipca a 3 września. Głównym miejscem dyskusji jest Facebook, gdzie ...
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
08:02 04.09.2015
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdził, na temat których prowadzących popularne programy telewizyjne najchętniej rozpisywały się media. Pierwsze miejsce zajęły gwiazdy „Małych Gigantów” na czele z Kubą Wojewódzkim – w pierwszej połowie roku na ich temat opublikowano 11 tys ...
-
JOW-y w mediach
11:42 03.09.2015
Jednomandatowe Okręgi Wyborcze – zgodnie ze swoją definicją – powinny idealnie wpisywać się w demokratyczną zasadę dokonywania wyborów przez większość. Jak się okazuje jednak zarówno politycy, jak i obywatele Polski dzielą się na różne „większości”. Zaplanowane na 6 ...
-
Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł
11:06 27.08.2015
Po trzech latach udanej kampanii promocyjnej z Lidlem pożegnali się Karol Okrasa i Pascal Brodnicki. Nową twarzą marki została Dorota Wellman. Czy jej popularność przysporzy "fejmu" Lidlowi? Wydaje się, że tak - mimo że kampania z udziałem dziennikarki startuje dopiero od 3 września, to ...