-
Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?
12:26 09.09.2014
Kamil Stoch, Robert Lewandowski oraz Agnieszka Radwańska to według najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” najbardziej medialne gwiazdy polskiego show-businessu. Na kolejnych pozycjach w pierwszej dziesiątce znaleźli się m.in. Marcin Gortat, Marcin Dorociński oraz Marek ...
-
Leśna Góra: najlepsza w Polsce promocja miasta
10:05 08.09.2014
Wymyślone na potrzeby serialu "Na dobre i złe" miasteczko Leśna Góra jest najlepszym dowodem na to, że nieistniejąca marka również może wzbudzać duże zainteresowanie. Tylko w pierwszym kwartale bieżącego roku poświęcono jej słowo w 741 materiałach ogólnopolskich - wynika z raportu ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2014
12:22 28.08.2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w lipcu 2014 r. były: Wprost, Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza. Za nimi uplasował się TVN24. Wśród stacji radiowych liderem pozostaje RMF FM, natomiast wśród portali internetowych na pierwsze miejsce ...
-
Prezydenci miast w mediach w II kw. 2014
13:37 26.08.2014
Jak wynika z raportu „Prezydenci miast wojewódzkich” przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” za II kwartał 2014 r., w badanym okresie pojawiło się o ponad 400 publikacji z nazwiskami prezydentów miast w tytule więcej niż w kwartale poprzednim. Zdecydowanym liderem w ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2014
13:13 14.08.2014
W lipcowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (171). Drugie miejsce nadal zajmuje Rzeczpospolita (126), a trzecie - Fakt (43). Polska Gazeta Wrocławska zwyciężyła wśród dzienników regionalnych, z ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
13:55 13.08.2014
Prasa, radio i telewizja coraz chętniej korzystają z treści zamieszczanych w mediach społecznościowych. Social media traktowane są niczym agencja informacyjna oferująca: darmowe materiały wideo, natychmiastowe newsy i gotowe „human stories”. Instytut Monitorowania Mediów zaobserwował ...
-
Facebook w Polsce VII 2014
13:31 12.08.2014
Letnia aura opanowała także Facebooka. Tylko w lipcu bieżącego roku tematyka związana z wakacjami pojawiła się na nim niemal 26 tysięcy razy. Administratorzy stron prześcigali się z w zapraszaniu użytkowników do angażowania się w różnego rodzaju aktywności, w tym do uczestnictwa w ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
09:33 06.08.2014
Spełnianie marzeń i wakacje w egzotycznym kraju, ale również kredyty mieszkaniowe z rządową dopłatą i bankowość mobilna - tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do badania emisji i ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2014
12:12 25.07.2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w czerwcu 2014 r. były: Wprost (ze znaczną przewagą nad konkurencją), Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita. Wśród stacji radiowych liderem pozostaje RMF FM, natomiast wśród portali internetowych pierwsze ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
11:30 25.07.2014
Na decyzję o wyborze pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych a OFE zostało zaledwie kilka dni. Nic zatem dziwnego, że w Internecie toczy się ożywiona dyskusja na ten temat, a zdania „zostaję w ZUS” lub „wybieram OFE” padają co najmniej kilka razy dziennie. Ku czemu skłaniają ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
13:09 24.07.2014
Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie 272 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji do ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2014
13:08 18.07.2014
W czerwcowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media wśród dzienników ogólnopolskich ponownie wygrywa Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce przypadło Rzeczpospolitej, natomiast trzecie zajął Fakt. Liderem w zestawieniu dzienników regionalnych został Polska Głos Wielkopolski, a wśród ...
-
Najczęściej cytowane media V 2014
13:50 27.06.2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w maju 2014 r. były: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i TVN24. Wśród stacji radiowych liderem niezmiennie jest RMF FM, natomiast wśród portali internetowych pierwsze miejsce zajęły onet.pl oraz ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2014
14:02 18.06.2014
W nowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media wśród dzienników ogólnopolskich tradycyjnie triumfuje Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita, natomiast trzecie - Fakt. Liderem w zestawieniu dzienników regionalnych został Polska Głos Wielkopolski, a wśród tygodników ...
-
Facebook w Polsce V 2014
13:51 17.06.2014
W majowych rankingach FanpageTrends widoczne są zmiany. Po występach w konkursie Eurowizji wzrost popularności Donatana i Cleo okazał się na tyle duży, że duet pozbawił pierwszego miejsca w rankingu najbardziej angażującyh stron najpopularniejszą w Polsce trenerkę. Warty odnotowania ...
-
Polski Internet: najczęstsze błędy językowe
11:05 16.06.2014
Czy hasztagi są już nową częścią zdania, a autokorekta zastąpiła słowniki języka polskiego? Jak wiele błędów można popełnić w 140 znakach na Twitterze? I czy dodając kolejne zdjęcia na Instagramie mamy czas by pomyśleć nie tylko o jakości obrazu, ale też o poprawności słowa? ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
09:37 10.06.2014
2,2 bln USD – taką wartość w 2018 roku ma osiągnąć globalny rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się ...
-
Najczęściej cytowane media 2004-2013
13:23 09.06.2014
Jak informuje Instytut Monitorowania Mediów, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Dziennik Gazeta Prawna zostały liderami zestawienia najczęściej cytowanych mediów dekady: 2004-2013. Tak więc to właśnie prasie przypadło miano najbardziej opiniotwórczego medium. Wśród stacji telewizyjnych ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
09:45 30.05.2014
Budżety na promocję w finansach stopniały, lecz w przypadku największych graczy trudno mówić o zaciskaniu pasa. W pierwszym kwartale 2014 r. instytucje finansowe przeznaczyły na reklamę w telewizji, radiu i prasie ponad 270 mln zł. To o 15 procent mniej niż rok wcześniej i o niemal ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2014
12:24 21.05.2014
W kwietniu 2014 roku, jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanym medium w Polsce była Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita, a trzecie – Wprost. Spośród stacji radiowych najwyższa lokata przypadła RMF FM, natomiast spośród stacji telewizyjnych – ...
-
Prezydenci miast w mediach w I kw. 2014
10:13 15.05.2014
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku najczęściej mogliśmy zetknąć się z informacjami na temat Hanny Zdanowskiej, Hanny Gronkiewicz-Waltz i Rafała Dutkiewicza – wynika z podsumowania wyników analizy „Prezydenci miast wojewódzkich”, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
13:10 12.05.2014
Lidl i Biedronka to w pierwszym kwartale bieżącego roku czołówka najbardziej medialnych sieci handlowych - podaje raport sporządzony przez Instytut Monitorowania Mediów. Również te marki wydały na reklamę najwięcej, przy czym trzeba zwrócić uwagę, że Lidl wydał na promocję niemal ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
10:18 29.04.2014
Internetowi pożyczkodawcy wyrastają jak grzyby po deszczu. Jak odnajdują się w wirtualnej rzeczywistości? Loan Magazine postanowił to zbadać już drugi raz. Analiza pokazała m.in., że najdynamiczniej w sieci działał Vivus, który w pierwszym kwartale bieżącego roku pojawił się w ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-III 2014 r.
09:24 22.04.2014
Gazeta Wyborcza to zwycięzca najnowszej fali stworzonego przez NEWTON Media Rankingu Cytowań i Informacji. Na drugim miejscu wśród najczęściej cytowanych dzienników znalazła się Rzeczpospolita. W przypadku tygodników ogólnopolskich pierwsza pozycja przypadła Polityce. Kolejne zajęły ...
-
Najczęściej cytowane media III 2014
13:35 18.04.2014
Marcowe przekazy mediowe zostały zdominowane przez tematy z zakresu polityki - podaje comiesięczna analiza Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród mediów, na które powoływano się najczęściej, znalazły się Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza oraz Dziennik Gazeta Prawna. Najczęściej ...