12:06 23.12.2011
Świętom bez wątpienia towarzyszą liczne rytuały, a wśród nich z łatwością możemy wymienić te, bez których Polacy nie wyobrażają sobie Bożego Narodzenia. Nie chodzi bynajmniej o choinkę, 12 tradycyjnych wigilijnych potraw czy stos prezentów. Są takie święta i takie filmy, które ...
11:29 23.12.2011
Najbardziej medialnym "Bossem polskiej gospodarki" w listopadzie był Tomasz Zadroga z PGE - wyliczył Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Sukces w mediach nie przełożył się jednak na sukces zawodowy - już w grudniu Zadroga został odwołany z funkcji prezesa. ...
11:52 21.12.2011
W czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia warto wykorzystać zdobycze technologicznej rewolucji, po to, by spędzić je jak najbardziej wartościwo. Dwie trzecie respondentów badania UPC (68%) uznało Święta za idealny czas na wspólne, rodzinne oglądanie dobrych filmów. Choć ...
11:26 30.11.2011
Mimo wielu przeszkód rynkowych, prasa jest nadal silna jeśli chodzi o jej wartość informacyjną i opiniotwórczą. Z najnowszego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że to właśnie tytuły prasowe są nadal ważnym źródłem informacji dla innych mediów, materiały dziennikarzy ...
12:09 29.11.2011
Wydawać się może, że kara śmierci to jedna z politycznych pozycji dyżurnych, jak aborcja, eutanazja czy związki partnerskie. Dobry temat zastępczy, kiedy trzeba zamaskować bardziej palące problemy. Nic bardziej mylnego, wyeksponowanie w dyskursie tak kontrowersyjnego wątku nie gwarantuje ...
10:26 23.11.2011
"Bossem Polskiej Gospodarki w Social Media" został Maciej Witucki z TP - wyliczył Kompas Social Media w najnowszym raporcie. Witucki to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi w Polsce według zestawienia tygodnika Wprost. Na drugim miejscu wśród "bossów" znalazł się Tomasz Zadroga (PGE), ...
13:09 22.11.2011
Podatek od miedzi i sprawa KGHM ważniejsze niż becikowe i emerytury. Ulga na Internet kontra Fundusz Kościelny. Kryzys większy niż sukces. Największy wygrany - Janusz Palikot. Oto obraz niezwykłego poruszenia w mediach społecznościowych po piątkowym expose premiera Donalda Tuska - czytamy ...
12:38 22.11.2011
Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym 'publicity' zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika - wynika z raportu "Wizerunek branży górniczej 2010 - 2011" przygotowanego przez Imago Public ...
10:04 16.11.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w ...
00:12 31.10.2011
Według najnowszego rankingu Instytutu Monitowania Mediów Gazeta Wyborcza była najbardziej opiniotwórczym medium września. Jednocześnie gazeta.pl wygrała w gronie najczęściej przywoływanych portali internetowych, wyprzedzając onet.pl i tvn24.pl.
13:05 19.10.2011
W mediach społecznościowych tematy polityczne często wywołują burzliwe dyskusje. Tym razem nie było inaczej. 15 tysięcy komentarzy w pierwsze trzy dni po wyborach - Kompas Social Media zbadał zainteresowanie internautów sytuacją tuż po ogłoszeniu wyników głosowania. Internauci ...
12:28 28.09.2011
W sierpniu 2011 roku za najbardziej opiniotwórcze media w Polsce można było uznać Rzeczpospolitą (704) i Gazetę Wyborczą (520). Na kolejnym miejscu wśród najczęściej cytowanych znalazła się TVN24 (281) - informuje Instytut Monitorowania Mediów. Domniemania w sprawie śmierci Andrzeja ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Zmiany w wynagrodzeniach już od 1 lipca 2022 roku
4 lata z RODO
Cena akcji CD Projekt najniżej od 4 lat
Ile można dorobić na emeryturze? Nowe limity od 1 czerwca 2022
Ceny OC w kwietniu 2022 r. znów w górę. Czy to początek podwyżek?
W 2023 roku płaca minimalna w górę, a za nią preferencyjne składki ZUS
Najlepsze lokaty bankowe i konta oszczędnościowe V 2022 r.