-
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe VIII 2012
11:48 17.09.2012
Występ Polaków na EURO 2012 uznany został za klęskę. Niedobór wzruszeń nadrobić miały Igrzyska Olimpijskie w Londynie: 218 sportowców startujących w ponad 20 dyscyplinach, w tym kilku medalowych pewniaków - miało być pięknie, wyszło jak zawsze. Kto zawiódł najbardziej i dlaczego ...
-
Polski Internet a poszukiwanie pracy
11:40 07.09.2012
Wakacje to czas, w którym najczęściej pojawiały się w Internecie słowa "szukam pracy" w porównaniu z resztą roku 2012. Na problemy ze znalezieniem pracy narzekają absolwenci i młode matki, lecz niewątpliwą gwiazdą tematu "praca" okazał się "nepotyzm", odmieniany przez wszystkie ...
-
Social media i oglądanie telewizji
12:53 06.09.2012
Wyniki dorocznego badania przeprowadzonego przez dział ConsumerLab firmy Ericsson - przedstawione w publikacji "TV & Video Consumer Trend Report 2012" - pokazują, że telewizja społecznościowa staje się masowym zjawiskiem rynkowym.
-
Prasa a sprawa Amber Gold
13:35 31.08.2012
Nazwa "Amber Gold" od kilku tygodni regularnie pojawia się na pierwszych stronach gazet, niemal codziennie docierają do nas nowe informacje dotyczące szans klientów firmy na odzyskanie pieniędzy, działań Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w tej sprawie, szczegółów z "biznesowej ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012
13:24 30.08.2012
Fortuna najbogatszych rośnie mimo kryzysu. Czy podobny trend dotyczy ich obecności w mediach? PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zbadał medialność pierwszej dziesiątki rankingu 100 najbogatszych Polaków, opublikowanego przez tygodnik "Wprost". Najpopularniejszy okazał się Jan Kulczyk.
-
Kadra zarządzająca w social media VII 2012
12:02 28.08.2012
Po trzech miesiącach przerwy na szczyt rankingu najbardziej medialnych bossów powrócił szef TP Maciej Witucki - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie. Zainteresowanie mediów Witucki zagwarantował sobie sugestiami dotyczącymi współpracy z Netią oraz deklaracjami ...
-
Profile marek w social media zawiodły marketerów?
11:17 27.08.2012
Tylko 18% użytkowników Facebooka jest w stanie wskazać ostatnią polubioną przez siebie markę. Ponad połowa (52%) nie potrafi przywołać takiej informacji z pamięci, a jedna trzecia w ogóle nie ma w zwyczaju klikać "Lubię to!" na profilach produktów czy usług - wynika z badania "Marki ...
-
Medialny Temat Dnia: Anders Breivik skazany na 21 lat więzienia
13:56 24.08.2012
Nagłówki niemal wszystkich mediów dziś przed południem informowały o wyroku jaki otrzymał zabójca z wyspy Utoya, Anders Breivik. Został on dziś skazany na 21 lat więzienia. To najwyższy wyrok jaki może zapaść w norweskim systemie prawnym, ponieważ nie ma tam pojęcia dożywocia.
-
Najczęściej cytowane media VII 2012
10:54 22.08.2012
W połowie lipca Puls Biznesu ujawnił zapis rozmowy szefa kółek rolniczych Władysława Serafina z byłym prezesem Agencji Rynku Rolnego Władysławem Łukasikiem. Efektem afery jest dymisja ministra rolnictwa Marka Sawickiego, zmiana układu sił w PSL oraz powszechne medialne śledztwo w ...
-
Ile miasta gospodarze zyskały podczas Euro 2012?
10:10 21.08.2012
Po fali letnich piłkarskich emocji nadszedł czas na podsumowania Euro 2012. Miasta, mimo poniesionych olbrzymich nakładów finansowych, są pewne, że optymalnie wykorzystały potencjał wydarzenia. Jednym z niepodważalnych argumentów ma być świetna promocja w kraju i zagranicą. Agencja ...
-
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe VII 2012
11:58 16.08.2012
Siatkarska Liga Światowa, pojedynek Agnieszki Radwańskiej z Sereną Williams w finale Wimbledonu, Tour de Pologne i Igrzyska Olimpijskie w Londynie – lipiec był miesiącem sportowych wrażeń na najwyższym poziomie. Piłka nożna mimo wszystko nadal jest sportem narodowym, ale pierwszy ...
-
Najbardziej opiniotwórcze social media
13:34 03.08.2012
Media chętniej powołują się na Facebooka i Twittera, niż na doniesienia płynące z telewizji - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Gdyby porównać media społecznościowe z tradycyjnymi tytułami prasowymi i rozgłośniami, to Facebook i Twitter zajęłyby ...
-
Branża turystyczna a Facebook
10:33 31.07.2012
Coraz częściej szukamy informacji o podróżach w mediach społecznościowych. Branża turystyczna na Facebooku rośnie jednak powoli. Według analizy catNapoleon.com w ciągu ostatnich 12 miesięcy największe fan page turystyczne powiększały się w tempie 2,27 proc. To niewiele. Dla ...
-
Media społecznościowe w Polsce
10:52 30.07.2012
Facebook i NK co prawda nie mają sobie równych, a Google+ jak dotąd nie spełnił pokładanych w nim oczekiwań, jednak pojawiło się kilku nowych graczy, którzy mogą wkrótce poważnie namieszać. Czeka nas również mobilna rewolucja, która wymusi wiele nowych rozwiązań - podaje raport ...
-
Polskie media a Euro 2012
11:15 24.07.2012
Tematyka zakończonych niedawno mistrzostw Europy w piłce nożnej niewątpliwie zdominowała polskie media na okres przynajmniej kilku tygodni. Od 8 czerwca zainteresowania czytelników skupiały się przede wszystkim na odbywającym się w naszym kraju turnieju, a wydarzenia z innych dziedzin ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2012
10:12 19.07.2012
W czerwcu 2012 roku piłkarskie mistrzostwa zdominowały media, odsuwając w kąt nawet politykę. EURO nie tylko było głównym tematem cytowań, ale też pozwoliło na zaistnienie - a przynajmniej spory awans - w rankingu opiniotwórczości, sportowej prasie i portalom. Sportowe awanse nie ...
-
Konta bankowe na Facebooku
13:53 18.07.2012
Facebook zmienia wymiar bankowości internetowej. Według catNapoleon.com w Polsce najszybciej fanów zdobywa Alior Sync, który umożliwił internautom dokonywanie niewielkich przelewów, także między znajomymi na Facebooku. Światowy gigant Citibank pyta się z kolei swoich fanów, czy ...
-
Kadra zarządzająca w social media VI 2012
12:08 16.07.2012
Wieloletni prezes Lotosu Paweł Olechnowicz, debiutujący w rankingu bossów gospodarki, od razu znalazł się na trzeciej pozycji zestawienia - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie o medialności szefów największych polskich firm. Najbardziej medialnym prezesem czerwca ...
-
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe VI 2012
13:57 09.07.2012
EURO 2012: tym piłkarskim świętem w czerwcu żyła Polska. W cieniu giganta skryło się pływanie i rosnąca w siłę siatkówka, a także potencjalny czarny koń lipca - Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Szybko rosła popularność Przemysława Tytonia, a polskie miasta z obawami i ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
13:46 06.07.2012
Zestawienie wydatków reklamowych z wynikami monitoringu mediów, przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów i admonit, pokazuje, że sponsorzy zyskali na zaangażowaniu w EURO 2012 zwiększoną liczbę publikacji prasowych w kontekście mistrzostw oraz buzz w mediach społecznościowych ...
-
Oglądalność TV: Euro 2012 zjednoczyło widzów
13:50 04.07.2012
Analiza domu mediowego PanMedia Western jednoznacznie wskazuje, że mecze rozgrywane w ramach Euro 2012 - znacznie chętniej niż inne programy - oglądaliśmy w gronie rodziny lub znajomych. Jeszcze bardziej przed telewizorami "zjednoczyły" nas sportowe zmagania polskiej reprezentacji.
-
Polscy kibice a Facebook
13:59 03.07.2012
Kibicować na Facebooku można na kilka sposobów - z dumą i szacunkiem dla godła i flagi, skrupulatnie analizując wyniki rozgrywek lub niezmiennie wspierając "naszych". Na śmiertelnie poważnie, czyli "po kibolsku" i zupełnie niepoważnie. A gdy wynik czy dyscyplina nie ma znaczenia - ważni ...
-
Polscy internauci a zakup auta
00:15 02.07.2012
Wymarzone auto Polaka musi być przede wszystkim tanie jak samochód używany, ale w stanie idealnym jak prosto salonu i zakupione w drodze całkowicie bezpiecznej transakcji. Powinno być autem popularnym, żeby serwis i części nie były zbyt dla kieszeni odczuwalne, ale też musi być autem ...
-
Najczęściej cytowane media V 2012
12:42 26.06.2012
W maju 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła Rzeczpospolita - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Drugą pozycję zajęła Gazeta Wyborcza, a trzecią: Dziennik Gazeta Prawna. Tuż za podium uplasowały się: Radio ZET, Radio RMF FM oraz ...
-
Polskie marki nie dbają o fanów?
13:57 21.06.2012
Socialbakers ogłasza ranking marek osiągających najlepsze wyniki w zakresie Social Customer Service. Żadna z marek polskich nie znalazła się w zestawieniu. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują że branże: telekomunikacyjna, lotnicza i finansowa najszybciej reagują na socialowe ...