-
Najczęściej cytowane media X 2019
09:54 07.11.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w październiku 2019 roku wynika, że Onet.pl od ośmiu miesięcy jest najczęściej cytowanym medium w Polsce. Zmiana na miejscu drugim, na które z miejsca trzeciego awansuje Rzeczpospolita. Wirtualna Polska spada z miejsca drugiego ...
-
Top Marka 2019 - wydawnictwo, prasa, producenci papieru
09:01 06.11.2019
Czytelnictwo w naszym kraju zdecydowanie nie zachwyca. Z ostatniego raportu "Stan czytelnictwa w Polsce" wynika, że w minionym roku minimum jedną książkę przeczytało zaledwie 37 proc. z nas. Takie doniesienia nie cieszą z pewnością wydawców. Jak ci ostatni radzą sobie z wyzwaniami ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
12:13 05.11.2019
Motoryzacja pozostaje jedną z najbardziej medialnych branż, a w kontekście jej obecności w mediach zaznacza się wyraźnie wiodące znaczenie elektromobilności. Polacy w coraz większym stopniu są zainteresowani samochodami elektrycznymi, co znajduje bezpośrednie przełożenie na działania ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
10:00 09.10.2019
Social media już w niedalekiej przyszłości mają stać się trzecim, największym kanałem reklamowym na świecie. Z prognoz opublikowanych właśnie przez firmę Zenith wynika, że polski rynek reklamowy wyhamuje w tym roku z 3,9% na 3,1%, a więc zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2019
13:14 08.10.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów we wrześniu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ponownie został portal Onet.pl. Zmiana na miejscu drugim, na które z miejsca trzeciego awansuje Wirtualna Polska. Rzeczpospolita spada z miejsca ...
-
Gazety cyfrowe czy drukowane: jakie preferują czytelnicy?
13:29 27.09.2019
Od kilku lat trwa debata na temat tego, w jakiej formie użytkownicy czytają gazety i magazyny. Gdy postawimy naprzeciw siebie druk i wydania cyfrowe, to szala przechyla się raz w jedną, raz w drugą stronę nie dając konkretnej odpowiedzi na pytanie „co jest lepsze?”. A co jeśli okazuje ...
-
Jak polskie miasta promują elektromobilność?
11:26 17.09.2019
Póki co samochody elektryczne cieszą się w naszym kraju dość umiarkowaną popularnością - aktualnie mamy zarejestrowanych ich nieco ponad 6 tysięcy. Widać jednak wyraźne dążenia do rozwoju elektromobilności. Angażują się w to m.in. samorządy, coraz częściej wprowadzające ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2019
09:16 10.09.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w sierpniu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ponownie został portal Onet.pl. Zmiana na miejscu drugim, na które z miejsca czwartego awansuje Rzeczpospolita. Wirtualna Polska spada na miejsce ...
-
Elektromobilność rozpala media
00:15 21.08.2019
Elektromobilność to temat szeroko w naszym kraju dyskutowany, a jego popularność wzrasta proporcjonalnie do świadomości społecznej w tym zakresie. Propagatorami elektromobilności są już nie tylko koncerny motoryzacyjne, ale również samorządy, organizacje pozarządowe czy indywidualni ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2019
08:16 20.08.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w lipcu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ponownie został portal Onet.pl. Zmiana na miejscu drugim, na które z miejsca trzeciego awansuje Wirtualna Polska. Na miejscu trzecim z piątego TVN24 ...
-
Facebook czeka na pośredników nieruchomości
00:50 17.08.2019
Niemal co czwarty agent nieruchomości nie korzysta w swojej pracy z mediów społecznościowych. 65% pośredników nie prowadzi żadnych kampanii w social mediach. Poza ich zasięgiem pozostaje więc ponad 20 milionów użytkowników facebooka – wynika z badania przeprowadzonego przez ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
11:09 13.08.2019
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku oraz reakcja na to wydarzenie ze strony środowisk skrajnie prawicowych, pseudokibiców i Kościoła odbiły się szerokim echem zarówno w mediach krajowych, jak i zagranicznych. Okazuje się również, że zajścia z 20 lipca nie pozostały obojętne dla ...
-
Cześć, mam wielką prośbę, czyli wyłudzenie w mediach społecznościowych
10:48 30.07.2019
Wyłudzenia pieniędzy to temat, który niestety nie traci nic na swojej aktualności. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby policyjne doniesienia, z których wynika, że metoda „na wnuczka” czy „na policjanta” to chwyt ciągle i chętnie wykorzystywany przez oszustów. Warto jednak ...
-
Co technologia 5G oznacza dla reklamy?
11:40 28.07.2019
Reklamę czekają zmiany. Technologia 5G oznacza rewolucję. Popularyzacja wideo, wzrost znaczenia analityki danych oraz rozszerzona rzeczywistość – to główne oczekiwania konsumentów wobec branży reklamowej w kontekście nadchodzącej rewolucji telekomunikacyjnej związanej z wejściem na ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2019
09:51 16.07.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w czerwcu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ponownie został portal Onet.pl. Zmiana na miejscu drugim, gdzie pojawia się radio RMF FM. Gazeta Wyborcza spada z miejsca drugiego na pozycję ...
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
12:43 11.07.2019
Instytut Monitorowania Mediów kolejny raz przeanalizował wydatki na reklamę, jakie w czerwcu br. poniosła branża finansowa. Przeprowadzona analiza dowodzi, że w badanym okresie na promocję w mediach tradycyjnych nie szczędzono - wartość budżetów przeznaczonych na ten cel przewyższyła ...
-
Uzależnienie od mediów społecznościowych nam nie grozi?
11:41 05.07.2019
Dla wielu z nas dzień bez social mediów to dzień stracony. Niektórzy czują się wręcz zobligowani do nieustannego lajkowania, komentowania czy dyskutowania. Czy jest to już uzależnienie od mediów społecznościowych? Chyba nie, a przynajmniej nie w tym przypadku - najnowsze badania ...
-
TikTok wprowadza nowe formaty reklam
09:45 25.06.2019
Wprawdzie o zamiarze udostępnienia nowych formatów reklam na platformie TikTok jej właściciele wspominali już na początku roku, to jednak dopiero teraz poznaliśmy ich dokładne plany. Jak informuje agencja influencer marketingu GetHero, wprowadzone zostaną cztery wyspecjalizowane ...
-
Spotify spycha muzykę klasyczną w kąt?
12:02 24.06.2019
Dziś niemal połowę (46,9%) przychodów światowej branży muzycznej generuje streaming. Nie jest zatem żadnym zaskoczeniem, że powoli zaczyna on dyktować własne warunki. Niewątpliwą korzyścią wynikającą z rosnącej popularności serwisów strumieniujących jest redukcja piractwa. Są ...
-
Najczęściej cytowane media V 2019
12:27 18.06.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w maju 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ponownie został portal Onet.pl. Gazeta Wyborcza wraca na podium i zajmuje miejsce drugie. Wirtualna Polska spada na pozycję trzecią, a TVN24 na ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
09:31 12.06.2019
Najnowszy raport agencji mediowej Starcom dowodzi, że w ostatnim czasie rynek reklamy osiągnął stabilizację. W pierwszym kwartale br. udało mu się osiągnąć wartość 2,1 mld zł. Taki wynik oznacza, że dynamika wzrostu w ujęciu rocznym osiągnęła poziom 0,1 proc. Inwestycje reklamowe ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2019
13:29 21.05.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w kwietniu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ponownie został portal Onet.pl. Wirtualna Polska wciąż na miejscu drugim. Na miejsce trzecie wskakuje TVN24. Radio RMF FM spada z pozycji trzeciej ...
-
Brexit w polskich mediach
12:27 13.05.2019
Brexit to temat, któremu krajowe media poświęcają sporo uwagi. Nie jest to jednak żadnym zaskoczeniem, zważywszy chociażby liczebność przebywającej na Wyspach polskiej emigracji. Prognozy wskazują, że opuszczenie UE może negatywnie przełożyć się na sytuację brytyjskich firm, co ...
-
Najczęściej cytowane media III 2019
08:50 29.04.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w marcu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszła zmiana na pozycji lidera - został nim portal Onet.pl. Lutowy lider, czyli Gazeta Wyborcza, spada aż na miejsce szóste. Wirtualna Polska ponownie na ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
11:40 12.04.2019
Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny przyjrzał się wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety ...