-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
11:28 25.03.2019
Według domu mediowego Codemedia, najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym minionego roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium uplasowały się Plus oraz Orange, a czwarte miejsce przypadło w udziale T-Mobile. I ...
-
Najczęściej cytowane media II 2019
09:35 15.03.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w lutym 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów nie zaszły żadne zmiany na podium. Na pozycji lidera wciąż Gazeta Wyborcza. Wirtualna Polska na miejscu drugim. Na miejscu trzecim bez zmian - Onet.pl ...
-
Skrajna prawica wspiera Brexit na Twitterze?
13:17 14.03.2019
Skrajna prawica spoza Wielkiej Brytanii ingeruje w debatę na temat Brexitu, podsycając antyunijne nastroje Brytyjczyków i wspierając ich decyzję o opuszczeniu szeregów Unii Europejskiej. Wszystko odbywa się na Twitterze.
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
10:49 12.03.2019
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków ...
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
10:11 06.03.2019
Miniony rok okazał się kolejnym, w którym najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym okazała się farmacja - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera ponownie znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowali się Polpharma oraz awansująca z 4. miejsca US ...
-
Płatności cyfrowe. O tym mówią social media
11:43 01.03.2019
Przed nami szósta już edycja badania Mastercard Digital Payments Study. Opracowanie zrealizowane we współpracy z PRIME Research, wzięło pod lupę 3,3 miliona rozmów, które toczyły się w minionym roku w social mediach, w tym na Twitterze, Facebooku i Instagramie. Czego dowiodło? Okazuje ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2019
09:41 26.02.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w styczniu 2019 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich jest wciąż Gazeta Wyborcza. Rzeczpospolita bez zmian na miejscu drugim. Na trzecim nadal Super Express. Przegląd Sportowy na miejscu czwartym. Wśród ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
08:55 25.02.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się styczniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków tym razem okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety ...
-
Najczęściej cytowane media I 2019
00:44 22.02.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w styczniu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły zmiany na podium. Na pozycję lidera wskakuje Gazeta Wyborcza. Lider grudnia 2018, czyli Wirtualna Polska spada na pozycję drugą. Na miejscu trzecim ...
-
Jak zakłady bukmacherskie napędzają stacje telewizyjne?
12:20 13.02.2019
Wprawdzie oglądalność telewizji pikuje w niemal każdym zakątku globu, to tendencji tej skutecznie opierają się transmisje sportowe. W Ameryce Północnej aż 60% spośród oglądających sport w TV mężczyzn w wieku 18-34 lata obstawia również zakłady bukmacherskie. Okazuje się ...
-
Fake news nie tylko w social media
09:32 12.02.2019
Kłamliwe i nierzetelne treści to problem, z którym jako użytkownicy Internetu borykamy się nie od dziś. Winę za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym. Okazuje się jednak, że zjawisko fake news to nie tylko problem social ...
-
Kim są polscy użytkownicy TikTok?
13:56 05.02.2019
TikTok to jedna z najbardziej dziś znanych na świecie platform społecznościowych, chociaż jej nazwa znana jest przede wszystkim młodszym internautom. Kto z niej korzysta i skąd bierze się jej - niezrozumiały dla wielu - fenomen? Przed nami pierwsze badanie TikTok w Polsce. Agencja ...
-
Multiscreening 2018
10:25 04.02.2019
Multiscreening, czyli zjawisko jednoczesnego korzystania z kilku ekranów, staje się coraz bardziej powszechne. IRCenter już piąty rok z rzędu pochyla się nad tym zagadnieniem w ramach raportu syndykatowego „Multiscreening 2018”. Sprawdzamy jaki udział internautów wykonuje takie ...
-
Najczęściej cytowane media 2018
11:29 30.01.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów obejmującej cały 2018 rok wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zwycięża TVN24. Miejsce drugie należy do RMF FM, a trzecie zajmuje Rzeczpospolita. Najczęściej cytowanym portalem internetowym była Wirtualna ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
00:20 19.01.2019
Kuchenne Rewolucje, Milionerzy, Nasz nowy dom. To czołówka zestawienia najbardziej dochodowych programów TV. Z kolejnej już odsłony zestawienia MullenLowe MediaHub wynika, że dochody reklamowe generowane przez najsłynniejszą polską restauratorkę to przeszło 230 mln zł.
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2018
09:29 18.01.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w grudniu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich jest wciąż Gazeta Wyborcza. Rzeczpospolita bez zmian na miejscu drugim. Na trzecim nadal Super Express. Fakt na miejscu czwartym. Wśród dzienników ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
10:02 17.01.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się ubiegłorocznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderów wydatkowania było tym razem dwóch: farmacja i handel (po 35 proc udziału w ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2018
11:51 15.01.2019
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w grudniu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły zmiany na podium. Na pozycję lidera wskakuje Wirtualna Polska, a na miejsce drugie RMF FM. Portal Onet.pl - spada na miejsce trzecie. Kolejne pozycje ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
13:11 04.01.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się przedświątecznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że w okresie od 1 listopada do 15 grudnia 2018 roku liderem wydatków okazała się ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2018
12:38 19.12.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w listopadzie 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów na pozycję lidera wraca Gazeta Wyborcza. Lider październikowego zestawienia - portal Onet.pl - spada na miejsce drugie. Na miejscu trzecim Wirtualna ...
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2018
09:21 13.12.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w listopadzie 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich jest wciąż Gazeta Wyborcza. Rzeczpospolita bez zmian na miejscu drugim. Na trzecie wskoczył Super Express. Fakt z trzeciego miejsca spadł na pozycję ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
11:30 10.12.2018
Jakim wpływom w nadchodzących miesiącach ulegać będą media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza publikacja firmy Kantar. Spójrzmy na trendy, które w najbliższym czasie kształtować będą krajobraz na rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
13:00 07.12.2018
Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że po 9 miesiącach br. wartość wydatków reklamowych osiągnęła poziom 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8,0% w trzecim. Jeżeli jednak przyjrzeć się całemu analizowanemu okresowi, to okaże się, że rynek ...
-
Najczęściej cytowane media X 2018
11:43 30.11.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w październiku 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów na pozycji lidera znajduje się portal Onet.pl. Na miejscu drugim znalazła się Wirtualna Polska, a na trzecim uplasował się dziennik Rzeczpospolita ...
-
Jak korzystamy z mediów w pracy?
10:51 29.11.2018
Jak Polacy korzystają z mediów w pracy? Okazuje się, że nie rozstajemy się ze smartfonem, słuchamy radia i korzystamy z internetu, bardzo często do celów prywatnych. Agencja mediowa Starcom opublikowała wyniki najnowszego badania z serii HX Study na ten temat.