-
Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe
09:44 16.11.2016
Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy ...
-
Prezydent czy Kongres? Podzielona władza supermocarstwa
09:34 08.11.2016
Ameryka wybiera nie tylko prezydenta, ale także Kongres. Jest możliwe, że demokraci zdobędą tam większość. Tymczasem na politykę ekonomiczną USA Kongres wpływa dużo bardziej, niż prezydent i paraliż decyzyjny wewnątrz Kongresu, albo między Kongresem a prezydentem, miałby daleko ...
-
Przedsiębiorczość w Polsce. Nie ma odwrotu. Wywiad z Premier Beatą Szydło
10:51 03.11.2016
Chcemy w polską gospodarkę wlać rozwiązania korzystne dla polskich przedsiębiorców, aby powstawały nowe inwestycje, tworzono miejsca pracy. Nie ma odwrotu od rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Nasze propozycje podatkowe mają to uwzględniać – zapowiada premier Beata Szydło.
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
00:12 01.11.2016
Czujesz już klimat świąt? Nie do końca? Cóż, po przeczytaniu tego tekstu na pewno go poczujesz! Jako uważny marketer, powinieneś bowiem zachować czujność – na czas pomiędzy ostatnim tygodniem listopada, a drugim tygodniem grudnia przypada jeden z najbardziej gorących i efektywnych ...
-
5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter
13:46 26.10.2016
E-mail marketing uważany jest za jedną z najbardziej opłacalnych form marketingu. Wraz z rozwojem technologii, a co za tym idzie urządzeń mobilnych, mailingi stały się dość popularnym sposobem na pozyskanie klienta, co niekoniecznie przekłada się na ich jakość. Oto pięć częstych ...
-
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
13:42 24.10.2016
3/4 Polaków korzysta z aplikacji mobilnych. Możliwość wykonania szybkich płatności w aplikacji sprawia, że coraz więcej użytkowników decyduje się na spontaniczne zakupy. Wydają średnio o 1/3 więcej niż konsumenci korzystający z m-strony, choć wciąż jeszcze o 1/5 mniej niż ...
-
Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy?
12:16 20.10.2016
Dzięki prowadzeniu oficjalnego profilu firmy w mediach społecznościowych, z jednej strony marka może nawiązać długoterminową relację z klientem, zyskać jego sympatię, a nawet zmienić go w ambasadora marki. Z drugiej, musi być przygotowana na możliwe trudne sytuacje lub nawet kryzys ...
-
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
08:57 18.10.2016
Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe trendy w e- reklamie. Co jeszcze nas czeka w ciągu najbliższych miesięcy?
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
12:47 13.10.2016
W ostatnich miesiącach o omnichannel było w polskim e-commerce głośno. W branżowych mediach i agencjach współpracujących ze sklepami internetowymi słowo „wielokanałowość” odmieniane było przez wszystkie przypadki, zaś liczni eksperci przekonywali, że jest to jeden z ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
10:58 12.10.2016
Dziś blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o ogromnym i co najważniejsze - jeszcze niewyczerpanym potencjale. Sprawdź zatem, co zrobić, by przynosił odczuwalne korzyści, budując twoją markę w internecie, a czas poświęcony na kolejny wpis już nigdy nie był stracony!
-
Sukces Orbánomiki
00:35 06.10.2016
Jak to się stało, że rząd premiera Viktora Orbána nie tylko wydobył kraj z zapaści ekonomicznej, lecz także osiągnął gospodarczy sukces. Jest on jednak zasługę ni esamego Orbana, ale ówczesnego ministra gospodarki, a dziś prezesa Banku Centralnego – Györgya Matolcsyego, autora ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
11:02 30.09.2016
SMS w rękach sprawnego marketera może być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji. Trzeba jednak pamiętać, że komunikacja SMS jako bezpośrednia forma kontaktu powinna być prowadzona ostrożnie i z wyczuciem. Przedstawiamy kilka porad, które pomogą przy planowaniu SMS-owych kampanii.
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
12:22 22.09.2016
Reklama telewizyjna dostępna nawet dla mikro-sklepów internetowych, towary dostarczane autonomicznymi autami w ciągu kilku godzin od zamówienia czy rozszerzona rzeczywistość umożliwiająca przymierzanie ubrań w wirtualnych przebieralniach to przykłady udogodnień, które nas czekają ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
00:40 21.09.2016
Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za e-handel. Jednak tylko 30 proc. z nich przyznaje, że potrafi go we właściwy sposób wykorzystać, a 55 proc. nie wie jak go dobrze przygotować. Eksperci wyjaśniają w 5 praktycznych krokach, ...
-
Zarządzanie ludźmi: jak zrekrutować HR-owca?
12:32 19.09.2016
Dobry HR-owiec to taki, który wspiera organizację swoją wiedzą o zarządzaniu i psychologii. Pomoże zbudować zespół, zaadoptować nowe osoby do pracy, potrafi dopasować szkolenia i inne opcje rozwoju kompetencji do potrzeb pracowników, a także wspiera menedżera w rozwiązaniu ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
14:22 15.09.2016
Rosnąca liczba kanałów komunikacji sprawia, że indywidualna ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu – jest obecnie bardziej rozproszona niż kiedykolwiek wcześniej. Zadaniem marketerów jest dotarcie do kupujących w odpowiednim czasie i przy ...
-
Państwo prawa. Wywiad ze Zbigniewem Ziobro, Ministrem Sprawiedliwości Prokuratorem Generalnym
09:45 13.09.2016
Wolny rynek jest naprawdę wolny, zdrowy i bezpieczny tylko wtedy, gdy obowiązują na nim jasne i uczciwe reguły gry. Na ich straży stoi właśnie silne państwo prawa, które szybko i stanowczo reaguje na nadużycia ze strony konkurenta albo kontrahenta nastawionego na oszustwa i wyzysk. Tak ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
12:47 06.09.2016
W obecnej rzeczywistości komunikacja marketingowa z klientem to ciągły proces wdrażania go w świat marki. Nieustanny rozwój technologiczny i postawa samych klientów skłania marketerów do prowadzenia spójnych i zintegrowanych kampanii. Potrzebne jest do tego wzajemnie uzupełniające się ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
12:39 01.09.2016
Polacy polubili centra wyprzedażowe. Dostęp do produktów ulubionych marek w bardzo atrakcyjnych cenach sprzyja rosnącej popularności tzw. outletów. Rozwój nowego formatu i jego specyfika oznacza jednak nowe wyzwania dla zarządców, którzy nie powinni mierzyć regularnych galerii handlowych ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
10:41 01.09.2016
Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu internetowego ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
13:23 29.08.2016
Zarabianie na contencie w sieci dla jednych jest dochodowym zajęciem, a dla innych nietrafioną inwestycją. Eksperci obalają mity i objaśniają fakty na temat zarabiania na portalach internetowych i blogach, a także podpowiadają wydawcom i blogerom, co można zrobić, aby osiągnąć wyższe ...
-
TUW-y rosną w siłę
09:45 24.08.2016
TUW-y mają być większe, mocniejsze i ważniejsze dla obywateli Polski i Europy – mówi Grzegorz Buczkowski, członek zarządu TUW SKOK i nowy przewodniczący AMICE, organizacji reprezentującej przeszło 100 ubezpieczycieli wzajemnych z całej Europy.
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
00:20 23.08.2016
Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro i związane z nimi sportowe emocje dobiegły końca. Jak mogłaby wyglądać rywalizacja o olimpijskie złoto w marketingu, gdyby do walki stanęły nowe technologie i najlepsze reklamowe rozwiązania? Które z nich, czy to ze względu na rosnące ...
-
Giełda edukuje. Wywiad z prezesem GPW w Warszawie, prof. Małgorzatą Zaleską
00:33 21.08.2016
Musimy patrzeć na giełdę w kontekście budowania długoterminowych oszczędności i kapitału w Polsce. To są podstawy naszej misji – mówi prof. Małgorzata Zaleska, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
-
Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu
00:15 20.08.2016
Niezależnie od znaczenia pojęć – „sztuczna inteligencja”, „machine learning”, „predictive analytics”, „data mining” czy „big data” – każdy z tych gorących tematów, odnoszących się do szeroko rozumianej sztucznej inteligencji, dotyczy tego samego: czerpania wiedzy z ...