-
Bożonarodzeniowe chwyty marketingowe. Nie daj się wkręcić
14:41 14.12.2016
Boże Narodzenie tuż tuż. Niektórych z nas gorączka przedświąteczna ogarnęła już w listopadzie, ciągle jednak istnieje spora grupa Polaków, którzy odkładają zakupy na ostatnią chwilę. I to właśnie oni powinni szczególnie się pilnować - w pogoni za prezentami najłatwiej jest ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
14:24 12.12.2016
Ignorowanie użytkowników kanału mobile, brak dbałości o lojalnych klientów, nieumiejętne wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii, niedostateczne przygotowanie techniczne i krótkowzroczność. To 5 doskonałych sposobów, ażeby zaprzepaścić szanse, jakie rysuje przed e-commerce ...
-
Kolej na mieszkania i szybkie drogi. Wywiad z szefem resortu infrastruktury i budownictwa
09:45 09.12.2016
Inwestycje infrastrukturalne to jest sztafeta. Jeden rząd odchodzi, drugi przychodzi, a projekty są w toku i trzeba je realizować. My obecnie wykonujemy karne okrążenie, ale wchodzimy też w fazę realizacji projektów, których nasi poprzednicy, z niewiadomych dla mnie powodów, nie podjęli ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
00:40 02.12.2016
Używanie w kampaniach e-mail marketingowych, prowadzonych dla branży B2B, tych samych praktyk, które okazały się skuteczne w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
13:45 28.11.2016
Budowanie tożsamości w sieci przez młodych ludzi na całym świecie okazało się być nie tylko uzależniające, ale i daje coraz więcej możliwości biznesowych.
-
Dane osobowe pod parasolem RODO. Koniec masowego targetowania?
10:26 24.11.2016
W Polsce dzieje się teraz na rynku w związku z danymi osobowymi – niebawem wejdzie w życie nowa ustawa o ochronie danych osobowych i RODO, co ograniczy możliwości targetowania reklam. Internauci przyzwyczaili się już do tego, że kieruje się do nich reklamy wg płci, wieku i miejsca ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
10:59 22.11.2016
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. Okres przedświąteczny to tradycyjnie już czas, kiedy marketerzy niemal dwoją się i troją, aby odpowiednio wspomóc sprzedaż. W tym roku powinni pamiętać, że już ponad połowa światowych wyszukiwań pochodzi z urządzeń mobilnych. W Polsce ...
-
Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe
09:44 16.11.2016
Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy ...
-
Prezydent czy Kongres? Podzielona władza supermocarstwa
09:34 08.11.2016
Ameryka wybiera nie tylko prezydenta, ale także Kongres. Jest możliwe, że demokraci zdobędą tam większość. Tymczasem na politykę ekonomiczną USA Kongres wpływa dużo bardziej, niż prezydent i paraliż decyzyjny wewnątrz Kongresu, albo między Kongresem a prezydentem, miałby daleko ...
-
Przedsiębiorczość w Polsce. Nie ma odwrotu. Wywiad z Premier Beatą Szydło
10:51 03.11.2016
Chcemy w polską gospodarkę wlać rozwiązania korzystne dla polskich przedsiębiorców, aby powstawały nowe inwestycje, tworzono miejsca pracy. Nie ma odwrotu od rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Nasze propozycje podatkowe mają to uwzględniać – zapowiada premier Beata Szydło.
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
00:12 01.11.2016
Czujesz już klimat świąt? Nie do końca? Cóż, po przeczytaniu tego tekstu na pewno go poczujesz! Jako uważny marketer, powinieneś bowiem zachować czujność – na czas pomiędzy ostatnim tygodniem listopada, a drugim tygodniem grudnia przypada jeden z najbardziej gorących i efektywnych ...
-
5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter
13:46 26.10.2016
E-mail marketing uważany jest za jedną z najbardziej opłacalnych form marketingu. Wraz z rozwojem technologii, a co za tym idzie urządzeń mobilnych, mailingi stały się dość popularnym sposobem na pozyskanie klienta, co niekoniecznie przekłada się na ich jakość. Oto pięć częstych ...
-
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
13:42 24.10.2016
3/4 Polaków korzysta z aplikacji mobilnych. Możliwość wykonania szybkich płatności w aplikacji sprawia, że coraz więcej użytkowników decyduje się na spontaniczne zakupy. Wydają średnio o 1/3 więcej niż konsumenci korzystający z m-strony, choć wciąż jeszcze o 1/5 mniej niż ...
-
Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy?
12:16 20.10.2016
Dzięki prowadzeniu oficjalnego profilu firmy w mediach społecznościowych, z jednej strony marka może nawiązać długoterminową relację z klientem, zyskać jego sympatię, a nawet zmienić go w ambasadora marki. Z drugiej, musi być przygotowana na możliwe trudne sytuacje lub nawet kryzys ...
-
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
08:57 18.10.2016
Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe trendy w e- reklamie. Co jeszcze nas czeka w ciągu najbliższych miesięcy?
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
12:47 13.10.2016
W ostatnich miesiącach o omnichannel było w polskim e-commerce głośno. W branżowych mediach i agencjach współpracujących ze sklepami internetowymi słowo „wielokanałowość” odmieniane było przez wszystkie przypadki, zaś liczni eksperci przekonywali, że jest to jeden z ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
10:58 12.10.2016
Dziś blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o ogromnym i co najważniejsze - jeszcze niewyczerpanym potencjale. Sprawdź zatem, co zrobić, by przynosił odczuwalne korzyści, budując twoją markę w internecie, a czas poświęcony na kolejny wpis już nigdy nie był stracony!
-
Sukces Orbánomiki
00:35 06.10.2016
Jak to się stało, że rząd premiera Viktora Orbána nie tylko wydobył kraj z zapaści ekonomicznej, lecz także osiągnął gospodarczy sukces. Jest on jednak zasługę ni esamego Orbana, ale ówczesnego ministra gospodarki, a dziś prezesa Banku Centralnego – Györgya Matolcsyego, autora ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
11:02 30.09.2016
SMS w rękach sprawnego marketera może być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji. Trzeba jednak pamiętać, że komunikacja SMS jako bezpośrednia forma kontaktu powinna być prowadzona ostrożnie i z wyczuciem. Przedstawiamy kilka porad, które pomogą przy planowaniu SMS-owych kampanii.
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
12:22 22.09.2016
Reklama telewizyjna dostępna nawet dla mikro-sklepów internetowych, towary dostarczane autonomicznymi autami w ciągu kilku godzin od zamówienia czy rozszerzona rzeczywistość umożliwiająca przymierzanie ubrań w wirtualnych przebieralniach to przykłady udogodnień, które nas czekają ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
00:40 21.09.2016
Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za e-handel. Jednak tylko 30 proc. z nich przyznaje, że potrafi go we właściwy sposób wykorzystać, a 55 proc. nie wie jak go dobrze przygotować. Eksperci wyjaśniają w 5 praktycznych krokach, ...
-
Zarządzanie ludźmi: jak zrekrutować HR-owca?
12:32 19.09.2016
Dobry HR-owiec to taki, który wspiera organizację swoją wiedzą o zarządzaniu i psychologii. Pomoże zbudować zespół, zaadoptować nowe osoby do pracy, potrafi dopasować szkolenia i inne opcje rozwoju kompetencji do potrzeb pracowników, a także wspiera menedżera w rozwiązaniu ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
14:22 15.09.2016
Rosnąca liczba kanałów komunikacji sprawia, że indywidualna ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu – jest obecnie bardziej rozproszona niż kiedykolwiek wcześniej. Zadaniem marketerów jest dotarcie do kupujących w odpowiednim czasie i przy ...
-
Państwo prawa. Wywiad ze Zbigniewem Ziobro, Ministrem Sprawiedliwości Prokuratorem Generalnym
09:45 13.09.2016
Wolny rynek jest naprawdę wolny, zdrowy i bezpieczny tylko wtedy, gdy obowiązują na nim jasne i uczciwe reguły gry. Na ich straży stoi właśnie silne państwo prawa, które szybko i stanowczo reaguje na nadużycia ze strony konkurenta albo kontrahenta nastawionego na oszustwa i wyzysk. Tak ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
12:47 06.09.2016
W obecnej rzeczywistości komunikacja marketingowa z klientem to ciągły proces wdrażania go w świat marki. Nieustanny rozwój technologiczny i postawa samych klientów skłania marketerów do prowadzenia spójnych i zintegrowanych kampanii. Potrzebne jest do tego wzajemnie uzupełniające się ...