-
Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy?
12:16 20.10.2016
Dzięki prowadzeniu oficjalnego profilu firmy w mediach społecznościowych, z jednej strony marka może nawiązać długoterminową relację z klientem, zyskać jego sympatię, a nawet zmienić go w ambasadora marki. Z drugiej, musi być przygotowana na możliwe trudne sytuacje lub nawet kryzys ...
-
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
08:57 18.10.2016
Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe trendy w e- reklamie. Co jeszcze nas czeka w ciągu najbliższych miesięcy?
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
12:47 13.10.2016
W ostatnich miesiącach o omnichannel było w polskim e-commerce głośno. W branżowych mediach i agencjach współpracujących ze sklepami internetowymi słowo „wielokanałowość” odmieniane było przez wszystkie przypadki, zaś liczni eksperci przekonywali, że jest to jeden z ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
10:58 12.10.2016
Dziś blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o ogromnym i co najważniejsze - jeszcze niewyczerpanym potencjale. Sprawdź zatem, co zrobić, by przynosił odczuwalne korzyści, budując twoją markę w internecie, a czas poświęcony na kolejny wpis już nigdy nie był stracony!
-
Sukces Orbánomiki
00:35 06.10.2016
Jak to się stało, że rząd premiera Viktora Orbána nie tylko wydobył kraj z zapaści ekonomicznej, lecz także osiągnął gospodarczy sukces. Jest on jednak zasługę ni esamego Orbana, ale ówczesnego ministra gospodarki, a dziś prezesa Banku Centralnego – Györgya Matolcsyego, autora ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
11:02 30.09.2016
SMS w rękach sprawnego marketera może być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji. Trzeba jednak pamiętać, że komunikacja SMS jako bezpośrednia forma kontaktu powinna być prowadzona ostrożnie i z wyczuciem. Przedstawiamy kilka porad, które pomogą przy planowaniu SMS-owych kampanii.
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
12:22 22.09.2016
Reklama telewizyjna dostępna nawet dla mikro-sklepów internetowych, towary dostarczane autonomicznymi autami w ciągu kilku godzin od zamówienia czy rozszerzona rzeczywistość umożliwiająca przymierzanie ubrań w wirtualnych przebieralniach to przykłady udogodnień, które nas czekają ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
00:40 21.09.2016
Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za e-handel. Jednak tylko 30 proc. z nich przyznaje, że potrafi go we właściwy sposób wykorzystać, a 55 proc. nie wie jak go dobrze przygotować. Eksperci wyjaśniają w 5 praktycznych krokach, ...
-
Zarządzanie ludźmi: jak zrekrutować HR-owca?
12:32 19.09.2016
Dobry HR-owiec to taki, który wspiera organizację swoją wiedzą o zarządzaniu i psychologii. Pomoże zbudować zespół, zaadoptować nowe osoby do pracy, potrafi dopasować szkolenia i inne opcje rozwoju kompetencji do potrzeb pracowników, a także wspiera menedżera w rozwiązaniu ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
14:22 15.09.2016
Rosnąca liczba kanałów komunikacji sprawia, że indywidualna ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu – jest obecnie bardziej rozproszona niż kiedykolwiek wcześniej. Zadaniem marketerów jest dotarcie do kupujących w odpowiednim czasie i przy ...
-
Państwo prawa. Wywiad ze Zbigniewem Ziobro, Ministrem Sprawiedliwości Prokuratorem Generalnym
09:45 13.09.2016
Wolny rynek jest naprawdę wolny, zdrowy i bezpieczny tylko wtedy, gdy obowiązują na nim jasne i uczciwe reguły gry. Na ich straży stoi właśnie silne państwo prawa, które szybko i stanowczo reaguje na nadużycia ze strony konkurenta albo kontrahenta nastawionego na oszustwa i wyzysk. Tak ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
12:47 06.09.2016
W obecnej rzeczywistości komunikacja marketingowa z klientem to ciągły proces wdrażania go w świat marki. Nieustanny rozwój technologiczny i postawa samych klientów skłania marketerów do prowadzenia spójnych i zintegrowanych kampanii. Potrzebne jest do tego wzajemnie uzupełniające się ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
12:39 01.09.2016
Polacy polubili centra wyprzedażowe. Dostęp do produktów ulubionych marek w bardzo atrakcyjnych cenach sprzyja rosnącej popularności tzw. outletów. Rozwój nowego formatu i jego specyfika oznacza jednak nowe wyzwania dla zarządców, którzy nie powinni mierzyć regularnych galerii handlowych ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
10:41 01.09.2016
Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu internetowego ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
13:23 29.08.2016
Zarabianie na contencie w sieci dla jednych jest dochodowym zajęciem, a dla innych nietrafioną inwestycją. Eksperci obalają mity i objaśniają fakty na temat zarabiania na portalach internetowych i blogach, a także podpowiadają wydawcom i blogerom, co można zrobić, aby osiągnąć wyższe ...
-
TUW-y rosną w siłę
09:45 24.08.2016
TUW-y mają być większe, mocniejsze i ważniejsze dla obywateli Polski i Europy – mówi Grzegorz Buczkowski, członek zarządu TUW SKOK i nowy przewodniczący AMICE, organizacji reprezentującej przeszło 100 ubezpieczycieli wzajemnych z całej Europy.
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
00:20 23.08.2016
Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro i związane z nimi sportowe emocje dobiegły końca. Jak mogłaby wyglądać rywalizacja o olimpijskie złoto w marketingu, gdyby do walki stanęły nowe technologie i najlepsze reklamowe rozwiązania? Które z nich, czy to ze względu na rosnące ...
-
Giełda edukuje. Wywiad z prezesem GPW w Warszawie, prof. Małgorzatą Zaleską
00:33 21.08.2016
Musimy patrzeć na giełdę w kontekście budowania długoterminowych oszczędności i kapitału w Polsce. To są podstawy naszej misji – mówi prof. Małgorzata Zaleska, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
-
Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu
00:15 20.08.2016
Niezależnie od znaczenia pojęć – „sztuczna inteligencja”, „machine learning”, „predictive analytics”, „data mining” czy „big data” – każdy z tych gorących tematów, odnoszących się do szeroko rozumianej sztucznej inteligencji, dotyczy tego samego: czerpania wiedzy z ...
-
Reklama mobilna skuteczniejsza od desktopowej
10:44 19.08.2016
Badania pokazują, że reklama mobilna jest nawet o 1/5 skuteczniejsza i przynosi większe zyski wydawcom internetowym niż reklama desktopowa. Zdaniem ekspertów, dedykowane mobilne strony mogą zapewnić wyższą konwersję przekazów reklamowych niż responsywne. Jak wydawcy serwisów, a także ...
-
Wstrząsoodporni. Wywiad z prezesem PZU SA, Michałem Krupińskim
14:26 16.08.2016
Problem zadłużenia oraz strukturalnego braku wzrostu gospodarczego w Grecji i innych krajach południa Europy może niebawem wrócić i wywołać szok porównywalny z Brexitem. – Sytuacja może się wymknąć spod kontroli. Musimy być na to przygotowani – uważa Michał Krupiński, prezes ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
00:28 13.08.2016
„Public relations jest tylko dla dużych i bogatych przedsiębiorstw.” „Firma ma sprzedawać, a PR to fanaberia, na którą szkoda pieniędzy.” Chociaż polski biznes powoli przekonuje się do rosnącego znaczenia komunikacji i Public Relations, to jednak wielu przedsiębiorców wciąż ma ...
-
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
10:55 12.08.2016
Eksperci z RTB House postanowili przyjrzeć się, co wywiera największy wpływ na efektywność reklamy wyświetlanej na urządzeniach mobilnych. Wyniki przeprowadzonej analizy dowodzą, że na klientów najlepiej działają duże formaty oraz wiele produktów na jednym banerze. Uzyskane dane ...
-
Kultura organizacyjna: pushback, czyli feedback z dołu
09:47 11.08.2016
Otrzymywanie informacji zwrotnych to ważny element kształtowania kultury organizacyjnej, skupiającej się na efektywności w działaniu. Sprawna komunikacja w zespole na linii przełożony-podwładny jest niezbędna do osiągania zamierzonych wyników firmy na rynku. Powinna ona uwzględniać ...
-
Dobra wizualizacja: 5 kroków do sukcesu
10:50 08.08.2016
Wnikliwa analiza i interpretacja danych jest dziś dla większości firm jednym z najistotniejszych elementów procesów decyzyjnych. W związku z rosnącą ilością informacji oraz potrzebami związanymi z ich analizą, przedsiębiorstwa coraz częściej inwestują w rozwiązania klasy Business ...