-
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
12:53 01.03.2017
Ciągła ewolucja w zakresie technologii, strategii marketingowych, modelów zarządzania i kanałów dystrybucji przekłada się na zupełnie nowe możliwości ekonomiczne. Powstają nowe potrzeby, nowe rynki, nowe produkty i wydajniejsze rozwiązania. W ciągu najbliższych 10 lat środowisko ...
-
Sztuczna inteligencja zamiast pracowników biurowych?
10:30 27.02.2017
Parę dni temu w wywiadzie dla Quartz, Bill Gates powiedział, że pracę robotów, które coraz częściej zastępują ludzi, należy opodatkować. Miałoby to być sposobem na chwilowe spowolnienie procesu automatyzacji oraz znalezienie w międzyczasie środków na tworzenie nowych miejsc pracy ...
-
Banki muszą inwestować w nowe technologie
00:20 25.02.2017
Banki nie mają wyboru: muszą inwestować w najnowocześniejsze technologie, bo coraz więcej klientów woli operacje finansowe załatwiać przez kanały cyfrowe, a nie w oddziałach. Ponad połowa jest skłonna zastąpić doradcę sprawną aplikacją.
-
Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej
11:55 22.02.2017
Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinien wyglądać newsletter – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za ...
-
Jednolity Rynek Cyfrowy. To musisz o nim wiedzieć
09:39 16.02.2017
Prace Komisji Europejskiej nad stworzeniem Jednolitego Rynku Cyfrowego weszły w decydującą fazę. Co czeka polskich przedsiębiorców, którzy myślą o podboju rynków państw Unii Europejskiej? Jaki wpływ na ich sukces będzie miała umiejętność wykorzystywania technologii cyfrowych ...
-
FinTechy nie zastąpią banków. Wywiad z prezesem Idea Banku
10:58 14.02.2017
Nie da się ukryć, że chcemy potrząsnąć branżą leasingową. Wystarczy ją porównać z branżą bankową, w której cały czas trwa wyścig na innowacje. W branży leasingowej innowacji nie ma, ona rozwija się w swoim tempie – mówi Jarosław Augustyniak, prezes Idea Bank.
-
Bank Pekao i PKO BP. Braterstwo czy trudne kuzynostwo?
08:20 08.02.2017
Przejęcie Banku Pekao przez PZU i Polski Fundusz Rozwoju sprawiło, że pojawiły się pytania o relacje odkupionej instytucji z kontrolowanym przez skarb państwa PKO BP. Nie należy się spodziewać wojny, ale może pojawić się kilka punktów zapalnych.
-
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
10:39 31.01.2017
Wykorzystywanie danych w biznesie przestało być wyborem, stało się koniecznością. Firmy, które tego nie rozumieją mogą bardzo szybko zniknąć z rynku.
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
10:15 23.01.2017
O Inbound Marketing słyszało już pewnie wielu, ale ciągle jest to rozwiązanie, któremu nie udało się jeszcze zyskać ogromnej popularności. Firmy zdają się być nieco zagubione w masie nowych narzędzi, nie potrafiąc ich efektywnie połączyć dla uzyskania coraz większej ilości ...
-
Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?
13:33 17.01.2017
Generowanie baz danych metodą double opt-in (DOI), to prowadzenie działań zgodnie z najlepszymi praktykami e-mail marketingowymi. Istotą tej metody jest potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie użytkownika w link potwierdzający, znajdujący się w automatycznie wysyłanym e-mailu ...
-
E-sklep: 10 sposobów na skuteczne wyprzedaże
00:16 15.01.2017
Zimowe wyprzedaże odwiedza już 75% Polaków polujących na obniżone ceny. Coraz częściej jednak kierują oni swe kroki nie do tradycyjnych placówek handlowych, a przed ekran komputera, skąd w spokoju i bez kolejek wybierają przecenione produkty. To ważna informacja dla sklepów ...
-
Podnosimy poziom polskiej ambicji. Wywiad z prezesem PZU SA, Michałem Krupińskim
13:21 11.01.2017
Musimy pokazać, że umiemy lepiej zarządzać Pekao niż poprzednicy – mówi Michał Krupiński, prezes zarządu PZU SA.
-
Mamy pomysł na gospodarkę. Wywiad z prezesem Polskiego Funduszu Rozwoju
00:22 08.01.2017
Zostaniemy w Pekao tak długo, jak będzie to potrzebne. Nie wykluczam, że w perspektywie kilku lat zorganizujemy wtórną ofertę publiczną, tzw. SPO, dla inwestorów indywidualnych, i w ten sposób wyjdziemy ze swojego pakietu lub zmniejszymy jego wielkość – mówi Paweł Borys, prezes ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
12:53 03.01.2017
W dzisiejszych czasach firmy wyposażone są w coraz to większą ilość narzędzi pomagających im w rozwijaniu i promocji biznesu. Semstorm, EmailLabs, Brand24, LiveChatInc to tylko niektóre z nich i choć ich nazwy brzmią z angielska, to warto wiedzieć, że ich twórcami są Polacy ...
-
Handlu, wracaj do hal
00:22 28.12.2016
Hale targowe przeżywają renesans. Korzystają z atutów, jakie daje im świetna lokalizacja i specyficzny klimat. Ale rewitalizacja takiego obiektu to przedsięwzięcie czasochłonne, kosztowne i ryzykowne.
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
00:15 24.12.2016
Jeden zadowolony klient przyciągnie do ciebie kolejnych sześciu kupujących. Jeden niezadowolony sprawi, że jedenastu nigdy nie wybierze twoich produktów lub usług. Specjaliści od marketingu niemal jednogłośnie przyznają słuszność tej zasadzie. W dzisiejszych czasach elementem budowania ...
-
Zespół sprzedażowy - etapy rozwoju
00:41 20.12.2016
Jak zbudować zespół aby stał się samodzielny i odpowiedzialny za wykonywane zadania? Jak lepiej zrozumieć psychologiczną zależność pomiędzy liderem a zespołem?
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
10:58 19.12.2016
Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w ...
-
Bożonarodzeniowe chwyty marketingowe. Nie daj się wkręcić
14:41 14.12.2016
Boże Narodzenie tuż tuż. Niektórych z nas gorączka przedświąteczna ogarnęła już w listopadzie, ciągle jednak istnieje spora grupa Polaków, którzy odkładają zakupy na ostatnią chwilę. I to właśnie oni powinni szczególnie się pilnować - w pogoni za prezentami najłatwiej jest ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
14:24 12.12.2016
Ignorowanie użytkowników kanału mobile, brak dbałości o lojalnych klientów, nieumiejętne wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii, niedostateczne przygotowanie techniczne i krótkowzroczność. To 5 doskonałych sposobów, ażeby zaprzepaścić szanse, jakie rysuje przed e-commerce ...
-
Kolej na mieszkania i szybkie drogi. Wywiad z szefem resortu infrastruktury i budownictwa
09:45 09.12.2016
Inwestycje infrastrukturalne to jest sztafeta. Jeden rząd odchodzi, drugi przychodzi, a projekty są w toku i trzeba je realizować. My obecnie wykonujemy karne okrążenie, ale wchodzimy też w fazę realizacji projektów, których nasi poprzednicy, z niewiadomych dla mnie powodów, nie podjęli ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
00:40 02.12.2016
Używanie w kampaniach e-mail marketingowych, prowadzonych dla branży B2B, tych samych praktyk, które okazały się skuteczne w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
13:45 28.11.2016
Budowanie tożsamości w sieci przez młodych ludzi na całym świecie okazało się być nie tylko uzależniające, ale i daje coraz więcej możliwości biznesowych.
-
Dane osobowe pod parasolem RODO. Koniec masowego targetowania?
10:26 24.11.2016
W Polsce dzieje się teraz na rynku w związku z danymi osobowymi – niebawem wejdzie w życie nowa ustawa o ochronie danych osobowych i RODO, co ograniczy możliwości targetowania reklam. Internauci przyzwyczaili się już do tego, że kieruje się do nich reklamy wg płci, wieku i miejsca ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
10:59 22.11.2016
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. Okres przedświąteczny to tradycyjnie już czas, kiedy marketerzy niemal dwoją się i troją, aby odpowiednio wspomóc sprzedaż. W tym roku powinni pamiętać, że już ponad połowa światowych wyszukiwań pochodzi z urządzeń mobilnych. W Polsce ...