-
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
00:03 23.05.2003
ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze, zrealizowane w kwietniu b.r. badanie dotyczyło infolinii, drugie, wykonane ...
-
"Ćwiczenia z tworzenia stron WWW" - recenzja książki
10:28 22.05.2003
"Ćwiczenia z tworzenia stron WWW" to niezbyt gruba książeczka z serii zestawów ćwiczeń (bardzo różnego poziomu) wydawanych masowo przez MIKOM (seria "Ćwiczenia z..." obejmuje już ponad 80 pozycji!). Ta książka jednak zasługuje na specjalną uwagę.
-
Czy polskie MSP są przygotowane na wejście do Unii Europejskiej?
10:07 20.05.2003
SAP Polska poinformowała o wynikach podsumowania pierwszego etapu badań dostosowania polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) do integracji z rynkiem Unii Europejskiej. Wynika z nich, że przedsiębiorstwa z sektora MSP optymistycznie postrzegają integrację gospodarczą z UE, choć ...
-
Reklama w Internecie
10:14 16.05.2003
Dziś nikt już nie neguje tego, że Internet stał się równie ważnym dostarczycielem informacji, co "klasyczne" media – prasa, radio i telewizja. Od swych konkurentów przejął to, co najlepsze – możliwość wizualizacji informacji i natychmiastową ich aktualizację. Jego ...
-
Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem?
10:43 14.05.2003
Jeśli od razu nie pozbędziemy się kamienia, który wpadł nam do buta, zacznie nam sprawiać coraz większy ból, a po dłuższym czasie może nawet spowodować zranienie. Podobnie jest z niezadowolonym klientem - albo od razu rozwiążemy jego problem, albo rozmowa będzie coraz trudniejsza ...
-
Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2003
13:40 12.05.2003
Wiosna przyniosła poprawę koniunktury w naszym kraju; Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową podaje, że większość przedsiębiorców uznała, że w kwietniu poprawił się ogólny klimat gospodarczy. Choć nastroje przedsiębiorców co roku polepszają się wiosną, niewykluczone, że tym ...
-
Czy należy zatrudniać hakerów?
01:26 12.05.2003
Ostatnie wydarzenia wokół osoby Kevina Mitnicka wszczęły debatę na temat, czy firmy powinny zatrudniać hakerów z kryminalną przeszłością w celu testowania i zabezpieczania własnych sieci?
-
Etyka - coś więcej niż tylko uległość
11:52 09.05.2003
Naruszanie regulacji prawnych i naruszanie zasad etycznych to dwie różne rzeczy. Etyka i prawo są oczywiście powiązane ze sobą lub przynajmniej mamy nadzieje, że tak jest. Mylimy jednak te dwa pojęcia nie zauważając znaczących różnic. Co gorsza, zdarza się, iż często ograniczamy ...
-
Firmy IT zmierzają w kierunku powiększania udziału w rynku outsourcingu sieci WAN
21:58 08.05.2003
Liczba kontraktów na kompleksowy outsourcing usług transmisji danych stale rośnie. Kontrakty te jednak coraz częściej są dziełem integratorów IT a nie firm telekomunikacyjnych.
Tematy: dfa -
Polscy agenci ubezpieczeniowi w Unii Europejskiej
09:20 06.05.2003
15 stycznia 2003r. weszła w życie dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Polska jak i kraje członkowskie Unii Europejskiej będzie miała 2 lata na dostosowanie prawa wewnętrznego do warunków dyrektywy.
Tematy: printpol -
CRM - czy to się opłaca?
00:04 05.05.2003
CRM stał się modnym terminem, pojawiającym się często w prasie teleinformatycznej lub ekonomicznej. Reklamy w prasie obiecują "złote góry" firmom, które wdrożą system CRM. Co to tak naprawdę jest? Na to pytanie spróbuje odpowiedzieć ten artykuł.
-
Obsługa klienta - część 3
11:32 03.05.2003
Często nie mamy ochoty czytać o technikach zadawania pytań otwartych i zamkniętych, uważamy bowiem, że wiemy na ten temat dostatecznie dużo. Później jednak jesteśmy zdziwieni, że nie potrafimy w czasie rozmowy z klientem zebrać wszystkich potrzebnych informacji.
-
Telekomunikacja górą - Raport o operatorach telefonicznych
01:13 01.05.2003
Niewielu Polaków korzysta z usług niezależnych operatorów telefonicznych. Dlaczego? Z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia wynika, że respondenci nie wiedzą jak z nich korzystać, bądź nie chcą wiązać się dodatkowymi umowami.
-
Co przegapił duży e-biznes?
09:37 30.04.2003
Przez ponad dwa lata obserwowałem rozwój elektronicznych publikacji w anglojęzycznej części internetu i aktualnie widzę wręcz niesamowita eksplozję w tym temacie. Ponieważ w Polsce na dobrą sprawę dziedzina ta jeszcze nawet się on nie zaczęła, postanowiłem przeszczepić ją na nasz ...
-
Kto kupuje wycieczki w sieci?
00:12 29.04.2003
Travelplanet.pl wspólnie z Wirtualną Polską przeprowadziły badanie klientów dokonujących zakupu wyjazdów urlopowo-wakacyjnych za pośrednictwem internetu. Analizą objęto 1972 osoby, które za pośrednictwem powyższych serwisów zarezerwowały wycieczkę w okresie 01.06.2001-31.21.2002.
-
Oblicza Wi-Fi
00:10 28.04.2003
Wi-Fi to standard komunikacji bezprzewodowej bazujący na sieci radiowej, służący do tworzenia bezprzewodowych sieci lokalnych (WLAN), autonomicznych bądź jako uzupełnienie istniejącego już intranetu (LAN). Działa w paśmie ISM (2,4GHz), przy zakładanej prędkości transmisji 10Mb\s i ...
-
Promocja strony w sieci
00:17 27.04.2003
Artykuł opisuje i przedstawia najlepsze metody wypromowania strony WWW w Interecie. Autor wziął pod uwagę wyszukiwarki, katalogi, konkursy czt nawet wspomniał o współpracy z konkurencją...
-
Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów
00:05 26.04.2003
ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze badanie dotyczyło infolinii.
-
Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?
00:04 26.04.2003
Na liście dyskusyjnej Polskiego Towarzystwa Informatycznego (http://www.pti.org.pl/listapti.php) co jakiś czas dokonywana jest wymiana poglądów na temat edukacji informatycznej. Najczęściej wywołuje to gorące emocje i zagorzałe spory. Również w marcu bieżącego roku dysputa na temat ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
00:56 25.04.2003
Biznesplan przedstawia szczegółowo zarys planowanej działalności, lub biznesu. Niejako podsumowuje warunki gospodarcze i rynkowe. Mówi o wyznaczonych celach i środkach potrzebnych do ich realizacji. Zmusza do ciągłego myślenia, analizy własnych koncepcji.
-
Obsługa klienta - część 2
00:06 24.04.2003
Satysfakcja klienta zależy w większym stopniu od pracownika niż od charakteru działalności organizacji, a nawet jakości jej produktów i usług. W bezpośrednich kontaktach z klientem podstawowe znaczenie ma bowiem osoba pracownika.
-
Raport "Ubezpieczenia przez Internet"
13:17 22.04.2003
Powstał pierwszy w Polsce raport dotyczący ubezpieczeń zawieranych z wykorzystaniem Internetu. Celem badania było określenie zainteresowania Internautów zawieraniem ubezpieczeń on-line jak również ustalenie czynników, które wpływają na chęć lub niechęć do tego typu transakcji.
-
A. Silberschatz, P. B. Galvin: "Podstawy systemów operacyjnych" - recenzja książki
20:47 21.04.2003
System operacyjny to coś, z czym każdy użytkownik komputera - chcąc nie chcąc - styka się na co dzień. Co za tym idzie, problemy związane z działaniem i budową systemów operacyjnych dotyczą wszystkich - szczególnie zaś osób, tworzących oprogramowanie. Właśnie książka 'Podstawy ...
-
Obsługa klienta - część 1
00:22 19.04.2003
Z punktu widzenia klienta znaczenie doskonałej obsługi jest oczywiste. Klienci są dobrze obsługiwani nawet wtedy, gdy na to nie zasługują! Natomiast z perspektywy pracownika korzyści płynące z takiego działania nie zawsze są oczywiste. Istnieją jednak sposoby, aby praca osób ...
-
Czym jest marketing wirusowy?
11:07 17.04.2003
Określenie marketing wirusowy pochodzi od angielskiej nazwy viral marketing. W ostatnich latach marketing wirusowy staje się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych internetu. Ale pewnie zapytasz: "na czym to w ogóle polega?!" Pozwól że Ci to wytłumaczę.
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji