eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje
  • Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów

    Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów

    00:03 23.05.2003

    ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze, zrealizowane w kwietniu b.r. badanie dotyczyło infolinii, drugie, wykonane ...

  • "Ćwiczenia z tworzenia stron WWW" - recenzja książki

    "Ćwiczenia z tworzenia stron WWW" - recenzja książki

    10:28 22.05.2003

    "Ćwiczenia z tworzenia stron WWW" to niezbyt gruba książeczka z serii zestawów ćwiczeń (bardzo różnego poziomu) wydawanych masowo przez MIKOM (seria "Ćwiczenia z..." obejmuje już ponad 80 pozycji!). Ta książka jednak zasługuje na specjalną uwagę.

  • Czy polskie MSP są przygotowane na wejście do Unii Europejskiej?

    Czy polskie MSP są przygotowane na wejście do Unii Europejskiej?

    10:07 20.05.2003

    SAP Polska poinformowała o wynikach podsumowania pierwszego etapu badań dostosowania polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) do integracji z rynkiem Unii Europejskiej. Wynika z nich, że przedsiębiorstwa z sektora MSP optymistycznie postrzegają integrację gospodarczą z UE, choć ...

  • Reklama w Internecie

    Reklama w Internecie

    10:14 16.05.2003

    Dziś nikt już nie neguje tego, że Internet stał się równie ważnym dostarczycielem informacji, co "klasyczne" media – prasa, radio i telewizja. Od swych konkurentów przejął to, co najlepsze – możliwość wizualizacji informacji i natychmiastową ich aktualizację. Jego ...

  • Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem?

    Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem?

    10:43 14.05.2003

    Jeśli od razu nie pozbędziemy się kamienia, który wpadł nam do buta, zacznie nam sprawiać coraz większy ból, a po dłuższym czasie może nawet spowodować zranienie. Podobnie jest z niezadowolonym klientem - albo od razu rozwiążemy jego problem, albo rozmowa będzie coraz trudniejsza ...

  • Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2003

    Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2003

    13:40 12.05.2003

    Wiosna przyniosła poprawę koniunktury w naszym kraju; Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową podaje, że większość przedsiębiorców uznała, że w kwietniu poprawił się ogólny klimat gospodarczy. Choć nastroje przedsiębiorców co roku polepszają się wiosną, niewykluczone, że tym ...

  • Czy należy zatrudniać hakerów?

    Czy należy zatrudniać hakerów?

    01:26 12.05.2003

    Ostatnie wydarzenia wokół osoby Kevina Mitnicka wszczęły debatę na temat, czy firmy powinny zatrudniać hakerów z kryminalną przeszłością w celu testowania i zabezpieczania własnych sieci?

  • Etyka - coś więcej niż tylko uległość

    Etyka - coś więcej niż tylko uległość

    11:52 09.05.2003

    Naruszanie regulacji prawnych i naruszanie zasad etycznych to dwie różne rzeczy. Etyka i prawo są oczywiście powiązane ze sobą lub przynajmniej mamy nadzieje, że tak jest. Mylimy jednak te dwa pojęcia nie zauważając znaczących różnic. Co gorsza, zdarza się, iż często ograniczamy ...

  • Firmy IT zmierzają w kierunku  powiększania udziału w rynku outsourcingu sieci WAN

    Firmy IT zmierzają w kierunku powiększania udziału w rynku outsourcingu sieci WAN

    21:58 08.05.2003

    Liczba kontraktów na kompleksowy outsourcing usług transmisji danych stale rośnie. Kontrakty te jednak coraz częściej są dziełem integratorów IT a nie firm telekomunikacyjnych.

    Tematy: dfa
  • Polscy agenci ubezpieczeniowi w Unii Europejskiej

    Polscy agenci ubezpieczeniowi w Unii Europejskiej

    09:20 06.05.2003

    15 stycznia 2003r. weszła w życie dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Polska jak i kraje członkowskie Unii Europejskiej będzie miała 2 lata na dostosowanie prawa wewnętrznego do warunków dyrektywy.

    Tematy: printpol
  • CRM - czy to się opłaca?

    CRM - czy to się opłaca?

    00:04 05.05.2003

    CRM stał się modnym terminem, pojawiającym się często w prasie teleinformatycznej lub ekonomicznej. Reklamy w prasie obiecują "złote góry" firmom, które wdrożą system CRM. Co to tak naprawdę jest? Na to pytanie spróbuje odpowiedzieć ten artykuł.

  • Obsługa klienta - część 3

    Obsługa klienta - część 3

    11:32 03.05.2003

    Często nie mamy ochoty czytać o technikach zadawania pytań otwartych i zamkniętych, uważamy bowiem, że wiemy na ten temat dostatecznie dużo. Później jednak jesteśmy zdziwieni, że nie potrafimy w czasie rozmowy z klientem zebrać wszystkich potrzebnych informacji.

  • Telekomunikacja górą - Raport o operatorach telefonicznych

    Telekomunikacja górą - Raport o operatorach telefonicznych

    01:13 01.05.2003

    Niewielu Polaków korzysta z usług niezależnych operatorów telefonicznych. Dlaczego? Z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia wynika, że respondenci nie wiedzą jak z nich korzystać, bądź nie chcą wiązać się dodatkowymi umowami.

  • Co przegapił duży e-biznes?

    Co przegapił duży e-biznes?

    09:37 30.04.2003

    Przez ponad dwa lata obserwowałem rozwój elektronicznych publikacji w anglojęzycznej części internetu i aktualnie widzę wręcz niesamowita eksplozję w tym temacie. Ponieważ w Polsce na dobrą sprawę dziedzina ta jeszcze nawet się on nie zaczęła, postanowiłem przeszczepić ją na nasz ...

  • Kto kupuje wycieczki w sieci?

    Kto kupuje wycieczki w sieci?

    00:12 29.04.2003

    Travelplanet.pl wspólnie z Wirtualną Polską przeprowadziły badanie klientów dokonujących zakupu wyjazdów urlopowo-wakacyjnych za pośrednictwem internetu. Analizą objęto 1972 osoby, które za pośrednictwem powyższych serwisów zarezerwowały wycieczkę w okresie 01.06.2001-31.21.2002.

  • Oblicza Wi-Fi

    Oblicza Wi-Fi

    00:10 28.04.2003

    Wi-Fi to standard komunikacji bezprzewodowej bazujący na sieci radiowej, służący do tworzenia bezprzewodowych sieci lokalnych (WLAN), autonomicznych bądź jako uzupełnienie istniejącego już intranetu (LAN). Działa w paśmie ISM (2,4GHz), przy zakładanej prędkości transmisji 10Mb\s i ...

  • Promocja strony w sieci

    Promocja strony w sieci

    00:17 27.04.2003

    Artykuł opisuje i przedstawia najlepsze metody wypromowania strony WWW w Interecie. Autor wziął pod uwagę wyszukiwarki, katalogi, konkursy czt nawet wspomniał o współpracy z konkurencją...

  • Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów

    Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów

    00:05 26.04.2003

    ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze badanie dotyczyło infolinii.

  • Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?

    Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?

    00:04 26.04.2003

    Na liście dyskusyjnej Polskiego Towarzystwa Informatycznego (http://www.pti.org.pl/listapti.php) co jakiś czas dokonywana jest wymiana poglądów na temat edukacji informatycznej. Najczęściej wywołuje to gorące emocje i zagorzałe spory. Również w marcu bieżącego roku dysputa na temat ...

  • Jak stworzyć biznesplan - część 1

    Jak stworzyć biznesplan - część 1

    00:56 25.04.2003

    Biznesplan przedstawia szczegółowo zarys planowanej działalności, lub biznesu. Niejako podsumowuje warunki gospodarcze i rynkowe. Mówi o wyznaczonych celach i środkach potrzebnych do ich realizacji. Zmusza do ciągłego myślenia, analizy własnych koncepcji.

  • Obsługa klienta - część 2

    Obsługa klienta - część 2

    00:06 24.04.2003

    Satysfakcja klienta zależy w większym stopniu od pracownika niż od charakteru działalności organizacji, a nawet jakości jej produktów i usług. W bezpośrednich kontaktach z klientem podstawowe znaczenie ma bowiem osoba pracownika.

  • Raport "Ubezpieczenia przez Internet"

    Raport "Ubezpieczenia przez Internet"

    13:17 22.04.2003

    Powstał pierwszy w Polsce raport dotyczący ubezpieczeń zawieranych z wykorzystaniem Internetu. Celem badania było określenie zainteresowania Internautów zawieraniem ubezpieczeń on-line jak również ustalenie czynników, które wpływają na chęć lub niechęć do tego typu transakcji.

  • A. Silberschatz, P. B. Galvin: "Podstawy systemów operacyjnych" - recenzja książki

    A. Silberschatz, P. B. Galvin: "Podstawy systemów operacyjnych" - recenzja książki

    20:47 21.04.2003

    System operacyjny to coś, z czym każdy użytkownik komputera - chcąc nie chcąc - styka się na co dzień. Co za tym idzie, problemy związane z działaniem i budową systemów operacyjnych dotyczą wszystkich - szczególnie zaś osób, tworzących oprogramowanie. Właśnie książka 'Podstawy ...

  • Obsługa klienta - część 1

    Obsługa klienta - część 1

    00:22 19.04.2003

    Z punktu widzenia klienta znaczenie doskonałej obsługi jest oczywiste. Klienci są dobrze obsługiwani nawet wtedy, gdy na to nie zasługują! Natomiast z perspektywy pracownika korzyści płynące z takiego działania nie zawsze są oczywiste. Istnieją jednak sposoby, aby praca osób ...

  • Czym jest marketing wirusowy?

    Czym jest marketing wirusowy?

    11:07 17.04.2003

    Określenie marketing wirusowy pochodzi od angielskiej nazwy viral marketing. W ostatnich latach marketing wirusowy staje się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych internetu. Ale pewnie zapytasz: "na czym to w ogóle polega?!" Pozwól że Ci to wytłumaczę.

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 71 72 73

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: